Geweldig, leuk, lief mannetje.
  Geweldig, leuk, lief mannetje. 

de handdoek die ik uit stond te wringen mikte ze er daarna keurig weer in
 de handdoek die ik uit stond te wringen mikte ze er daarna keurig weer in  

Amélie
  Amélie 

jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup zijn dat haar schoenen?

droogt wel weer uiteraard haha, maar ik moest er zo hard om lachen dat ik de camera er echt even bij moest pakken
 droogt wel weer uiteraard haha, maar ik moest er zo hard om lachen dat ik de camera er echt even bij moest pakken  

quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.
 is nie!
 is nie!

).
 ). en hele leuke kleertjes! Die maillot is echt leuk
  en hele leuke kleertjes! Die maillot is echt leuk  .
 . 
   .
 .

Mijn heldin, geweldig!
  Mijn heldin, geweldig! 

En dan nu het echte verhaal: aangezien de mama van Amélie niet zo vaak de kleren van kleine Amélie wast, heeft die lieve meid zelf maar besloten er iets aan te doen. En aangezien ze net een jaar is, snapt ze natuurlijk nog niet dat schoenen niet zo gewassen moeten worden....quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.

)
 )

)
 ) 

jammer dat ze nog te groot zijn, nouja goed, beter dan te klein
 jammer dat ze nog te groot zijn, nouja goed, beter dan te klein  

. Ik was van de week even plassen, kom ik de kamer in.. keukenla opengetrokken, theedoos open, alle theezakjes eruit.. maar ook alle theezakjes uit het papiertje gehaald!
 . Ik was van de week even plassen, kom ik de kamer in.. keukenla opengetrokken, theedoos open, alle theezakjes eruit.. maar ook alle theezakjes uit het papiertje gehaald!

quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Sugarsnap het volgende:
Als je goed oplet kun je hem in het echt zien lopen, Groofsken. Wij wonen ook in E.
 Ik zal goed opletten. Heb je ons al wel eens gezien dan?
  Ik zal goed opletten. Heb je ons al wel eens gezien dan?

Oh, dan moet je me wel aanspreken hoor. Want ik weet niet of ik je zoon na één foto zou herkennenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Sugarsnap het volgende:
Volgens mij afgelopen zomer wel een keer, maar ik weet het niet meer zeker
 .
 .  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |