Mag je eerst wel es langskomen om de teringzooi die er nu ligt op te ruimenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Brittie het volgende:
Wat een ruimte ineens op zolder. Kunnen we mooi met zijn allen blijven pitten als dat ene feestje nog eens plaats gaat vinden
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Brittie het volgende:
Ik zal de agenda er binnenkort eens bij pakken.
Hoop dat de CV meneer snel alles kan fixen
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef RanTheMan het volgende:
@innepin
oke dat vermoeden had ik al, vond t al vreemd dat er misschien 1 luxaflexje al hing
Maar goed, Asbest verwijderen. Noem me een stomme boer, maar voor 1993 mocht je t altijd zelf verwijderen. Uiteraard begrijp ik dat t gevaarlijk kan zijn, maar het gevaar zit hem met name in het inademen van de onzichtbare vezels die in je longen komen en daar kwade dingen doen, dus mondkapje voor(koop wel een fatsoenlijke en niet zo'n cheap ass ding) en niet te ruig te werk gaan.
Durf je t niet aan, dan uitbesteden!
Ik zal mezelf corrigeren, met mondkapje bedoel ik zo'n ding:quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorZijn ze veel te klein voor.
Het gevaar zit hem met name in het breken van de platen.
Platenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorZijn ze veel te klein voor.
Het gevaar zit hem met name in het breken van de platen.
Ik dacht dat het om asbestplaten van muur/dak ging. Platen zelf doen zou ik wel overwegen, maar iets anders niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Platen![]()
Het is een schoorsteenpijp, geen dak ofzo.
@Rantheman, ah kijk, daar kunnen we wat mee!
Wanneer je het zelf gaat doen zonder de gemeente oid. erbij betrokken hebt, breng je niet alleen jezelf maar ook de omwonende in gevaar kwa gezondheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Platen![]()
Het is een schoorsteenpijp, geen dak ofzo.
@Rantheman, ah kijk, daar kunnen we wat mee!
Het is een carportquote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef RanTheMan het volgende:
@innepin oke genoeg over asbest, ff over je tuin als ik naar je lijntje kijk, moet je dan dwars door een schuur oid om achter in de tuin te komen?
Ja psiesquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef miss_sly het volgende:
in, die badkamer![]()
![]()
Wat kan ik me voorstellen dat je een andere wil. Zo fijn, een fijne, mooie badkamerWat zul je straks genieten
Denk ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Lindala het volgende:
Ik lees ook mee. Die badkamer gaat mooi worden volgens mij
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef HeatWave het volgende:
Teveel verbouwen en te weinig innepin op de foto's.
hoeveel?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef innepin het volgende:
@Rantheman, bedankt voor die toelichting. We gaan 't thuis wel even overleggen. Misschien ook even de aannemer vragen wat hij ervan vindt.
Even wat heel anders tussendoor..
Op één van de uitzichtfoto's vanuit de dakkapel kun je goed één van de redenen zien om hier te blijven wonen: onze tuin.
[ afbeelding ]
Je ziet hier de tuin vanaf zolder, er is zo'n negen meter tuin dat verstopt zit achter het stuk eerste verdieping dat je hier ziet. Dan de carport (zo'n 4m diep) en dan nog een metertje of 20 tuin daarachter.
Nee, oppervlakte van jullie tuinquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, ons huis? We gaan hier voorlopig nog niet weg hoor
Klinkt als de ideale uitzending van help mijn man is klusserquote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef innepin het volgende:
En het is nog steeds een zooitje!
En we kunnen al 3 weken niet douchen. Gelukkig wonen mijn schoonouders dichtbij. We overleven 't allemaal wel.
Niet alleen voor de gein toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:34 schreef innepin het volgende:
Zal ik voor de gein dit topic es omhoogschoppen?
Met een eigen huis blijf je bezigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:45 schreef innepin het volgende:
Haha ik update dit pas als er een keer wat af is, en er komt volgens mij nooit meer wat af hier.
Of nou ja, binnen nu en een week hoop ik de babykamer te kunnen showen.
ze is 16 november uitgerekend, dus die babykamer is vlot af, compleet met babyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met een eigen huis blijf je bezig![]()
Ben wel nieuwsgierig naar de update!
Tja....als je mijn ervaring wilt vernemen......talloze keren heb ik mensen met klussen geholpen. Toen wij gingen klussen.......inderdaad, niemand liet wat van zich horen.......pas toen die "vrienden" weer gingen klussen, stroomden de emails binnen....of ik WEER wilde komen klussen, zoals vroeger, ik was altijd zo handig en snel .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef innepin het volgende:
Ik had gehoopt dat alle vrienden die wij door de jaren heen geholpen hebben met klussen, hetzelfde voor ons zouden doen, maar mooi dat niemand wat van zich laat horen.
Dit is mij ook gebeurd. Heb het gelukkig al geleerd met alleen computers fiksen. Veel hulp gegeven en weinig terug gehad. Ben zelf inmiddels voorzichtiger geworden met hulp aannemen. Dit alleen al omdat ik van mezelf weet dat ik nu zelf een erg druk leven heb en niet altijd maar klaar kan staan om voor een ander wat te doen. Ik wil mezelf niet in die andere positie zien van veel hulp ontvangen en niet geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Tja....als je mijn ervaring wilt vernemen......talloze keren heb ik mensen met klussen geholpen. Toen wij gingen klussen.......inderdaad, niemand liet wat van zich horen.......pas toen die "vrienden"weer gingen klussen, stroomden de emails binnen....of ik WEER wilde komen klussen, zoals vroeger, ik was altijd zo handig en snel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |