abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101702189
Het begint weer een beetje op te pakken!

Echtgenoot heeft zich een half jaar lang uit de naad gewerkt om z'n werk overeind te houden (als in, ze verwachtten van 'm dat ie de boel wel even uit 't slop zou trekken als onderbetaalde geïmproviseerde manager), dat ging goed, toen was er ineens een geïnteresseerde huurder en poef toen hield de zaak op te bestaan. Dus.

Kort gezegd is er dus een half jaar nauwelijks wat gedaan omdat ie gewoon gigantisch veel moest werken. Maar vorige maand is ie thuis komen zitten en sindsdien zit er weer wat tempo in.

Tempo wordt wel enigszins bemoeilijkt door het feit dat ik zwanger ben en flinke bekkeninstabiliteit heb. Daardoor kan ik gewoon echt NIKS klussen, en ook de zorg voor peuter is moeilijk, dus dat neemt D. dan over (waardoor hij weer geen tijd heeft om te klussen).

Maar goed.

De badkamer is al tijden in gebruik, alleen het plafond is nog niet af, daar zijn ze deze week mee bezig.

Peuterkamer is in gebruik, nog wat puntjes op de i qua styling maar goed, tis in elk geval geen rommelhok meer.

Er ligt een vloer op de overloop *O*

Ik zal zo wat foto's maken als peuter gaat slapen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101702225
Wat er nog moet gebeuren:

- muren plamuren en verven op de gang
- babykamer verven en inrichten
- peuterkamer beetje stylen
- plafond badkamer afmaken
- plafond overloop
- zolder (voor ooit :+ dat zie ik niet binnenkort gebeuren, is ook niet zo belangrijk, gebruiken we toch niet)
pi_101702306
Gefeliciteerd met de zwangerschap dan! *O*
Balen dat het allemaal zo moeilijk gaat!
Nu hebben jullie hoop ik wel ene deadline? (baby? ;) )

Alle het grote werk is dus enigzins af? We wachten op de foto's hoor *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_101702341
Ik heb wel een foto van het voorlopige dieptepunt -

Ergens zit er iets niet helemaal goed in de installatie van de Sanibroyeur. Het idee is dat ie eerst spoelt en dan op een gegeven moment de pomp aanslaat die het water weer wegzuigt. Maar die pomp slaat af en toe wat sloom aan.

En toen was er een keertje midden in de nacht dat manlief doorspoelde en weer ging slapen, en zodoende niet merkte dat ie bleef spoelen, en dat de pomp niet aansloeg.

Het was kwart over 4 en ik werd wakker, huh, staat er iemand onder de douche?

Neen.

De wc liep over. En flink. Waarschijnlijk al een flinke tijd ook. De badkamer was doorweekt. Het water liep de overloop in, waar op dat moment nog geeneens een echte vloer lag, alleen de ondervloer, dus dat water ging ook allemaal dwars daar doorheen.

Ik ging slaapdronken naar beneden...

... en zag dat het ook beneden regende. OP MIJN PIANO.

(je ziet hier door de slechte telefoonfoto lang niet alle bakjes staan, tussen de pannen op de piano staan nog een zooi witte plastic bakjes)

;( Heb een uur rondgesjeesd met tientallen (!) bakjes, emmertjes, álle doeken die ik kon vinden... en maar weer legen en snel weer neerzetten.

Quelle horreur ;(
pi_101702516
Zijn jullie goed verzekerd???
pi_101702543
Ja hoor. En de uiteindelijke schade valt reuze mee gelukkig, de piano doet 't nog, alleen 't hout bovenop is wat beschadigd.

Maar 't was wel een nacht om gauw te willen vergeten ;(
pi_101702804
Oh, dan kan die Sanibroyeur dus wel vaker zijn werk niet doen. 8-)
pi_101702849
Pfff alsjeblieft zeg :-/ Was echt niet grappig hoor ;(
pi_101704786
even volgen
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_101711386
Even snel een paar fotootjes gemaakt... Het is nog steeds redelijk sneu allemaal maar het lijkt in elk geval ergens op ;)
En ik had geen zin om op te ruimen voor de foto's. :6

De overloop gezien vanaf de ouderslaapkamer, vanaf net iets verder weg dan deze foto :

Peuterkamer met peuter :+ (voor de beeldvorming: dit is het rechtergedeelte op deze foto.)

Ietsje meer overzicht. Muurschildering is nog niet af, maar ik laat 'm voorlopig even zo. De commode moet naar de babykamer dus die staat hier wat raar, maar zolang er verbouwd wordt in de babykamer moet ie even hier blijven :)

Richting overloop

Deel van de badkamer
(de doortrek-knop-dinges van de wc is er nu even af omdat ik als de dood ben dat ie nog een keer blijft hangen, zo kun je 'm uitzetten indien nodig)

Douche <3 <3
De kleuren zijn véél sterker in 't echt, komt met dit licht en flits niet over op de foto. Het is wel echt blauw.

Bad, aka peuterspeelplaats _O-

De deplorabele staat van de babykamer-in-wording :')
pi_101711598
Wauw het wordt echt mooi!
Heb je die muurschildering zelf gemaakt?
En de badkamer O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101729072
Mooi O+ vooral die badkamer
pi_101749519
Dank, dank!
muurschildering heb ik zelf gedaan... vandaar dat ie ook nog niet af is :')

En dan heb ik ook nog bedacht om op de babykamer een muurschildering te maken. Daarvoor moet eerst de muur nog gelatext worden, dus ik had van de week latex gekocht. Ik smste vandaag vanaf werk aan D. dat als ie zou gaan klussen, dat het wel handig zou zijn als ie dat eerst doet.

Krijg ik terug: "Uhuh. En waar is de latex.......?"

Ohja. In de auto waarmee ik naar werk ben gereden.
:')

#zwangerschapsdementie jeujjj
pi_103577265
Aangezien je meldplicht hebt kom ik toch es even kijken naar de status van je stulpje :7.
Je badkamer is wel mooi joh!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103580037
Haha ik update dit pas als er een keer wat af is, en er komt volgens mij nooit meer wat af hier.
Of nou ja, binnen nu en een week hoop ik de babykamer te kunnen showen. :+
pi_103580078
Ben benieuwd :).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 21:14:14 #192
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_103599491
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:45 schreef innepin het volgende:
Haha ik update dit pas als er een keer wat af is, en er komt volgens mij nooit meer wat af hier.
Of nou ja, binnen nu en een week hoop ik de babykamer te kunnen showen. :+
Met een eigen huis blijf je bezig :+

Ben wel nieuwsgierig naar de update :Y !
pi_103599618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Met een eigen huis blijf je bezig :+

Ben wel nieuwsgierig naar de update :Y !
ze is 16 november uitgerekend, dus die babykamer is vlot af, compleet met baby :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103643182
Muurschildering _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103643288
Babykamer is nog niet af hoor :')
Ik moest vandaag eerst even ergens anders een muurschildering maken :')

Prioriteiten jeweetz.
pi_108095879
Ik moest updaten van Claudia.
Er gebeurt echter tragisch weinig hier. Man heeft geen tijd, en ik heb geen verstand van klussen. En ik heb eigenlijk ook geen tijd. En we zijn blut. Dus waarschijnlijk wonen we nog wel een paar jaar zo -O-

Maar de zolder is in elk geval beloopbaar. En omdat Claudia in d'r eigen topic praat over een zooitje op zolder terwijl alles netjes in de kast staat, zal ik es laten zien wat écht een zooizolder is - en let op, dit is NA de grote opruimactie.

(iemand een Martini-spiegel hebben? en een gitaar? :+ )

De andere kant valt wel mee :P

Die kast moet daar niet blijven staan maar ja, de andere kant staat nogal vol :+

De muur in de slaapkamer gaat ook nooit geplamuurd/gestuct worden vrees ik :') dus heb ik uit verveling (en irritatie) maar wat kunstwerken van de huispeuter erop geplakt. Kleurrijk is 't wel!

Proef je enige moedeloosheid in mijn post?
Dat kan kloppen.
:')
Ik had gehoopt minder geldproblemen te hebben, ik had gehoopt meer tijd te hebben, zonder bekkenpijn in mijn zwangerschap. Ik had gehoopt dat alle vrienden die wij door de jaren heen geholpen hebben met klussen, hetzelfde voor ons zouden doen, maar mooi dat niemand wat van zich laat horen. Ik had gehoopt dat manlief iets gemotiveerder zou zijn :P Etcetera. Het komt gewoon nóóit af zo. :'(
pi_108098296
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef innepin het volgende:
Ik had gehoopt dat alle vrienden die wij door de jaren heen geholpen hebben met klussen, hetzelfde voor ons zouden doen, maar mooi dat niemand wat van zich laat horen.
Tja....als je mijn ervaring wilt vernemen......talloze keren heb ik mensen met klussen geholpen. Toen wij gingen klussen.......inderdaad, niemand liet wat van zich horen.......pas toen die "vrienden" weer gingen klussen, stroomden de emails binnen....of ik WEER wilde komen klussen, zoals vroeger, ik was altijd zo handig en snel .

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 18-02-2012 09:25:44 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:49:40 #198
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108098585
Ten eerste: de dakkapel ziet er geweldig uit!
En voor de rest :* . Rottig dat je je zo voelt!
Ik weet dat het iñets helpt, maar wacht es tot de lente, dat deed em hier vaak de truc, zonnetje schijnt, lucht is blauw, klusser kom maar gauw!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:53:42 #199
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_108098774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef blomke het volgende:

[..]

Tja....als je mijn ervaring wilt vernemen......talloze keren heb ik mensen met klussen geholpen. Toen wij gingen klussen.......inderdaad, niemand liet wat van zich horen.......pas toen die "vrienden"weer gingen klussen, stroomden de emails binnen....of ik WEER wilde komen klussen, zoals vroeger, ik was altijd zo handig en snel .
Dit is mij ook gebeurd. Heb het gelukkig al geleerd met alleen computers fiksen. Veel hulp gegeven en weinig terug gehad. Ben zelf inmiddels voorzichtiger geworden met hulp aannemen. Dit alleen al omdat ik van mezelf weet dat ik nu zelf een erg druk leven heb en niet altijd maar klaar kan staan om voor een ander wat te doen. Ik wil mezelf niet in die andere positie zien van veel hulp ontvangen en niet geven.

De noodgevallen bij echte vrienden en familie mee pikken lukt me aardig. Ik vraag zelf alleen nog hulp als ik het echt kei en keihard nodig heb.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:18:08 #200
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_108100002
Misschien een vreemde vraag, maar hebben jullie ook wel eens om hulp gevraagd?
Zo ja, dan hebben jullie nogal aparte "vrienden".

Vrienden hier klaagden namelijk tijdje geleden ook dat niemand had geholpen tot wij langs kwamen.
Maar ja, we hebben het zelf een aantal keer aan moeten bieden voordat ze idd. aangaven hulp te kunnen gebruiken. De eerste keer dat we kwamen helpen hadden ze geen planning en de tweede keer kregen we van zwangere vriendin alleen maar commentaar over allerlei dingetjes die niet goed genoeg waren :') .

En zelf wil ik bij klussen hier alleen hulp van schoonpa hebben. De rest hoeft niet te helpen :P .
Die man weet tenminste wat ie doet ;) .

Maar ik begrijp de frustratie innepin. Lijkt mij aardig ellendig zo. Niet af, geen geld meer en nog een aantal open eindjes. Aan de andere kant. Het gedane werk ziet er wel netjes uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')