Mag je eerst wel es langskomen om de teringzooi die er nu ligt op te ruimenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Brittie het volgende:
Wat een ruimte ineens op zolder. Kunnen we mooi met zijn allen blijven pitten als dat ene feestje nog eens plaats gaat vinden
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Brittie het volgende:
Ik zal de agenda er binnenkort eens bij pakken.
Hoop dat de CV meneer snel alles kan fixen
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef RanTheMan het volgende:
@innepin
oke dat vermoeden had ik al, vond t al vreemd dat er misschien 1 luxaflexje al hing
Maar goed, Asbest verwijderen. Noem me een stomme boer, maar voor 1993 mocht je t altijd zelf verwijderen. Uiteraard begrijp ik dat t gevaarlijk kan zijn, maar het gevaar zit hem met name in het inademen van de onzichtbare vezels die in je longen komen en daar kwade dingen doen, dus mondkapje voor(koop wel een fatsoenlijke en niet zo'n cheap ass ding) en niet te ruig te werk gaan.
Durf je t niet aan, dan uitbesteden!
Ik zal mezelf corrigeren, met mondkapje bedoel ik zo'n ding:quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorZijn ze veel te klein voor.
Het gevaar zit hem met name in het breken van de platen.
Platenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een mondkapje zal asbestvezels niet tegenhouden hoorZijn ze veel te klein voor.
Het gevaar zit hem met name in het breken van de platen.
Ik dacht dat het om asbestplaten van muur/dak ging. Platen zelf doen zou ik wel overwegen, maar iets anders niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Platen![]()
Het is een schoorsteenpijp, geen dak ofzo.
@Rantheman, ah kijk, daar kunnen we wat mee!
Wanneer je het zelf gaat doen zonder de gemeente oid. erbij betrokken hebt, breng je niet alleen jezelf maar ook de omwonende in gevaar kwa gezondheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Platen![]()
Het is een schoorsteenpijp, geen dak ofzo.
@Rantheman, ah kijk, daar kunnen we wat mee!
Het is een carportquote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef RanTheMan het volgende:
@innepin oke genoeg over asbest, ff over je tuin als ik naar je lijntje kijk, moet je dan dwars door een schuur oid om achter in de tuin te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |