quote:Sorry voor deze cruciale fout. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen deze 2 fora, wat een vreselijke fout dit. Ik zal u niet meer kwetsen en u kunt mij een PM sturen voor een schadevergoeding. Nogmaals mijn welgemeende excuses
quote:wat is de schadevergoeding? Ik heb wel interesse als het met geld te maken heeft.Op maandag 25 oktober 2010 11:09 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Sorry voor deze cruciale fout. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen deze 2 fora, wat een vreselijke fout dit. Ik zal u niet meer kwetsen en u kunt mij een PM sturen voor een schadevergoeding. Nogmaals mijn welgemeende excuses
quote:Jij voelde je toch zo aangevallen door deze achterlijke fout. En zo te lezen kan jij niet tegen een grapje. SorryOp maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat is de schadevergoeding? Ik heb wel interesse als het met geld te maken heeft.
En ga hier weg als je je zo snel aangevallen voelt
quote:en helemaal de topics en posts van kont--haarOp maandag 25 oktober 2010 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
de topics worden er inderdaad niet beter op
quote:Het lijstje.Op maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en helemaal de topics en posts van kont--haar
quote:Ik heb leuke topics hoor.Op maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en helemaal de topics en posts van kont--haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen verkrijgbaar voor een select groepje users.
quote:Hallo, ik ben een select groepje users.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Hoi Chowi.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een select groepje users.
quote:hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopicsOp maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Nee, sterker nog; jij staat op het lijstje.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopics
quote:het verbaasde me nog hoelang het open bleefOp maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopics
quote:hoe kom ik van dat lijstje af?Op maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, sterker nog; jij staat op het lijstje.
het wordt er idd niet beter op de laatste tijd, TS is zo'n voorbeeld van een user die beter gewoon weg had kunnen blijvenquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KLb en ONZ kunnen alletwee de rambam van mij krijgen.
Ik vind't wel meevallen! Er komen ook weer goeie users bij!quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het wordt er idd niet beter op de laatste tijd, TS is zo'n voorbeeld van een user die beter gewoon weg had kunnen blijven
ja jhahahahahaha kont haar ja hahahaha idiot boy jahahahahahahahahquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't wel meevallen! Er komen ook weer goeie users bij!
Nee, ik blijf je achtervolgen tot je dood en dan zeg ik in je graf. ONZ VOOR JE LEVEN!!!quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het wordt er idd niet beter op de laatste tijd, TS is zo'n voorbeeld van een user die beter gewoon weg had kunnen blijven
quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Nee, ik blijf je achtervolgen tot je dood en dan zeg ik in je graf. ONZ VOOR JE LEVEN!!!
Kijk naar al die kuttopics waar jij in hebt gereageerd kneusquote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jhahahahahaha kont haar ja hahahaha idiot boy jahahahahahahahah
vooral doorgaan zou ik zeggen, vooral doorgaanquote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Kijk naar al die kuttopics waar jij in hebt gereageerd kneus
Mensen die...
mensen die geen boerenkool kunnen klaarmaken
Mensen die het nu al koud hebben
Welkom Opa
Slechtste MOD van de maand Oktober
Slootje springen!
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Wat jij wiltquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral doorgaan zou ik zeggen, vooral doorgaan
ga door man, ga door, je bent een hele echte bink nu hoor ik zou nog meer posten man dan ben je extra stoer manquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Belg op msn
Michael Jackson aap ontdekt
[KSC#2039] zout zal je het eten
Kut docent
bofkontjes.
Hommel in mijn kamer
jan kooijman bij de madiwodo show
Wat ben jij een kneusquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Belg op msn
Michael Jackson aap ontdekt
[KSC#2039] zout zal je het eten
Kut docent
bofkontjes.
Hommel in mijn kamer
jan kooijman bij de madiwodo show
maarre, inhoudelijk durf je dus niet te reageren he kneusje van me ;')quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga door man, ga door, je bent een hele echte bink nu hoor ik zou nog meer posten man dan ben je extra stoer man
_!
wie is hier nu de kneus? jij gaat mijn post historie doorlopen en dan denken als je dat post dat dat mij wat doet?quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
maarre, inhoudelijk durf je dus niet te reageren he kneusje van me ;')
Er is geen inhoud.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
maarre, inhoudelijk durf je dus niet te reageren he kneusje van me ;')
quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom een beetje liefde brengen voor de ONZ'ers
plus tieten?quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom een beetje liefde brengen voor de ONZ'ers
quote:Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Voor jou dan
[ afbeelding ]
QFTquote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie is hier nu de kneus? jij gaat mijn post historie doorlopen en dan denken als je dat post dat dat mij wat doet?
ongekend wat een knurft ben je man
Ik mag voor die"Jankkat" toch hopen van nietquote:Op maandag 1 november 2010 20:23 schreef ajf het volgende:
[..]
QFT
Is idiot---boy familie van die jankkat?
Dat maakt ONZ wel leuk.
Zegt APquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag voor die"Jankkat" toch hopen van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Dat is ook zo'n kwaliteits-userquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag voor die"Jankkat" toch hopen van niet
Ik wilde alleen maar even deze uitspraak tegenspreken, dat je maar niet denkt dat jij wél een aanwinst voor FOK bent, meer nietquote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie is hier nu de kneus? jij gaat mijn post historie doorlopen en dan denken als je dat post dat dat mij wat doet?
ongekend wat een knurft ben je man
quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |