Inderdaad. Misschien is het omdat ik hier al heel mijn leven woon, maar ik kan het best hebben. Niet met plezier, maar toch.quote:
Ik heb wel de verwaring aan, maar heb het inderdaad niet koud buiten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef BlackMale420 het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is het omdat ik hier al heel mijn leven woon, maar ik kan het best hebben. Niet met plezier, maar toch.
Afgelopen winter veels te veel en vaak sneeuwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:23 schreef Drinky het volgende:
't went wel. Waar eerst 20c aanvoelde als 5 voelt nu 15c aan als 25.
Sowieso winter in Nederland, veel kou en weinig sneeuw
Wat is een truin?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:22 schreef Holden_Caulfield het volgende:
Nu twee truinen aan. Rond het vriespunt waarschijnlijkerwijs drie.
In engeland ja, hier viel het wel meequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Afgelopen winter veels te veel en vaak sneeuw
Onbereikbare vrouwen zijn dicht ingepakt en doen niets asn hun figuur in de winterquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
meldt![]()
kou![]()
maar serieus in welk opzicht beperkt dit jouw leven enorm?
Ehhh NEE! Zelfs in maart viel er nog van die vieze meukquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
In engeland ja, hier viel het wel mee
dan is het toch net alsof je een kadootje mag uitpakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onbereikbare vrouwen zijn dicht ingepakt en doen niets asn hun figuur in de winter
In sommige gevallen is het belangrijk van tevoren in te kunnen schatten wat er in de verpakking verstopt zitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het toch net alsof je een kadootje mag uitpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |