jah hallo http://www.google.nl/#scl(...)&fp=1b63bc0b5904c1fequote:
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENquote:
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderenquote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
Alleen Lonsdaleboertjes uit de provincie eten dat
quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je kookt de boerenkool zeker 5 uur
quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken)
5 uur en dan ook nog het vet vd spekjes erbijquote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENik kan beter een goeie recept maken met wat je nodig heb of niet?
dank jequote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderensamen met erwtensoep
ik heb het niet over boerenkool uit een potjequote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 uur en dan ook nog het vet vd spekjes erbij
Gewoon zelfde tijd meekoken met je aardappelen is ruim voldoende.quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb het niet over boerenkool uit een potjemaar verse
niet als je echte boerenkool v het land heb maar smaken verschillen als je boerenkool te kort kookt is het bitterquote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tijd meekoken met je aardappelen is ruim voldoende.
ook met gewoon verse boerenkool hoor, als het 5 uur kookt is smaakloze pulpquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
niet als je echte boerenkool v het land heb maar smaken verschillen als je boerenkool te kort kookt is het bittervind ik dan he
quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb het niet over boerenkool uit een potjemaar verse
je trapt in een dikke trol. Veeg je schoenen eens af.quote:Op maandag 1 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met gewoon verse boerenkool hoor, als het 5 uur kookt is smaakloze pulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |