jah hallo http://www.google.nl/#scl(...)&fp=1b63bc0b5904c1fequote:
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENquote:
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderenquote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
Alleen Lonsdaleboertjes uit de provincie eten dat
quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je kookt de boerenkool zeker 5 uur
gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken)
5 uur en dan ook nog het vet vd spekjes erbijquote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENik kan beter een goeie recept maken met wat je nodig heb of niet?
dank jequote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderensamen met erwtensoep
ik heb het niet over boerenkool uit een potjequote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 uur en dan ook nog het vet vd spekjes erbij
Gewoon zelfde tijd meekoken met je aardappelen is ruim voldoende.quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb het niet over boerenkool uit een potjemaar verse
niet als je echte boerenkool v het land heb maar smaken verschillen als je boerenkool te kort kookt is het bitterquote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gewoon zelfde tijd meekoken met je aardappelen is ruim voldoende.
ook met gewoon verse boerenkool hoor, als het 5 uur kookt is smaakloze pulpquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
niet als je echte boerenkool v het land heb maar smaken verschillen als je boerenkool te kort kookt is het bittervind ik dan he
quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb het niet over boerenkool uit een potjemaar verse
je trapt in een dikke trol. Veeg je schoenen eens af.quote:Op maandag 1 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met gewoon verse boerenkool hoor, als het 5 uur kookt is smaakloze pulp
ts is bloedserieusquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef IBAZ het volgende:
[..]
je trapt in een dikke trol. Veeg je schoenen eens af.
Waar is de melk?quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENik kan beter een goeie recept maken met wat je nodig heb of niet?
klopt hoe heb ik dat kunnen vergeten op te schrijvenquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Waar is de melk?
En dan zichzelf een kenner noemen.
Afgegoten kookvocht teruggieten.quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef IBAZ het volgende:
Melk is niet echt nodig. Goede kruim aardappels zijn smeuïg genoeg. Klontje boter erbij doet ook wonderen.
Nep-Nederlander. Ze zouden je paspoort moeten afnemen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
Haten op boerenkoolquote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
of mayonaisequote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef IBAZ het volgende:
Melk is niet echt nodig. Goede kruim aardappels zijn smeuïg genoeg. Klontje boter erbij doet ook wonderen.
Topicverpester met je smerige pizza.:')quote:
Kick jij dit topic nu al?quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef KingOfMars het volgende:
Hm. Vraagje he. Ik weet niet of het offtopic is maar weet iemand misschien hoe je boerenkool moet klaarmaken? Wellicht?
Ja het is goed. Nu nog wat lapjes gekookt ei en schijfjes augurk erbij, en het is een huzarenboerenkool.quote:
Ik ben per uur te huur.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef ehqo. het volgende:
Als boerenkool bitter is moet de vorst er nog overheen.
Winter will always return again.quote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef L.no het volgende:
Wat is er toch met al die kooktopics de laatste tijd van sommige vrouwen hier? Mis ik iets?
Ja, jammer dat de barbecue periode voorbij is.quote:
Neuh, hoezo? Die 5 uur is onzinnig,quote:
Ik wilde deze hilarische grap ook al maken echter was de fipo al zo ver dus geef ik mijzelf -400 punten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat is toch gewoon gaatjes prikken, magnetron aan, eruit halen en opeten?
Wat jammer nou.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die typisch Nederlands eten eten zoals hachee, boerenkool, zuurkool, hutspot, andijvie etc![]()
Nee, geef mij maar lekkere pasta of Aziatisch eten.
Goed voor het sperma, daarom!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die typisch Nederlands eten eten zoals hachee, boerenkool, zuurkool, hutspot, andijvie etc![]()
Nee, geef mij maar lekkere pasta of Aziatisch eten.
Onzin, ik ben kurdische en mij mag je 's nachts wakker maken voor boerekool of zuurkoolquote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderensamen met erwtensoep
Ben inmiddels verslaafd aan andijviestamppot van de Appie. Ben zunig, dus moet wel in de Bonus zijn (2 stuks voor 4 ofzo). Ik gooi er wel altijd een kwak sambal op, zodat het de volgende dag je reet uitbrandt.quote:
Nee, die kennen alleen de Mc Donalds, FEBO en kant-en-klaar maaltijdenquote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboerquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
Hou eens om met dit topic kicken, nu heb ik honger
nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboer
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow shit, je woont in NL, dus geen 24h supermarkt
Ik heb kompasie met je...
ja gek heh op een .nl forumquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow shit, je woont in NL, dus geen 24h supermarkt
Enig idee hoeveel FOKkers in het buitenland wonen, zeker als je op deze tijd reageert?quote:
Of een wijf als TS.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboer
Allereerst rookworst in zoutzuur bereiden. Just for a start.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
Voor deze topicstarter lijkt de ideale bereidingswijze me er één met cyaankali als specerij.
Witlof stamppot met zwitserse koteletten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:08 schreef Vengerr het volgende:
Eerst een topic over zelfgemaakte erwtensoep en nu boerenkool.
Whitetiger1 heeft waardering voor Oudhollandsche gerechten.![]()
Volgende keer een ode aan andijviestamppot met rauwe andijvie en uitgebakken spekjes.![]()
![]()
Ik schuif aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:20 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Witlof stamppot met zwitserse koteletten.
Groene kool stamppot met casselerrib.
Rode kool stamppot met gebakken kabeljauw.
Rode bieten stamppot met haring.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
Voor deze topicstarter lijkt de ideale bereidingswijze me er één met cyaankali als specerij.
Boerenkool leer je pas echt eten op het brugklaskamp.quote:
Die Asterix & Obelix filmquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:28 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik schuif aan.![]()
De kroten met haring heb ik maar één keer gegeten als salade en klinkt apart maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
[..]
Allemaal prima, maar er bestaat natuurlijk ook geen Indonesische frikandel speciaal. Schoenmaker blijf bij uw leest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:18 schreef voederbietel het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot
Hollandse rijsttafel
Brocolli stampot met noten
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 03:18 schreef voederbietel het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot
Hollandse rijsttafel
Brocolli stampot met noten
Rijst met wortels en Zaanse mayonaise at best, I guess.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
[..]
1 frietkot voor bovenstaande post.quote:
Gebakken aardappels, kapucijners, spek, gehaktbal, rijst, piccalilly en wat Hollandse groenten als peen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Gebakken aardappels en rijst in 1 gerecht...OK apart.quote:Op dinsdag 2 november 2010 04:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, kapucijners, spek, gehaktbal, rijst, piccalilly en wat Hollandse groenten als peen.![]()
Doet het ook goed als ontbijt, kun je zo een dag van 15 uur op werken.
Ik had zaterdag nog hutspot met gebakken eieren, spek en hamburgers als ontbijt. Maar ze zijn dan ook iets apart in Canada.quote:Op dinsdag 2 november 2010 04:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Gebakken aardappels en rijst in 1 gerecht...OK apart.Als ontbijt hou ik het maar op een paar beschuitjes en thee.
das altijd lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Remqo het volgende:
Ook erg lekker als je wat over hebt, en het de volgende dag even opbakt![]()
zal ik doen okquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:08 schreef Vengerr het volgende:
Eerst een topic over zelfgemaakte erwtensoep en nu boerenkool.
Whitetiger1 heeft waardering voor Oudhollandsche gerechten.![]()
Volgende keer een ode aan andijviestamppot met rauwe andijvie en uitgebakken spekjes.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |