Rijst met wortels en Zaanse mayonaise at best, I guess.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zal ik doen ok je kookt de boerenkool zeker 5 uur je schild je piepers en gooi ze erbij wacht totad de piepers gaar zijn en dan bak je de spekjes gaar gooi het vet van de spekjes erbij (als je zonder zout gaat koken) nou stamp het hele zooitje bij elkaar en klaar is kees MUIZEN MANNENik kan beter een goeie recept maken met wat je nodig heb of niet?
1 frietkot voor bovenstaande post.quote:
Gebakken aardappels, kapucijners, spek, gehaktbal, rijst, piccalilly en wat Hollandse groenten als peen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Gebakken aardappels en rijst in 1 gerecht...OK apart.quote:Op dinsdag 2 november 2010 04:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, kapucijners, spek, gehaktbal, rijst, piccalilly en wat Hollandse groenten als peen.![]()
Doet het ook goed als ontbijt, kun je zo een dag van 15 uur op werken.
Ik had zaterdag nog hutspot met gebakken eieren, spek en hamburgers als ontbijt. Maar ze zijn dan ook iets apart in Canada.quote:Op dinsdag 2 november 2010 04:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Gebakken aardappels en rijst in 1 gerecht...OK apart.Als ontbijt hou ik het maar op een paar beschuitjes en thee.
das altijd lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Remqo het volgende:
Ook erg lekker als je wat over hebt, en het de volgende dag even opbakt![]()
zal ik doen okquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:08 schreef Vengerr het volgende:
Eerst een topic over zelfgemaakte erwtensoep en nu boerenkool.
Whitetiger1 heeft waardering voor Oudhollandsche gerechten.![]()
Volgende keer een ode aan andijviestamppot met rauwe andijvie en uitgebakken spekjes.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |