Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboerquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
Hou eens om met dit topic kicken, nu heb ik honger
nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboer
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow shit, je woont in NL, dus geen 24h supermarkt
Ik heb kompasie met je...
ja gek heh op een .nl forumquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow shit, je woont in NL, dus geen 24h supermarkt
Enig idee hoeveel FOKkers in het buitenland wonen, zeker als je op deze tijd reageert?quote:
Of een wijf als TS.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat jij nodig heb is een kick naar de supermarkt/groenteboer
Allereerst rookworst in zoutzuur bereiden. Just for a start.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
Voor deze topicstarter lijkt de ideale bereidingswijze me er één met cyaankali als specerij.
Witlof stamppot met zwitserse koteletten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:08 schreef Vengerr het volgende:
Eerst een topic over zelfgemaakte erwtensoep en nu boerenkool.
Whitetiger1 heeft waardering voor Oudhollandsche gerechten.![]()
Volgende keer een ode aan andijviestamppot met rauwe andijvie en uitgebakken spekjes.![]()
![]()
Ik schuif aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:20 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Witlof stamppot met zwitserse koteletten.
Groene kool stamppot met casselerrib.
Rode kool stamppot met gebakken kabeljauw.
Rode bieten stamppot met haring.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
Voor deze topicstarter lijkt de ideale bereidingswijze me er één met cyaankali als specerij.
Boerenkool leer je pas echt eten op het brugklaskamp.quote:
Die Asterix & Obelix filmquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:28 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik schuif aan.![]()
De kroten met haring heb ik maar één keer gegeten als salade en klinkt apart maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
[..]
Allemaal prima, maar er bestaat natuurlijk ook geen Indonesische frikandel speciaal. Schoenmaker blijf bij uw leest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:18 schreef voederbietel het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot
Hollandse rijsttafel
Brocolli stampot met noten
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 03:18 schreef voederbietel het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot
Hollandse rijsttafel
Brocolli stampot met noten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |