Winter will always return again.quote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef L.no het volgende:
Wat is er toch met al die kooktopics de laatste tijd van sommige vrouwen hier? Mis ik iets?
Ja, jammer dat de barbecue periode voorbij is.quote:
Neuh, hoezo? Die 5 uur is onzinnig,quote:
Ik wilde deze hilarische grap ook al maken echter was de fipo al zo ver dus geef ik mijzelf -400 punten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat is toch gewoon gaatjes prikken, magnetron aan, eruit halen en opeten?
Wat jammer nou.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die typisch Nederlands eten eten zoals hachee, boerenkool, zuurkool, hutspot, andijvie etc![]()
Nee, geef mij maar lekkere pasta of Aziatisch eten.
Goed voor het sperma, daarom!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die typisch Nederlands eten eten zoals hachee, boerenkool, zuurkool, hutspot, andijvie etc![]()
Nee, geef mij maar lekkere pasta of Aziatisch eten.
Onzin, ik ben kurdische en mij mag je 's nachts wakker maken voor boerekool of zuurkoolquote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Een maaltijd die alleen echte Nederlanders weten te waarderensamen met erwtensoep
Ben inmiddels verslaafd aan andijviestamppot van de Appie. Ben zunig, dus moet wel in de Bonus zijn (2 stuks voor 4 ofzo). Ik gooi er wel altijd een kwak sambal op, zodat het de volgende dag je reet uitbrandt.quote:
Nee, die kennen alleen de Mc Donalds, FEBO en kant-en-klaar maaltijdenquote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef fathank het volgende:
Boerenkool.
Alleen Lonsdaleboertjes uit de provincie eten dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |