quote:Het lijkt wel of ze hem iets aanmeten wat eigenlijk niet bij zijn karakter past.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef dandybleu het volgende:
ja Ts je moet in idergeval aangeven dat je het niet fijn vind om elke keer dezelfde vraag te horen
ja soomige mensen zijn oostindidch doof ( rasistisch want oostindiers zijn helemaal niet doof ) ja dus dan moet je wel tien keer herhalen dat je het niet fijn vind
quote:Ik word gedwongen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
dude
wat doe je
een user met jouw status laat zich nimmer in met zulke bodenmschrapers
quote:kul, wij bazen ontspringen den dans ten allen tijden
quote:Dit is een gecodeerde boodschap, er staat een lagerangsuser achter mij met een pistool op mijn hoofd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
kul, wij bazen ontspringen den dans ten allen tijden
quote:wie? ap zeker, kan niet andersOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit is een gecodeerde boodschap, er staat een lagerangsuser achter mij met een pistool op mijn hoofd.
quote:Sorry, als ik je dat zeg ben ik dood.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie? ap zeker, kan niet anders![]()
ik snipe hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Sorry, als ik je dat zeg ben ik dood.ik maak hem kapot. (eckte bazen weten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Hier spreekt APOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak hem kapot. (eckte bazen weten)
quote:ja jonguh gij komt dan gewoon hierheen dan zulte ge wat buleven jonguhOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier spreekt AP
DE DEADLINE IS 2300 UUR!
quote:nog 4 minuten en dan zullen we het beleven....BAM!Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jonguh gij komt dan gewoon hierheen dan zulte ge wat buleven jonguh
quote:vol op uw bakkesOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef deepart het volgende:
[..]
nog 4 minuten en dan zullen we het beleven....BAM!
quote:wij gaan het meemaken junguhhh 30 secondes en deepart is gone!!!!!!!!!!!
quote:ge bent kapot jonguhOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef deepart het volgende:
[..]
wij gaan het meemaken junguhhh 30 secondes en deepart is gone!!!!!!!!!!!
quote:en wie ben jij derksen2Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Boudibou het volgende:
Who the hell is Jan Kooijemans? Zeker zo'n gladjanus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |