quote:Sorry voor deze cruciale fout. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen deze 2 fora, wat een vreselijke fout dit. Ik zal u niet meer kwetsen en u kunt mij een PM sturen voor een schadevergoeding. Nogmaals mijn welgemeende excuses
quote:wat is de schadevergoeding? Ik heb wel interesse als het met geld te maken heeft.Op maandag 25 oktober 2010 11:09 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Sorry voor deze cruciale fout. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen deze 2 fora, wat een vreselijke fout dit. Ik zal u niet meer kwetsen en u kunt mij een PM sturen voor een schadevergoeding. Nogmaals mijn welgemeende excuses
quote:Jij voelde je toch zo aangevallen door deze achterlijke fout. En zo te lezen kan jij niet tegen een grapje. SorryOp maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat is de schadevergoeding? Ik heb wel interesse als het met geld te maken heeft.
En ga hier weg als je je zo snel aangevallen voelt
quote:en helemaal de topics en posts van kont--haarOp maandag 25 oktober 2010 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
de topics worden er inderdaad niet beter op
quote:Het lijstje.Op maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en helemaal de topics en posts van kont--haar
quote:Ik heb leuke topics hoor.Op maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en helemaal de topics en posts van kont--haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen verkrijgbaar voor een select groepje users.
quote:Hallo, ik ben een select groepje users.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Hoi Chowi.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een select groepje users.
quote:hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopicsOp maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Nee, sterker nog; jij staat op het lijstje.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopics
quote:het verbaasde me nog hoelang het open bleefOp maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoor ik bij dat selecte groepje? Ik heb net TR's gemaakt bij deze baggertopics
quote:hoe kom ik van dat lijstje af?Op maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, sterker nog; jij staat op het lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |