quote:heheheheOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja dat had Sheen ook hele kamer aan gort en hoer in paniek, hij in de kliniek.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
Is ie in opleiding misschien, want dan is het straks hommelles
quote:Met deze temperaturen zet je toch geen insecten buitenOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Pak dan een glas en een stuk papier en zet dat beest buiten.
quote:Wat? Sla hem gewoon morsdoodOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Pak dan een glas en een stuk papier en zet dat beest buiten.
quote:hommoOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Penisbaard het volgende:
HommelsWaag het niet hem te vermoorden.
quote:Ik doe hem ook niks, zolang hij maar niet vanacht in mijn bed kruipt ofzo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Henno het volgende:
Hommel haters
Die beesten zijn übervreedzaam man. Als je door zo een gestoken wordt, dan heb je het verdiend.
quote:Was het niet je vriendin?Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ben al een keer op die wijze door een wesp gestoken. Lag ik lekker rustig met mijn vriendin op bed toen ik iets voelde, kijken op bed.. niks, weer liggen voelde ik weer wat, weer kijken.. niks. Weer liggen, weer een steek. Voel ik met mijn hand zat er een wesp op mijn rug.
quote:dude,Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik doe hem ook niks, zolang hij maar niet vanacht in mijn bed kruipt ofzo.
Ben al een keer op die wijze door een wesp gestoken. Lag ik lekker rustig met mijn vriendin op bed toen ik iets voelde, kijken op bed.. niks, weer liggen voelde ik weer wat, weer kijken.. niks. Weer liggen, weer een steek. Voel ik met mijn hand zat er een wesp op mijn rug.
Dat het een hommel is weet ik wel zeker, dat ding was gigantisch! Bromde als een helicopter.
Kan hem nu niet meer vinden, wellicht heeft hij toch het open raam gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |