Of je leest het topic gewoon Uberhaubt niet, dat kan natuurlijk ook...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef chikaseibo het volgende:
Ik zou men schoen uitdoen en hem erop leggen.
Denk alleen niet dat het veel helpt.
K zie het nu pas ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef hcwp het volgende:
[..]
Of je leest het topic gewoon Uberhaubt niet, dat kan natuurlijk ook...
het is zeker je beste kans iets beters heb je nietquote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yeah right, al je geld op de helm van de baas zetten..
"In tijd van nood leert men bidden."quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef thesystem het volgende:
Als je niet kan rennen, zo ver mogelijk er vanaf proberen te komen, plat op de grond, hoofd van de granaat af, armen onder je lijf misschien en bidden? Zelfde als bij een atoom bom ofzo
Maar hoevaak kom je als burger nou een granaat tegen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ok, ik heb het definitieve antwoord.
Vandaag bij Krav Maga les gooiden ze een paar keer een handgranaat (plastic natuurlijk) naar binnen. Iemand riep GRANAAAAAT!!. De meerderheid van de mensen hoorde het ook na de 3e keer niet eens
De docent legde uit:
- op de grond liggen met je voeten naar de granaat toe
- vingers in je oren (tegen gesprongen trommelvliezen), mond open (tegen geklapte longen).
Ik vond het ook lachwekkendquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Andyy het volgende:
Maar hoevaak kom je als burger nou een granaat tegen?
Jij hebt in Israel Krav Maga gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:42 schreef Type-R het volgende:
Nou ja, die Krav Maga instructeur kan zoveel zeggen, maar dat maakt het niet "definitief" vind ik. Zo heb ik het niet eens in Israel geleerd.
Die scherven hebben de maximale energie op het moment dat de granaat opbreekt.quote:Op maandag 25 oktober 2010 05:09 schreef Kumerian het volgende:
Mythbusters heeft ooit bewezen dat het beste is om er bovenop te springen.
Handgranaten doen hun grootste schade door scherven, niet door de ontploffing. Door er bovenop te springen hebben de scherven geen kans om snelheid te krijgen of een groot oppervlak te bestrijken. De knal van een handgranaat is niet groot genoeg om serieuze schade te doen.
Luister meisje, zometeen roep ik heel hard GRANAAAAAT!!! en dan moet jij zo snel mogelijk knielen je ogen sluiten en je mond open doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ok, ik heb het definitieve antwoord.
Vandaag bij Krav Maga les gooiden ze een paar keer een handgranaat (plastic natuurlijk) naar binnen. Iemand riep GRANAAAAAT!!. De meerderheid van de mensen hoorde het ook na de 3e keer niet eens
De docent legde uit:
- op de grond liggen met je voeten naar de granaat toe
- vingers in je oren (tegen gesprongen trommelvliezen), mond open (tegen geklapte longen).
quote:Op maandag 25 oktober 2010 06:45 schreef -Remy het volgende:
Als een Belg em gooit, zou ik het pinnetje eruit trekken en teruggooien!
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je maat er bovenop gooien en op hem gaan staan met de vingers in je oren.
En als er nou een worsteling zou ontstaan, niet bepaald slim lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Nieuwschierig:
Ik meen het serieus.
Anders ga je samen en wie schiet daar nu wat mee op?
Je moet razendsnel een afweging van alle kansen maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En als er nou een worsteling zou ontstaan, niet bepaald slim lijkt me.
Sluit het topic maar. Met deze post heb je jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Boek: Black Belt Krav Maga
http://www.amazon.com/Bla(...)id=1291032801&sr=8-4
Een scenario uit het boek:
terrorist heeft een handgranaat vast (pin is er al uit).
jij besluipt hem van achteren, schakelt hem uit, legt de granaat op de grond, GOOIT DE TERRORIST ER BOVENOP en maakt de vertrouwde wegduik, voeten naar granaat toe, vingers in je oren, etc beweging.
Dat is ook een manier, al weet ik niet of dat allemaal zo in 5 seconden gaat lukken
Hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sluit het topic maar. Met deze post heb je jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Gequote voor het nageslacht.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Boek: Black Belt Krav Maga
http://www.amazon.com/Bla(...)id=1291032801&sr=8-4
Een scenario uit het boek:
terrorist heeft een handgranaat vast (pin is er al uit).
jij besluipt hem van achteren, schakelt hem uit, legt de granaat op de grond, GOOIT DE TERRORIST ER BOVENOP en maakt de vertrouwde wegduik, voeten naar granaat toe, vingers in je oren, etc beweging.
Dat is ook een manier, al weet ik niet of dat allemaal zo in 5 seconden gaat lukken
En dan ga je alsnog dood aan interne bloedingen etc etcquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:27 schreef Pumatje het volgende:
deze had ik al eerder gezien, maar dragonskin.
Idd... ding is zwaar onderschat.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef vergezocht het volgende:
Achterlijk gewoon hoe sommige mensen de kracht van een handgranaat zwaar onderschatten.
klopt, wilde er mee aantonen wat een retard die gast is die dat programma presenteerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
En dan ga je alsnog dood aan interne bloedingen etc etc
Dat zei ik ook al dus rond pagina 3 of zoquote:schreef S.G. het volgende:
Granaat in een kleine afgesloten ruimte? Dan maakt het niet veel uit wat je doet.
Mocht het je ooit overkomen, prepare to meet your maker.
het type? klopt, alles gemaakt na 1985 zo ong is dodelijk in dat soort ruimtesquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:42 schreef WallOfStars:
afhankelijk van het type granaat?
maar alles binnen 2 meter, weinig.
Zo'n rookgranaat is nog best te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
het type? klopt, alles gemaakt na 1985 zo ong is dodelijk in dat soort ruimtes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |