quote:komt deze vraag in me op:He then sprayed the students with machinegun fire and tossed grenades out the window. When a burst of fire broke his left wrist, he threw two grenades at a group of girls huddled on the floor. Several students leaped from the windows to the ground, some ten feet below.
quote:Gehurkt op de grond ipv plat op de grond dan sta je toch veel meer bloot aan granaatscherven?Op maandag 25 oktober 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
Hurken op de grond met je hoofd gebogen en je handen op je oren denk ik
quote:De granaat ligt ook plat op de grond . Dus de schokgolf zal het sterkst zijn op dat niveau . Lijkt mij danOp maandag 25 oktober 2010 02:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Gehurkt op de grond ipv plat op de grond dan sta je toch veel meer bloot aan granaatscherven?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 04:07 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Tvp mocht het ooit nuttig zijn.
quote:TS wilde het graag overleven.Op maandag 25 oktober 2010 02:53 schreef FreezePop het volgende:
Er bovenop springen en de levens van andere mensen redden.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 04:07 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Tvp mocht het ooit nuttig zijn.
quote:Ik denk je je toch niemand zo ver zal krijgen omdat te doenOp maandag 25 oktober 2010 05:09 schreef Kumerian het volgende:
Mythbusters heeft ooit bewezen dat het beste is om er bovenop te springen.
Handgranaten doen hun grootste schade door scherven, niet door de ontploffing. Door er bovenop te springen hebben de scherven geen kans om snelheid te krijgen of een groot oppervlak te bestrijken. De knal van een handgranaat is niet groot genoeg om serieuze schade te doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 05:09 schreef Kumerian het volgende:
Handgranaten doen hun grootste schade door scherven, niet door de ontploffing. Door er bovenop te springen hebben de scherven geen kans om snelheid te krijgen of een groot oppervlak te bestrijken. De knal van een handgranaat is niet groot genoeg om serieuze schade te doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 06:45 schreef -Remy het volgende:
Als een Belg em gooit, zou ik het pinnetje eruit trekken en teruggooien!
quote:Kerel, heb je al eens een handgranaat gegooid? Ik wil en geloof me dat die dingen genoeg druk produceren om jou op een afstand van een paar meter het licht uit de ogen te blazen.Op maandag 25 oktober 2010 05:09 schreef Kumerian het volgende:
quote:Waarvoor dient het schietgebedje?Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Kerel, heb je al eens een handgranaat gegooid? Ik wil en geloof me dat die dingen genoeg druk produceren om jou op een afstand van een paar meter het licht uit de ogen te blazen.
Ik denk dat als je in een kamer zit en de granaat naar binnen wordt gegooid je een heel snel schietgebedje moet doen, want je bent gewoon afgeschreven...
Erop liggen
quote:Ken je definitie niet van het woord?Op maandag 25 oktober 2010 14:38 schreef AntonioDuMachi het volgende:
[..]
Waarvoor dient het schietgebedje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |