En als er nou een worsteling zou ontstaan, niet bepaald slim lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Nieuwschierig:
Ik meen het serieus.
Anders ga je samen en wie schiet daar nu wat mee op?
Je moet razendsnel een afweging van alle kansen maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En als er nou een worsteling zou ontstaan, niet bepaald slim lijkt me.
Sluit het topic maar. Met deze post heb je jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Boek: Black Belt Krav Maga
http://www.amazon.com/Bla(...)id=1291032801&sr=8-4
Een scenario uit het boek:
terrorist heeft een handgranaat vast (pin is er al uit).
jij besluipt hem van achteren, schakelt hem uit, legt de granaat op de grond, GOOIT DE TERRORIST ER BOVENOP en maakt de vertrouwde wegduik, voeten naar granaat toe, vingers in je oren, etc beweging.
Dat is ook een manier, al weet ik niet of dat allemaal zo in 5 seconden gaat lukken
Hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sluit het topic maar. Met deze post heb je jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Gequote voor het nageslacht.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Boek: Black Belt Krav Maga
http://www.amazon.com/Bla(...)id=1291032801&sr=8-4
Een scenario uit het boek:
terrorist heeft een handgranaat vast (pin is er al uit).
jij besluipt hem van achteren, schakelt hem uit, legt de granaat op de grond, GOOIT DE TERRORIST ER BOVENOP en maakt de vertrouwde wegduik, voeten naar granaat toe, vingers in je oren, etc beweging.
Dat is ook een manier, al weet ik niet of dat allemaal zo in 5 seconden gaat lukken
En dan ga je alsnog dood aan interne bloedingen etc etcquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:27 schreef Pumatje het volgende:
deze had ik al eerder gezien, maar dragonskin.
Idd... ding is zwaar onderschat.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef vergezocht het volgende:
Achterlijk gewoon hoe sommige mensen de kracht van een handgranaat zwaar onderschatten.
klopt, wilde er mee aantonen wat een retard die gast is die dat programma presenteerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
En dan ga je alsnog dood aan interne bloedingen etc etc
Dat zei ik ook al dus rond pagina 3 of zoquote:schreef S.G. het volgende:
Granaat in een kleine afgesloten ruimte? Dan maakt het niet veel uit wat je doet.
Mocht het je ooit overkomen, prepare to meet your maker.
het type? klopt, alles gemaakt na 1985 zo ong is dodelijk in dat soort ruimtesquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:42 schreef WallOfStars:
afhankelijk van het type granaat?
maar alles binnen 2 meter, weinig.
Zo'n rookgranaat is nog best te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
het type? klopt, alles gemaakt na 1985 zo ong is dodelijk in dat soort ruimtes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |