quote:YES OR NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
quote:Waarheen?Op maandag 25 oktober 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
[kutkind]Vakansie, gaan op vakansie... vakansie, vakansie[/kutkind]
quote:OK DANOp maandag 25 oktober 2010 00:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent mod, zet zijn originele post er weer neer.
quote:Nee hoor, gewoon doen.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik moet zo alweer slapen.
En dilemma's over komend weekend.
quote:Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend isOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Dat duurt nog bijna een week.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:Meet bij vriend van Patjan.Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend is
quote:Het was een grapje..Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je ouders zijn toch zoveel jaar getrouwd vandaag?
Was het vergeten, gefeliciteerd.
quote:Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOL!Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Hihi ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hihi ha-ha
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen
quote:Op de meetkalender ermee.Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Apenheulmeet, juni 2011!!!!!!!!!!!!!! Volplannen dat jaar!
quote:en dan aan elke aap vragen welke naam hij heeft op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Apenheulmeet, juni 2011!!!!!!!!!!!!!! Volplannen dat jaar!
quote:Ik weet het niet meer... ik ben al het overzicht kwijtOp maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
staat de weekend meet nu definitief op 26/2 ?
quote:ROFLOp maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan aan elke aap vragen welke naam hij heeft op FOK!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Nee dan Kally geloof ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
staat de weekend meet nu definitief op 26/2 ?
quote:Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
Ik ben er dus nog nooit geweest, maar ik zie de lol niet in van Apen die in je nek schijten, je tas leeghalen en je boterham met pindakaas opeten.
quote:DON"T TOUCH MY BROODJE!Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.
quote:Zie zien jou en JJH als een boom.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.
quote:Misschien dat als je het beter uitlegt ik je begrijp.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Graseter het volgende:
Rofl, ik dacht "Even voor de grap uitproberen of je ook naar de vorige pagina gaat als je met drie vingers naar links schuift, gaat toch niet werken" Schuif ik met 3 vingers naar links, vorige pagina.
Wat geweldig dat Mac.
quote:Ohw ja... dat was het. Het zou iig rond die tijd zijn.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen definitieve meetdatum vastgesteld.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Ik zie het allemaal wel, ik beslis wel gewoon weer opnieuw een week van tevoren of ik kom of nietOp maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... ik ben al het overzicht kwijt
quote:Als je met 3 vingers naar links schuift op een touchpad van een Macbook Pro dan gaat je browser naar de vorige pagina.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien dat als je het beter uitlegt ik je begrijp.
quote:Vandaar die speciale tassen..Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
Ik ben er dus nog nooit geweest, maar ik zie de lol niet in van Apen die in je nek schijten, je tas leeghalen en je boterham met pindakaas opeten.
quote:ik ben meer voor begin februari of eind maartOp maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen definitieve meetdatum vastgesteld.
quote:Met een goede wreeftrap. Ik in ieder geval wel.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zie zien jou en JJH als een boom.
quote:wtf op mijn Packard Bell ook hierOp maandag 25 oktober 2010 00:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je met 3 vingers naar links schuift op een touchpad van een Macbook Pro dan gaat je browser naar de vorige pagina.
quote:Ze hebben apenproof tassen? Hoe kom jij er dan in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Waarom, dat kan niet. Jij hebt windhoos.Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf op mijn Packard Bell ook hier![]()
!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben apenproof tassen? Hoe kom jij er dan in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ok het is niet zoOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom, dat kan niet. Jij hebt windhoos.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
Benny, waarom is er eigenlijk voor ESF een apart forum geopend?
Vind ESF ook niet meer dan een veredelde TAL
quote:Mijn muisaanwijzer schuift alleen kleine stukjes naar links op.Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf op mijn Packard Bell ook hier![]()
!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ok het is niet zo. Maar ik heb het wel geprobeerd
!
quote:http://store.apple.com/nl(...)k_pro?mco=OTY2ODExMAOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn muisaanwijzer schuift alleen kleine stukjes naar links op.
quote:Ah gemist...
quote:Een rug voor een 13" basislaptopje?Op maandag 25 oktober 2010 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)k_pro?mco=OTY2ODExMA
quote:Dus voor dat andere merk heb je het wel overOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rug voor een laptopje?
Nooit niet, voor dat geld heb je een top off the bill van ieder ander merk.
quote:Mijn computer kost 2100 euro.Op maandag 25 oktober 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
Aangezien ze op m'n werk geen Apple hebben zal ik dat thuis ook niet snel krijgen
Heb eigenlijk never nooit zelf een computer gekocht
quote:dat zijn voornamelijk posts van vorig jaar, dat forum is gerecycledOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ESF gaat inderdaad megahard, ze zitten in een korte periode al op de helft van het aantal posts hier
quote:Zo ken ik je weer. Een goed begin van deze nieuwe dag!Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus voor dat andere merk heb je het wel over?
quote:Mijn moeder heeft die 13" ik die 15"Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rug voor een 13" basislaptopje?
Nooit niet, voor dat geld heb je een top off the bill van ieder ander merk.
quote:Dat zijn vooral posts van vorig jaarOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ESF gaat inderdaad megahard, ze zitten in een korte periode al op de helft van het aantal posts hier
quote:Dan ook nog niet, ik koop wel een gemiddelde laptop van een ander merk, dan ben ik voor 500 of 600 euro klaar.Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus voor dat andere merk heb je het wel over?
quote:Ze zijn er veel te vroeg mee.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn vooral posts van vorig jaar
Het gaat nog niet echt hard daarzo...
quote:Het is ook nog te vroeg.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:ah ze spelen valsOp maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ook nog niet, ik koop wel een gemiddelde laptop van een ander merk, dan ben ik voor 500 of 600 euro klaar.
quote:Ook dat nog!Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die 13" ik die 15"
En die link die ik je heb gegeven is nog wel 12% korting.
quote:Ik kan voor 600 euro extra aan bier drinken.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.
Ik hoef geen virusscanner te installeren.
Ik hoef mijn laptop niet opnieuw op te starten.
Mijn programma's lopen niet vast.
Mek, mek, mek.
quote:Op het feit dat Chrome eergister een paar keer gek deed heb ik nadat ik Windows7 geinstalleerd heb geen vastlopers gehad.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.
Ik hoef geen virusscanner te installeren.
Ik hoef mijn laptop niet opnieuw op te starten.
Mijn programma's lopen niet vast.
Mek, mek, mek.
quote:Iets te vroeg...Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook nog te vroeg.Vorig jaarvorige keer was het er wel erg gezellig.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kan voor 600 euro extra aan bier drinken.
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
quote:Alvast succes.Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen een 2e poging wagen te slapen
quote:heb dat ongeveer 1x per tig maanden, dus zelden eigenlijk
quote:slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:truste GrasOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:hoe ging dat nummer???Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een nummer uit pakweg de jaren 80.
Google biedt geen uitkomst
If yo go, of when you go
quote:http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Het is een beetje van voor mijn tijd, maar ik zal eens graven. En we hebben in MUZ toch ook zo'n vragentopic voor dit soort gevallen?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Dat is een gedeelte van de songtekst of de titel?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Kom niet verder danOp maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
de eerste woorden zijn if you go, of when you go
Gezongen door een man met een demis roussos achtige stem en een hele geile vrouwenstem
quote:Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.Op maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
Trusten Graseter...
Symph, is je verbinding al wat beter?
quote:GOdverdomme, je bent een heldOp maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom niet verder dan
maar da's wel erg fout uit de jaren '70
quote:Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:zie dat dat wel een nieuwere versie was waar ze al een stukkie ouder warenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GOdverdomme, je bent een held
Dit is hem![]()
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....Op maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.
ADSL in een buitengebied in Portugal
quote:Minstens.Op maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:10G 5G Mobiel internet, dan zijn alle kabels plotseling overbodigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:Nee dat is niet zo..Op maandag 25 oktober 2010 01:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingen
quote:Versão em português do Windows?Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
dat is niet te beinvloeden helaas. Ik ben er al maanden mee bezig om dingen hier in het Nederlands op het scherm te krijgen en dat gaat echt niet lukken. Ik heb een Nederlandse versie van Iron meegenomen en geinstalleerd, Nederlandse taal ingesteld en wat doe hij: Portugees
quote:gewoon google.nl toch? en dan staat er onder die zoekbalk -in het Portugees- iets als 'Google.nl aangeboden in' waarna je op die link die erachter staat moet klikken?Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
dat is niet te beinvloeden helaas. Ik ben er al maanden mee bezig om dingen hier in het Nederlands op het scherm te krijgen en dat gaat echt niet lukken. Ik heb een Nederlandse versie van Iron meegenomen en geinstalleerd, Nederlandse taal ingesteld en wat doe hij: Portugees
quote:veel sites checken tegenwoordig je IP adres.Op maandag 25 oktober 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo..
quote:
quote:nee werkt helaas niet, en ook youtube geeft heel andere resulaten hierOp maandag 25 oktober 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon google.nl toch? en dan staat er onder die zoekbalk -in het Portugees- iets als 'Google.nl aangeboden in' waarna je op die link die erachter staat moet klikken?
quote:wat ik zei, Google weet gewoon dat je in Portugal zit en onafhankelijk van je taal past ie z'n resultaten aanOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee werkt helaas niet, en ook youtube geeft heel andere resulaten hier
quote:GOOGLE KNOWS EVERYTHING.Op maandag 25 oktober 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik zei, Google weet gewoon dat je in Portugal zit en onafhankelijk van je taal past ie z'n resultaten aan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef JJH het volgende:
http://www.zangerpetro.nl/index.php?paginaid=212
De vakantiefoto's.
quote:Iew.Op maandag 25 oktober 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel lenig zie je wel hahhahahaha
OMG
quote:Mijn ogen, wat doe jeOp maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ook grote kinderen spelen nog in het zand hahahahah
OMG!!! OMG!!! OMG!!!![]()
![]()
quote:Trusten Koen.Op maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
* Slapen gaat
Google houdt de wacht, iedereen is veilig
Truste
quote:Ohw ja, shit gemist... die had ik willen zienOp maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef JJH het volgende:
Google wil ook alwetend zijn.
Laatst op Disco een documantaire over Google gezien.
quote:Word vast nog wel een keer op 30 herhaald.Op maandag 25 oktober 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
Trusten Koen
[..]
Ohw ja, shit gemist... die had ik willen zien
quote:slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
* Slapen gaat
Google houdt de wacht, iedereen is veilig
Truste
quote:Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?Op maandag 25 oktober 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Word vast nog wel een keer op 30 herhaald.
quote:Mijn electronische programmagids van de digitale tv vind nog niets. Zal dus nog wel ff duren.Op maandag 25 oktober 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel disco meer... dus als toevallig weet wanneer die komt, zou je dan een gil willen geven?
quote:Dat is een goed idee.Op maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ook wel ff op internet zoeken of ik het ergens kan 'kopen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik moest ook weer gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
BOEREN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik blijf er om lachen![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Wat dan?
quote:Suspense!
quote:Mammies.Op maandag 25 oktober 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet naar mijn bed van mijn mammie.
Als ik morgen lief ben mag ik langer opblijven.....
Lieve mammie heb ik he?
quote:Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in AlmereOp maandag 25 oktober 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
Dit blijf ik trouwens ook leuk vinden.
[ afbeelding ]
quote:Alsnog maar een klein beetje boel beter dan Feyenoord.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in Almere
ACFC bakt er dit seizoen ook vrij weinig van
quote:Je zei ACFC in plaats van AFCA.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in Almere
ACFC bakt er dit seizoen ook vrij weinig van
quote:ik doelde op Almere City eigrnlij, maar 2-2 tegen excelsior faalt ook welOp maandag 25 oktober 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsnog maar een klein beetje boel beter dan Feyenoord.
Maar 2-2 tegen Excelsior is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
quote:Staan netjes derde op 3 punten van de koploper.Op maandag 25 oktober 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik doelde op Almere City eigrnlij, maar 2-2 tegen excelsior faalt ook wel
quote:hmm, hadden beter gemoetenOp maandag 25 oktober 2010 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Staan netjes derde op 3 punten van de koploper.
quote:Na tien wedstrijden? Ik vind het prima. seizoen is nog lang.
quote:LaterOp maandag 25 oktober 2010 06:11 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik sluit weer af ga zo de deur uit, fijne dag
quote:Lekker ik wil ook hahaOp maandag 25 oktober 2010 07:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben kapot.... Ik heb vrij genomen. Gelukkig kon dat. Dus ik ga de hond uitlaten, en dan duik ik weer me bedje in
quote:Iew dat zou tering erg zijn.Op maandag 25 oktober 2010 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb gewoon nog steeds hoofdpijn..
Mijn moeder zegt: Je hebt voorhoofdsholteontsteking..
Dus ik ga straks weer lekker stomen.. kijken of het helpt.
Het was gisteravond echt zooo ergIk moest m'n hoofd voorhoofd vasthouden om de pijn minder te laten zijn
quote:waarom? hoofdpijn is al over (alleen met bukken en snelle bewegingen nog wat steken),Op maandag 25 oktober 2010 08:06 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique ik zou de dokter bellen
quote:May the peuk be with you schat.
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal draaierig en voel me niet lekker.![]()
Straks even douchen en dan nog een uurtje naar bed. Hoef pas om 11 uur te werken gelukkig.
quote:Paracetamol innemen en idd nog even op bed gaan liggenOp maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal draaierig en voel me niet lekker.![]()
Straks even douchen en dan nog een uurtje naar bed. Hoef pas om 11 uur te werken gelukkig.
quote:Ohja. Volgende keer doe ik niet meer mee hoor. Heb er gewoon de tijd/zin niet elke dag voor.Op maandag 25 oktober 2010 08:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Myraela je moet nog stemmen in Maffia
quote:het is maar 1 x in de 48 uurOp maandag 25 oktober 2010 08:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Volgende keer doe ik niet meer mee hoor. Heb er gewoon de tijd/zin niet elke dag voor.
quote:Kleine
quote:Wat de foksOp maandag 25 oktober 2010 09:17 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uurwapen-baas-b.html
quote:Bartje
quote:Hoi C_A
quote:Okee, ik ga voor je duimen!Op maandag 25 oktober 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Grasje![]()
[..]
Vanavond pas. Hallo Tombo
quote:Dat is minder, beterschap Pheno.Op maandag 25 oktober 2010 09:27 schreef Pheno het volgende:
Ziek. Tof, juist als je wat af wil maken met het werk op je papadag.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
Pff als ik mijn ogen een seconde te lang dichthou slaap ik. Zou het gek staan kwijlen op mijn bureau.
quote:Haha en je ging nog redelijk vroeg naar bed, toch?Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
Pff als ik mijn ogen een seconde te lang dichthou slaap ik. Zou het gek staan kwijlen op mijn bureau.
quote:Ligt aan je werk.Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
quote:Dat wil ik wel, maar kan nietOp maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me ogen nog even dichtdoen
quote:jij wel heOp maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Ik wil ook.Op maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Ja ga nog ff doorOp maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijlig nu lui op de bank
Ik krijg slaap van de musical ciske de rat
quote:Dat had ik jaren geleden al van de film.Op maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijlig nu lui op de bank
Ik krijg slaap van de musical ciske de rat
quote:De film vond ik wel leuk.Op maandag 25 oktober 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik jaren geleden al van de film.
quote:Vaduzzz
quote:Ga je zingen?Op maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn stem op gang te krijgen. Lukt niet zo goed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik naakt naast je lig/sta kan je dat wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |