quote:Iets te vroeg...Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook nog te vroeg.Vorig jaarvorige keer was het er wel erg gezellig.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kan voor 600 euro extra aan bier drinken.
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
[..]
Mek, mek mek
quote:Alvast succes.Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen een 2e poging wagen te slapen
quote:heb dat ongeveer 1x per tig maanden, dus zelden eigenlijk
quote:slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:truste GrasOp maandag 25 oktober 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten iedereen.
quote:hoe ging dat nummer???Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een nummer uit pakweg de jaren 80.
Google biedt geen uitkomst
If yo go, of when you go
quote:http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Het is een beetje van voor mijn tijd, maar ik zal eens graven. En we hebben in MUZ toch ook zo'n vragentopic voor dit soort gevallen?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Dat is een gedeelte van de songtekst of de titel?Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
If yo go, of when you go
quote:Kom niet verder danOp maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
de eerste woorden zijn if you go, of when you go
Gezongen door een man met een demis roussos achtige stem en een hele geile vrouwenstem
quote:Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.Op maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
Trusten Graseter...
Symph, is je verbinding al wat beter?
quote:GOdverdomme, je bent een heldOp maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom niet verder dan
maar da's wel erg fout uit de jaren '70
quote:Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:zie dat dat wel een nieuwere versie was waar ze al een stukkie ouder warenOp maandag 25 oktober 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GOdverdomme, je bent een held
Dit is hem![]()
Google in Portugal komt hier dus niet op op geen enkele manier
quote:eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....Op maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die wordt ook niet beter, dit is het maximaal haalbare.
ADSL in een buitengebied in Portugal
quote:Minstens.Op maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:10G 5G Mobiel internet, dan zijn alle kabels plotseling overbodigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze overal ter wereld supersnel internet, 3G mobiel internet en Wifi-spots moeten hebben....
quote:Nee dat is niet zo..Op maandag 25 oktober 2010 01:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google is in Portugal hetzelfde als in Nederland, mits de juiste taalinstellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |