quote:Je zei ACFC in plaats van AFCA.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwolle is idd lekker bezig... ik was toen aanwezig bij die 7-2 vernedering hier in Almere
ACFC bakt er dit seizoen ook vrij weinig van
quote:ik doelde op Almere City eigrnlij, maar 2-2 tegen excelsior faalt ook welOp maandag 25 oktober 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsnog maar een klein beetje boel beter dan Feyenoord.
Maar 2-2 tegen Excelsior is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
quote:Staan netjes derde op 3 punten van de koploper.Op maandag 25 oktober 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik doelde op Almere City eigrnlij, maar 2-2 tegen excelsior faalt ook wel
quote:hmm, hadden beter gemoetenOp maandag 25 oktober 2010 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Staan netjes derde op 3 punten van de koploper.
quote:Na tien wedstrijden? Ik vind het prima. seizoen is nog lang.
quote:LaterOp maandag 25 oktober 2010 06:11 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik sluit weer af ga zo de deur uit, fijne dag
quote:Lekker ik wil ook hahaOp maandag 25 oktober 2010 07:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben kapot.... Ik heb vrij genomen. Gelukkig kon dat. Dus ik ga de hond uitlaten, en dan duik ik weer me bedje in
quote:Iew dat zou tering erg zijn.Op maandag 25 oktober 2010 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb gewoon nog steeds hoofdpijn..
Mijn moeder zegt: Je hebt voorhoofdsholteontsteking..
Dus ik ga straks weer lekker stomen.. kijken of het helpt.
Het was gisteravond echt zooo ergIk moest m'n hoofd voorhoofd vasthouden om de pijn minder te laten zijn
quote:waarom? hoofdpijn is al over (alleen met bukken en snelle bewegingen nog wat steken),Op maandag 25 oktober 2010 08:06 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique ik zou de dokter bellen
quote:May the peuk be with you schat.
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal draaierig en voel me niet lekker.![]()
Straks even douchen en dan nog een uurtje naar bed. Hoef pas om 11 uur te werken gelukkig.
quote:Paracetamol innemen en idd nog even op bed gaan liggenOp maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal draaierig en voel me niet lekker.![]()
Straks even douchen en dan nog een uurtje naar bed. Hoef pas om 11 uur te werken gelukkig.
quote:Ohja. Volgende keer doe ik niet meer mee hoor. Heb er gewoon de tijd/zin niet elke dag voor.Op maandag 25 oktober 2010 08:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Myraela je moet nog stemmen in Maffia
quote:het is maar 1 x in de 48 uurOp maandag 25 oktober 2010 08:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Volgende keer doe ik niet meer mee hoor. Heb er gewoon de tijd/zin niet elke dag voor.
quote:Kleine
quote:Wat de foksOp maandag 25 oktober 2010 09:17 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uurwapen-baas-b.html
quote:Bartje
quote:Hoi C_A
quote:Okee, ik ga voor je duimen!Op maandag 25 oktober 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Grasje![]()
[..]
Vanavond pas. Hallo Tombo
quote:Dat is minder, beterschap Pheno.Op maandag 25 oktober 2010 09:27 schreef Pheno het volgende:
Ziek. Tof, juist als je wat af wil maken met het werk op je papadag.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
Pff als ik mijn ogen een seconde te lang dichthou slaap ik. Zou het gek staan kwijlen op mijn bureau.
quote:Haha en je ging nog redelijk vroeg naar bed, toch?Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
Pff als ik mijn ogen een seconde te lang dichthou slaap ik. Zou het gek staan kwijlen op mijn bureau.
quote:Ligt aan je werk.Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Kally het volgende:
quote:Dat wil ik wel, maar kan nietOp maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me ogen nog even dichtdoen
quote:jij wel heOp maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Ik wil ook.Op maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Ja ga nog ff doorOp maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijlig nu lui op de bank
Ik krijg slaap van de musical ciske de rat
quote:Dat had ik jaren geleden al van de film.Op maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijlig nu lui op de bank
Ik krijg slaap van de musical ciske de rat
quote:De film vond ik wel leuk.Op maandag 25 oktober 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik jaren geleden al van de film.
quote:Vaduzzz
quote:Ga je zingen?Op maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn stem op gang te krijgen. Lukt niet zo goed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik naakt naast je lig/sta kan je dat wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |