quote:YES OR NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
quote:Waarheen?Op maandag 25 oktober 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
[kutkind]Vakansie, gaan op vakansie... vakansie, vakansie[/kutkind]
quote:OK DANOp maandag 25 oktober 2010 00:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent mod, zet zijn originele post er weer neer.
quote:Nee hoor, gewoon doen.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik moet zo alweer slapen.
En dilemma's over komend weekend.
quote:Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend isOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Dat duurt nog bijna een week.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:Meet bij vriend van Patjan.Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend is
quote:Het was een grapje..Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je ouders zijn toch zoveel jaar getrouwd vandaag?
Was het vergeten, gefeliciteerd.
quote:Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOL!Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Hihi ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hihi ha-ha
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen
quote:Op de meetkalender ermee.Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Apenheulmeet, juni 2011!!!!!!!!!!!!!! Volplannen dat jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |