quote:Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Een 10-0 overwinning voelt altijd goed, maar vergeet niet dat Feijenoord voor heel veel Nederlanders wél een club is die op sympathie kan rekenen.
Ik had het vandaag dan ook meerdere malen met mijn vrienden over het feit dat wij - en niemand bij ons in het vak - dit Feijenoord toewenst.
quote:Maar wat kunnen we er mee of aan doen ?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://googleads.g.double(...)5_20_134_000275&nm=2
10-0, geen 'ach ja....'
Dat had je na 3-0 misschien kunnen zeggen.
quote:Ik zou zeggen stort je spaargeld naar FeyenoordOp zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!
[..]
Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.
quote:Ach, als Ajax er 1 of 2 jaartjes zo voorstond, had ik het grappig gevonden. Maar daarna miste ik gewoon idd de Klassieker want die bestaat gewoon voorlopig niet meer. Ajax en Feyenoord horen bovenin, met PSV als sterke outsider.Op zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!
[..]
Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef StephanL het volgende:
Topicstart plaatje met standen mag weleens geüpdatet worden.
quote:Niet veel natuurlijk, maar het klonk zo laconiek terwijl dit iets is wat je niet moet vergeten en vergeven.Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wat kunnen we er mee of aan doen ?
Voel me verslagen geen zin om nu te gaan bedenken wat er aan te doen valt.
quote:Die is er tenminste goed ziek van en is begaan met de club, veel andere coaches zouden weglopen voor de problemen.
quote:Het is alleen zo jammer dat we er niks voor kopen.Op zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die is er tenminste goed ziek van en is begaan met de club, veel andere coaches zouden weglopen voor de problemen.
quote:Nee dat denk ik niet want na een paar weken is het weer terug bij af. Het probleem ligt niet bij de coach dus verander je niets door een ander aan te nemen.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja dat zorgt ook meteen voor rust als je Rijkaard binnenhaalt.
quote:Klopt volledig, maar liever hem dan bijv. een Gullit.Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat we er niks voor kopen.
quote:En vooral een Ajacied binnenhalen gaat nu goed werken.Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet want na een paar weken is het weer terug bij af. Het probleem ligt niet bij de coach dus verander je niets door een ander aan te nemen.
quote:Dat is nou een echte Feyenoordsupporter, die niet wegloopt voor gezeik. Ik hou van die man.
quote:Laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs heeft binnen gehaald
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stort je spaargeld naar Feyenoord
quote:WootOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs heeft binnen gehaald
quote:Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Happel het volgende:
Medelijden van Ajaxsupporters, niet nodig.
quote:http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspxOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen spaargeld dus dat wordt m niet!
quote:Precies hetzelfde, derhalve niet nodig.Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.
quote:Nee dat gaat denk ik idd niet werken. Daarom ook juist zorgen dat Been niet weg gaat.Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En vooral een Ajacied binnenhalen gaat nu goed werken.
quote:Oh, fuck. Ben geen echte.Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Respect voor het uitvak
Bleven zelfs na de 4-0 nog achter de ploeg staan. Echte fans lopen niet weg
quote:Want na volgende week gaat het weer beter met de club?Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
VI en studio voetbal maar overslaan deze week.
quote:De Feyenoorders hebben zich al afgereageerd op een cameramanOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe is het bij het Maasgebouw afgelopen?
quote:Onzin. Als je een beetje van voetbal houdt, wil je Feyenoord weer aan de top zien. Ze willen in Amsterdam terecht ook dat ooit nog de klassieker weer gespeeld wordt.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, derhalve niet nodig.
quote:Juistem!Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.
quote:LMAO!!Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspx
quote:Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wie er eventueel na Been komt zolang hij ze maar weer aan het voetballen krijgt.Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt volledig, maar liever hem dan bijv. een Gullit.
quote:Met een lidmaatschap heb je tenminste wel toegang tot de websiteOp zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspx
quote:Mij boeit dat wel.Op zondag 24 oktober 2010 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wie er eventueel na Been komt zolang hij ze maar weer aan het voetballen krijgt.
quote:En al helemaal niet deze week.
quote:Koevermans blijft openstaan voor Feyenoord
Voor de microfoon van Radio Rijnmond liet Danny Koevermans weten open te staan voor een overstap naar Feyenoord in de winterstop. 'Het is nu totaal niet aan de orde. Ik heb de intentie om kampioen te worden met PSV. Maar het is geen geheim dat ik Feyenoord een mooie club vind.'
'We moeten de winterstop afwachten wat er gebeurt. Zo’n 10-0 verandert niets aan mijn mening. Dit is een incident nadat ze met tien man komen te staan. Dat gebeurt nooit meer. Dit blijft gewoon een mooie club. Mocht ik ooit naar Feyenoord gaan moet niet verwacht worden dat ik de grote redder ben. Want daar begint het gezien alle berichten een beetje op te lijken. Ik ben een gewone voetballer. Maar voorlopig is het niet aan de orde.'
quote:Echte kenner dat is duidelijk.Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
Ach, Feyenoord moet gewoon proberen om weer in de middenmoot terecht te komen. En als je via de beker Europees voetbal haalt kun je volgend jaar, door wat nieuwe talenten te laten doorstromen, weer beginnen met bouwen aan een iets betere toekomst.
quote:Dat is wat anders dan met 10-0 verliezen en degradatievoetbal spelen.Op zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Happel het volgende:
Been weg lost niks op. Net zoals het wegsturen van de directie niks oplost. Feijenoord moet op een houtje bijten de komende tijd.
quote:Kijk je vaak voetbalOp zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
En als je via de beker Europees voetbal haalt kun je volgend jaar, door wat nieuwe talenten te laten doorstromen, weer beginnen met bouwen aan een iets betere toekomst.
quote:Tja volgens mij was dat vorig seizoen ook het plan. Als je dan (imo zwaar onterecht) uitgeschakeld wordt voor de europaleague ben je net zo ver als nu.Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
Ach, Feyenoord moet gewoon proberen om weer in de middenmoot terecht te komen. En als je via de beker Europees voetbal haalt kun je volgend jaar, door wat nieuwe talenten te laten doorstromen, weer beginnen met bouwen aan een iets betere toekomst.
quote:Dat is allemaal te vaag en onzeker. Je moet niet 'gewoon proberen', dat doen ze al een paar jaar.Op zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
quote:Die heeft daar ook niets te zoeken.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Feyenoorders hebben zich al afgereageerd op een cameraman
quote:Wijnaldum: 'Been is toptrainer met Feyenoord-hart en moet blijven'
In navolging van Karim El Ahmadi wil ook Georginio Wijnaldum niet dat Mario Been bij Feyenoord vertrekt. De Rotterdammers gingen zondagmiddag liefst met 10-0 onderuit bij PSV, de grootste nederlaag uit de clubgeschiedenis. "Ik heb er geen woorden voor", verzuchtte de aanvaller van de Rotterdammers na afloop tegenover NUsport. "Alles gaat mis dit seizoen."
Verwijten wilde Wijnaldum niet maken. "Maar iedereen moet wel goed in de spiegel kijken", benadrukte de jongeling tegenover het weekblad. "Dit was gewoon heel slecht. Alles wat PSV deed, was een goal. Het was een feest voor ze. Je mag je nooit zo weg laten spelen, ook niet met tien man.
"De trainer moet blijven", vervolgde Wijnaldum. "We zijn hier met z’n allen verantwoordelijk voor en moeten nu bij elkaar blijven. Het doet me pijn dat de positie van de trainer nu ter discussie staat. Hij is een toptrainer met een Feyenoord-hart." Woensdag staat de ontmoeting met VVV-Venlo op de rol. "Het is moeilijk om ons daar nu alweer op te richten, maar we moeten nou eenmaal verder."
quote:Hou toch eens op dat steeds zo extreem te benadrukken, en dan zo'n smiley erachter.Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Die heeft daar ook niets te zoeken.
Woensdag volle bak weer achter de jongens
quote:Zeik toch niet zo.Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou toch eens op dat steeds zo extreem te benadrukken, en dan zo'n smiley erachter.
quote:Dat is het zeker maar ik ben bang dat het wel een erg groot houtje gaat worden. Ik zie nl geen oplossing in korte tijd. Been en of de directie weg sturen lost niets op.Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan met 10-0 verliezen en degradatievoetbal spelen.
quote:Als het SBS was geweest was het nog te begrijpen..........Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord fans mishandelen RTL-tv ploeg?
quote:Ik denk dat de directie wegsturen zeker wel een oplossing is, mits je de juiste vervangers neerzet. Noem eens 1 reden dat het huidige bestuur een meerwaarde is? Iets wat zij doen wat jij of ik niet zouden kunnen?Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar ik ben bang dat het wel een erg groot houtje gaat worden. Ik zie nl geen oplossing in korte tijd. Been en of de directie weg sturen lost niets op.
quote:Je weet het gelukkig zelf alOp zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Wilskracht het volgende:
maar ja achteraf is het allemaal niet zo moeilijk.
quote:Oh, mijn god. Gast...Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ging jij maar wat meer zeiken. 10-0 Happel, 10-0.
quote:Een pot nat.Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef daftme het volgende:
[..]
Als het SBS was geweest was het nog te begrijpen..........
quote:Wou je zeggen dat het niet klopt? Tot hoever gaat jouw geduld en jouw vertrouwen in het huidige beleid?
quote:Mr. positivo. Alsof een nieuwe staf veel verschil kan maken. Financieel ga je er niet op vooruit evenals bestuurlijk en voetballendOp zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat de directie wegsturen zeker wel een oplossing is, mits je de juiste vervangers neerzet. Noem eens 1 reden dat het huidige bestuur een meerwaarde is? Iets wat zij doen wat jij of ik niet zouden kunnen?
quote:Eerder een schande voor zichzelf, wat mij betreft.Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef IDisposable het volgende:
Feyenoord is op dit moment echt een schande voor het Nederlandse voetbal.
quote:Op langere termijn wel. Gudde zei vanmiddag letterlijk: "kan een keertje gebeuren dit".Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Mr. positivo. Alsof een nieuwe staf veel verschil kan maken. Financieel ga je er niet op vooruit evenals bestuurlijk en voetballend
quote:vrij logisch ook hoe dom en naief kun je zijn als je daar nu met een camera gaat lopen rondneuzen
quote:Probleem is dat die termijn door veel supporters te lang wordt gevonden met als gevolg dat je weer aan een nieuw bestuur kunt beginnen. Evenals een trainerswissel weinig uit zal maken.Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op langere termijn wel. Gudde zei vanmiddag letterlijk: "kan een keertje gebeuren dit".
quote:En met Gudde en co zal die termijn wel korter zijn denk je?Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Probleem is dat die termijn door veel supporters te lang wordt gevonden met als gevolg dat je weer aan een nieuw bestuur kunt beginnen. Evenals een trainerswissel weinig uit zal maken.
quote:te licht in deze situatie is natuurlijk geouwehoer .Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef daftme het volgende:
Pedro en Janota zijn misschien wel te licht voor Feyenoord, maar die doen het bij Go Ahead uitzonderlijk goed. Er is toch redelijk wat talent verspeeld.
quote:Daar heeft de VI groot gelijk in, ik ben blij dat ze dat doen. De waarheid mag best gezegd worden.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
te licht in deze situatie is natuurlijk geouwehoer .
ach ja als 1 van de 2 straks wel bij fc twente spelen kan de vi ze weer aan de lijst toevoegen
quote:Nou je kan het huidige bestuur iig het voordeel van de twijfel geven. Wie zegt dat een nieuw bestuurslid niet all1 voor zn eigen ego bezig gaat en vervolgens de problemen alleen maar groter maakt?Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat de directie wegsturen zeker wel een oplossing is, mits je de juiste vervangers neerzet. Noem eens 1 reden dat het huidige bestuur een meerwaarde is? Iets wat zij doen wat jij of ik niet zouden kunnen?
quote:Ik zei dat je niet zo moest zeiken. Begin jij gelijk weer dom te lullen. Laat mensen achter hun club staan, wanneer ze daar de club mee denken te helpen. Dat is Feijenoord.
quote:Jij scoort dik respect hier, voor mij ben je op weg naar de titel EindbaasOp zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!
[..]
quote:In mijn dorp is dat geen positieve titelOp zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Dannare het volgende:
[..]
Jij scoort dik respect hier, voor mij ben je op weg naar de titel Eindbaas
quote:Dank dank!Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Dannare het volgende:
[..]
Jij scoort dik respect hier, voor mij ben je op weg naar de titel Eindbaas
quote:Dan ga ik er maar stiekem van uit dat hij niet in jou dorp woont.Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In mijn dorp is dat geen positieve titel.
quote:Dat het niet helpt is allang bewezen. Niet dat je je tegen je elftal moet keren (al steun ik enkele spelers totaal niet meer, ik rouw er niet om als de Cler en Schaken er een jaar uit liggen) maar na een 10-0(!!!!!!) nederlaag als enige te zeggen hebben: "ja haha ik zit er zondag gewoon weer hoorOp zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei dat je niet zo moest zeiken. Begin jij gelijk weer dom te lullen. Laat mensen achter hun club staan, wanneer ze daar de club mee denken te helpen. Dat is Feijenoord.
En je denkt echt dat het me niks doet, hè. Ik ben niet zoals jij bent Ritmo. Iemand die lekker vanaf Eredivise live naar Feijenoord kijkt en van een afstandje alles beter denkt te weten.
Schreeuwen op internet laat ik verder aan jou over. Je hebt het tot een kunst verheven, jij metalfan.
quote:Dan moet er wel zicht zijn op verbetering, en op die overname na is dat er niet.Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef dasorakel het volgende:
Helaas moeten we de komende jaren weinig verwachten van Feyenoord. Een bestuur kan een club ook niet in een klap financieel gezond en aan de top helpen. (Tenzij miljardair met geldteveelprobleem) Zorg er nu voor dat Feyenoord als een normaal bedrijg functioneert, dan komen in de toekomst de resultaten wel.
Een kwestie van geduld betrachten en de hoon van supporters in ontvanst nemen.
quote:Nee, daarom moet je lekker gaan schreeuwen op het internet. Dat helpt.Op zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat het niet helpt is allang bewezen. Niet dat je je tegen je elftal moet keren (al steun ik enkele spelers totaal niet meer, ik rouw er niet om als de Cler en Schaken er een jaar uit liggen) maar na een 10-0(!!!!!!) nederlaag als enige te zeggen hebben: "ja haha ik zit er zondag gewoon weer hoor![]()
" slaat ook nergens op.
quote:Bepaalde rotte appels wegsturen helpt zeker wel.Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je lekker gaan schreeuwen op het internet. Dat helpt.
En zoals ik al zeg. Mensen wegsturen helpt niet. Geld hebben we nodig.
quote:VZ"Ik weet niet of ik namens de hele leiding spreek, maar namens mezelf kan ik zeggen dat een vertrek van de trainer totaal niet aan de orde is", vertelde de bestuurder zondag aan Eredivisie Live. In de optiek van Beenhakker zou het vertrek van Been ook geen positief effect hebben. "Staat er dan een messias om de hoek die het beter kan? We hebben een fantastische technische staf."
"Het heeft helemaal geen zin om nu te roepen dat er mensen weg moeten. Wat er is gebeurd is vreselijk, het is een dieptepunt. Maar we zijn zo sterk dat we hieruit komen, dat garandeer ik." Beenhakker gaf ook aan dat hij in februari met het bestuur om de tafel gaat om over zijn eigen toekomst te praten.
quote:punten heb je nodig, geld komt er voorlopig nietOp zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Nee geld storten in een bodemloze put lost wat op.....Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Maakt niks uit.Op zondag 24 oktober 2010 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bepaalde rotte appels wegsturen helpt zeker wel.
quote:Wordt geen overname en dat is maar goed ook. Ze krijgen 49% van de aandelen.Nogmaals: zorg dat Blokland (of mensen die door Blokland voorgedragen worden) een flinke vinger in de pap krijgt en schiet op met die overname zonder al teveel te zeuren.
quote:Het is ook een menselijke reactie, alleen over het algemeen wordt de rivaliteit Feyenoord vs. Ajax vertaald in elkaar heel hard uitlachen en hopen dat 1 van de 2 de vernieling in gaat.Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank dank!Imo is mijn reactie gewoon menselijk hoor maar fijn dat je t zo waardeert.
![]()
[..]
Dan ga ik er maar stiekem van uit dat hij niet in jou dorp woont.
quote:We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).Op zondag 24 oktober 2010 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee geld storten in een bodemloze put lost wat op.....![]()
Er moet echt iets veranderen binnen Feyenoord. All1 maar geld storten werkt niet.
quote:Het is sowieso een situatie waarin je alleen maar kunt winnen dus gewoon doen.
quote:Overname van 49 % van de aandelen dan.Wordt geen overname en dat is maar goed ook. Ze krijgen 49% van de aandelen.
quote:Dat is speculeren en als we iets niet moeten doen dan is het wel speculeren.Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is sowieso een situatie waarin je alleen maar kunt winnen dus gewoon doen.
quote:Met zwaar worden mag bedoeld worden dat je met moeite bij de eerste 5 a 7 komt. Niet dat je met 10-0 (volgens mij dringt die uitslag nog niet echt tot je door) de eredivisie bijna uitgetrapt wordt. En die veranderingen zijn leuk, maar het levert al jaren niets op, er moet een keer een punt komen waarop het stabiliseert zodat je uitzicht hebt op verbetering, maar het tegengestelde gebeurt: het wordt elk jaar weer erger.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).
quote:Ik vind deze mensen laten aanmodderen eigenlijk meer speculeren dan o.a. Jacobs eruit tiefen en vervangen door iemand met een schone lei.Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is speculeren en als we iets niet moeten doen dan is het wel speculeren.
quote:Klopt. Ik snap dat ook best wel maar ik vind dat dat vaak veel te ver gaat. Vandaar mijn steunbetuiging.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Dannare het volgende:
[..]
Het is ook een menselijke reactie, alleen over het algemeen wordt de rivaliteit Feyenoord vs. Ajax vertaald in elkaar heel hard uitlachen en hopen dat 1 van de 2 de vernieling in gaat.
quote:Misschien dat dat bij mij ook zo is. Ik ben opgegroeid met een Feyenoord fan als beste maatje.Terwijl ik best een stootje kan hebben ( ben Feyenoord fan, need I say more? ), maar misschien komt het wel dat 2 van me beste maten voor Ajax zijn.
En we met ons 3en in de Kuip op de banken staan vanwege de stift van Landzaat in de halve finale 2 jaar geleden.
Of aan de andere kant ook 3e voorronde CL in de ArenA kunnen zitten om gewoon te genieten van een heerlijke avond voetbal.
quote:Juistem!!Zonder Ajax geen Feyenoord en andersom. Period.
quote:Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).
quote:Idd meer kunnen we op het moment helaas ook niet doen.Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Dannare het volgende:
[..]
Thanks, duimen voor betere tijden!!!
quote:Dat sowieso, maar dan moet er wel door de appel heen te bijten zijn. En dat is door deze appel niet te doen, en het zal niet gebeuren.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.
quote:Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..Op zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd meer kunnen we op het moment helaas ook niet doen.
quote:Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.
quote:je bedoelt dat er vooralsnog gewoon normaal gereageerd wordt op deze sportuitslagOp zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..
quote:Het heeft geen zin om fel te reageren.Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..
quote:Ze zullen sowieso tegen dezelfde problemen aanlopen, maar het gaat om de oplossing ervan. Ik heb niet echt het idee dat ze alleen maar met de botte bijl lopen te hakken zonder een duidelijk idee erachter. Dat kunnen wij ook nog wel, maar daarmee komt het niet goed.Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.
quote:Er wordt gedaan alsof je met 2-0 of 3-0 verloren hebt.Op zondag 24 oktober 2010 21:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je bedoelt dat er vooralsnog gewoon normaal gereageerd wordt op deze sportuitslag
quote:Er moet geld komen. Punt.Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Het heeft niet direct zin nee, maar de algemene sfeer onder supporters moet niet gaan worden dat je met 10-0 verliezen iets vindt wat kan gebeuren.Op zondag 24 oktober 2010 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om fel te reageren.
En als je er wat aan wilt doen, wat let je? Stap vanachter je pc vandaan en reis naar Rotterdam. Zweep ze op en misschien doen ze wel met je mee.
quote:Niets te doenOp zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef horned_reaper het volgende:
Is het al gezellig bij het Maasgebouw?
quote:Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld.Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moet geld komen. Punt.
Dat komt er niet door hysterisch te gaan zitten roepen dat Been op moet rotten.
quote:Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.Wat supporters wél kunnen doen, is woensdag met 40.000 man de spelers aanmoedigen tegen VVV. Wat de spelers nu nodig hebben is een hart onder de riem. Je denkt toch niet dat het ze niks doet dat het 10-0 is geworden. Of dat het komt omdat ze "lui" waren vanmiddag. Het is een zeer jonge, mentaal zeer kwetsbare ploeg en het enige dat helpt is punten gaan pakken. Daar kun je als supporter een beetje aan bijdragen door er woensdag te zitten. Juist nu. Daar hoef je niet geringschattend over te doen.
quote:Eens.Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, als Ajax er 1 of 2 jaartjes zo voorstond, had ik het grappig gevonden. Maar daarna miste ik gewoon idd de Klassieker want die bestaat gewoon voorlopig niet meer. Ajax en Feyenoord horen bovenin, met PSV als sterke outsider.
quote:En hoe bespaar je dat precies?Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld.
[..]
Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.
quote:Niemand die vindt dat zoiets zomaar kan gebeuren. Geloof niet dat die paar honderd er stonden om de spelers te bedanken vandaag.Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het heeft niet direct zin nee, maar de algemene sfeer onder supporters moet niet gaan worden dat je met 10-0 verliezen iets vindt wat kan gebeuren.
quote:Helaas leert de realiteit dat PSV aan de top staat, al lang...met zowel Ajax als Feijenoord als slechts outsiders...waarvan Feijenoord die term niet eens meer mag dragen
quote:Omdat je onder Vlemmings (of elke willekeurige dorpsgek) sowieso geen slechtere resultaten zult boeken, maar wel een miljoen aan salaris uitspaart.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe bespaar je dat precies?
quote:Wat wil jij dan? Doorgaan zonder door die zure appel heen bijten en vervolgens je club kwijt raken omdat t failliet gaat?Op zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan moet er wel door de appel heen te bijten zijn. En dat is door deze appel niet te doen, en het zal niet gebeuren.
quote:Die onderschat ik niet. Je moet all1 proberen in te zien dat het op het moment helaas niet anders is. Je kan zelf wel daar gaan zitten maar dan nog kan je niets meer dan de mensen die er nu zitten.Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Als een nieuw bestuur tegen het zelfde aan zal lopen waarom zou je dan schoon schip willen maken met de daarbij horende ontslag premies? Ik hoop voor jullie dat Blokland en co idd helpen kan. Al zal wel eerst het probleem opgelost moeten worden voor je echt resultaten zal mogen verwachten van Blokland en co. Ook zij zullen niet graag hun geld gooien in een bodemloze put. Dus zullen jullie toch echt door die zure appel heen moeten bijten denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.
quote:Vond jij wel leuk, hè.Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Sinnie het volgende:
Binnen 5 minuten ging het van 2-0 naar 5-0
quote:Dat eerste is een aanname.Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat je onder Vlemmings (of elke willekeurige dorpsgek) sowieso geen slechtere resultaten zult boeken, maar wel een miljoen aan salaris uitspaart.
Overigens vind ik dat het vanuit Been zelf moet komen. Dat het doodstil wordt als ie vraagt of ie op moet stappen, zegt misschien dat hij minder goed bij de groep ligt als wij denken.
quote:Het leg helemaal niet aan Been . Waarom speelden we tegen Twente en Roda wel prima ? We hadden pech .Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat je onder Vlemmings (of elke willekeurige dorpsgek) sowieso geen slechtere resultaten zult boeken, maar wel een miljoen aan salaris uitspaart.
Overigens vind ik dat het vanuit Been zelf moet komen. Dat het doodstil wordt als ie vraagt of ie op moet stappen, zegt misschien dat hij minder goed bij de groep ligt als wij denken.
quote:Dat helpt niet? Hoe bedoel je dat? Maakt het volgens jou niet uit of erOp zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld.
[..]
Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.
quote:VVV moet je winnen, AZ kan je ook verliezen met 3-0Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het leg helemaal niet aan Been . Waarom speelden we tegen Twente en Roda wel prima ? We hadden pech .
Zo'n monsterzegge doet extreem veel pijn, maar we hebben (toen de club nog niet in crisis zat) ook wel eens met 7-2 verloren daar . Goals van Nilis en weet ik veel wat .![]()
Komende wedstrijden worden gewoon cruciaal voor ons .
quote:¿Que?Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef PLAE@ het volgende:
Het was natuurlijk genieten geblazen vandaag. Maar als je nu afscheid neemt van Been, neem je ook afscheid van je aspiraties om een topclub te willen zijn.
quote:Schei toch uit man, je weet net zo goed als ik dat ik dat niet meende van gister. Vind het echt afgrijselijk dat dit gebeurt is en het leek helemaal nergens naar. De 1e helft was op zich nog redelijk qua score en dan de 2e helft hoopte ik in ieder geval een Feyenoord te zien dat vooruit wilde. Helaas was dat na 5 minuten al vergane hoop en kan niet anders zeggen dat dit een zwarte bladzijde is in het boek dat Feyenoord heet.
quote:Nee, zorgen dat de appel eetbaar wordt. Momenteel is die van graniet.Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Doorgaan zonder door die zure appel heen bijten en vervolgens je club kwijt raken omdat t failliet gaat?
quote:Niets ontslagpremies, het Legioen heeft echt wel de macht om Gudde en co te dwingen om zelf op te stappen.Die onderschat ik niet. Je moet all1 proberen in te zien dat het op het moment helaas niet anders is. Je kan zelf wel daar gaan zitten maar dan nog kan je niets meer dan de mensen die er nu zitten.
[quote]
Als een nieuw bestuur tegen het zelfde aan zal lopen waarom zou je dan schoon schip willen maken met de daarbij horende ontslag premies? Ik hoop voor jullie dat Blokland en co idd helpen kan. Al zal wel eerst het probleem opgelost moeten worden voor je echt resultaten zal mogen verwachten van Blokland en co. Ook zij zullen niet graag hun geld gooien in een bodemloze put. Dus zullen jullie toch echt door die zure appel heen moeten bijten denk ik.
quote:Met steun van 40.000 supporters verliezen ze nóg met 5-1 van Ajax.Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat helpt niet? Hoe bedoel je dat? Maakt het volgens jou niet uit of er
- 20.000 sarcastische toeschouwers zitten die bij mislukte akties beginnen te fluiten, óf dat er
- 40.000 supporters zitten die de spelers luidkeels aanmoedigen
Wat je zeker niét moet doen, is over de ruggen van de spelers "het bestuur een signaal geven".
Juist in een situatie als dit moet je het elftal steunen. Als ze voortdurend winnen is dat niet zo moeilijk, maar ze hebben het nu nodig. Geen cynische zeikers maar supporters.
quote:Geld nu maakt het verschil niet meer. Saneren dat moet gedaan worden nu.
quote:Juitem! Daar ben ik het echt 100% mee eens!Dat komt er niet door hysterisch te gaan zitten roepen dat Been op moet rotten.
Wat supporters wél kunnen doen, is woensdag met 40.000 man de spelers aanmoedigen tegen VVV. Wat de spelers nu nodig hebben is een hart onder de riem. Je denkt toch niet dat het ze niks doet dat het 10-0 is geworden. Of dat het komt omdat ze "lui" waren vanmiddag. Het is een zeer jonge, mentaal zeer kwetsbare ploeg en het enige dat helpt is punten gaan pakken. Daar kun je als supporter een beetje aan bijdragen door er woensdag te zitten. Juist nu. Daar hoef je niet geringschattend over te doen.
quote:Ja zolang dat kk bestuur en die kk scouting niet weg gaat blijven we in dit soort sfeertjes hangen . LeoOp zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat de appel eetbaar wordt. Momenteel is die van graniet.
[..]
Niets ontslagpremies, het Legioen heeft echt wel de macht om Gudde en co te dwingen om zelf op te stappen.
Je zegt het zelf al: Feyenoord is een bodemloze put onder deze mensen, die moet eerst van een bodem voorzien worden en daar zit mijn probleem met de huidige leiding: ze zijn niet in staat om die bodem te maken.
quote:Dat is al gedaan, maar blind gaan hakken is niet goed. Er moeten ook oplossingen komen om vooruit te komen.Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geld nu maakt het verschil niet meer. Saneren dat moet gedaan worden nu.
quote:Vlaar gaat weg, Ahmadi gaat weg, Wijnaldum tekent niet bij, Fer tekent niet bij, wie hou je dan precies over? Die 4 spelers zijn bij elkaar op een goede dag 10 miljoen bij elkaar waard. Je kan er niemand voor terug halen en je zit nog met tientallen miljoenen schuld. Sponsors haken af, geen europees voetbal, supporters haken af etc. etc. en het is gewoon 1 grote kettingreactie.Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geld nu maakt het verschil niet meer. Saneren dat moet gedaan worden nu.
[..]
Juitem! Daar ben ik het echt 100% mee eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |