quote:We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).Op zondag 24 oktober 2010 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee geld storten in een bodemloze put lost wat op.....![]()
Er moet echt iets veranderen binnen Feyenoord. All1 maar geld storten werkt niet.
quote:Het is sowieso een situatie waarin je alleen maar kunt winnen dus gewoon doen.
quote:Overname van 49 % van de aandelen dan.Wordt geen overname en dat is maar goed ook. Ze krijgen 49% van de aandelen.
quote:Dat is speculeren en als we iets niet moeten doen dan is het wel speculeren.Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is sowieso een situatie waarin je alleen maar kunt winnen dus gewoon doen.
quote:Met zwaar worden mag bedoeld worden dat je met moeite bij de eerste 5 a 7 komt. Niet dat je met 10-0 (volgens mij dringt die uitslag nog niet echt tot je door) de eredivisie bijna uitgetrapt wordt. En die veranderingen zijn leuk, maar het levert al jaren niets op, er moet een keer een punt komen waarop het stabiliseert zodat je uitzicht hebt op verbetering, maar het tegengestelde gebeurt: het wordt elk jaar weer erger.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).
quote:Ik vind deze mensen laten aanmodderen eigenlijk meer speculeren dan o.a. Jacobs eruit tiefen en vervangen door iemand met een schone lei.Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is speculeren en als we iets niet moeten doen dan is het wel speculeren.
quote:Klopt. Ik snap dat ook best wel maar ik vind dat dat vaak veel te ver gaat. Vandaar mijn steunbetuiging.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Dannare het volgende:
[..]
Het is ook een menselijke reactie, alleen over het algemeen wordt de rivaliteit Feyenoord vs. Ajax vertaald in elkaar heel hard uitlachen en hopen dat 1 van de 2 de vernieling in gaat.
quote:Misschien dat dat bij mij ook zo is. Ik ben opgegroeid met een Feyenoord fan als beste maatje.Terwijl ik best een stootje kan hebben ( ben Feyenoord fan, need I say more? ), maar misschien komt het wel dat 2 van me beste maten voor Ajax zijn.
En we met ons 3en in de Kuip op de banken staan vanwege de stift van Landzaat in de halve finale 2 jaar geleden.
Of aan de andere kant ook 3e voorronde CL in de ArenA kunnen zitten om gewoon te genieten van een heerlijke avond voetbal.
quote:Juistem!!Zonder Ajax geen Feyenoord en andersom. Period.
quote:Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn al een aantal jaren dingen aan het veranderen binnen Feijenoord. Dat we het zwaar zouden krijgen was ook allang bekend (alhoewel niet iedereen dat wilde begrijpen).
quote:Idd meer kunnen we op het moment helaas ook niet doen.Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Dannare het volgende:
[..]
Thanks, duimen voor betere tijden!!!
quote:Dat sowieso, maar dan moet er wel door de appel heen te bijten zijn. En dat is door deze appel niet te doen, en het zal niet gebeuren.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.
quote:Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..Op zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd meer kunnen we op het moment helaas ook niet doen.
quote:Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Daarom zeg ik juist steeds dat het weer veranderen van het bestuur of de technische staf nu totaal geen nut heeft. Het is een hele zure appel maar daar moeten jullie nou eenmaal door heen bijten om het weer beter te kunnen krijgen.
quote:je bedoelt dat er vooralsnog gewoon normaal gereageerd wordt op deze sportuitslagOp zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..
quote:Het heeft geen zin om fel te reageren.Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..
quote:Ze zullen sowieso tegen dezelfde problemen aanlopen, maar het gaat om de oplossing ervan. Ik heb niet echt het idee dat ze alleen maar met de botte bijl lopen te hakken zonder een duidelijk idee erachter. Dat kunnen wij ook nog wel, maar daarmee komt het niet goed.Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.
quote:Er wordt gedaan alsof je met 2-0 of 3-0 verloren hebt.Op zondag 24 oktober 2010 21:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je bedoelt dat er vooralsnog gewoon normaal gereageerd wordt op deze sportuitslag
quote:Er moet geld komen. Punt.Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Het heeft niet direct zin nee, maar de algemene sfeer onder supporters moet niet gaan worden dat je met 10-0 verliezen iets vindt wat kan gebeuren.Op zondag 24 oktober 2010 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om fel te reageren.
En als je er wat aan wilt doen, wat let je? Stap vanachter je pc vandaan en reis naar Rotterdam. Zweep ze op en misschien doen ze wel met je mee.
quote:Niets te doenOp zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef horned_reaper het volgende:
Is het al gezellig bij het Maasgebouw?
quote:Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld.Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moet geld komen. Punt.
Dat komt er niet door hysterisch te gaan zitten roepen dat Been op moet rotten.
quote:Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.Wat supporters wél kunnen doen, is woensdag met 40.000 man de spelers aanmoedigen tegen VVV. Wat de spelers nu nodig hebben is een hart onder de riem. Je denkt toch niet dat het ze niks doet dat het 10-0 is geworden. Of dat het komt omdat ze "lui" waren vanmiddag. Het is een zeer jonge, mentaal zeer kwetsbare ploeg en het enige dat helpt is punten gaan pakken. Daar kun je als supporter een beetje aan bijdragen door er woensdag te zitten. Juist nu. Daar hoef je niet geringschattend over te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |