abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:13:15 #76
302083 Je-zus
Jeweettoch
pi_87912456
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat de directie wegsturen zeker wel een oplossing is, mits je de juiste vervangers neerzet. Noem eens 1 reden dat het huidige bestuur een meerwaarde is? Iets wat zij doen wat jij of ik niet zouden kunnen?

Mr. positivo. Alsof een nieuwe staf veel verschil kan maken. Financieel ga je er niet op vooruit evenals bestuurlijk en voetballend
Please consider the environment before printing this post
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:13:45 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87912493
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef IDisposable het volgende:
Feyenoord is op dit moment echt een schande voor het Nederlandse voetbal.
Eerder een schande voor zichzelf, wat mij betreft.
pi_87912499
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Je-zus het volgende:

[..]

Mr. positivo. Alsof een nieuwe staf veel verschil kan maken. Financieel ga je er niet op vooruit evenals bestuurlijk en voetballend
Op langere termijn wel. Gudde zei vanmiddag letterlijk: "kan een keertje gebeuren dit". :')
-
pi_87912572
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een pot nat.
vrij logisch ook hoe dom en naief kun je zijn als je daar nu met een camera gaat lopen rondneuzen :')
pi_87912601
Pedro en Janota zijn misschien wel te licht voor Feyenoord, maar die doen het bij Go Ahead uitzonderlijk goed. Er is toch redelijk wat talent verspeeld.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:16:10 #81
302083 Je-zus
Jeweettoch
pi_87912631
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op langere termijn wel. Gudde zei vanmiddag letterlijk: "kan een keertje gebeuren dit". :')
Probleem is dat die termijn door veel supporters te lang wordt gevonden met als gevolg dat je weer aan een nieuw bestuur kunt beginnen. Evenals een trainerswissel weinig uit zal maken.
Please consider the environment before printing this post
pi_87912795
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Je-zus het volgende:

[..]

Probleem is dat die termijn door veel supporters te lang wordt gevonden met als gevolg dat je weer aan een nieuw bestuur kunt beginnen. Evenals een trainerswissel weinig uit zal maken.
En met Gudde en co zal die termijn wel korter zijn denk je?

Onder dit bestuur gaat het alleen maar bergafwaarts, geen enkel zicht op betere tijden. Iemand als Munsterman had dit echt niet slechter gedaan, je kunt er alleen maar op vooruit gaan.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:16 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87912841
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef daftme het volgende:
Pedro en Janota zijn misschien wel te licht voor Feyenoord, maar die doen het bij Go Ahead uitzonderlijk goed. Er is toch redelijk wat talent verspeeld.
te licht in deze situatie is natuurlijk geouwehoer .
ach ja als 1 van de 2 straks wel bij fc twente spelen kan de vi ze weer aan de lijst toevoegen :O
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_87912891
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

te licht in deze situatie is natuurlijk geouwehoer .
ach ja als 1 van de 2 straks wel bij fc twente spelen kan de vi ze weer aan de lijst toevoegen :O
Daar heeft de VI groot gelijk in, ik ben blij dat ze dat doen. De waarheid mag best gezegd worden.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:21:15 #85
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87912972
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat de directie wegsturen zeker wel een oplossing is, mits je de juiste vervangers neerzet. Noem eens 1 reden dat het huidige bestuur een meerwaarde is? Iets wat zij doen wat jij of ik niet zouden kunnen?

Nou je kan het huidige bestuur iig het voordeel van de twijfel geven. Wie zegt dat een nieuw bestuurslid niet all1 voor zn eigen ego bezig gaat en vervolgens de problemen alleen maar groter maakt?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:22:32 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87913067
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat het niet klopt?
Ik zei dat je niet zo moest zeiken. Begin jij gelijk weer dom te lullen. Laat mensen achter hun club staan, wanneer ze daar de club mee denken te helpen. Dat is Feijenoord.

En je denkt echt dat het me niks doet, hè. Ik ben niet zoals jij bent Ritmo. Iemand die lekker vanaf Eredivise live naar Feijenoord kijkt en van een afstandje alles beter denkt te weten.

Schreeuwen op internet laat ik verder aan jou over. Je hebt het tot een kunst verheven, jij metalfan. :*
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_87913107
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO! :P
[..]

Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.
Jij scoort dik respect hier, voor mij ben je op weg naar de titel Eindbaas ^O^
pi_87913218
Helaas moeten we de komende jaren weinig verwachten van Feyenoord. Een bestuur kan een club ook niet in een klap financieel gezond en aan de top helpen. (Tenzij miljardair met geldteveelprobleem) Zorg er nu voor dat Feyenoord als een normaal bedrijg functioneert, dan komen in de toekomst de resultaten wel.

Een kwestie van geduld betrachten en de hoon van supporters in ontvanst nemen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:25:06 #89
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_87913249
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Dannare het volgende:

[..]

In mijn dorp is dat geen positieve titel :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:28:19 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87913452
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef Dannare het volgende:

[..]

Dank dank! :D Imo is mijn reactie gewoon menselijk hoor maar fijn dat je t zo waardeert. ^O^
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

In mijn dorp is dat geen positieve titel :').
Dan ga ik er maar stiekem van uit dat hij niet in jou dorp woont. :D
pi_87913514
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zei dat je niet zo moest zeiken. Begin jij gelijk weer dom te lullen. Laat mensen achter hun club staan, wanneer ze daar de club mee denken te helpen. Dat is Feijenoord.

En je denkt echt dat het me niks doet, hè. Ik ben niet zoals jij bent Ritmo. Iemand die lekker vanaf Eredivise live naar Feijenoord kijkt en van een afstandje alles beter denkt te weten.

Schreeuwen op internet laat ik verder aan jou over. Je hebt het tot een kunst verheven, jij metalfan. :*
Dat het niet helpt is allang bewezen. Niet dat je je tegen je elftal moet keren (al steun ik enkele spelers totaal niet meer, ik rouw er niet om als de Cler en Schaken er een jaar uit liggen) maar na een 10-0(!!!!!!) nederlaag als enige te zeggen hebben: "ja haha ik zit er zondag gewoon weer hoor :D :)" slaat ook nergens op.
-
pi_87913566
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef dasorakel het volgende:
Helaas moeten we de komende jaren weinig verwachten van Feyenoord. Een bestuur kan een club ook niet in een klap financieel gezond en aan de top helpen. (Tenzij miljardair met geldteveelprobleem) Zorg er nu voor dat Feyenoord als een normaal bedrijg functioneert, dan komen in de toekomst de resultaten wel.

Een kwestie van geduld betrachten en de hoon van supporters in ontvanst nemen.
Dan moet er wel zicht zijn op verbetering, en op die overname na is dat er niet.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:30:03 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87913568
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat het niet helpt is allang bewezen. Niet dat je je tegen je elftal moet keren (al steun ik enkele spelers totaal niet meer, ik rouw er niet om als de Cler en Schaken er een jaar uit liggen) maar na een 10-0(!!!!!!) nederlaag als enige te zeggen hebben: "ja haha ik zit er zondag gewoon weer hoor :D :)" slaat ook nergens op.
Nee, daarom moet je lekker gaan schreeuwen op het internet. Dat helpt.

En zoals ik al zeg. Mensen wegsturen helpt niet. Geld hebben we nodig.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:31:24 #94
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_87913666
Ik hoor net dat het netnummer van Feyenoord is gewijzigd van 0 10 naar 10 0.
pi_87913726
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Bepaalde rotte appels wegsturen helpt zeker wel.

Nogmaals: zorg dat Blokland (of mensen die door Blokland voorgedragen worden) een flinke vinger in de pap krijgt en schiet op met die overname zonder al teveel te zeuren.
-
pi_87913747
quote:
"Ik weet niet of ik namens de hele leiding spreek, maar namens mezelf kan ik zeggen dat een vertrek van de trainer totaal niet aan de orde is", vertelde de bestuurder zondag aan Eredivisie Live. In de optiek van Beenhakker zou het vertrek van Been ook geen positief effect hebben. "Staat er dan een messias om de hoek die het beter kan? We hebben een fantastische technische staf."
"Het heeft helemaal geen zin om nu te roepen dat er mensen weg moeten. Wat er is gebeurd is vreselijk, het is een dieptepunt. Maar we zijn zo sterk dat we hieruit komen, dat garandeer ik." Beenhakker gaf ook aan dat hij in februari met het bestuur om de tafel gaat om over zijn eigen toekomst te praten.
VZ
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87913853
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:

[..]

punten heb je nodig, geld komt er voorlopig niet
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:36:11 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87913995
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee geld storten in een bodemloze put lost wat op..... :? :?

Er moet echt iets veranderen binnen Feyenoord. All1 maar geld storten werkt niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:36:14 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87914001
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bepaalde rotte appels wegsturen helpt zeker wel.
Maakt niks uit.

quote:
Nogmaals: zorg dat Blokland (of mensen die door Blokland voorgedragen worden) een flinke vinger in de pap krijgt en schiet op met die overname zonder al teveel te zeuren.
Wordt geen overname en dat is maar goed ook. Ze krijgen 49% van de aandelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_87914051
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dank dank! :D Imo is mijn reactie gewoon menselijk hoor maar fijn dat je t zo waardeert. ^O^
[..]

Dan ga ik er maar stiekem van uit dat hij niet in jou dorp woont. :D
Het is ook een menselijke reactie, alleen over het algemeen wordt de rivaliteit Feyenoord vs. Ajax vertaald in elkaar heel hard uitlachen en hopen dat 1 van de 2 de vernieling in gaat.

Terwijl ik best een stootje kan hebben ( ben Feyenoord fan, need I say more? ), maar misschien komt het wel dat 2 van me beste maten voor Ajax zijn.
En we met ons 3en in de Kuip op de banken staan vanwege de stift van Landzaat in de halve finale 2 jaar geleden.

Of aan de andere kant ook 3e voorronde CL in de ArenA kunnen zitten om gewoon te genieten van een heerlijke avond voetbal.

Zonder Ajax geen Feyenoord en andersom. Period.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')