quote:Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Een 10-0 overwinning voelt altijd goed, maar vergeet niet dat Feijenoord voor heel veel Nederlanders wél een club is die op sympathie kan rekenen.
Ik had het vandaag dan ook meerdere malen met mijn vrienden over het feit dat wij - en niemand bij ons in het vak - dit Feijenoord toewenst.
quote:Maar wat kunnen we er mee of aan doen ?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://googleads.g.double(...)5_20_134_000275&nm=2
10-0, geen 'ach ja....'
Dat had je na 3-0 misschien kunnen zeggen.
quote:Ik zou zeggen stort je spaargeld naar FeyenoordOp zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!
[..]
Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.
quote:Ach, als Ajax er 1 of 2 jaartjes zo voorstond, had ik het grappig gevonden. Maar daarna miste ik gewoon idd de Klassieker want die bestaat gewoon voorlopig niet meer. Ajax en Feyenoord horen bovenin, met PSV als sterke outsider.Op zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO!
[..]
Juist daarom zit ik nu als Ajax fan in dit topic te praten met Feyenoorders want ik heb te doen met iedereen die Feyenoord ademt. Al zien veel fans de 2 clubs als de 2 grootste vijanden ben ik niet zo. Ik zou zo graag willen dat Feyenoord er weer boven op komt want die rivaliteit is juist leuk. Zoals het nu gaat gaat mij te ver en zelfs als Ajax fan kan ik dit niet leuk vinden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef StephanL het volgende:
Topicstart plaatje met standen mag weleens geüpdatet worden.
quote:Niet veel natuurlijk, maar het klonk zo laconiek terwijl dit iets is wat je niet moet vergeten en vergeven.Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wat kunnen we er mee of aan doen ?
Voel me verslagen geen zin om nu te gaan bedenken wat er aan te doen valt.
quote:Die is er tenminste goed ziek van en is begaan met de club, veel andere coaches zouden weglopen voor de problemen.
quote:Het is alleen zo jammer dat we er niks voor kopen.Op zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die is er tenminste goed ziek van en is begaan met de club, veel andere coaches zouden weglopen voor de problemen.
quote:Nee dat denk ik niet want na een paar weken is het weer terug bij af. Het probleem ligt niet bij de coach dus verander je niets door een ander aan te nemen.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja dat zorgt ook meteen voor rust als je Rijkaard binnenhaalt.
quote:Klopt volledig, maar liever hem dan bijv. een Gullit.Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat we er niks voor kopen.
quote:En vooral een Ajacied binnenhalen gaat nu goed werken.Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet want na een paar weken is het weer terug bij af. Het probleem ligt niet bij de coach dus verander je niets door een ander aan te nemen.
quote:Dat is nou een echte Feyenoordsupporter, die niet wegloopt voor gezeik. Ik hou van die man.
quote:Laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs heeft binnen gehaald
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stort je spaargeld naar Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |