abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87915250
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, als Ajax er 1 of 2 jaartjes zo voorstond, had ik het grappig gevonden. Maar daarna miste ik gewoon idd de Klassieker want die bestaat gewoon voorlopig niet meer. Ajax en Feyenoord horen bovenin, met PSV als sterke outsider.
Eens.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 24 oktober 2010 @ 21:58:09 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87915313
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld. :')
[..]

Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.
En hoe bespaar je dat precies?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:58:11 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87915317
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het heeft niet direct zin nee, maar de algemene sfeer onder supporters moet niet gaan worden dat je met 10-0 verliezen iets vindt wat kan gebeuren.
Niemand die vindt dat zoiets zomaar kan gebeuren. Geloof niet dat die paar honderd er stonden om de spelers te bedanken vandaag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:59:39 #129
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_87915416
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eens.
Helaas leert de realiteit dat PSV aan de top staat, al lang...met zowel Ajax als Feijenoord als slechts outsiders...waarvan Feijenoord die term niet eens meer mag dragen
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_87915471
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En hoe bespaar je dat precies?
Omdat je onder Vlemmings (of elke willekeurige dorpsgek) sowieso geen slechtere resultaten zult boeken, maar wel een miljoen aan salaris uitspaart.

Overigens vind ik dat het vanuit Been zelf moet komen. Dat het doodstil wordt als ie vraagt of ie op moet stappen, zegt misschien dat hij minder goed bij de groep ligt als wij denken.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:01:04 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87915505
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dan moet er wel door de appel heen te bijten zijn. En dat is door deze appel niet te doen, en het zal niet gebeuren.
Wat wil jij dan? Doorgaan zonder door die zure appel heen bijten en vervolgens je club kwijt raken omdat t failliet gaat?
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je onderschat de macht van supporters. Al wordt er nog extreem lauw gereageerd vandaag helaas..
Die onderschat ik niet. Je moet all1 proberen in te zien dat het op het moment helaas niet anders is. Je kan zelf wel daar gaan zitten maar dan nog kan je niets meer dan de mensen die er nu zitten.
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. En snap de frustratie van veel supporters wel aangaande het bestuur en het gebrek aan transparantie. Dat deel ik ook. Probleem is dat een nieuwe directie tegen precies dezelfde problemen zal aanlopen. Daarom kan er maar beter schoon schip gemaakt worden en hopen dat er wat staat te gebeuren rond Blokland en co.
Als een nieuw bestuur tegen het zelfde aan zal lopen waarom zou je dan schoon schip willen maken met de daarbij horende ontslag premies? Ik hoop voor jullie dat Blokland en co idd helpen kan. Al zal wel eerst het probleem opgelost moeten worden voor je echt resultaten zal mogen verwachten van Blokland en co. Ook zij zullen niet graag hun geld gooien in een bodemloze put. Dus zullen jullie toch echt door die zure appel heen moeten bijten denk ik.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:01:06 #132
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87915511
Binnen 5 minuten ging het van 2-0 naar 5-0
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:02:14 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87915569
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Sinnie het volgende:
Binnen 5 minuten ging het van 2-0 naar 5-0
Vond jij wel leuk, hè.
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 24 oktober 2010 @ 22:02:17 #134
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87915576
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat je onder Vlemmings (of elke willekeurige dorpsgek) sowieso geen slechtere resultaten zult boeken, maar wel een miljoen aan salaris uitspaart.

Overigens vind ik dat het vanuit Been zelf moet komen. Dat het doodstil wordt als ie vraagt of ie op moet stappen, zegt misschien dat hij minder goed bij de groep ligt als wij denken.
Dat eerste is een aanname. :)
Onderbuikgevoel.

Het is ook vanuit Been gekomen.
Dat de groep niks zegt kan ook zijn dat men de schuld eerst bij hunzelf willen zoeken ipv bij de trainer.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87915602
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het leg helemaal niet aan Been . Waarom speelden we tegen Twente en Roda wel prima ? We hadden pech .
Zo'n monsterzegge doet extreem veel pijn, maar we hebben (toen de club nog niet in crisis zat) ook wel eens met 7-2 verloren daar . Goals van Nilis en weet ik veel wat . ;)
Komende wedstrijden worden gewoon cruciaal voor ons .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:03:47 #136
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87915662
Het heeft allemaal weinig nut om de trainer te ontslaan, op korte termijn is er geen verbetering mogelijk. Op lange termijn wel, en er schijnt al een flinke investering aan te komen.

Ik vrees dat we gewoon moeten hopen dat we niet degraderen en dat we verder echt niet meer kunnen doen. Het ontslaan van de directie, trainer of wat dan ook is vast te verantwoorden op een één of andere manier, maar op korte termijn breng je dan alleen maar chaos in een club die juist behoefte aan stabiliteit.

}:|
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:04:16 #137
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_87915690
Het was natuurlijk genieten geblazen vandaag. Maar als je nu afscheid neemt van Been, neem je ook afscheid van je aspiraties om een topclub te willen zijn.
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 22:04:51 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87915729
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als Been vertrekt bespaar je in elk geval geld. :')
[..]

Helpt niet. Overigens vind ik niet dat je je tegen je eigen spelers moet richten, maar als klapvee het bestuur het gevoel geven dat ze acceptabel bezig zijn moet je al zeker niet doen.
Dat helpt niet? Hoe bedoel je dat? Maakt het volgens jou niet uit of er
- 20.000 sarcastische toeschouwers zitten die bij mislukte akties beginnen te fluiten, óf dat er
- 40.000 supporters zitten die de spelers luidkeels aanmoedigen

Wat je zeker niét moet doen, is over de ruggen van de spelers "het bestuur een signaal geven".
Juist in een situatie als dit moet je het elftal steunen. Als ze voortdurend winnen is dat niet zo moeilijk, maar ze hebben het nu nodig. Geen cynische zeikers maar supporters.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_87915733
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het leg helemaal niet aan Been . Waarom speelden we tegen Twente en Roda wel prima ? We hadden pech .
Zo'n monsterzegge doet extreem veel pijn, maar we hebben (toen de club nog niet in crisis zat) ook wel eens met 7-2 verloren daar . Goals van Nilis en weet ik veel wat . ;)
Komende wedstrijden worden gewoon cruciaal voor ons .
VVV moet je winnen, AZ kan je ook verliezen met 3-0
pi_87915798
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef PLAE@ het volgende:
Het was natuurlijk genieten geblazen vandaag. Maar als je nu afscheid neemt van Been, neem je ook afscheid van je aspiraties om een topclub te willen zijn.
¿Que?
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:06:34 #141
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87915831
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Vond jij wel leuk, hè.
Schei toch uit man, je weet net zo goed als ik dat ik dat niet meende van gister. Vind het echt afgrijselijk dat dit gebeurt is en het leek helemaal nergens naar. De 1e helft was op zich nog redelijk qua score en dan de 2e helft hoopte ik in ieder geval een Feyenoord te zien dat vooruit wilde. Helaas was dat na 5 minuten al vergane hoop en kan niet anders zeggen dat dit een zwarte bladzijde is in het boek dat Feyenoord heet.

Mja, blijft toch je club hé. Woensdag weer een hart onder de riem steken en dit keer winnen wij met 10-0 :)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87915834
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat wil jij dan? Doorgaan zonder door die zure appel heen bijten en vervolgens je club kwijt raken omdat t failliet gaat?
Nee, zorgen dat de appel eetbaar wordt. Momenteel is die van graniet.
quote:
Die onderschat ik niet. Je moet all1 proberen in te zien dat het op het moment helaas niet anders is. Je kan zelf wel daar gaan zitten maar dan nog kan je niets meer dan de mensen die er nu zitten.
[quote]
Als een nieuw bestuur tegen het zelfde aan zal lopen waarom zou je dan schoon schip willen maken met de daarbij horende ontslag premies? Ik hoop voor jullie dat Blokland en co idd helpen kan. Al zal wel eerst het probleem opgelost moeten worden voor je echt resultaten zal mogen verwachten van Blokland en co. Ook zij zullen niet graag hun geld gooien in een bodemloze put. Dus zullen jullie toch echt door die zure appel heen moeten bijten denk ik.
Niets ontslagpremies, het Legioen heeft echt wel de macht om Gudde en co te dwingen om zelf op te stappen.

Je zegt het zelf al: Feyenoord is een bodemloze put onder deze mensen, die moet eerst van een bodem voorzien worden en daar zit mijn probleem met de huidige leiding: ze zijn niet in staat om die bodem te maken.
-
pi_87915931
Mario zal wel met een andere opstelling moeten komen, niets de tegenstander de wil opleggen, gwoon keihard verdedigen dus geen Schaken als rechtsbuiten, geen Wijnaldum als linksbuiten en gen Leerdam als rechtsback

gewoon 442 met Smolov en Casteignos voorin, Wijnaldum erachter, Bruins hangend links op het middenveld, Leerdam kan/moet nu op middenveld met Mokotjo en wie hebben we nog meer over achterin
pi_87915960
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat helpt niet? Hoe bedoel je dat? Maakt het volgens jou niet uit of er
- 20.000 sarcastische toeschouwers zitten die bij mislukte akties beginnen te fluiten, óf dat er
- 40.000 supporters zitten die de spelers luidkeels aanmoedigen

Wat je zeker niét moet doen, is over de ruggen van de spelers "het bestuur een signaal geven".
Juist in een situatie als dit moet je het elftal steunen. Als ze voortdurend winnen is dat niet zo moeilijk, maar ze hebben het nu nodig. Geen cynische zeikers maar supporters.
Met steun van 40.000 supporters verliezen ze nóg met 5-1 van Ajax.

Laatste ben ik met je eens, je moet op korte termijn deze spelersgroep aanmoedigen maar intussen tegelijkertijd het bestuur aanpakken.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:08:31 #145
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87915968
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Er moet geld komen. Punt.
Geld nu maakt het verschil niet meer. Saneren dat moet gedaan worden nu.
quote:
Dat komt er niet door hysterisch te gaan zitten roepen dat Been op moet rotten.
Wat supporters wél kunnen doen, is woensdag met 40.000 man de spelers aanmoedigen tegen VVV. Wat de spelers nu nodig hebben is een hart onder de riem. Je denkt toch niet dat het ze niks doet dat het 10-0 is geworden. Of dat het komt omdat ze "lui" waren vanmiddag. Het is een zeer jonge, mentaal zeer kwetsbare ploeg en het enige dat helpt is punten gaan pakken. Daar kun je als supporter een beetje aan bijdragen door er woensdag te zitten. Juist nu. Daar hoef je niet geringschattend over te doen.
Juitem! Daar ben ik het echt 100% mee eens!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_87916013
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, zorgen dat de appel eetbaar wordt. Momenteel is die van graniet.
[..]

Niets ontslagpremies, het Legioen heeft echt wel de macht om Gudde en co te dwingen om zelf op te stappen.

Je zegt het zelf al: Feyenoord is een bodemloze put onder deze mensen, die moet eerst van een bodem voorzien worden en daar zit mijn probleem met de huidige leiding: ze zijn niet in staat om die bodem te maken.
Ja zolang dat kk bestuur en die kk scouting niet weg gaat blijven we in dit soort sfeertjes hangen . Leo :W Gudde :W (deel) RvC :W Scouting in zn geheel :W
Mario moet ons er in houden . Heb totaal niet het idee dat er dingen spelen in de groep zoals ten tijden van GJ Verbeek die voor een slechte sfeer zorgen :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87916051
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat is al gedaan, maar blind gaan hakken is niet goed. Er moeten ook oplossingen komen om vooruit te komen.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:10:51 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87916095
Saneren gebeurd nog steeds.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:11:51 #149
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87916144
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Juitem! Daar ben ik het echt 100% mee eens!
Vlaar gaat weg, Ahmadi gaat weg, Wijnaldum tekent niet bij, Fer tekent niet bij, wie hou je dan precies over? Die 4 spelers zijn bij elkaar op een goede dag 10 miljoen bij elkaar waard. Je kan er niemand voor terug halen en je zit nog met tientallen miljoenen schuld. Sponsors haken af, geen europees voetbal, supporters haken af etc. etc. en het is gewoon 1 grote kettingreactie.

Als wij het moeten gaan hebben van enkel saneren dan draaien we elk jaar dik verlies omdat met elk jaar onze begroting daalt maar de kosten hetzelfde blijven. Dus dan loopt de schuld alleen maar op in plaats van af. Er moet een flinke smak met geld komen en snel.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87916154
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Happel het volgende:
Saneren gebeurd nog steeds NIET.
Typo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: