quote:WootOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs heeft binnen gehaald
quote:Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Happel het volgende:
Medelijden van Ajaxsupporters, niet nodig.
quote:http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspxOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen spaargeld dus dat wordt m niet!
quote:Precies hetzelfde, derhalve niet nodig.Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.
quote:Nee dat gaat denk ik idd niet werken. Daarom ook juist zorgen dat Been niet weg gaat.Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En vooral een Ajacied binnenhalen gaat nu goed werken.
quote:Oh, fuck. Ben geen echte.Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Respect voor het uitvak
Bleven zelfs na de 4-0 nog achter de ploeg staan. Echte fans lopen niet weg
quote:Want na volgende week gaat het weer beter met de club?Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
VI en studio voetbal maar overslaan deze week.
quote:De Feyenoorders hebben zich al afgereageerd op een cameramanOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe is het bij het Maasgebouw afgelopen?
quote:Onzin. Als je een beetje van voetbal houdt, wil je Feyenoord weer aan de top zien. Ze willen in Amsterdam terecht ook dat ooit nog de klassieker weer gespeeld wordt.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, derhalve niet nodig.
quote:Juistem!Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je rivaal weer graag op gelijk niveau zien is wat anders dan medelijden.
quote:LMAO!!Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspx
quote:Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wie er eventueel na Been komt zolang hij ze maar weer aan het voetballen krijgt.Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt volledig, maar liever hem dan bijv. een Gullit.
quote:Met een lidmaatschap heb je tenminste wel toegang tot de websiteOp zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/hetlegioen/Register.aspx
quote:Mij boeit dat wel.Op zondag 24 oktober 2010 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wie er eventueel na Been komt zolang hij ze maar weer aan het voetballen krijgt.
quote:En al helemaal niet deze week.
quote:Koevermans blijft openstaan voor Feyenoord
Voor de microfoon van Radio Rijnmond liet Danny Koevermans weten open te staan voor een overstap naar Feyenoord in de winterstop. 'Het is nu totaal niet aan de orde. Ik heb de intentie om kampioen te worden met PSV. Maar het is geen geheim dat ik Feyenoord een mooie club vind.'
'We moeten de winterstop afwachten wat er gebeurt. Zo’n 10-0 verandert niets aan mijn mening. Dit is een incident nadat ze met tien man komen te staan. Dat gebeurt nooit meer. Dit blijft gewoon een mooie club. Mocht ik ooit naar Feyenoord gaan moet niet verwacht worden dat ik de grote redder ben. Want daar begint het gezien alle berichten een beetje op te lijken. Ik ben een gewone voetballer. Maar voorlopig is het niet aan de orde.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |