quote:HumbertoTan Humberto Tan
#praatmee Been heeft zijn functioneren ter discussie gesteld en hij was emotioneel in de kleedkamer. als ik de club daarmee help, ben ik weg
quote:Ik wou dat ik jouw gevoel voor humor kon begrijpen, moet mijn IQ eerst 50 punten dalen, maar dat heb ik er vast voor over
quote:Ja, want dan staan de topcoaches in de rij om Feyenoord maar te mogen trainen. Laag salaris en een lading hooligans in onmodieuze spijkerbroeken in je nek dag in dag uit. Wie wil dat niet?Op zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als hij zelf niet op wil stappen, zal het Legioen zich tegen hem moeten keren... Hoe triest het ook is.
quote:En dat ga jij bepalen..Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even opflikkeren met je getroll ja okay.
quote:Ja want de voorgaande weken speelde Feyenoord wel goedOp zondag 24 oktober 2010 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt altijd een offday hebben, dat bedoelde ik, al is dat in dit geval inderdaad wat erg voorzichtig uitgedrukt.
Hopelijk zorgt dit er wel voor dat ze de komende wedstrijden iets recht willen zetten en genoeg strijd leveren om gewoon 3 punten te pakken.
quote:nee, das min of meer hetzelfde als zelfmoord plegen....denk dat been wijs genoeg is om te beseffen dat ie dieper niet kan zinken met dit elftal. bijna onoverkomelijk om niet weg te gaan na zo'n debacleOp zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als hij zelf niet op wil stappen, zal het Legioen zich tegen hem moeten keren... Hoe triest het ook is.
quote:Kijk de rest van 500 reacties met lekker voor Feyenoord bla bla bla. Trollen doe je maar lekker met je vrienden . Op het forum discussiėren we.
quote:Wat was daarop te zien dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef Ritmo het volgende:
Het pijnlijkste vond ik nog de beelden uit de andere stadions...
quote:Gaat het niet om. Die gast verdient 1 miljoen per jaar en heeft geen toekomst meer bij ons.Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want dan staan de topcoaches in de rij om Feyenoord maar te mogen trainen. Laag salaris en een lading hooligans in onmodieuze spijkerbroeken in je nek dag in dag uit. Wie wil dat niet?
quote:Vlemmings zal de nieuwe trainer wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want dan staan de topcoaches in de rij om Feyenoord maar te mogen trainen. Laag salaris en een lading hooligans in onmodieuze spijkerbroeken in je nek dag in dag uit. Wie wil dat niet?
quote:Tegen Twente werd goed gespeeld, maar ongelukkig verloren. En VVV is een club waar zelfs dit Feyenoord van moet winnen. Wat dat betreft is de timing ook wel goed, lijkt me. Drie dagen na deze vernedering meteen weer aan de bak, en aan eerherstel en zelfvertrouwen werken, in plaats van een week lang je wonden likken.Op zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want de voorgaande weken speelde Feyenoord wel goed
quote:RijkaardOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vlemmings zal de nieuwe trainer worden
quote:Het is de realiteit.Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw gevoel voor humor kon begrijpen, moet mijn IQ eerst 50 punten dalen, maar dat heb ik er vast voor over
quote:nee spelers laten hem duidelijk in de steekOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Die gast verdient 1 miljoen per jaar en heeft geen toekomst meer bij ons.
quote:Triest figuur tief lekker op joh
quote:Vlemmings heeft verstand van zaken en kost ons niets extra's. Ik zeg: doen, mocht Been vertrekken.Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vlemmings zal de nieuwe trainer worden
quote:nee die is al gedregadeerd in Rotterdam
quote:O.a. Twente-supporters die met een gezicht van ongeloof en lachen tegelijk naar de stand keken en bij de 10-0 uit hun dak gingen.
quote:Ach joh, het is maar een spelletje.Op zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Triest figuur tief lekker op johJe club naar de kanker en jij maakt je druk om mij. Overigens bewijst dit alleen maar meer m'n gelijk.
quote:Ik schaam me voor jouw spelling.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajaccied voor. Ik had jullie een (veel) betere afloop gegund van de wedstrijd in Eindhoven (natuurlijk ook omdat wij daar zelf profijt van hebben). Ik ben benieuwd hoe het nu af gaat lopen met Been.
quote:Fora zijn in het leven geroepen om informatie uit te wisselen.Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kijk de rest van 500 reacties met lekker voor Feyenoord bla bla bla. Trollen doe je maar lekker met je vrienden . Op het forum discussiėren we.
quote:Aad de MosOp zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee die is al gedregadeerd in Rotterdam
je moet juist iemand hebben die veel ervaring heeft met degradatievoetbal
quote:Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajaccied voor. Ik had jullie een (veel) betere afloop gegund van de wedstrijd in Eindhoven (natuurlijk ook omdat wij daar zelf profijt van hebben). Ik ben benieuwd hoe het nu af gaat lopen met Been.
quote:Hoezo niet? PSV heeft ook al in kleine wedstrijden punten laten liggen...Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.
quote:Het feit dat je niet eens 'Ajacied' kan spellen, maakt je al geen echte.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajacied voor.
quote:Hij is vorig jaar vierde geworden en stond in de bekerfinale. Dat is nog maar acht competitiewedstrijden geleden.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Greetings het volgende:
Vind het gewoon zielig voor Been![]()
Hij had nooit bij NEC weg moeten gaan
quote:En daarmee bedoel je wat?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.
quote:Is al 1 punt meer dan dat Feyenoord tegen Excelsior behaalde.Op zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ga lekker blij zijn met je punt tegen Excelsior tyfusmongooltje!
quote:Stop toch met dat gelul man, als dat je troost prima. Maar verkondig het niet als een waarheid.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Onzin. Stiekem hoopte ik op een overwinning voor Feyenoord. Als PSV dan toch wint, dan maar beter met 10-0. Maar das logisch.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Ja, precies. Het is gewoon een goede trainer, en dat kan niet in 2 maanden veranderen.Op zondag 24 oktober 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar vierde geworden en stond in de bekerfinale. Dat is nog maar acht competitiewedstrijden geleden.
Er moeten vandaag in ieder geval geen beslissingen worden genomen over wie dan ook die weg zou moeten.
quote:Als Feyenoord kampioen wordt...Op zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Happel het volgende:
Ritmo, wanneer gaan we eens gezellig bier drinken?
quote:Ik vind het niet zielig voor 'm. Hij wordt ervoor betaald, en valt dit jaar door de mand. Dat heet je werk niet goed doen, en daar is niks zieligs aan.
quote:Mag ook wel met het geld dat jullie uitgeven aan jullie selectie toch?Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is al 1 punt meer dan dat Feyenoord tegen Excelsior behaalde.
Maar jullie moeten niet schijnheilig doen want als Ajax met 10-0 had verloren dan hadden jullie op dezelfde manier gereageerd.
quote:Precies. Over 3 dagen wacht de volgende wedstrijd alweer. Als je nu de trainer wegstuurt zorg je alleen maar voor meer onrust, terwijl het team nou net wat rust nodig heeft.Op zondag 24 oktober 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar vierde geworden en stond in de bekerfinale. Dat is nog maar acht competitiewedstrijden geleden.
Er moeten vandaag in ieder geval geen beslissingen worden genomen over wie dan ook die weg zou moeten.
quote:Als dat ooit gebeurt dan kom ik zelfsOp zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt...
van de eredivisie
quote:Dit lijkt me ook grotendeels een mentaal probleem, misschien dat een nieuwe trainer het tij kan laten keren.Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef TLC het volgende:
Ja hoor, ontsla Been maar, dat lost een hoop op
quote:zou me sowieso voor die ajaxsupporters in dat uitvak schamen als ik jou was....echt, wat een inteeltfiguren daar zeg, de ene vulgaire tekst na de andere was goed te horen op tvOp zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajacied voor. Ik had jullie een (veel) betere afloop gegund van de wedstrijd in Eindhoven (natuurlijk ook omdat wij daar zelf profijt van hebben). Ik ben benieuwd hoe het nu af gaat lopen met Been.
quote:Geen reactie betekent dat ze hem weg willen, anders hadden ze hem wel meteen gesteund.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Radio 1: Been bevestigt dat hij z'n eigen functioneren ter discussie heeft gesteld.
"Als jullie willen gaan, dan vertrek ik.", maar er kwam geen reactie op.
quote:Zegt HaagsPietje.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou me sowieso voor die ajaxsupporters in dat uitvak schamen als ik jou was....echt, wat een inteeltfiguren daar zeg, de ene vulgaire tekst na de andere was goed te horen op tv![]()
tijd dat de knvb daar eens keihard tegen optreedt!
quote:Ging wel lekker toch?Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik sluit me aan bij De Cler's perspraatje voor een reactie hier.
Uhmm, tsja, pfff, geen woorden voor.
quote:Dat dusOp zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik heb niets met Feyenoord, maar heb wel respect voor het legioen, ook de supporters die netjes bleven staan op het einde. Dit gun je niemand, en vooral zo'n grote club als Feyenoord niet.
quote:Wat is dat voor gelul, die man stopt al zijn ziel en zaligheid in dit team.Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig voor 'm. Hij wordt ervoor betaald, en valt dit jaar door de mand. Dat heet je werk niet goed doen, en daar is niks zieligs aan.
quote:Held, koning, wat een meester ben jij.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou me sowieso voor die ajaxsupporters in dat uitvak schamen als ik jou was....echt, wat een inteeltfiguren daar zeg, de ene vulgaire tekst na de andere was goed te horen op tv![]()
tijd dat de knvb daar eens keihard tegen optreedt!
overigens zijn die mensen hier die jij ajacieden noemt natuurlijk niet meer en minder dan gewone lulletjes die verspreid over het hele land achter hun pctje zitten zodra ajax speelt, dus meer dan "fans" zou ik ze niet willen noemen
quote:Ik ga niet bij elke post "imo" zetten, dat het mijn mening is en niet de universele waarheid mag duidelijk zijn.Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stop toch met dat gelul man, als dat je troost prima. Maar verkondig het niet als een waarheid.
quote:Tot nooit danOp zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt...
van de eredivisie
quote:heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!Op zondag 24 oktober 2010 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Held, koning, wat een meester ben jij.
quote:Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!![]()
de henry schut van het fokforum....
quote:BurnOp zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!![]()
de henry schut van het fokforum....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.
quote:Hij hoort gewoon zelf die beslissing te nemen.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Radio 1: Been bevestigt dat hij z'n eigen functioneren ter discussie heeft gesteld.
"Als jullie willen gaan, dan vertrek ik.", maar er kwam geen reactie op.
quote:Zit gewoon vol.Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af hoe vol/leeg het stadion zal zijn komende woensdag. Ik heb eigenlijk tentamens woensdag/donderdag/vrijdag maar ik ga wel. Hoop dat de meesten dit in 3 dagen kunnen verwerken...
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt dan kom ik zelfs
quote:en jij denkt dat een stukadoor 3100,- bruto in de maand verdient??!Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.
quote:Idd, die spelers zijn minstens net zo verantwoordelijk.Op zondag 24 oktober 2010 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij hoort gewoon zelf die beslissing te nemen.
quote:Beetje laf om die beslissing in handen van je spelers te leggen imo.Op zondag 24 oktober 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die spelers zijn minstens net zo verantwoordelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Bier, ja. Zit aan mijn derde blik en ben nog geen half uur uit eindhoven weg.Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben? Naakte vrouwen? Over bier? De zin des levens?
quote:Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.Op zondag 24 oktober 2010 17:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beetje laf om die beslissing in handen van je spelers te leggen imo.
quote:nee anders kost het hem een miljoen, duhOp zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.
quote:Makkelijk.Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.
quote:Ach laat hem toch lekker een dikke e-penis hebbenOp zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je anti-Ajax gepraat.
quote:Ja Mario is ook echt met geld bezig.Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee anders kost het hem een miljoen, duh
quote:hahaha, eh......eh......noouuu..............NEE!Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je anti-Ajax gepraat.
quote:Iew, bier uit blik. Hertog Jan uit de fles, niets is lekkerder.Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier, ja. Zit aan mijn derde blik en ben nog geen half uur uit eindhoven weg.
quote:Hij zei net dat hij bij de 6-0 weg ging.Op zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel, heb je 90 minuten gezien? of ben je voortijdig weggegaan?
quote:Die 'debiele' voetbalwet kan eindelijk eens al die achterlijke hooligans aanpakkenOp zondag 24 oktober 2010 17:07 schreef Lastpost het volgende:
En met dat zero-tolerance beleid van Abou i.c.m die debiele voetbalwet en doorgesnoven debielen van de ME ga ik vanavond ook maar even niet buurten.
En ja, woensdag zitten we er gewoon weer en staan we weer achter de ploeg, maar of ik dan weer over deze tik heen ben betwijfel ik.
quote:Na de 6 - 0 is hij het stadion uit gelopen.Op zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel, heb je 90 minuten gezien? of ben je voortijdig weggegaan?
quote:hij ziet toch dat de spelers niet meer verder willenOp zondag 24 oktober 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja Mario is ook echt met geld bezig.
quote:Net alsof het allemaal de schuld van Been isOp zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het toch echt wel zonde, want Been is gewoon een ontzettend sympathieke vent. Ik gun dit hem niet, maar dit valt niet meer te verantwoorden.
quote:nee natuurlijk is het niet allemaal zijn schuld, je kan ook de spelers weg sturen, maar dat gaat helaas nietOp zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof het allemaal de schuld van Been is
Spelers zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven en dan valt Fer( in mijn ogen de beste speler van feyenoord) uit.
quote:Hij heeft altijd aangegeven dat zodra hij signalen kreeg dat spelers/staff/bestuur niet meer met hem verder willen hij zou opstappen. Blijkbaar zijn die signalen er (nog) niet.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij ziet toch dat de spelers niet meer verder willen
denk je dat deze nobody's dat in zijn gezicht zullen zeggen
quote:'Been legt lot in handen spelersgroep'
24 oktober 2010
Mario Been overweegt na de afgang bij PSV op te stappen als trainer van Feyenoord. De Rotterdammers leden zondag het grootste verlies ooit in de clubgeschiedenis: 10-0. Been heeft volgens RTV Rijnmond zijn lot in de handen van de spelersgroep gelegd.
De Rotterdammer vraagt zich af of zijn spelers het nog wel in hem zien zitten. Wat het antwoord van de spelersgroep was is op dit moment nog niet bekend.
quote:Is het niet, maar dit valt moeilijk goed te praten. Valt ook Been aan te rekenen.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelers zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven en dan valt Fer( in mijn ogen de beste speler van feyenoord) uit.
quote:Natuurlijk niet, maar als hij gewoon eens van dat grafsysteem van m af zou stappen zou het wel schelen.. 4-3-3 met deze spelers, hoe kansloos kun je al aan een wedstrijd beginnen?Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Niet allemaal zijn schuld natuurlijk.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Dat ja.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Na de 6 - 0 is hij het stadion uit gelopen.
quote:Iets met héle grote clubliefde.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Iets met je club en in de steek laten.
quote:Nee hoor. Woensdag ben ik er weer. Zondag ook. Soms is het gewoon genoeg.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
quote:Vooral Happel ja.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
quote:Hoeft niet per sé, als je het gewoon emotioneel niet meer aankan zou ik ook weggaan.
quote:Aad de Mos? Dan doe ik het zelf welOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef zlakto het volgende:
Dat het hier nog zo druk is joh, hier valt toch geen analyse voor te geven. Ik geeft het op, ben er helemaal klaar mee, stuur Been maar weg, Vraag Aad het maar over te nemen en zet Sjaak Polak maar linksback kan mij het verrotten.
Ik vind het trouwens geen vluchtgedrag van been. Hij stelt gewoon zijn positie ter beschikking, als ze hem nog nodig hebben blijft hij gewoon.
quote:Flikker toch op man, ik ben ooit bij een thuiswedstrijd tegen psv na een uur al weg gegaan omdat het 0-4 werd.
quote:Dat bedoelde ik ook te zeggen, dit gaat helemaal nergens meer over.Op zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Aad de Mos? Dan doe ik het zelf welslechter dan die kneus zou ik het toch niet doen..
quote:Ik zou ook vertrekken hoor. Maar dat is ieder voor zich he.
quote:Dat kan ik prima begrijpen, zelf wil ik het gewoon niet omdat ik toch wil uitstralen naar die spelers dat ik achter ze blijf staan, hoe lastig dat ook is bij een dergelijke tussenstand.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, ik ben ooit bij een thuiswedstrijd tegen psv na een uur al weg gegaan omdat het 0-4 werd.
Het werd mij op dat moment ff allemaal teveel.
quote:OM 20:00 gaat het naar verluidt los.Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de stand van zaken bij het Maasgebouw?
quote:10-0.Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de stand van zaken bij het Maasgebouw?
quote:Tegen wat eigenlijk? Vertrek Been? Directie?Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OM 20:00 gaat het naar verluidt los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |