quote:Ik ga niet bij elke post "imo" zetten, dat het mijn mening is en niet de universele waarheid mag duidelijk zijn.Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stop toch met dat gelul man, als dat je troost prima. Maar verkondig het niet als een waarheid.
quote:Tot nooit danOp zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt...
van de eredivisie
quote:heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!Op zondag 24 oktober 2010 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Held, koning, wat een meester ben jij.
quote:Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!![]()
de henry schut van het fokforum....
quote:BurnOp zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
heeey de kneus van de oneliners is er ook weer....behalve wat simpele voorspelbare teksten heb jij echt nooit wat te melden he!![]()
de henry schut van het fokforum....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.
quote:Hij hoort gewoon zelf die beslissing te nemen.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Radio 1: Been bevestigt dat hij z'n eigen functioneren ter discussie heeft gesteld.
"Als jullie willen gaan, dan vertrek ik.", maar er kwam geen reactie op.
quote:Zit gewoon vol.Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af hoe vol/leeg het stadion zal zijn komende woensdag. Ik heb eigenlijk tentamens woensdag/donderdag/vrijdag maar ik ga wel. Hoop dat de meesten dit in 3 dagen kunnen verwerken...
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt dan kom ik zelfs
quote:en jij denkt dat een stukadoor 3100,- bruto in de maand verdient??!Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Henry Schut heeft het verder gebracht dan jij, met je stukadoorsbestaan.
quote:Idd, die spelers zijn minstens net zo verantwoordelijk.Op zondag 24 oktober 2010 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij hoort gewoon zelf die beslissing te nemen.
quote:Beetje laf om die beslissing in handen van je spelers te leggen imo.Op zondag 24 oktober 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die spelers zijn minstens net zo verantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |