quote:nee die is al gedregadeerd in Rotterdam
quote:O.a. Twente-supporters die met een gezicht van ongeloof en lachen tegelijk naar de stand keken en bij de 10-0 uit hun dak gingen.
quote:Ach joh, het is maar een spelletje.Op zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Triest figuur tief lekker op johJe club naar de kanker en jij maakt je druk om mij. Overigens bewijst dit alleen maar meer m'n gelijk.
quote:Ik schaam me voor jouw spelling.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajaccied voor. Ik had jullie een (veel) betere afloop gegund van de wedstrijd in Eindhoven (natuurlijk ook omdat wij daar zelf profijt van hebben). Ik ben benieuwd hoe het nu af gaat lopen met Been.
quote:Fora zijn in het leven geroepen om informatie uit te wisselen.Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kijk de rest van 500 reacties met lekker voor Feyenoord bla bla bla. Trollen doe je maar lekker met je vrienden . Op het forum discussiëren we.
quote:Aad de MosOp zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee die is al gedregadeerd in Rotterdam
je moet juist iemand hebben die veel ervaring heeft met degradatievoetbal
quote:Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajaccied voor. Ik had jullie een (veel) betere afloop gegund van de wedstrijd in Eindhoven (natuurlijk ook omdat wij daar zelf profijt van hebben). Ik ben benieuwd hoe het nu af gaat lopen met Been.
quote:Hoezo niet? PSV heeft ook al in kleine wedstrijden punten laten liggen...Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.
quote:Het feit dat je niet eens 'Ajacied' kan spellen, maakt je al geen echte.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat Ajaccieden hier nu komen lachen daar schaam ik me als Ajacied voor.
quote:Hij is vorig jaar vierde geworden en stond in de bekerfinale. Dat is nog maar acht competitiewedstrijden geleden.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Greetings het volgende:
Vind het gewoon zielig voor Been![]()
Hij had nooit bij NEC weg moeten gaan
quote:En daarmee bedoel je wat?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. dit komt zelden voor. Ik snap het leedvermaak wel. Wat na vanmiddag ook duidelijk is, is dat Psv geen concurrent van ajax is.
quote:Is al 1 punt meer dan dat Feyenoord tegen Excelsior behaalde.Op zondag 24 oktober 2010 16:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ga lekker blij zijn met je punt tegen Excelsior tyfusmongooltje!
quote:Stop toch met dat gelul man, als dat je troost prima. Maar verkondig het niet als een waarheid.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Onzin. Stiekem hoopte ik op een overwinning voor Feyenoord. Als PSV dan toch wint, dan maar beter met 10-0. Maar das logisch.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Ja, precies. Het is gewoon een goede trainer, en dat kan niet in 2 maanden veranderen.Op zondag 24 oktober 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar vierde geworden en stond in de bekerfinale. Dat is nog maar acht competitiewedstrijden geleden.
Er moeten vandaag in ieder geval geen beslissingen worden genomen over wie dan ook die weg zou moeten.
quote:Als Feyenoord kampioen wordt...Op zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Happel het volgende:
Ritmo, wanneer gaan we eens gezellig bier drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |