quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Bier, ja. Zit aan mijn derde blik en ben nog geen half uur uit eindhoven weg.Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben? Naakte vrouwen? Over bier? De zin des levens?
quote:Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.Op zondag 24 oktober 2010 17:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beetje laf om die beslissing in handen van je spelers te leggen imo.
quote:nee anders kost het hem een miljoen, duhOp zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.
quote:Makkelijk.Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft altijd aangegeven dat hij niet zelf opstapt tenzij bestuur/spelers dit zouden willen.
quote:Ach laat hem toch lekker een dikke e-penis hebbenOp zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je anti-Ajax gepraat.
quote:Ja Mario is ook echt met geld bezig.Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee anders kost het hem een miljoen, duh
quote:hahaha, eh......eh......noouuu..............NEE!Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je anti-Ajax gepraat.
quote:Iew, bier uit blik. Hertog Jan uit de fles, niets is lekkerder.Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier, ja. Zit aan mijn derde blik en ben nog geen half uur uit eindhoven weg.
quote:Hij zei net dat hij bij de 6-0 weg ging.Op zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel, heb je 90 minuten gezien? of ben je voortijdig weggegaan?
quote:Die 'debiele' voetbalwet kan eindelijk eens al die achterlijke hooligans aanpakkenOp zondag 24 oktober 2010 17:07 schreef Lastpost het volgende:
En met dat zero-tolerance beleid van Abou i.c.m die debiele voetbalwet en doorgesnoven debielen van de ME ga ik vanavond ook maar even niet buurten.
En ja, woensdag zitten we er gewoon weer en staan we weer achter de ploeg, maar of ik dan weer over deze tik heen ben betwijfel ik.
quote:Na de 6 - 0 is hij het stadion uit gelopen.Op zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel, heb je 90 minuten gezien? of ben je voortijdig weggegaan?
quote:hij ziet toch dat de spelers niet meer verder willenOp zondag 24 oktober 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja Mario is ook echt met geld bezig.
quote:Net alsof het allemaal de schuld van Been isOp zondag 24 oktober 2010 17:09 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het toch echt wel zonde, want Been is gewoon een ontzettend sympathieke vent. Ik gun dit hem niet, maar dit valt niet meer te verantwoorden.
quote:nee natuurlijk is het niet allemaal zijn schuld, je kan ook de spelers weg sturen, maar dat gaat helaas nietOp zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof het allemaal de schuld van Been is
Spelers zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven en dan valt Fer( in mijn ogen de beste speler van feyenoord) uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |