quote:Hij heeft altijd aangegeven dat zodra hij signalen kreeg dat spelers/staff/bestuur niet meer met hem verder willen hij zou opstappen. Blijkbaar zijn die signalen er (nog) niet.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij ziet toch dat de spelers niet meer verder willen
denk je dat deze nobody's dat in zijn gezicht zullen zeggen
quote:'Been legt lot in handen spelersgroep'
24 oktober 2010
Mario Been overweegt na de afgang bij PSV op te stappen als trainer van Feyenoord. De Rotterdammers leden zondag het grootste verlies ooit in de clubgeschiedenis: 10-0. Been heeft volgens RTV Rijnmond zijn lot in de handen van de spelersgroep gelegd.
De Rotterdammer vraagt zich af of zijn spelers het nog wel in hem zien zitten. Wat het antwoord van de spelersgroep was is op dit moment nog niet bekend.
quote:Is het niet, maar dit valt moeilijk goed te praten. Valt ook Been aan te rekenen.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof het allemaal de schuld van Been is
Spelers zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven en dan valt Fer( in mijn ogen de beste speler van feyenoord) uit.
quote:Natuurlijk niet, maar als hij gewoon eens van dat grafsysteem van m af zou stappen zou het wel schelen.. 4-3-3 met deze spelers, hoe kansloos kun je al aan een wedstrijd beginnen?Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelers zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven en dan valt Fer( in mijn ogen de beste speler van feyenoord) uit.
quote:Niet allemaal zijn schuld natuurlijk.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Dat ja.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Na de 6 - 0 is hij het stadion uit gelopen.
quote:Iets met héle grote clubliefde.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Iets met je club en in de steek laten.
quote:Nee hoor. Woensdag ben ik er weer. Zondag ook. Soms is het gewoon genoeg.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
quote:Vooral Happel ja.Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
quote:Hoeft niet per sé, als je het gewoon emotioneel niet meer aankan zou ik ook weggaan.
quote:Aad de Mos? Dan doe ik het zelf welOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef zlakto het volgende:
Dat het hier nog zo druk is joh, hier valt toch geen analyse voor te geven. Ik geeft het op, ben er helemaal klaar mee, stuur Been maar weg, Vraag Aad het maar over te nemen en zet Sjaak Polak maar linksback kan mij het verrotten.
Ik vind het trouwens geen vluchtgedrag van been. Hij stelt gewoon zijn positie ter beschikking, als ze hem nog nodig hebben blijft hij gewoon.
quote:Flikker toch op man, ik ben ooit bij een thuiswedstrijd tegen psv na een uur al weg gegaan omdat het 0-4 werd.
quote:Dat bedoelde ik ook te zeggen, dit gaat helemaal nergens meer over.Op zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Aad de Mos? Dan doe ik het zelf welslechter dan die kneus zou ik het toch niet doen..
quote:Ik zou ook vertrekken hoor. Maar dat is ieder voor zich he.
quote:Dat kan ik prima begrijpen, zelf wil ik het gewoon niet omdat ik toch wil uitstralen naar die spelers dat ik achter ze blijf staan, hoe lastig dat ook is bij een dergelijke tussenstand.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, ik ben ooit bij een thuiswedstrijd tegen psv na een uur al weg gegaan omdat het 0-4 werd.
Het werd mij op dat moment ff allemaal teveel.
quote:OM 20:00 gaat het naar verluidt los.Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de stand van zaken bij het Maasgebouw?
quote:10-0.Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de stand van zaken bij het Maasgebouw?
quote:Tegen wat eigenlijk? Vertrek Been? Directie?Op zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OM 20:00 gaat het naar verluidt los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |