abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88046118
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

De foto van Kurt Sonnefeld.....andere topic misschien O-)
Wat bedoel je?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:59:41 #152
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88046503
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

+
http://img135.imageshack.us/img135/3091/femaphotowtc120path.jpg

Of had jij die geshopt :?
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_88046676
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
+
http://img135.imageshack.us/img135/3091/femaphotowtc120path.jpg

Of had jij die geshopt :?
Hahaha.. die had een gast van een ander forum ff geshopped om te laten zien hoe simpel het is ;)

Dit is overigens wel de echte "kurt sonnenfeld" foto. Die gast had de Chief alleen ff naar rechts verplaatst en wat puin toegevoegd

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 23:03:24 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:08:30 #154
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88046997
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Ik ben in zover openminded dat ik geloof in het volgende;

# Bush had 'zijn' oorlog nodig...en kreeg zijn 'War on terror'.
# WTC 1 en WTC 2 hadden bijna geen huurders en had tevens het $ 1 miljard kostende asbestprobleem.....
de vliegtuigen zijn alleen maar gebruikt, om de ontploffingen, wat al vast stond... te maskeren.
# Controlled Demolition voor WTC 1,2 & 7...maar er zijn steeds minder getuigen over die dat kunnen
staven,oftewel zij die de onploffingen hebben gehoord.
# Er zijn acteurs gebruikt...om de inwoners van de V.S in een 'SHOCK and AWE' toestand te krijgen.
Maar klaarblijkelijk waren er niet zoveel ooggetuigen die de vliegtuigen gezien hadden?
Dus met de zogenoemde pre-9/11 opnames van acteurs hadden ze die wel. Dan nog even de NAUDET tape,
die beide vliegtuigen in ziet slaan.....toeval, of???
# Er zijn vliegtuigen gebruikt...en er zijn genoeg aanwijzingen, die aangeven dat ze "misschien" alleen
de indentiteit van de vliegtuigen hebben proberen te verbergen, dmv filmsoepen, vandaar die vele
vage filmpjes op youtube/google etcetc.
# Er waren slachtoffers nodig......daar zit de NWO echt niet mee. En het lijkt er imao steeds meer op
dat diegene die aan het werk/jumpers waren in de torens en alles eromheen geslachtofferd zouden worden.
# Er wordt nog steeds gerotzooit/gefotoshopt met fotomateriaal.....waarom, om het groter te laten lijken?
# Het Pentagon wordt geraakt door een vliegtuig.......en later geven ze toe dat het een missile was!
Dat betekent dus.....no plane....dus, no victims! Dus die fictieve lijst van 3000 kan naar beneden
worden bijgesteld. De slachtoffers die er 'waren', waren mensen die onderzoek deden naar de tekorten
van het Pentagon á $2.3 trillion. Dat betekent.....alle papieren waar aan gewerkt werd....foetsie!!!
En Flight 77 was er, maar vliegen op 480 ft = 144 meter hoog bij de lantaarnpalen!!!
http://vodpod.com/watch/6(...)lution&c=911pentagon

# Eerst was het, Flight 93 neergestort in Shanksville.....maar die stort helemaal niet neer in
'Shanksville'....maar wordt ongeveer 100+km ten westen van S'ville, in de buurt van Camp David
uit de lucht geschoten door lt Col Rick Gibney.
http://vodpod.com/watch/4(...)y-lt-col-rick-gibney

En aan het eind van de video, dat moet haar man zijn?
Yep!!!...Zelfs haar man zegt dat 't niet klopt!!! :P

# En ik kan helaas niet bewijzen dat er passagiers bij waren betrokken, wie het weet mag het zeggen!
Maar het zou zomaar een leeg vliegtuig kunnen zijn.....géén getuigen rondom Camp David, dus zou je
de fictieve lijst van 3000 weer wat naar beneden kunnen bijstellen?
# Het NIST rapport......doet me denken aan de Warrencommissie, daar is ook belangrijk bewijs
nooit bekeken of beoordeeld, hoe kansloos kan je zijn anno 21ste eeuw!
# En dan hebben we nog deze lijst....
Een-lijst-met-feiten-die-allemaal-wel-heel-toevallig-zijn-gebeurd?

Ik dacht 't toch van niet!!!

Mijn gedachten over de U.S.A....Een paranoideland, waar de ene 'Secret Service' naar de andere
'Secret Service' als paddestoelen uit de grond zijn gerezen.
De ene agency geeft nog meer uit dan de ander, en ze komen er nog weg mee ook en het volk
pikt alles maar...on-be-grijpelijk!
Het wordt tijd dat ze hun eigen zaken eens op de rails gaan krijgen, ipv zich overal maar
mee te willen bemoeien....maar da's een 'utopie', ze kunnen niet zonder oorlog!?
Het lijkt wel, "een dag niet ge-oorlogd, is een dag niet geleefd"!

Voorals nog is het horen, zien en zwijgen!??!
[ afbeelding ]

Maar de waarheid komt boven....noem het maar een soort voorgevoel, de regering van de V.S ligt
al met 'de kop op het blok' en nu maar wachten wanneer de bijl valt.
Ik ben zo openminded als de pest.......lees alles, behalve dubbele posten......als anderen dat ook eens deden :')
pi_88047904
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ze zo dom zijn 2 verschillende foto's uit te brengen waarop 1 persoon 2x precies dezelfde houding en gezichtsuitdrukking heeft? ---> :')
Nee, maar ze zijn wel zo dom een man in een groen pak neer te plakken... :?
100derde Foto's zo te bewerken dat ze wel gefaked zullen moeten zijn... ?
Dan kan er makkelijk zo'n foto bestaan, nou kom op waar issie!
Ik kan niet wachten! SHOW ME THAT PICTURE!
quote:
Dat zou de boel wel vergemakkelijken iig, maar reken er maar niet op dat iets dergelijks opvallends te vinden is. Dat zou HEEL dom van ze zijn, want dan gaat de massa ook vragen stellen. Overigens is er wel een audiospoor dat in 2 fragmenten binnen een filmpje exact hetzelfde is, maar ja daar zul je ook wel weer belachelijke smoesjes voor kunnen verzinnen.
Audiospoor? Wat probeer je te zeggen? Welk filmpje?
Ja, ik ben diegene die belachelijke smoesjes verzint.... :{

quote:
Kijk eens naar comments onder 911 impact filmpjes en ander gerelateerde filmpjes en je zult zien dat er steeds meer mensen bijkomen die zich ook realiseren dat de boel fake is. Het is echt niet zo dat ik het uit de lucht grijp ofzo...
Zegt helemaal niks, iedereen roept wat, er zijn er genoeg die roepen dat ze eens op moeten houden met de bull shit...
En de comments zijn te moderaten, wist je zeker ook?
quote:
Het is alleen een zoektocht naar (hele) kleine details en hoe makkelijk het voor sommigen te zien is, hoe onmogelijk voor anderen. Daarbij lijken mensen vaak gehinderd te zijn door een soort onderbewust gevoel van "Nah... dat kan niet nep zijn, dat kan gewoon niet. Al die slachtoffers, ik heb het toch gezien". Emotie heeft de overhand... en dat is bij jou ook duidelijk het geval.
Ja, heel duidelijk.... :?
Begin je nu weer dingen te zien en voelen die er eigenlijk helemaal niet zijn?

quote:
Dat is nu juist waarom het zo geslaagd is allemaal. We zijn beland in het tijdperk van "Modern warfare deception tactics". Information warfare is dag in dag uit aan de gang. De komst van internet heeft de boel alleen nog maar versneld. Weinig mensen hebben dat maar door en slikken alles wat ze te zien krijgen op die stink buis.
Kom jij nog wel ergens anders dan de forums waar dit allemaal verkondigd wordt?
quote:
Doe jezelf een lol en kijk de volledige Naudet docu eens een keer en kijk hem objectief. Kijk hem niet alsof je een film kijkt, kijk naar de "feiten" die ze je presenteren. Het bijna Shakespear achtige verhaaltje vol toevalligheden.
Ik doe mezelf de grootste lol en ik kijk 'm niet nog een keer.
Als jij niet kan luisteren en redelijk kan beredeneren waarom 2 foto's op 2 verschillende tijdstippen met ander perspectief TOCH kunnen kloppen...
(Wat al gebeurd is, maar je kreeg het je toetsenbord bijna niet uit)
Is er niks meer om over te discussiëren.
Wij/ik verzinnen toch alleen maar excuusjes...

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha.. die had een gast van een ander forum ff geshopped om te laten zien hoe simpel het is ;)

Dit is overigens wel de echte "kurt sonnenfeld" foto. Die gast had de Chief alleen ff naar rechts verplaatst en wat puin toegevoegd
En dit bedoel ik dus...
Er is een wereld buiten die forums.
Je praat hier nergens anders meer over.
Je paste and kopieert gewoon alles over van een ander forum met de volledige zekerheid dat ze het hier ook wel zullen zien.
En guess what, hier zitten mensen die andere dingen zien, geloven en voelen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:28:38 #156
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_88048038
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

# WTC 1 en WTC 2 hadden bijna geen huurders en had tevens het $ 1 miljard kostende asbestprobleem.....
de vliegtuigen zijn alleen maar gebruikt, om de ontploffingen, wat al vast stond... te maskeren.
# Controlled Demolition voor WTC 1,2 & 7...maar er zijn steeds minder getuigen over die dat kunnen
# Er zijn acteurs gebruikt...om de inwoners van de V.S in een 'SHOCK and AWE' toestand te krijgen.
Maar klaarblijkelijk waren er niet zoveel ooggetuigen die de vliegtuigen gezien hadden?
Dus met de zogenoemde pre-9/11 opnames van acteurs hadden ze die wel. Dan nog even de NAUDET tape,
# Er zijn vliegtuigen gebruikt...en er zijn genoeg aanwijzingen, die aangeven dat ze "misschien" alleen
de indentiteit van de vliegtuigen hebben proberen te verbergen, dmv filmsoepen, vandaar die vele
# Er waren slachtoffers nodig......daar zit de NWO echt niet mee. En het lijkt er imao steeds meer op
dat diegene die aan het werk/jumpers waren in de torens en alles eromheen geslachtofferd zouden worden.
# Er wordt nog steeds gerotzooit/gefotoshopt met fotomateriaal.....waarom, om het groter te laten lijken?
# Het Pentagon wordt geraakt door een vliegtuig.......en later geven ze toe dat het een missile was!
Dat betekent dus.....no plane....dus, no victims! Dus die fictieve lijst van 3000 kan naar beneden
worden bijgesteld. De slachtoffers die er 'waren', waren mensen die onderzoek deden naar de tekorten
van het Pentagon á $2.3 trillion. Dat betekent.....alle papieren waar aan gewerkt werd....foetsie!!!
En Flight 77 was er, maar vliegen op 480 ft = 144 meter hoog bij de lantaarnpalen!!!

# Eerst was het, Flight 93 neergestort in Shanksville.....maar die stort helemaal niet neer in
'Shanksville'....maar wordt ongeveer 100+km ten westen van S'ville, in de buurt van Camp David

# En ik kan helaas niet bewijzen dat er passagiers bij waren betrokken, wie het weet mag het zeggen!
Maar het zou zomaar een leeg vliegtuig kunnen zijn.....géén getuigen rondom Camp David, dus zou je
# Het NIST rapport......doet me denken aan de Warrencommissie, daar is ook belangrijk bewijs

Mijn gedachten over de U.S.A....Een paranoideland, waar de ene 'Secret Service' naar de andere
De ene agency geeft nog meer uit dan de ander, en ze komen er nog weg mee ook en het volk
Het wordt tijd dat ze hun eigen zaken eens op de rails gaan krijgen, ipv zich overal maar
mee te willen bemoeien....maar da's een 'utopie', ze kunnen niet zonder oorlog!?

[ afbeelding ]

Maar de waarheid komt boven....noem het maar een soort voorgevoel, de regering van de V.S ligt
word!
Huig
pi_88048058
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Ik ben zo openminded als de pest.......lees alles, behalve dubbele posten......als anderen dat ook eens deden :')
Die bijl valt niet...
Ze komen er gewoon mee weg, zoals het altijd gegaan is.
Dat er dingen zijn die niet kloppen, is bijna iedereen hier wel mee eens.
pi_88049604
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Bedoel je echte vliegtuigen of CGI vliegtuigen?

quote:
Wat als die getuigen er helemaal niet waren? Dat het acteurs zijn en dus onderdeel zijn van het "verhaal". Het is namelijk best vreemd dat er al een flink aantal dood zouden zijn gegaan. Vermoord? Of zat hun taak er op en is het personage "vermoord"?

quote:
Dus met de zogenoemde pre-9/11 opnames van acteurs hadden ze die wel.
Tot op de dag van vandaag proberen ze het vliegtuig verhaal er in te rammen. Zie bijvoorbeeld dit onlangs verschenen filmpje:

In mijn ogen duidelijk acteurs! En aan de enige comment er onder te zien is dat een ander ook al opgevallen ... en nee, ik ben dat niet *)

quote:
Dan nog even de NAUDET tape,
Niet het enige toeval. Het begint met een rookie die wacht op zijn eerste brandje en is daar zo mee bezig... en ja, dan krijgt ie een brandje. Of toevallig al de brandweermannen van het betreffende firehouse overleven het. :P

Maar goed er zijn heel veel rare zaken in die Naudet docu. Om daar een goed beeld van te krijgen, raad ik aan om het volgende eens door te lezen. Het is aardig wat tekst, maar zeker wel boeiend.

http://www.spingola.com/jules_naudet.htm

quote:
Tja, dat zou kunnen, maar zelf denk ik toch echt dat er geen enkel vliegtuig bij betrokken is geweest.

quote:
Die jumpers waren de enige "doden" die te zien zijn geweest. Geen enkel slachtoffer hebben we uit het puin gehaald zien worden. Oja.. eentje wel de... held... Father Judge. Vreemd genoeg was op de foto geen enkele verwonding te zien. Later zou verklaard zijn dat ie aan een wond op zijn achterhoofd was overleden.

Zoals ik er nu over denk, stonden de torens leeg en zijn de jumpers fake. Ze waren onderdeel van het shock and awe principe. Zie ook mijn post van vanmiddag 9/11 #35 vrouwen vs mannen

Dat de torens leeg stonden zou ook verklaren waarom er op geen enkele foto ook maar iets herkenbaars tussen het puin is terug te vinden.

quote:
Dat denk ik ook en ook voornamelijk om het allemaal nog verwarrender te maken voor mensen en om het vliegtuig verhaal op te dringen. Getuige de nieuwe filmpjes waar bijvoorbeeld de plane engine te zien is in de straten van New York met bewegend volk er omheen enzo.

Die black boxes.. die zijn nooit gevonden. Volgens mij is de enige blackbox die gevonden is, die van het flight 77 die het Pentagon heeft geraakt.

Daar hebben ze overigens de RAW data van vrijgegeven. Mogelijk was dat een enorme klus om te faken en dus hebben ze de 3 andere black boxes dus maar gewoon als vermist opgegeven.

quote:
worden bijgesteld. De slachtoffers die er 'waren', waren mensen die onderzoek deden naar de tekorten van het Pentagon á $2.3 trillion. Dat betekent.....alle papieren waar aan gewerkt werd....foetsie!!!
Huh? Mis ik iets? Wie heeft toegegeven dat het een missile was?

quote:

[ afbeelding ]

Zo... die post was een beetje lang en die filmpjes ook. Geen tijd voor de rest nu. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 00:34:17 ]
pi_88049678
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou, ik ben zeer benieuwd naar het antwoord...
Heb je ook de foto's erbij geplakt?
ja, ik heb jouw foto's erbij gedaan.
pi_88049990
Voor THEFXR:

http://www.bibliotecapley(...)sociopol_911_156.htm

Staat ook in over de bathtub.
De vraag die jij 'm gesteld hebt, is al een keer gesteld.

Antwoord:

quote:
What about the bathtub - it also surprises me that it was not damaged, but I guess it was because of well-calculated positioning of the nukes, though, to be honest, in my humble opinion, position of a nuke under the North Tower/Marriott Hotel was dangerously close to the nearest slurry wall - I do admit it and it remains a puzzle to me which I could only explain by a very careful calculation of the positioning of the nuke.

In any case, I don't think the nuke's explosion would produce huge zones of horizontal destruction, due to major parts of its 'crushing' ability was directed upwards, as you can see from my explanations - due to the fact that everything always goes by the way of least resistance and the way of least resistance in this case was the way upwards.

Vind het maar een magere uitleg...

Nog meer email verkeer tussen de rus en nog iemand...

http://tech.groups.yahoo.com/group/Cognoscence/message/4555
pi_88051004
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Oblivion het volgende:

Nee, maar ze zijn wel zo dom een man in een groen pak neer te plakken... :?
100derde Foto's zo te bewerken dat ze wel gefaked zullen moeten zijn... ?
Dan kan er makkelijk zo'n foto bestaan, nou kom op waar issie!
Ik kan niet wachten! SHOW ME THAT PICTURE!
Er is genoeg zelf te vinden. Wat jij wilt zien, bestaat echter niet. Het is te stom voor woorden dat je daar op rekent..

Dus bemoei je alsjeblieft niet meer met foto's waarop het allemaal net ff wat subtieler ligt... wil je?

quote:
Audiospoor? Wat probeer je te zeggen? Welk filmpje?
Ja, ik ben diegene die belachelijke smoesjes verzint.... :{
Ga zelf maar op zoek. :O

quote:
Zegt helemaal niks, iedereen roept wat, er zijn er genoeg die roepen dat ze eens op moeten houden met de bull shit...
En de comments zijn te moderaten, wist je zeker ook?
Bull shit? Je was zelf volgas met mini-noekjes in de weer.. dus wat nou bull shit? What 's next? Worden het de Star-wars laser beams? Die heb je nog niet onderzocht namelijk...

En dan beeldmanipulatie belachelijk vinden 8)7 :')

quote:
Ja, heel duidelijk.... :?
Begin je nu weer dingen te zien en voelen die er eigenlijk helemaal niet zijn?
Ach.. als ik jou een vermeende moeder van een slachtoffer laat zien, dan kom je meteen met... :{w "Nee.. kan niet, die vrouw heeft verdriet. Ze is oprecht". Zonder dat je dus kritisch hebt gekeken of ze tekenen van acteren achterlaat en zonder naar andere feitjes te kijken..

De moeder die de leeftijd van haar bloedeigen dochter verkeerd heeft in een brief aan notabene de President... weet je nog?

quote:
Kom jij nog wel ergens anders dan de forums waar dit allemaal verkondigd wordt?
Ik kom hier en verder kom ik op forums waar ik dingen lees die boeiend zijn en in het Media hoax gebeuren passen ja. Andere theorieën heb ik al uitgesloten...

Maar wat gaat jou het aan waar ik kom eigenlijk?

quote:
Ik doe mezelf de grootste lol en ik kijk 'm niet nog een keer.
Als jij niet kan luisteren en redelijk kan beredeneren waarom 2 foto's op 2 verschillende tijdstippen met ander perspectief TOCH kunnen kloppen...
(Wat al gebeurd is, maar je kreeg het je toetsenbord bijna niet uit)
Is er niks meer om over te discussiëren.
Wij/ik verzinnen toch alleen maar excuusjes...
Ik kreeg het mijn toetsenbord prima uit. Die zaken waren al overwogen op het forum waar ik ze vandaan had... ;)

Maar goed. doe of laat lekker wat je wilt. Reageer dan alleen niet meer op posts van mij als je zelf niet de moeite doet om er in te duiken. Zoals ik ook bij jou deed toen je zwaar in de mini-nukes theorie zat.

quote:
En dit bedoel ik dus...
Er is een wereld buiten die forums.
Je praat hier nergens anders meer over.
Je paste and kopieert gewoon alles over van een ander forum met de volledige zekerheid dat ze het hier ook wel zullen zien.
En guess what, hier zitten mensen die andere dingen zien, geloven en voelen.
Wat lul je nou stom? ... _O-

Die post had ik er bewust neergezet om te laten zien hoe simpel het is om zo'n foto te faken. Ik had het er zelfs nog bij gezet! LEZEN!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 00:28:33 ]
pi_88051245
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, ik heb jouw foto's erbij gedaan.
Ik ben zeer benieuwd!
From the horse's mouth!
pi_88053388
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die shit heb ik al lang gezien en ja ik denk dat het fake is. De jumpers waren de enige getoonde slachtoffers van die dag die op de beelden te zien waren. Verder geen dode te zien. Zelfs geen mensen die dood onder puin vandaan getrokken werden. Vergelijk het eens met de gemiddelde aardbeving.. Best raar aangezien men claimt dat er 3000 slachtoffers zijn gevallen. Iets om over na te denken iig ;)
Ik denk dan gelijk dat er twee 400 meter hoge gebouwen op hun zijn gevallen, wat moet er dan overblijven? Als je dan zo graag doden van die dag wilt zien klik dan hier of hier. Er zijn iets minder dan 300 complete lichamen gevonden, er zijn hier ook een paar foto's van die je met beetje zoeken kunt vinden.

quote:
Sommige jumpers zoals op 0.32 seconden vallen uit een deel waar geen rook naar buiten komt en waar geen vlammen te zien zijn. Enig idee hoe dik het glas in een wolkenkrabber is en enig idee hoe moeilijk dat te breken is?
Blijkbaar niet zo moeilijk een raam open te maken want vele mensen hingen uit de ramen (net als op de foto die ik liet zien):

quote:
Hier een van de personen die getuige was van jumpers:

Dit is "Jack Taliercio" een cameraman van Fox (een van de 5 grote media stations die imho de fake beelden live de wereld in stuurde!!). Let eens goed op zijn body language en mimiek. Hij probeert de tranen er letterlijk uit te persen. Nogal een dubieus interview, zoals wel meer van die ooggetuigen dubieus overkomen.

Daarnaast is het nogal belangrijk om te weten wanneer dit interview is opgenomen. Als dit een dag na of een paar dagen na het gebeuren is geweest, dan kan ik me voorstellen dat je stuk zit. Als dit een jaar of zelfs een paar jaar later is opgenomen, dan lijkt een dergelijke emotionele reactie niet reëel meer. Helaas weet ik dat dus niet.

Daarnaast is het zo dat de man geen tranen vertoont. Maar ja... ik realiseer me heus wel dat dit geen bewijs is. Hoe kun je überhaupt bewijzen of iemand liegt en acteert? Lijkt me duidelijk dat dit dus nogal een welles nietes discussie is die nergens toe zal leiden. Hooguit tot een flame war omdat het op veel mensen nogal ziek overkomt als je dit soort dingen in twijfel trekt. Begrijpelijk ook hoor...
De man vertelt welke jumper hij zich nog goed kon herinneren en beschrijft dat moment en jij vind het vreemd dat hij daar emotioneel op reageert? Ooit van een trauma gehoord? Hij probeert juist z'n tranen te bedwingen. Mensen die oorlog/ramp/zwaar ongeluk etc hebben meegemaakt kunnen jaren later nog in tranen uitbarsten als ze daar aan denken en over praten maar jij kan je niet voorstellen dat deze man emotioneel wordt als hij vertelt dat hij mensen voor zijn ogen naar hun dood heeft zien springen. Als jij dat niet kan begrijpen valt er idd niks meer te discussiëren op dit onderwerp.

quote:
Zoals welke vragen?
Vragen over wat er allemaal nodig is om het no victims verhaal uit te voeren en in stand te houden en hoe ze al die victims dan gefaked hebben.

quote:
Als je constateert dat diverse foto's en beelden duidelijk fakes zijn, moet er dan altijd een coherent scenario gegeven kunnen worden die die fakery goed ondersteunt? Het is en blijft altijd gissen hoe de vork precies in de steel heeft gezeten natuurlijk. Ik denk dat de genen die verantwoordelijk zijn voor deze "aanslagen" een onuitputtelijke voorraad aan middelen hebben om hun zaken geregeld te krijgen.
Heb nog steeds geen bewijs van fake video's en foto's van je gezien en natuurlijk moet er een coherent scenario gegeven kunnen worden, want als er nu een foto of filmpje van een situatie opduikt uit een iets andere hoek en die iets anders laat zien dan ben je de lul met je fakery. Vanuit alle hoeken, op iedere locatie en op alle tijdstippen van het begin van de aanslagen tot het weghalen van het laatste puin moet alles kloppen en in elkaar overlopen..

quote:
Ik heb al eens eerder een foto'tje van een slachtoffer laten zien die van een memorial site afkomstig was waarbij in de JPG data verborgen instructies waren opgenomen om een streep uit het gezicht te verwijderen. Ik heb er zelfs een link bij gegeven zodat mensen het zelf met hun eigen ogen konden gaan checeken. Verder bevatten meerdere foto's van personen dergelijke teksten. Soms stonden de "levensverhalen" zelfs in die verborgen data. Helaas soms ook bij de verkeerde persoon...

Ook de EXIF data vertoonde nogal eens wat vreemde data e.d, maar goed... ik heb geen zin om daar verder nog over uit te wijden, want je krijgt alleen maar slappe tegen argumenten.
Slappe argumenten als die foto en de data zijn misschien wel zijn gefaked om te laten geloven dat er een complot is ;) Denk je echt dat als er een groot complot achter zit om alle foto's en video's te faken (want daar komt het op neer) ze die data dan niet gewoon zouden aanpassen? Op het enne moment hebben ze overal aan gedacht en hebben ze een onuitputtelijke voorraad aan middelen om alles te faked maar aan de andere kant maken ze zulke simpele foutjes? Sure...

quote:
Die verhalen zijn allemaal van te voren uitgedacht. Vaak zijn ze zelfs nogal absurd. Zo moeilijk is dat niet om rond enkele slachtoffers een wat gedetailleerder verhaaltje te verzinnen hoor. Scriptschrijvers genoeg. Zelfs jij kunt wel een geloofwaardig verhaaltje verzinnen, neem ik aan. Dat is echt geen rocket science.
Hoe kunnen ze van te voren uitdenken wat een journalist volgend jaar wil gaan documenteren? Hoe weten ze met welk bedrijf/mensen hij contact opneemt en met wie hij zou willen spreken (collega's/familie/vrienden) en waarover precies? Ze hebben dus scripts voor 3000 mensen voor elke denkbare situatie klaarliggen en voor iedereen hebben ze acteurs klaar staan die collega's/familie/vrienden willen spelen... Het gaat niet om een verhaaltje verzinnen het gaan om een verhaal van begin tot eind te verzinnen en door acteurs mee te laten spelen en dat voor 3000 man... Alleen al dat je zegt een geloofwaardig verhaaltje verzinnen blijkt dat je geen enkel idee hebt wat er allemaal bij komt kijken.

Misschien moet je de docu eens kijken waarin een documentairemaker op zoek gaat naar de persoon achter een jumper, misschien zie je dan in met hoeveel mensen er dan gesproken wordt als ze de persoon achterhalen en hoeveel mensen er dan al voor een persoon in het complot moet zitten en dat dan maal 3000. Enige wat geen rocket sience is snappen dat het no victims verhaal totale onzin en nooit uit te voeren is. Een paar zou nog kunnen maar allemaal is te bizar complex om uit te voeren en in stand te houden.

quote:
Mja.. nuff said. Hier komen we niet uit.
Dat is alles wat je kan zeggen op een foto van mensen die uit de ramen van een brandend WTC hangen? Deze mensen hebben nooit bestaan volgens jouw en je bewijs is Mja.. nuff said hier komen we niet uit. Ik ben er wel uit hoor je hebt geen enkel argument.

quote:
Kluizen verpulveren niet. Bureaustoelen verpulveren niet. Black boxes van vliegtuigen verpulveren niet. Tapijt...?

27.000 is slechts een getal. Wat zijn de feiten achter dat getal dan?
Kijk het filmpje eens dan zie je waar dat getal voor staat |:( 27.000 dossiers aangelegd van gevonden spullen waarvan 23.000 aan nabestaanden/overlevenden zijn teruggegeven. Roep dan niet om bewijs als je het toch gaat negeren of wegwuiven... Wie zegt trouwens dat de kluizen verpulverd zijn? Ik zei een groot deel zal verpulverd zijn, kan me voorstellen dat grote dingen zoals kluizen eerder platgedrukt of uit elkaar geslagen zijn door de tonnen staal die er op vielen. Omdat er geen foto als bewijs is of er niks over is gezegd door mensen die daar rondliepen is echt geen bewijs dat alles tot stof is vergaan hoor. Daar heb ik ook al diverse bewijzen voor geleverd, moet een burostoel dan intact de collapse doorstaan?

quote:
Als ik die eerste pdf open trek dan valt mijn oog op een stapel sleutels. Opmerkelijk genoeg hebben de meeste geen sleutelhanger. Het is een berg losse sleutels. Moet dat bewijs zijn? Een foto van een laars.. moet dat bewijs zijn?

De black boxes wil ik zien... Nee... natuurlijk. Die zijn verpulverd. Sorry hoor, maar dat je deze bullshit gewoon slikt is eigenlijk best bizar.
Ja dat is bewijs dat er van alles gevonden is wat te herleiden is naar mensen en dat er een enorme operatie was om spullen en menselijke resten te filteren. Iets wat jij beweert compleet fake te zijn en dit dus allemaal in scene gezet moet zijn, je kan weer honderden mensen bij de complot optellen.. Enige wat echt bizar is is dat je die no victims bullshit echt gelooft. Ik zeg trouwens nergens dat de black boxes verpulverd zijn dus ik slik die bullshit niet, ik zei dat een groot deel verpulverd zal zijn zonder specifiek te zijn dus leg me geen woorden in de mond.. Misschien zijn ze wel gevonden of wie weet zitten de black boxes hier wel tussen:

Het is zinloos om de no victims discussie nog met je toe voeren dus ik kap daar mee. Heb genoeg voorbeelden gegeven waarom je no victims claims te bizar voor woorden zijn maar het blijkt maar weer dat je daar toch niet op in gaat en met non argumenten opzij schuift, jammer want het is een discussieforum. En voor o.a. het verpulveringsverhaal waarbij er niks gevonden is ken je deze video's al:

Begin van deel 2 is vooral interessant voor de no planners...
pi_88053588
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die :') is niet nodig. Ridiculiseren staat je niet :{w }:|

De foto met de brandweermannen wekt de suggestie dat ie eerder genomen is dan de ander, dus als je jouw redenatie volgt zou dat precies andersom zijn. De auto's waren al weggesleept toen de brandweermannen kwamen? Of bedoel je dat niet te zeggen?
Er zit een behoorlijk tijdsverschil tussen beide kijk maar naar de hoeveelheid stof en papier op de voorgrond in beide foto's. Ik denk dat de auto's aan de kant zijn geschoven om ruimte te maken op de weg voor bijvoorbeeld kranen en daarom nu voor de ingang van de metro liggen.

quote:
Wat doet die chirurg daar dan? Er wordt al geruimd, getuige de hijskraan op de achtergrond.
Vrijwilliger om te helpen misschien?
pi_88053826
Mouzzer geloof jij dat ze black boxen niet gevonden hebben?

http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=mike_bellone
pi_88058724
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Oblivion het volgende:
Mouzzer geloof jij dat ze black boxen niet gevonden hebben?

http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=mike_bellone
Lastige vraag gezien de tegenstrijdige berichten daarover. Black boxes zijn sowieso niet onverwoestbaar ze zijn ontworpen om hitte en impact met de grond te doorstaan. Maar zijn ze ook ontworpen op verplettering tegen te gaan zoals bij het WTC het geval is? Lijkt me dat een black boxes niet heel zal blijven als je er paar ton staal op laat vallen. Er zijn ook meerdere gevallen bekend dat bij een reguliere vliegtuigcrash de boxes uit elkaar gespat zijn.

Aan de andere kant zijn er de getuigenverklaringen dat ze gevonden zijn maar als je die getuigeverklaring gelooft waarom dan niet de verklaringen geloven dat er werkelijk vliegtuigen waren en slachtoffers zijn gevonden?

Hier een foto van wat er over was van een van de pentagon boxes, wat voorbeelden van boxes die de crash niet hebben doorstaan en een analyse van de getuigenverklaring.
http://www.911myths.com/index.php/The_Black_Boxes

Dit alles bij elkaar op tellend denk ik zelf dat ze niet gevonden zijn, vooral omdat bij de 2 andere sites het wel gewoon gemeld werd dus waarom zou met het voor ground zero geheim houden.
pi_88077907
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd!
From the horse's mouth!
je gelooft het nuke verhaal niet meer, en nu?
wat ga je nu geloven de komende jaren?
pi_88079399
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Zoals die rus het heeft verteld, klopt het niet meer nee..maar misschien is er iets wat wij dan weer niet weten, immers alle data hierover is flink verouderd, ook dat neem ik mee....
Zo heb ik ook voor mijzelf ontdekt dat als je ondergronds nukes af laat gaan, er bijna geen straling is aan de grond, te zien in enkele filmpjes die hier zijn gepost...dus een geigerteller had heul geen zin gehad.
quote:
De komende jaren? :D

Dit is wat ik er van denk: Wat voor smoke-screen zal er volgend jaar 9/11 opgetrokken

En toen ik het zag op tv 9/11 was het eerste wat door mijn hoofd flitste..."het zal toch niet zo zijn dat het gepland is... :o "
Terwijl daar toen helemaal geen aanleiding voor was.
(in mijn hele kleine wereldje van toen...)
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:09:08 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_88111723
Wat een stilte hier.
Ik moet zeggen, ik vergis me steeds als ik naar de titel kijk. Denk dan niet aan 9/11.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:03:55 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88113582
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stilte hier.
Ik moet zeggen, ik vergis me steeds als ik naar de titel kijk. Denk dan niet aan 9/11.
Wees gerust ;) Binnenkort begint de herhaling van zetten weer. Over een maand of 2 zien we vast weer alles vanaf het begin af aan over die rus en z'n nukes. Ondanks dat het nu toch erg duidelijk is dat zijn verhaal gewoon niet kan kloppen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:11:16 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88113792
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stilte hier.
Ook een keer lekker, kunnen we bijlezen :P
The truth was in here.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:58:17 #172
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88115187
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

Bedoel je echte vliegtuigen ;) of CGI vliegtuigen?

Echte natuurlijk.......maar dat had ik al gezegd.

Ten eerste, ik moet eerst ff lezen voor ik een post maak. *)
Ten tweede, het gaat over afstandbest........
Ten derde.......die Mr.x met de afstandbesturing....was in de buurt van het WTC. :P

To be continuated..........altijd leuk...P R d Vries speluh :|W
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:29:35 #173
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_88116354
quote:
Wat een stilte hier.
er is ook niks meer te discussiëren hier :)
en als dat er wel is dan word er gelijk "FOTOSOEP!!" "NEP!!!" geroept
kan net zo goed een slotje op imo :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:34:41 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88116575
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Elusive het volgende:

[..]

Welnee, we agree to disagree tot zover, en dat is prima.
Zelden zie je op FOK! dat je mensen kan overtuigen tot een verandering in visie door een stel posts. Dat is een proces, je kan alleen mensen tot nadenken zetten..
The truth was in here.
pi_88118915
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Elusive het volgende:

[..]

Jouw post is een fotosoep. Zwaar fake. Zien jullie dat niet? Kijk nou eens goed.. die aanhalingstekens, daar is iets mee. Daar klopt geen klote van :+

Geen tijd gehad ff paar dagen op een beurs gestaan. Ben nu ff aan een biertje toe, maar wees niet gevreesd, ik kom nog met meer gefotosoept materiaal aan kakken wat jullie op jullie beurt weer belachelijk mogen maken ;)
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:02:48 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_88119991
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw post is een fotosoep. Zwaar fake. Zien jullie dat niet? Kijk nou eens goed.. die aanhalingstekens, daar is iets mee. Daar klopt geen klote van :+

Geen tijd gehad ff paar dagen op een beurs gestaan. Ben nu ff aan een biertje toe, maar wees niet gevreesd, ik kom nog met meer gefotosoept materiaal aan kakken wat jullie op jullie beurt weer belachelijk mogen maken ;)
Tof!
pi_88120455
quote:
Wat een stilte hier.
Ik ben aan het klussen!
Dus een beetje radio stilte van deze kant, komt wel weer goed... :Y)
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:14:47 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_88120576
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik ben aan het klussen!
Dus een beetje radio stilte van deze kant, komt wel weer goed... :Y)
Oh gelukkig, lees altijd graag hier al jullie theorieën en foto's :).
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:33:09 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88121443
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Drink jij ook bier? :o
The truth was in here.
pi_88132389
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik geloof (al vrij lang) het meest in dit.

http://jamesfetzer.blogspot.com/2010/04/blog-post.html
Vergeet niet de torens waren van staal, perfecte electrische geleiders toch ?
Tesla.

http://www.examiner.com/e(...)anoparticles-on-9-11
Daar is ze weer.

Maar wie bediende het wapen?
Dat zouden er idd meer kunnen zijn.

De japanners, russen
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=19936

De greys.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_88137006
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 02:38 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tesla.
Eerste comment:

quote:
Not to be a downer, but Jim also interviewed Chuck Boldwyn, a physicist, also on real deal, and I find Chuck's hypothesis about the mini nukes even more likely than Tesla.
:D (Vind dat gewoon grappig, meer niet... :P )

quote:
Ja joh, geloof jij het verhaal van een giechelende vrouw?
Ik kon niet naar dat mens kijken, laat staan serieus nemen.
(ligt aan mij hoor, niet aan iets anders)

Die laatste film is een beetje lang, maar die wil ik wel eens bekijken, en dan kom ik er op terug... :P
pi_88143010
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Drink jij ook bier? :o
Alleen als het ontdaan is van nano-chips.
pi_88143874
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:30 schreef Oblivion het volgende:

Ja joh, geloof jij het verhaal van een giechelende vrouw?
Ik kon niet naar dat mens kijken, laat staan serieus nemen.
(ligt aan mij hoor, niet aan iets anders)

Die laatste film is een beetje lang, maar die wil ik wel eens bekijken, en dan kom ik er op terug... :P
Vind dat 'n btje dom, Tesla stond ook niet bekend als 'n normaal mens en werd ook niet serieus genomen (misfit), hij kon vliegen horen landen, hij sliep op rubber dempers omdat hij anders niet kon slapen van de trillingen van de aarde, etc.
http://www.ee.uwa.edu.au/(...)sla/MindOfTesla.html

Neem je die wel serieus?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_88144663
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 02:38 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tesla.

http://www.examiner.com/e(...)anoparticles-on-9-11
Daar is ze weer.

Maar wie bediende het wapen?
Dat zouden er idd meer kunnen zijn.

De japanners, russen
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=19936

De greys.
Waarop hebben ze dit dan getest? want als jij de towers wil gaan vernietigen zou je toch ook voor bekende technieken hebben gekozen ipv iets heel nieuws?
Met ondergrondse nukes is heel veel getest, zowel aan Russische zijde als aan de Amerikaanse.
pi_88146443
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Noem mij maar hooghartig en arrogant, ik vind het prima, wil je nu even opletten?
Laat die persoonlijke aanvallen toch, je wint er niks mee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is het zo duidelijker?
Oblivion, heb jij die foto's weggehaald? of heeft de geheime dienst dit gedaan?

white vapor/witte dampen, deze komen altijd te sprake bij ondergrondse nukes.

[ Bericht 11% gewijzigd door THEFXR op 30-10-2010 18:06:14 ]
pi_88147054
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vind dat 'n btje dom, Tesla stond ook niet bekend als 'n normaal mens en werd ook niet serieus genomen (misfit), hij kon vliegen horen landen, hij sliep op rubber dempers omdat hij anders niet kon slapen van de trillingen van de aarde, etc.
http://www.ee.uwa.edu.au/(...)sla/MindOfTesla.html

Neem je die wel serieus?
Nee, want ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_88147072
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee, zelf weg gehaald...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:26:28 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88147212
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Waarop hebben ze dit dan getest? want als jij de towers wil gaan vernietigen zou je toch ook voor bekende technieken hebben gekozen ipv iets heel nieuws?
Met ondergrondse nukes is heel veel getest, zowel aan Russische zijde als aan de Amerikaanse.
Je gelooft nog steeds dat die rus het bij het juiste eind heeft?
Onikaan ni ov dovah
pi_88147226
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, zelf weg gehaald...
erg stom, want ik had de vraag gesteld aan de rus en dit was zijn antwoord.

"I agree that the photo with the shovel and the round stones must have some hidden meaning. The Freemasons just love to do such things. But so far I was not able to figure out this hidden meaning. May be I am to senseless for that...

But regarding the three photos mentioned above in the quoted post - they are no longer there. Were they removed??"
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:27:57 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88147258
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn waterkoker produceert ook 'white vapor', oftewel deze wordt aangedreven door een ondergrondse nuke? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_88147296
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mijn waterkoker produceert ook 'white vapor', oftewel deze wordt aangedreven door een ondergrondse nuke? :?
het zijn wit/blauwe dampen, die ook bij nukes vrijkomen.
pi_88147338
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

erg stom, want ik had de vraag gesteld aan de rus en dit was zijn antwoord.

"I agree that the photo with the shovel and the round stones must have some hidden meaning. The Freemasons just love to do such things. But so far I was not able to figure out this hidden meaning. May be I am to senseless for that...

But regarding the three photos mentioned above in the quoted post - they are no longer there. Were they removed??"

Oh, ik had begrepen dat jij ze zelf ergens gehost had, niet als een link had verstuurd.
Sorry!

En nu?
Ik heb ze maar snel terug gezet...maar weet niet of ze dan in de originele post weer komen...

pi_88147558
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh, ik had begrepen dat jij ze zelf ergens gehost had, niet als een link had verstuurd.
Sorry!

En nu?
Ik heb ze maar snel terug gezet...maar weet niet of ze dan in de originele post weer komen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dankjewel, zou je ze kunnen laten staan?
dan kan er over gepraat worden.
Ik sta idd nog steeds achter nukes, omdat de aftermath verschijnselen nog erg sterk zijn.
Anders moet men maar met een eigen theorie komen, wat de WTC's vernietigt hebben
pi_88147638
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dankjewel, zou je ze kunnen laten staan?
dan kan er over gepraat worden.
Ik sta idd nog steeds achter nukes, omdat de aftermath verschijnselen nog erg sterk zijn.
Anders moet men maar met een eigen theorie komen, wat de WTC's vernietigt hebben
Prima, haal ik ze niet weg! :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:52:44 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88148008
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het zijn wit/blauwe dampen, die ook bij nukes vrijkomen.
Als ik een fikkie stook komt daar ook wel eens witblauwe rook bij vrij. Oftewel, mijn fikkie wordt door een ondergrondse nuke gevoed? :?

Get my point?
Onikaan ni ov dovah
pi_88148138
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, want ik heb er nog nooit van gehoord.
je hebt nog nooit van Tesla gehoord ? :{ "Ze " hebben hem idd zo goed als uit het verleden gewist.
Maar toch ,vind het basiskennis voor n bnw poster anders weet je dit soort dingen b.v. ook niet;

quote:
It is conceivable that if Nikola Tesla knew a means for accurately projecting lethal beams of energy through the atmosphere, he may have taken it to the grave with him.
http://www.pbs.org/tesla/ll/ll_mispapers.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 30-10-2010 20:38:44 ]
Eisenhower1961.
pi_88148900
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

je hebt nog nooit van Tesla gehoord ? :{ "Ze " hebben hem idd zo goed als uit het verleden gewist.
Maar tocht ,vind het basiskennis voor n bnw poster anders weet je dit soort dingen b.v. ook niet;
[..]

Oh moet je nu opeens basiskennis hebben?
Hoe denk je die te krijgen voordat je mag gaan posten?
Wat een BS!

Als ik tijd heb zal ik er eens induiken.
pi_88152056
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik een fikkie stook komt daar ook wel eens witblauwe rook bij vrij. Oftewel, mijn fikkie wordt door een ondergrondse nuke gevoed? :?

Get my point?
nee, tuurlijk niet, maar het is toch wel vreemd dat de towers eerst zwart branden en het puin daarna wit/blauw.
je moet het niet als een feit alleenstaand zien,maar eerder een naverschijnsel van.
bij de nuketest op youtube werd deze dampen ook beschreven.

mushroom cloud noemt hij het:

http://cnettv.cnet.com/ne(...)2-1_53-50083655.html
pi_88152136
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar toch ,vind het basiskennis voor n bnw poster anders weet je dit soort dingen b.v. ook niet;
[..]

Ik heb wel van Tesla gehoord, veel van zijn uitvindingen komen terug in het spel Red Alert.
ik begrijp heel goed wat je bedoelt,maar het totale plaatje klopt niet, vanwaar hebben ze die stralen dan afgeschoren de ruimte of de lucht?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:51:05 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88152176
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, tuurlijk niet, maar het is toch wel vreemd dat de towers eerst zwart branden en het puin daarna wit/blauw.
je moet het niet als een feit alleenstaand zien,maar eerder een naverschijnsel van.
En waarom is dat vreemd? Je gedraagt je iig weer nogal stereotyp. Je moet verder kijken dan de losse feiten! Jamaar de feiten ondersteunen je verhaal helemaal niet...

quote:
bij de nuketest op youtube werd deze dampen ook beschreven.

mushroom cloud noemt hij het:

http://cnettv.cnet.com/ne(...)2-1_53-50083655.html
Weer zoiets. Een mushroom cloud is niet exclusief van nukes.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')