quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:39 schreef mouzzer het volgende:Ik ben open minded en heb er over nagedacht, heb zelfs ik heb al diverse malen scenario's genoemd waar men allemaal rekening mee gehouden moet hebben om het no victims verhaal uit te kunnen voeren tot de dag van vandaag. Vragen daarover kon je niet beantwoorden of deed je af als irritante vragen terwijl het juist hele relevante vragen zijn. Ik denk dat je juist nogal narrow minded moet zijn om het no victims verhaal echt te geloven, er ontbreekt daarin namelijk nogal wat inlevingsvermogen om in te zien wat er nodig is om fictieve verhalen over 3000 mensen voor te bereiden, uit te voeren die dag en tot de dag van vandaag in stand proberen te houden.
Ik ben in zover openminded dat ik geloof in het volgende;
# Bush had 'zijn' oorlog nodig...en kreeg zijn 'War on terror'.
# WTC 1 en WTC 2 hadden bijna geen huurders en had tevens het $ 1 miljard kostende asbestprobleem.....
de vliegtuigen zijn alleen maar gebruikt, om de ontploffingen, wat al vast stond... te maskeren.
# Controlled Demolition voor WTC 1,2 & 7...maar er zijn steeds minder getuigen over die dat kunnen
staven,oftewel zij die de onploffingen hebben gehoord.
# Er
zijn acteurs gebruikt...om de inwoners van de V.S in een 'SHOCK and AWE' toestand te krijgen.
Maar klaarblijkelijk waren er
niet zoveel ooggetuigen die de vliegtuigen gezien hadden?
Dus met de zogenoemde pre-9/11 opnames van acteurs hadden ze die wel. Dan nog even de NAUDET tape,
die beide vliegtuigen in ziet slaan.....toeval, of???
# Er zijn vliegtuigen gebruikt...en er zijn genoeg aanwijzingen, die aangeven dat ze "misschien" alleen
de indentiteit van de vliegtuigen hebben proberen te verbergen, dmv filmsoepen, vandaar die vele
vage filmpjes op youtube/google etcetc.
# Er waren slachtoffers nodig......daar zit de NWO echt niet mee. En het lijkt er imao steeds meer op
dat diegene die aan het werk/jumpers waren
in de torens en alles eromheen geslachtofferd zouden worden.
# Er wordt nog steeds gerotzooit/gefotoshopt met fotomateriaal.....waarom, om het groter te laten lijken?
# Het Pentagon wordt geraakt door een vliegtuig.......en later geven ze toe dat het een missile was!
Dat betekent dus.....no plane....dus, no victims! Dus die fictieve lijst van 3000 kan naar beneden
worden bijgesteld. De slachtoffers die er 'waren', waren mensen die onderzoek deden naar de tekorten
van het Pentagon á $2.3 trillion. Dat betekent.....alle papieren waar aan gewerkt werd....foetsie!!!
En Flight 77 was er, maar vliegen op 480 ft = 144 meter hoog bij de lantaarnpalen!!!
http://vodpod.com/watch/6(...)lution&c=911pentagon# Eerst was het, Flight 93 neergestort in Shanksville.....maar die stort helemaal niet neer in
'Shanksville'....maar wordt ongeveer 100+km ten westen van S'ville, in de buurt van Camp David
uit de lucht geschoten door lt Col Rick Gibney.
http://vodpod.com/watch/4(...)y-lt-col-rick-gibneyEn aan het eind van de video, dat moet haar man zijn?
Yep!!!...Zelfs haar man zegt dat 't niet klopt!!!
# En ik kan helaas niet bewijzen dat er passagiers bij waren betrokken, wie het weet mag het zeggen!
Maar het zou zomaar een leeg vliegtuig kunnen zijn.....géén getuigen rondom Camp David, dus zou je
de fictieve lijst van 3000 weer wat naar beneden kunnen bijstellen?
# Het NIST rapport......doet me denken aan de Warrencommissie, daar is ook belangrijk bewijs
nooit bekeken of beoordeeld, hoe kansloos kan je zijn anno 21ste eeuw!
# En dan hebben we nog deze lijst....
Een-lijst-met-feiten-die-allemaal-wel-heel-toevallig-zijn-gebeurd?Ik dacht 't toch van niet!!!
Mijn gedachten over de U.S.A....Een paranoideland, waar de ene 'Secret Service' naar de andere
'Secret Service' als paddestoelen uit de grond zijn gerezen.
De ene agency geeft nog meer uit dan de ander, en ze komen er nog weg mee ook en het volk
pikt alles maar...on-be-grijpelijk!
Het wordt tijd dat ze hun eigen zaken eens op de rails gaan krijgen, ipv zich overal maar
mee te willen bemoeien....maar da's een 'utopie', ze kunnen niet zonder oorlog!?
Het lijkt wel, "een dag niet ge-oorlogd, is een dag niet geleefd"!
Voorals nog is het horen, zien en zwijgen!??!
Maar de waarheid komt boven....noem het maar een soort voorgevoel, de regering van de V.S ligt
al met 'de kop op het blok' en nu maar wachten wanneer de bijl valt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DarthHouse op 27-10-2010 22:19:04 ]
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!