quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, doen explosieven dat ook.
nee
[..]
Thermate doet dat toch?
nee, thermate gloeit een paar uur na, en thermate snijdt ipv explodeert
Dan toch het asbest, je weet wat voor rotzooi het is, zeker in stof vorm?
nee, asbest komt pas na 15 a 20 jaar om de hoek kijken
Niks over gelezen, dus geen oordeel.
Dat is toch pas van het laatste jaar?
(even snel geantwoord hoor, ik weet het fijne er ook niet van...)
klopt helemaal
quote:voor de honderdste keer, graniet/bedrock is vele malen harder dan losse grond!Op woensdag 27 oktober 2010 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Even doorspoelen naar 20:30 voor de explosie. Dit is een 3kt nuke op bijna 1200 ft diepte. Lijk me dat iemand het toch wel opgevallen was als een 150kt nuke veel ondieper dan dat af was gegaan...
quote:Ah we gaan op de toer van, ik weet alles en de andere niets...
quote:Wie heeft het over losse grond?Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor de honderdste keer, graniet/bedrock is vele malen harder dan losse grond!
quote:ik snap dat verhaal niet, in mijn visie zit dat gat onder wtc 1Op woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah we gaan op de toer van, ik weet alles en de andere niets...![]()
Beantwoord even deze vraag:
Zit het gat zoals mouzzer het heeft uitgelegd...op de goede plek?
quote:dit is juist meer bewijs, "earthtrimor by the shockwave" "minutes after the explosion white vapor is seen"Op woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie heeft het over losse grond?
quote:Ja, kijk dan nog maar een keer, want het gat zit ABSOLUUT niet onder WTC 2Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap dat verhaal niet, in mijn visie zit dat gat onder wtc 1
quote:Wat waren ook alweer de overeenkomsten van Operation Gnome en ground zero in Manhattan?Op woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is juist meer bewijs, "earthtrimor by the shockwave" "minutes after the explosion white vapor is seen"
quote:vreemd?, jij bent vreemd, eerst ga je helemaal mee, met het verhaal van die rus, nu ineens draai 180 graden om, echt weer vrouwen gedrag.Op woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, kijk dan nog maar een keer, want het gat zit ABSOLUUT niet onder WTC 2
En onder WTC 1 al helemaal niet.
Wel vreemd, het verhaal over nukies van een rus online, begrijp je feilloos, iemand legt het hier uit, met plaatjes en een zeer herkenbaar punt (de verroeste paal) en dan begrijp je het opeens niet...
quote:Ik heb mee onderzocht ja, omdat ik het wilde weten...Op woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd?, jij bent vreemd, eerst ga je helemaal mee, met het verhaal van die rus, nu ineens draai 180 graden om, echt weer vrouwen gedrag.
quote:Zal ik zo doen. Speciaal voor jou, zodat jij het ook begrijpt.als jij het zo goed begrijpt, teken dan ff de wtc's op die foto's!
quote:Die 'white vapor' ontsnapte via de tunnel die ze hadden gegraven naar de plaats van detonatie. En wat heeft die shockwave er mee te maken? Kan dat niet met rots ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is juist meer bewijs, "earthtrimor by the shockwave" "minutes after the explosion white vapor is seen"
quote:goh, niet omdat ik het zo netjes vraagt, wat ben je voor hooghartig en arrogant figuur?Op woensdag 27 oktober 2010 19:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb mee onderzocht ja, omdat ik het wilde weten...
En vele dingen vond ik inderdaad op z'n plaats vallen.
Maar als ik dan een feit krijg die ik niet kan negeren, moet ik dan net als jij, mijn kop in het zand steken?
Nee, dat is logisch....![]()
En hou opmerkingen over vrouwen gedrag lekker voor je, heeft hier werkelijk niks mee te maken.
[..]
Zal ik zo doen. Speciaal voor jou, zodat jij het ook begrijpt.
Niet omdat je het zo netjes vraagt.
quote:er zijn genoeg getuigenissen van mensen die de aarde voelde trillen, net voordat de towers vielen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die 'white vapor' ontsnapte via de tunnel die ze hadden gegraven naar de plaats van detonatie. En wat heeft die shockwave er mee te maken? Kan dat niet met rots ofzo?
quote:Noem mij maar hooghartig en arrogant, ik vind het prima, wil je nu even opletten?Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goh, niet omdat ik het zo netjes vraagt, wat ben je voor hooghartig en arrogant figuur?
er zijn nog veel meer feiten die voor de nukes pleiten, en daarom zal ik idd nooit omgaan en zeker niet zo snel van gedachten veranderen dan jou.
quote:Ja dus? Heb je verder dan niets te zeggen over al de dingen die niet overeen komen? Hoe de grond bijv 2 meter omhoog hopst als gevolg van een 3Kt nuke op 400 m diepte? Ken je nagaan wat een 150+Kt nuke die veel ondieper ligt veroorzaakt.Op woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn genoeg getuigenissen van mensen die de aarde voelde trillen, net voordat de towers vielen.
quote:ja, het is duidelijk, ik had het plaatje verkeerd om, ik zie het nu aan de brug, die naast wtc1 lag.Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Noem mij maar hooghartig en arrogant, ik vind het prima, wil je nu even opletten?
Laat die persoonlijke aanvallen toch, je wint er niks mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het zo duidelijker?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Noem mij maar hooghartig en arrogant, ik vind het prima, wil je nu even opletten?
Laat die persoonlijke aanvallen toch, je wint er niks mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het zo duidelijker?
quote:zijn er dan geen foto's waar de wtc 1 en 2 stonden? dan kan gecontroleerd worden of daar geen/wel gaten inzaten.Op woensdag 27 oktober 2010 20:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
![]()
En de huidige situatie op de linker foto waarop de footprints van WTC 1 en 2 zichtbaar zijn. Dit is de exacte locatie waar ze stonden en de locatie van het gat staat dus geeneens op deze foto maar is nog een stuk naar rechts.
[ afbeelding ]
quote:Dan klopt het verhaal van die rus niet...Op woensdag 27 oktober 2010 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het is duidelijk, ik had het plaatje verkeerd om, ik zie het nu aan de brug, die naast wtc1 lag.
quote:Ik ben in zover openminded dat ik geloof in het volgende;Op woensdag 27 oktober 2010 01:39 schreef mouzzer het volgende:
Ik ben open minded en heb er over nagedacht, heb zelfs ik heb al diverse malen scenario's genoemd waar men allemaal rekening mee gehouden moet hebben om het no victims verhaal uit te kunnen voeren tot de dag van vandaag. Vragen daarover kon je niet beantwoorden of deed je af als irritante vragen terwijl het juist hele relevante vragen zijn. Ik denk dat je juist nogal narrow minded moet zijn om het no victims verhaal echt te geloven, er ontbreekt daarin namelijk nogal wat inlevingsvermogen om in te zien wat er nodig is om fictieve verhalen over 3000 mensen voor te bereiden, uit te voeren die dag en tot de dag van vandaag in stand proberen te houden.
quote:hij zei 3 nukes, wtc1 en 2 + wt7.Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan klopt het verhaal van die rus niet...
Althans, het verhaal dat er dus 3 gaten zou moeten zijn in de buurt van waar de drie gebouwen naar beneden zijn gekomen...
Ik snap je wel, veel dingen vallen in plaats met wat die rus zegt...maar dit dus niet.
En ik heb eerder gezegd tegen je...ik heb echt twijfels over die 150kt...
Beetje veel....zeker als je een beetje internet afstruint naar de testen die zijn gedaan en waar filmpjes van zijn.
Bedrock mag dan hard zijn, maar nee...ook dat klopt niet.
quote:Maart 2002...Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn er dan geen foto's waar de wtc 1 en 2 stonden? dan kan gecontroleerd worden of daar geen/wel gaten inzaten.
quote:Nou, ik ben zeer benieuwd naar het antwoord...Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zei 3 nukes, wtc1 en 2 + wt7.
ik heb het die rus gevraagd, meestal komt ie om de 3 dagen even kijken/posten, ben benieuwd of ie wat erover zegt of niet.
quote:Hmm, volgens mij heb ik WTC 2 en 1 verkeerd getekend...Op woensdag 27 oktober 2010 20:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
![]()
En de huidige situatie op de linker foto waarop de footprints van WTC 1 en 2 zichtbaar zijn. Dit is de exacte locatie waar ze stonden en de locatie van het gat staat dus geeneens op deze foto maar is nog een stuk naar rechts.
[ afbeelding ]
quote:Meer bathtubs kan ik zo gauw ff niet meer vinden? AUB
quote:Euhm, de foto's die gemaakt zijn van de palen, met de aanwijzingen erbij...Op woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Meer bathtubs kan ik zo gauw ff niet meer vinden? AUB![]()
quote:Ohw ja.....palen, die wegwijzertjes, met erop: HIER LAGEN ZE!Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, de foto's die gemaakt zijn van de palen, met de aanwijzingen erbij...
quote:Vind het vervelend worden als je zelf niet leest, eerlijk gezegd...Op woensdag 27 oktober 2010 20:46 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ohw ja.....palen, die wegwijzertjes, met erop: HIER LAGEN ZE!
Je geloof toch niet in nukes he...kom op!......wanneer hebben ze die neergelegd denk je??
quote:Voor iemand die er als de kippen bij was om te roepen dat ik het verkeerd had weet je eigenlijk erg weinig van de situatie op ground zero. Maar ok ik heb nog wel wat info voor je.Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn er dan geen foto's waar de wtc 1 en 2 stonden? dan kan gecontroleerd worden of daar geen/wel gaten inzaten.
quote:Ik denk dat ik 'juist' een van de weinigen ben die wel alles lees......maar dat terzake!Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Oblivion het volgende:
Vind het vervelend worden als je zelf niet leest, eerlijk gezegd...
Die palen zitten VAST in het gesteente.
STAAN rechtovereind.
quote:ok.Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'juist' een van de weinigen ben die wel alles lees......maar dat terzake!
En ik weet best wel waar je het over hebt.
quote:Kan ik geen antwoord op geven. Net zo min als jij het kan.Hoe zijn die 3 mininukes op circa 77 meter diep gekomen dan......daar heb je best wel een aardige
installatie voor nodig, je moet namelijk door een granietlaag heen, en dat nog wel in broad daylight?!
quote:Die smiley is gewoon een smiley...Die smilie die je getekend hebt.....is erosie, en datt gaat zo'n 10000 jaar terug, dussss
quote:Wat doet tie meneer in dat operatiepak (onder) daar??Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DarthHouse het volgende:
Boven echt.....onder gesoept......NEXTTTTTTT!!!![]()
quote:Hij heeft net een operatie tussen het puin uitgevoerd natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Wat doet tie meneer in dat operatiepak (onder) daar??
quote:DieOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Losliggende dingen haal je toch als eerste weg?
[ afbeelding ]
Wederom, verschillende tijdstippen.
Rook van de eerste foto?: Met blussen komt rook vrij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Kan ik geen antwoord op geven. Net zo min als jij het kan.
quote:WEKT de suggestie, maar is dat ook zo?Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
De foto met de brandweermannen wekt de suggestie dat ie eerder genomen is dan de ander, dus als je jouw redenatie volgt zou dat precies andersom zijn. De auto's waren al weggesleept toen de brandweermannen kwamen? Of bedoel je dat niet te zeggen?
quote:Hijskraan kan wel net zijn aangekomen, een foto blijft een MOMENT opname.Wat doet die chirurg daar dan? Er wordt al geruimd, getuige de hijskraan op de achtergrond.
quote:En dit bewijst wat?
quote:Denk je nou echt dat ze zo dom zijn 2 verschillende foto's uit te brengen waarop 1 persoon 2x precies dezelfde houding en gezichtsuitdrukking heeft? --->Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
WEKT de suggestie, maar is dat ook zo?
Ze zullen er eerder zijn geweest en later...niet vergeten dat er misschien wel een dag tussen de foto's kan zitten...
Ik zie schone kleding van die mannen, dus ze gaan aan het werkt. Nieuwe lichting. LATER dus.
[..]
Hijskraan kan wel net zijn aangekomen, een foto blijft een MOMENT opname.
Misschien is die man wel met een ambulance meegekomen, heeft wellicht gedacht, ik ga mee, want misschien kan ik daar wat uitvoeren?
Is het wel een chirurg??
Waarom geen male nurse.... (google maar)
Zo vreemd een hulpverlener op de plek van een ramp..![]()
Waarom is dat zo raar?
Ik zou graag 2 DEZELFDE foto's willen zien met een fout erin.
Dus dat er mensen in staan die EXACT hetzelfde eruitzien, hetzelfde doen, dezelfde blik hebben op BEIDE foto's en dat er opeens op een van de foto's een omgekeerde auto erbij ligt.
Dan bewijs je wat, nu maak je jezelf alleen maar belachelijk. (hence de)
quote:De foto's van Kurt Sonnefeld.....andere topic misschienOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze zo dom zijn 2 verschillende foto's uit te brengen waarop 1 persoon 2x precies dezelfde houding en gezichtsuitdrukking heeft? --->![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |