quote:Tof!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw post is een fotosoep. Zwaar fake. Zien jullie dat niet? Kijk nou eens goed.. die aanhalingstekens, daar is iets mee. Daar klopt geen klote van
Geen tijd gehad ff paar dagen op een beurs gestaan. Ben nu ff aan een biertje toe, maar wees niet gevreesd, ik kom nog met meer gefotosoept materiaal aan kakken wat jullie op jullie beurt weer belachelijk mogen maken
quote:Ik ben aan het klussen!
quote:Oh gelukkig, lees altijd graag hier al jullie theorieën en foto'sOp vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben aan het klussen!
Dus een beetje radio stilte van deze kant, komt wel weer goed...
quote:Drink jij ook bier?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw post is een fotosoep. Zwaar fake. Zien jullie dat niet? Kijk nou eens goed.. die aanhalingstekens, daar is iets mee. Daar klopt geen klote van
Geen tijd gehad ff paar dagen op een beurs gestaan. Ben nu ff aan een biertje toe, maar wees niet gevreesd, ik kom nog met meer gefotosoept materiaal aan kakken wat jullie op jullie beurt weer belachelijk mogen maken
quote:Ik geloof (al vrij lang) het meest in dit.Op donderdag 28 oktober 2010 20:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gelooft het nuke verhaal niet meer, en nu?
wat ga je nu geloven de komende jaren?
quote:Eerste comment:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik geloof (al vrij lang) het meest in dit.
http://jamesfetzer.blogspot.com/2010/04/blog-post.html
Vergeet niet de torens waren van staal, perfecte electrische geleiders toch ?
Tesla.
quote:Not to be a downer, but Jim also interviewed Chuck Boldwyn, a physicist, also on real deal, and I find Chuck's hypothesis about the mini nukes even more likely than Tesla.
quote:Ja joh, geloof jij het verhaal van een giechelende vrouw?http://www.examiner.com/e(...)anoparticles-on-9-11
Daar is ze weer.
Maar wie bediende het wapen?
Dat zouden er idd meer kunnen zijn.
De japanners, russen
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=19936
De greys.
Vind dat 'n btje dom, Tesla stond ook niet bekend als 'n normaal mens en werd ook niet serieus genomen (misfit), hij kon vliegen horen landen, hij sliep op rubber dempers omdat hij anders niet kon slapen van de trillingen van de aarde, etc.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:30 schreef Oblivion het volgende:
Ja joh, geloof jij het verhaal van een giechelende vrouw?
Ik kon niet naar dat mens kijken, laat staan serieus nemen.
(ligt aan mij hoor, niet aan iets anders)
Die laatste film is een beetje lang, maar die wil ik wel eens bekijken, en dan kom ik er op terug...
Waarop hebben ze dit dan getest? want als jij de towers wil gaan vernietigen zou je toch ook voor bekende technieken hebben gekozen ipv iets heel nieuws?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik geloof (al vrij lang) het meest in dit.
http://jamesfetzer.blogspot.com/2010/04/blog-post.html
Vergeet niet de torens waren van staal, perfecte electrische geleiders toch ?
Tesla.
http://www.examiner.com/e(...)anoparticles-on-9-11
Daar is ze weer.
Maar wie bediende het wapen?
Dat zouden er idd meer kunnen zijn.
De japanners, russen
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=19936
De greys.
Oblivion, heb jij die foto's weggehaald? of heeft de geheime dienst dit gedaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Noem mij maar hooghartig en arrogant, ik vind het prima, wil je nu even opletten?
Laat die persoonlijke aanvallen toch, je wint er niks mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het zo duidelijker?
Nee, want ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vind dat 'n btje dom, Tesla stond ook niet bekend als 'n normaal mens en werd ook niet serieus genomen (misfit), hij kon vliegen horen landen, hij sliep op rubber dempers omdat hij anders niet kon slapen van de trillingen van de aarde, etc.
http://www.ee.uwa.edu.au/(...)sla/MindOfTesla.html
Neem je die wel serieus?
Nee, zelf weg gehaald...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Oblivion, heb jij die foto's weggehaald? of heeft de geheime dienst dit gedaan?
[ afbeelding ]
white vapor/witte dampen, deze komen altijd te sprake bij ondergrondse nukes.
Je gelooft nog steeds dat die rus het bij het juiste eind heeft?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarop hebben ze dit dan getest? want als jij de towers wil gaan vernietigen zou je toch ook voor bekende technieken hebben gekozen ipv iets heel nieuws?
Met ondergrondse nukes is heel veel getest, zowel aan Russische zijde als aan de Amerikaanse.
erg stom, want ik had de vraag gesteld aan de rus en dit was zijn antwoord.quote:
Mijn waterkoker produceert ook 'white vapor', oftewel deze wordt aangedreven door een ondergrondse nuke?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Oblivion, heb jij die foto's weggehaald? of heeft de geheime dienst dit gedaan?
[ afbeelding ]
white vapor/witte dampen, deze komen altijd te sprake bij ondergrondse nukes.
het zijn wit/blauwe dampen, die ook bij nukes vrijkomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn waterkoker produceert ook 'white vapor', oftewel deze wordt aangedreven door een ondergrondse nuke?
Oh, ik had begrepen dat jij ze zelf ergens gehost had, niet als een link had verstuurd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
erg stom, want ik had de vraag gesteld aan de rus en dit was zijn antwoord.
"I agree that the photo with the shovel and the round stones must have some hidden meaning. The Freemasons just love to do such things. But so far I was not able to figure out this hidden meaning. May be I am to senseless for that...
But regarding the three photos mentioned above in the quoted post - they are no longer there. Were they removed??"
dankjewel, zou je ze kunnen laten staan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat jij ze zelf ergens gehost had, niet als een link had verstuurd.
Sorry!
En nu?
Ik heb ze maar snel terug gezet...maar weet niet of ze dan in de originele post weer komen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, haal ik ze niet weg!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dankjewel, zou je ze kunnen laten staan?
dan kan er over gepraat worden.
Ik sta idd nog steeds achter nukes, omdat de aftermath verschijnselen nog erg sterk zijn.
Anders moet men maar met een eigen theorie komen, wat de WTC's vernietigt hebben
Als ik een fikkie stook komt daar ook wel eens witblauwe rook bij vrij. Oftewel, mijn fikkie wordt door een ondergrondse nuke gevoed?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het zijn wit/blauwe dampen, die ook bij nukes vrijkomen.
je hebt nog nooit van Tesla gehoord ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er nog nooit van gehoord.
quote:It is conceivable that if Nikola Tesla knew a means for accurately projecting lethal beams of energy through the atmosphere, he may have taken it to the grave with him.
http://www.pbs.org/tesla/ll/ll_mispapers.html
Oh moet je nu opeens basiskennis hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van Tesla gehoord ?"Ze " hebben hem idd zo goed als uit het verleden gewist.
Maar tocht ,vind het basiskennis voor n bnw poster anders weet je dit soort dingen b.v. ook niet;
[..]
nee, tuurlijk niet, maar het is toch wel vreemd dat de towers eerst zwart branden en het puin daarna wit/blauw.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik een fikkie stook komt daar ook wel eens witblauwe rook bij vrij. Oftewel, mijn fikkie wordt door een ondergrondse nuke gevoed?
Get my point?
Ik heb wel van Tesla gehoord, veel van zijn uitvindingen komen terug in het spel Red Alert.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van Tesla gehoord ?"Ze " hebben hem idd zo goed als uit het verleden gewist.
Maar toch ,vind het basiskennis voor n bnw poster anders weet je dit soort dingen b.v. ook niet;
[..]
En waarom is dat vreemd? Je gedraagt je iig weer nogal stereotyp. Je moet verder kijken dan de losse feiten! Jamaar de feiten ondersteunen je verhaal helemaal niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet, maar het is toch wel vreemd dat de towers eerst zwart branden en het puin daarna wit/blauw.
je moet het niet als een feit alleenstaand zien,maar eerder een naverschijnsel van.
Weer zoiets. Een mushroom cloud is niet exclusief van nukes.quote:bij de nuketest op youtube werd deze dampen ook beschreven.
mushroom cloud noemt hij het:
http://cnettv.cnet.com/ne(...)2-1_53-50083655.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |