abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:54:10 #26
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87572199
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dè complot-theorie die je daarop zou kunnen afvuren is natuurlijk dat de 'complot-scene effectief geinfiltreerd is door 'false agents' die misinformatie verspreiden en juist erg effectief 'overinformatie' verstrekken die onjuist is, maar bedoeld om andere , potentieel gevaarlijkere bewijzen uit zicht te houden.

Ik geloof er zelf niet helemaal in, maar als ik bv een geheime informatie-strategie zou moeten bedenken tegen die kwalijke 'complotten' zou ik juist dat doen... ondrukken gaat toch niet en kan juist contra-productief werken, dan kan je bv beter de totaal omgedraaide strategie voeren, juist de complotten versterken maar er een 'draai' aan geven die in jouw voordeel werkt ...
Dit is een pijnlijke opmerking voor de truthers vrees ik, want het lijkt toch wel een aantrekkelijk idee dat naadloos past in hun mindset; dat een stelletje spindoctoren desinformatie in de ether hebben geslingerd over een bende van superslechte schurken die jarenlang gewerkt hebben aan een volstrekt idioot plan (daarbij wrs geinspireerd door hun schurkhelden uit de James Bond films) dat zo vol met gaten zat dat ze de media en diverse onderzoeken hebben moeten manipuleren en allerlei bewijsmateriaal hebben moeten vernietigen om hun boosaardige plot geheim te kunnen houden, en dat ze dit wonder boven wonder nog gelukt is ook! Zo incompetent als ze waren in de opzet en de uitvoering van hun plan, zo geraffineerd waren ze in de cover-up van hun kennelijk spectaculaire falen. Grappig genoeg lijken vele truthers deze discrepantie niet op te merken, wat imo toch twijfels doet rijzen over hun capaciteiten het werkelijke plot ooit te kunnen ontrafelen.

De echte kwade genius weet natuurlijk wel beter dan zich te gedragen als een James Bond schurk, hij zal ervoor zorgen dat zijn plot helemaal geen cover-up nodig heeft door simpelweg een beter, simpeler plan te bedenken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:03:16 #27
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87572592
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ho eens even...
Die laatste 911 commissie heeft een heleboel vragen van de mensen die antwoorden wilde hebben, over geslagen.
Vast, en velen wrs ook niet zonder goede reden. Zijn die onbeantwoorde vragen overigens inmiddels al niet lang opgelost?
quote:
En wat voor kans? Met wat voor mensen?
Wel, het is op het Journaal geweest, in Nova, Netwerk, TweeVandaag, Zembla - wat zeg ik, Loose Change 2 is zelfs op de publieke omroep uitgezonden! Internationaal gezien hebben alle voormannen van de 9/11-truth beweging hun zegje kunnen doen in uitzendingen van Discovery Channel, History Channel, NatGeo, de BBC, PBS, etc, etc. Er zijn kortom ruimschoots mogelijkheden geweest om de 9/11-truth zaak te bepleiten.

Wat je er ook van mag denken, feit is dat de argumenten in 2006 niet overtuigend genoeg waren voor de politiek, de wetenschap en het grote publiek om 9/11-truth boven aan de agenda te plaatsen. Het is inmiddels vier jaar later en de argumenten zijn eigenlijk geen spat veranderd, waarom zou wat eerder afgeschreven werd nu ineens wél op de 'juiste' waarde geschat worden? Welke kennis is ondertussen vergaard dat -als ik de OP mag geloven- het water de complotteurs inmiddels aan de lippen staat en zij voortaan elk jaar rookgordijnen moeten optrekken om maar niet ontmaskerd te worden?
quote:
[..]

Wordt ook gedaan, met de meest plausibele theorieën.
Maar dan moet je wel elke dag even kijken op youtube.
Wat zijn die meest plausibele theorieen volgens jou dan? Volgens mij kun je op google en youtube werkelijk alles in een handomdraai vinden, van voorkennis to aan atoombommen die zogenaamd het WTC hebben opgeblazen.
pi_87574260
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Vast, en velen wrs ook niet zonder goede reden. Zijn die onbeantwoorde vragen overigens inmiddels al niet lang opgelost?
Kennelijk niet, want ze laten het niet los.
quote:
Wel, het is op het Journaal geweest, in Nova, Netwerk, TweeVandaag, Zembla - wat zeg ik, Loose Change 2 is zelfs op de publieke omroep uitgezonden! Internationaal gezien hebben alle voormannen van de 9/11-truth beweging hun zegje kunnen doen in uitzendingen van Discovery Channel, History Channel, NatGeo, de BBC, PBS, etc, etc. Er zijn kortom ruimschoots mogelijkheden geweest om de 9/11-truth zaak te bepleiten.
Ja, en dat gebeurd nog steeds.
Snap niet goed wat je wil zeggen.... Die commissie daar moesten ze het mee doen, en daar zijn ook belangenverstrengelingen geweest. Allemaal terug te vinden op youtube of google video
quote:
Wat je er ook van mag denken, feit is dat de argumenten in 2006 niet overtuigend genoeg waren voor de politiek, de wetenschap en het grote publiek om 9/11-truth boven aan de agenda te plaatsen. Het is inmiddels vier jaar later en de argumenten zijn eigenlijk geen spat veranderd, waarom zou wat eerder afgeschreven werd nu ineens wél op de 'juiste' waarde geschat worden?
Het is nog steeds niet beantwoord. (zeggen zij dan )
quote:
Welke kennis is ondertussen vergaard dat -als ik de OP mag geloven- het water de complotteurs inmiddels aan de lippen staat en zij voortaan elk jaar rookgordijnen moeten optrekken om maar niet ontmaskerd te worden?
Hetzelfde als wat wij hebben? Angst? Misschien is het wel pure arrogantie...wie weet?
quote:
Wat zijn die meest plausibele theorieen volgens jou dan? Volgens mij kun je op google en youtube werkelijk alles in een handomdraai vinden, van voorkennis to aan atoombommen die zogenaamd het WTC hebben opgeblazen.
Ik weet ook niet exact wat plausibel is hierin...misschien had ik dat anders moeten schrijven.
Maar weet wel dat er regelmatig filmpjes verdwijnen.
No-plane theorie en de mini nukes, andere soort van explosie...zijn drie die regelmatig worden gewist.
Elke dag worden er weer filmpjes terug geplaatst.
Onder andere namen etc etc...

En nee, ik zeg niet dat een van de drie het zou kunnen zijn...
Ik zie wat ik zie op youtube, ook wat er daarna niet meer is.
En vaak haalt een gebruiker het zelf weg, maar vaak wordt het ook gewoon gewist.
En dan de volgende dag komen er weer 5 van diezelfde bij, van verschillende accounts.

Zeg jij was toch diegene die de skyline van New York achter de towers niet meer zag op het zelfde punt als een andere shot vanuit de lucht? Of ben ik de war met iemand anders?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87574398
Oh nee, was iemand anders, sorry!
pi_87574843
Zojuist is nog iemand zijn Facebook account gewist omdat ie de no-plane theorie noemde:

quote:
Jesse Ventura on FOX Business News 10/14/10
I just watched this interview on youtube

The interviewer and FOX shill Eric Bollin is ridicolously often promoting the plane myth so I went to his Facebook page:

http://www.facebook.com/EricBolling?v=wall

After posting the link of this page here on his message board and the statement that he is proven one of the perpetrators himself - within less(!) than 5 minutes my Facebook account was frozen! TRY FOR YOURSELF
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:11:37 #31
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87577535
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want ze laten het niet los.
Misschien zijn ze het wel gewoon niet eens met de antwoorden omdat het niet overeenkomt met hun verwachtingen.
quote:
[..]

Ja, en dat gebeurd nog steeds.
Snap niet goed wat je wil zeggen.... Die commissie daar moesten ze het mee doen, en daar zijn ook belangenverstrengelingen geweest. Allemaal terug te vinden op youtube of google video
Wat ik wil zeggen is dat degenen die de reguliere lezing niet voor waarachtig houden hun ongenoegen al lang en breed hebben kunnen uitmeten in de media maar dat dit niet heeft geleid tot een groot protest onder politici, de wetenschap en de burgers om een nieuw onderzoek in te stellen. Kennelijk waren de argumenten niet overtuigend genoeg. Aangezien dit topic over de zogenaamde rookgordijnen gaat die 'men' volgens de OP tegenwoordig neer moet leggen om een onfrisse waarheid over 9/11 te verdoezelen vraag ik mij af wat die onfrisse waarheid nu eigenlijk zou moeten inhouden, daar ik niet het idee heb dat de argumenten die 4 jaar geleden in de media verschenen toen 9/11-truth op haar hoogtepunt was wezenlijk zijn veranderd en nu opeens wél reuring zouden veroorzaken.

Waarom je de 9/11 commissie erbij haalde is me een klein raadsel eerlijk gezegd, maar het werk van die commissie is echt niet de enige bron van informatie hoor... Er zijn ondertussen al talloze papers, onderzoeken, boeken en documentaries verschenen waarin veel dieper op bepaalde aspecten van 9/11 wordt ingegaan. Een goed boek over de 9/11 commissie is bijv The Commission: The Uncensored History of the 9/11 Investigation van Philip Shenon. Hij had exclusieve toegang tot de 9/11 commissie gekregen om hun verrichtingen te documenteren.
quote:
[..]

Het is nog steeds niet beantwoord. (zeggen zij dan )
Ik neem aan dat je op de Jersey girls doelt? Die hadden naar mijn weten een boel vragen die de 9/11 commissie niet heeft behandeld omdat zij niet het mandaat hadden deze te antwoorden (vragen over WTC7 bijv). Veel zo niet alle van hun vragen zijn inmiddels wel beantwoord, al meen ik dat een aantal van de Jersey girls het niet eens zijn met die antwoorden.
quote:
[..]

Hetzelfde als wat wij hebben? Angst? Misschien is het wel pure arrogantie...wie weet?
:? Ik zie niet hoe dit een antwoord is op wat ik geschreven heb. Als je de in de OP beschreven zaken aanziet voor een rookgordijn zou ik wel eens willen weten wat er precies in nevelen gehuld moet worden. Immers, ik ben van mening dat er al enkele jaren geen nieuwe zaken door de 9/11-truthers zijn onthuld, iig niets dat zo'n cover-up zou kunnen doen rechtvaardigen. In 2006, toen 9/11-truth op haar grootst was en de meeste media-aandacht kreeg in haar bestaan, hadden de media ook geen rookgordijnen nodig om 'de waarheid' rond 9/11 te verhullen. Is sinds die tijd de status-quo soms veranderd? Ik denk van niet.
quote:
[..]

Ik weet ook niet exact wat plausibel is hierin...misschien had ik dat anders moeten schrijven.
Maar weet wel dat er regelmatig filmpjes verdwijnen.
No-plane theorie en de mini nukes, andere soort van explosie...zijn drie die regelmatig worden gewist.
Elke dag worden er weer filmpjes terug geplaatst.
Onder andere namen etc etc...

En nee, ik zeg niet dat een van de drie het zou kunnen zijn...
Ik zie wat ik zie op youtube, ook wat er daarna niet meer is.
En vaak haalt een gebruiker het zelf weg, maar vaak wordt het ook gewoon gewist.
En dan de volgende dag komen er weer 5 van diezelfde bij, van verschillende accounts.

Zeg jij was toch diegene die de skyline van New York achter de towers niet meer zag op het zelfde punt als een andere shot vanuit de lucht? Of ben ik de war met iemand anders?
Dat sommige filmpjes van youtube verwijderd worden lijkt me niet bepaald bewijs voor wat dan ook, eerlijk gezegd. Het is in elk geval een denkfout te denken dat het verwijderen van bepaalde filmpjes als bewijs gezien moet worden dat er in die fimpljes kennelijk een waarheid onthult wordt die in de doofpot gestopt moet worden. Mij lijken copyrightschending en portretrechtschending veel plausibelere verklaringen die je ook eerst zou moeten uitsluiten wil je aan kwade opzet gaan denken. Gesteld dat het kwade opzet zou zijn is men iig niet erg effectief in het indammen van die ongemakkelijke waarheid aangezien de filmpjes blijven verschijnen en ook nog steeds vrij eenvoudig te vinden zijn. Waarom dus uberhaupt de moeite doen als het toch vergeefs is?
pi_87578668
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Terecht het volgende:

Jij en ik kunnen eeuwig doorgaan over het niet goed beantwoorden van vragen en de verwachting, immers ik gaf een antwoord en het kon volgens jou niet eens een antwoord zijn, maar voor mij is het dat wel.
En het nare van in cirkeltjes draaien, je wordt er uiteindelijk strontziek van.

Even over youtube, ik zie dat niet als een bewijs van de waarheid.
Eerder iets wat opgevallen is, meer niet. Dus stop maar met denk fouten...dat zit er nu niet in.
Wel eens schuldig aan gemaakt, maar niet in deze.

Boek zal ik zelf moeten lezen wil ik daar een oordeel over geven.

Ik denk eerder dat de gov het heeft laten gebeuren, ze wisten ervan en hebben weinig tot niks gedaan de mensen te beschermen. WIe het dan ook gedaan heeft.
Na al die filmpjes, informatie, websites hier en daar, ook de debunkers is dit waar ik elke keer op terug kom....
Ze hebben de andere kant opgekeken, voor alle verkeerde redenen.

Dat kan dus ook een waarheid zijn: The blind eye, dan ben je net zo schuldig als overheid.
En dan heb je ook nog steeds smokescreens nodig.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:50:51 #33
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87600593
80gig aan filmpjes onlangs uitgebracht, filmpjes die de NIST zelf heeft gebruikt in hun onderzoek... en nog steeds niks verdacht te zien oh en nog steeds durven mensen hier in de "no plane" theorie te geloven en dit geloof op te dringen aan anderen, alleen daarom word de gehele truth movement door niemand serieus genomen.

De truth movement is als een 30 jarige die nog in sinterklaas gelooft en iedereen wil overtuigen dat hij ECHT bestaat.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:55:15 #34
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_87600722
waarom pijnig je jezelf keer op keer met het hier gaan meelezen ......of je bent een masochist natuurlijk dan kan ik er in komen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:58:29 #35
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87600809
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:55 schreef DeMolay het volgende:
waarom pijnig je jezelf keer op keer met het hier gaan meelezen ......of je bent een masochist natuurlijk dan kan ik er in komen
sadisme :)
pi_87603289
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Elusive het volgende:
80gig aan filmpjes onlangs uitgebracht, filmpjes die de NIST zelf heeft gebruikt in hun onderzoek... en nog steeds niks verdacht te zien oh en nog steeds durven mensen hier in de "no plane" theorie te geloven en dit geloof op te dringen aan anderen, alleen daarom word de gehele truth movement door niemand serieus genomen.

De truth movement is als een 30 jarige die nog in sinterklaas gelooft en iedereen wil overtuigen dat hij ECHT bestaat.
Het merendeel van die filmpjes bestaat uit de (live) uitzendingen van de diverse TV zenders. Niet echt heel veel nieuws iig. Echter er is genoeg te zien aan de filmpjes die wel nieuw zijn. Het is alleen de vraag of je het wilt zien. Ik denk niet dat jij in staat bent om die vreemde zaken er uit te pikken gezien jouw vooraf keihard ingenomen standpunt dat wat je te zien krijgt ook werkelijk de waarheid is. No offence btw :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:12:29 #37
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87604696
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het merendeel van die filmpjes bestaat uit de (live) uitzendingen van de diverse TV zenders. Niet echt heel veel nieuws iig. Echter er is genoeg te zien aan de filmpjes die wel nieuw zijn. Het is alleen de vraag of je het wilt zien. Ik denk niet dat jij in staat bent om die vreemde zaken er uit te pikken gezien jouw vooraf keihard ingenomen standpunt dat wat je te zien krijgt ook werkelijk de waarheid is. No offence btw :)
ik kijk er kritisch naar maar er is niks te zien wat het officiele verhaal ""debunked", ik wil wel wat anders zijn maar het lukt me niet... ;(
en ey, "VEEL high res matriaal, zeer veel closeups van de gebouwen terwijl ze instorten, vanuit nieuwe hoeken.. oa op de impact zone... ZEER duidelijke beelden waarop vliegtuigen te zien zijn die in het trade centre vliegen. letterljk 100den ooggetuige verklaringen, WTC1/2 die rondom de impact zone volledig in de fik staan, het WTC7 wat uitfikt maar nog steeds niks die ook maar 1 conpiracy theorie bevestigd ;)
man man als dat allemaal beeld bewerking is... die technieken hadden ze 9 jaar geleden niet eens joh (en mocht het zo zijn, wat een tijd is er dan ingestoken zeg, zeker 10 jaar voorbereiding alleen qua beeldbewerking)

[ Bericht 5% gewijzigd door Elusive op 16-10-2010 14:17:47 ]
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:30:09 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87608311
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat sommige filmpjes van youtube verwijderd worden lijkt me niet bepaald bewijs voor wat dan ook, eerlijk gezegd. Het is in elk geval een denkfout te denken dat het verwijderen van bepaalde filmpjes als bewijs gezien moet worden dat er in die fimpljes kennelijk een waarheid onthult wordt die in de doofpot gestopt moet worden. Mij lijken copyrightschending en portretrechtschending veel plausibelere verklaringen die je ook eerst zou moeten uitsluiten wil je aan kwade opzet gaan denken. Gesteld dat het kwade opzet zou zijn is men iig niet erg effectief in het indammen van die ongemakkelijke waarheid aangezien de filmpjes blijven verschijnen en ook nog steeds vrij eenvoudig te vinden zijn. Waarom dus uberhaupt de moeite doen als het toch vergeefs is?
neeh je weet heel goed dat Alex Jones zijn docus plaatst en dat het verwijderd wordt door Google.
Een copyright is dus geen issue.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:40:43 #39
52357 Lambiekje
pi_87608626
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zojuist is nog iemand zijn Facebook account gewist omdat ie de no-plane theorie noemde:
[..]

Dat zegt wel wat...

Als het namelijk gewoon echt niet waar is... waarom zou iemand anders dan zo stand te pee een account freezen. Het lijkt wel of NPT niet een mening zou mogen zijn. Net zoals je geen vraagtekens bij bepaalde onderdelen van WO2 mag stellen.

Want anders moeten ze ook accounts van kinderen gaan blokkeren omdat ze nog geloven in Sinterklaas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:41:39 #40
52357 Lambiekje
pi_87608660
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:12 schreef Elusive het volgende:

[..]

ik kijk er kritisch naar maar er is niks te zien wat het officiele verhaal ""debunked", ik wil wel wat anders zijn maar het lukt me niet... ;(
en ey, "VEEL high res matriaal, zeer veel closeups van de gebouwen terwijl ze instorten, vanuit nieuwe hoeken.. oa op de impact zone... ZEER duidelijke beelden waarop vliegtuigen te zien zijn die in het trade centre vliegen. letterljk 100den ooggetuige verklaringen, WTC1/2 die rondom de impact zone volledig in de fik staan, het WTC7 wat uitfikt maar nog steeds niks die ook maar 1 conpiracy theorie bevestigd ;)
man man als dat allemaal beeld bewerking is... die technieken hadden ze 9 jaar geleden niet eens joh (en mocht het zo zijn, wat een tijd is er dan ingestoken zeg, zeker 10 jaar voorbereiding alleen qua beeldbewerking)
Waarom denk je dat het officiële verhaal wel kan? Leg dat eens uit. Daar is namelijk geen enkel bewijs voor?!
pi_87615785
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het officiële verhaal wel kan? Leg dat eens uit. Daar is namelijk geen enkel bewijs voor?!
Dat denkt ie omdat ie oud genoeg is om naar grote mensen programma's op tv te mogen kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2010 20:52:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')