quote:En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijdOp zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb bij 6-0 voor PSV maar de tv uitgezet, was een aanfluiting en Ajax vond ik ook erg matig.
quote:was allemaal matig vandaagOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijd
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel feyenoord slaapt niet lekker vannacht, sterker nog, heel Rotterdam Zuid.
quote:O jee, ik hoop maar dat ik morgen op mijn werk komOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel feyenoord slaapt niet lekker vannacht, sterker nog, heel Rotterdam Zuid.
quote:Nou ja, 10 er door laten gaan, dan verdien je het ook om een nacht slecht te slapen! Of heeft hij dat slapen vanmiddag toen hij in het doel stond gedaan?Op zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was allemaal matig vandaagmaar wat wel weer mooi was, al die goaltjes van PSV tegen Feyenoord achter elkaar, die keeper van feyenoord Rob nogwat die slaapt niet lekker vannacht.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
Ai, dat is vervelend voor de buurman!
En tricotsteek is recht aan de goede kant en averecht aan de verkeerde kant
quote:goede kant recht, verkeerde kant averecht.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
O ja, de buurman van de schuimbekkende buurman kwam gisteravond nog even langs m te vertellen dat de buurman een flinke epilepsie-aanval bleek te hebben gehad. Al is het flink schrikken natuurlijk, het had erger gekund.
En nu ff zoeken hoe de tricotsteek ook alweer is, ik moet een sjaal breien
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goede kant recht, verkeerde kant averecht.
nou de buurman is dus weer oke.
kijk ff in je pm deisyy
quote:waar zie jij reklame
quote:Ik kan ook breienOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Ik denk wel dat het gaat lukken en als ik het niet weet ga ik het aan jou vragenOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma
quote:Zwart met grijs...Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma![]()
Welke kleur is je tas? Ik heb mezelf een paar weken geleden een Guess horloge kado gedaan
quote:Hebbuh, hebbuh, hebbuhOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Voor Jian uit de telegraaf
AMSTERDAM - De Rolling Stones waren heel dicht bij een breuk, vertelt Keith Richards. "Mick Jagger dacht dat hij groter dan de band was."
--
Keith doet de onthullingen vanwege zijn boek die binnenkort uitkomt.
quote:Het is de bedoeling dat je de kinderen na een weekend logeren ook weer ophaalt.Op maandag 25 oktober 2010 08:47 schreef Noek het volgende:
Meurnink!
[ afbeelding ]
Ik slaap al 3 dagen bijna 9 uur aan één stuk. Er gaat iets afschuwelijk mis.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Vuurwapenbezit in Amsterdam, minimaal 3 maanden onvoorwaardelijk de bak in DaniëlleOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Wat een paupertokkievolkOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, met een hoop gekuch en gesnotter. Die Daniëlle is echt at her wits end, zo te lezen.
quote:Call me up if you want gangstaOp maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.
Stiekem vind ik het wel stoer dat een vrouw al gunslinging op pad gaat om zo iemand als baasje b een lesje te leren.
quote:YupOp maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Zo schreef de nog jonge reclamemedewerkster Heleen Langeweg op een paal: "Spar is mijn toekomst'.
En volgens mij herken ik ook je haar.
quote:Buurtsupers vind je niet héél vaak tussen de flatgebouwen neeOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef Dementor het volgende:
De Spar is dan ook een toffe supermarkt., die filialen duiken altijd overal en nergens op.
Voornamelijk in de middle of nergens.
quote:Nee, ik bedoel zo tussen de weilanden in een dorpje.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Buurtsupers vind je niet héél vaak tussen de flatgebouwen nee
quote:Toevallig is er onlangs aan de Glashaven in Rotterdam een nieuwe winkel geopend met een nieuw (stads)concept, die loopt als een tierelier iddOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo tussen de weilanden in een dorpje.
Maar een Spar zou het ook best goed kunnen doen in de randstad (heb ik ze nog niet gezien).
quote:Hendriks gelooft niet dat Tom Schalken, één van de raadsheren die het OM had opgedragen om Wilders te vervolgen, getuige-deskundige Hans Jansen wilde beïnvloeden tijdens het etentje.
"Ik kan niet in iemands ziel kijken. Misschien kwam het door de spanning van het proces, de druk? Het is allemaal gepsychologiseer, maar ik kan me niet voorstellen waarom Hans Jansen dat gevoel kreeg. In ieder geval had hij dat nog niet toen ik hem de dag erna tegenkwam bij de Dodenherdenking. Of hij heeft het goed verborgen."
quote:Ja, zag je dat? Opeens was mijn post weg en opeens was die weer da. Dat is wel mooi, dat je denkt:"Hè hè, ze is er niet!" *hoort opgelucht ademhalenOp maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Die post-volgorde raakt steeds vaker fucked-up.
Remlof, is hier al aandacht voor bij de FA's?
quote:Oe da's altijd wel spannend!Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Het is koud! Het was ook te koud om te tanken vond ik vanmorgen. God, ik hoop toch zo dat ik het tankstation red zo. Ik denk van net niet. Dat wordt brullen. Pfff!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
Dat is wel mooi, dat je denkt:"Hè hè, ze is er niet!" *hoort opgelucht ademhalen
En dan ben ik er toch wel!Verrassing!
quote:En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe da's altijd wel spannend!
En tof als je het dan tóch redt.
Da's tevens het grote nadeel van op gas rijden. Je hebt altijd nog een extra tank benzine achter de hand. Weg spanning.
quote:Mijn auto is gek, als ik voor nog maar 100km diesel heb begint het ding te piepen en vervolgens keihard af te tellen maar slaar met gemak ook zo 10 km over... 90....70...60..50..40..30..10... kut.Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"
Dan komt er nog een viaduct en dat is link hè, die voel je in elke vezel. Mijn lichaam zwiept dan voor naar achteren om de auto mee te helpen. Srsly! Bij de afdaling durf ik pas weer uit te ademen.
quote:Oooh shite!Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn auto is gek, als ik voor nog maar 100km diesel heb begint het ding te piepen en vervolgens keihard af te tellen maar slaar met gemak ook zo 10 km over... 90....70...60..50..40..30..10... kut.
quote:Hahaha ja en met dat zwiepen de auto naar voren "duwen". Het is tot m'n schaamte nog herkenbaar ook. Och wat een gedoe was dat eigenlijk, een autootje als student. Eigenlijk helemaal geen geld voor, maar een gratis Eendje sla je niet af. En dan toch een ritje maken, met een vrijwel lege tank en de stufi die pas over drie dagen komt. Ging het mis, dan was het lopen naar de tank en je laatste biergeld uitgeven aan een paar liter benzine.Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"
Dan komt er nog een viaduct en dat is link hè, die voel je in elke vezel. Mijn lichaam zwiept dan voor naar achteren om de auto mee te helpen. Srsly! Bij de afdaling durf ik pas weer uit te ademen.
quote:10-0 is natuurlijk ongehoord.Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
Nee, ik dacht dat ze jouw AH topic omhoog hadden geschopt maar ik snap het ook wel. Vast een Amsterdammer die gaat lopen zeiken dat het niet zou moeten kunnen in Nederland.
quote:Oeh nee, als ze het zielig vinden is het nog erger. Dat is bijna kleinerend maar het komt uit een goed Amsterdams hart, moet je maar denken. Want ze hebben een goed hart..Het zou alleen uhuh.Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
10-0 is natuurlijk ongehoord.
Maar toch heeft het iets triests, om dan uitvoerig te komen jennen terwijl je zelf met de hakken over de sloot een puntje hebt gepakt bij Excelsior.
De meeste ajax-users vonden het trouwens zielig en wensten Feyenoord beterschap. Eigenlijk is dat nóg erger.
Heb je nog gejogd lately?
Hoe lang? Want ik ga zo, en dan doe ik het een minuut langer.
quote:Op de timmerclub met het tuig!Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
Dus binnen een paar jaar loopt dat jochie hier mij er al uit.![]()
OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles.
quote:Misschien wordt het wel gewoon een nerdje. Binnenkort z'n eerste photoshop.
quote:Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles.
quote:Komt goed. Haren laten groeien, ventilator aan en spelen maar!Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.
quote:Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeOp maandag 25 oktober 2010 11:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik al een beetje vermoedde, Harm Jansen hielp een vriendje ietwat uit de brandt.
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeEn los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
quote:HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!!Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam.
![]()
Zal deisyy heelhuids op haar werk geariveerd zijn
quote:vind ik ook, maar dacht Noek komt wel ff de bocht om hahha zie haar eerdere posten over Amsterdammers.Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Het is maar een spelletje, zegt deze Eindhovense.
quote:hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar gewordenOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!!![]()
Hoi heks! Wat ben je laat. Hou je van Franse muziek?
quote:O ja, kaartje kopen zo. Ik hoop dat er 40.000 man zitten. Supporters dan hè, geen hordes ramptoeristen.Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch
quote:Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone.Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Gert het volgende:
Nou.. twee rondes park zijn nét iets meer dan 35 minuten. Maar m'n benen voelden zwááár en de gemiddelde snelheid was ook niet stoer, dus ik claim het niet als overwinning.
quote:ik lach niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch
quote:Het ene gaat prima naast het andere. DIe Hans Jansen lijkt mij nu niet echt een voorvechter van het Moslim gedachtegoed en vindt het vast geen bezwaar om medestander Wilders een handje te helpen. Naïef vind ik het pas als je denkt dat Hans Jansen zuiver in deze zaak staat. Ze nemen elkaar de maat, dat gevoel heb ik er over.Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeEn los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
quote:Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maarOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam.
![]()
Zal deisyy heelhuids op haar werk geariveerd zijn
quote:Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!!Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone.
quote:Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar geworden![]()
nee houd niet zo van franse muziek, kan dat niet verstaan he alleen Aznavour ja dat vind ik dan wel weer mooi.
sommige liedjes, hoor nu Julio, ach daar versta ik ook geen klap van maar klinkt wel lekker zomers
quote:Ja, wrijf het in.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maar![]()
[..]
Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!!
Ja met Runkeeper! Wat gebruik jij?
quote:En voor als je minder weerstand hebt. Dat had ik toen. En dat bleek.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Een griepprik is toch voor bejaarden?
quote:Het kaf gaat nu echt van het koren en het zijn echt hele goede dansers. Het is zeker de moeite om met terugwerkende kracht te kijken.Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg de stevigste griep in jaren na een griepprik.
Nee, ik heb SYTYCD niet meer gevolgd vanaf mijn vakantie. Moet nog veel inhalen, televisie-wise.
quote:Is voor de risicogroep en dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, al vallen ze er wel in natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Had jij dat geadviseerd? OK, nou bedankt.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wrijf het in.![]()
Runtastic, it's fantastic! Vooral de route op de satelliet vind ik! Volgens mij heb ik Runkeeper geadviseerd hè. Ik ken die helemaal niet bedacht ik me later.
![]()
quote:heb net 3 weken terug griep en zat tegen longontsteking aan, dus de griep is al langs geweest, krijg hem al een jaar of 5 en verleden jaar ook geen last van gehad.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?
Da's jammer anders had ik een mooi dansje voor je.
Kijkt hier nog wel iemand Sytycd?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |