quote:Ja, zag je dat? Opeens was mijn post weg en opeens was die weer da. Dat is wel mooi, dat je denkt:"Hè hè, ze is er niet!" *hoort opgelucht ademhalenOp maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Die post-volgorde raakt steeds vaker fucked-up.
Remlof, is hier al aandacht voor bij de FA's?
quote:Oe da's altijd wel spannend!Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Het is koud! Het was ook te koud om te tanken vond ik vanmorgen. God, ik hoop toch zo dat ik het tankstation red zo. Ik denk van net niet. Dat wordt brullen. Pfff!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
Dat is wel mooi, dat je denkt:"Hè hè, ze is er niet!" *hoort opgelucht ademhalen
En dan ben ik er toch wel!Verrassing!
quote:En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe da's altijd wel spannend!
En tof als je het dan tóch redt.
Da's tevens het grote nadeel van op gas rijden. Je hebt altijd nog een extra tank benzine achter de hand. Weg spanning.
quote:Mijn auto is gek, als ik voor nog maar 100km diesel heb begint het ding te piepen en vervolgens keihard af te tellen maar slaar met gemak ook zo 10 km over... 90....70...60..50..40..30..10... kut.Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"
Dan komt er nog een viaduct en dat is link hè, die voel je in elke vezel. Mijn lichaam zwiept dan voor naar achteren om de auto mee te helpen. Srsly! Bij de afdaling durf ik pas weer uit te ademen.
quote:Oooh shite!Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn auto is gek, als ik voor nog maar 100km diesel heb begint het ding te piepen en vervolgens keihard af te tellen maar slaar met gemak ook zo 10 km over... 90....70...60..50..40..30..10... kut.
quote:Hahaha ja en met dat zwiepen de auto naar voren "duwen". Het is tot m'n schaamte nog herkenbaar ook. Och wat een gedoe was dat eigenlijk, een autootje als student. Eigenlijk helemaal geen geld voor, maar een gratis Eendje sla je niet af. En dan toch een ritje maken, met een vrijwel lege tank en de stufi die pas over drie dagen komt. Ging het mis, dan was het lopen naar de tank en je laatste biergeld uitgeven aan een paar liter benzine.Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat lampje dat maar dwingend blijft branden ondertussen schreeuwend:"Jahaaa, ik weet het, ik weet het!!"
Dan komt er nog een viaduct en dat is link hè, die voel je in elke vezel. Mijn lichaam zwiept dan voor naar achteren om de auto mee te helpen. Srsly! Bij de afdaling durf ik pas weer uit te ademen.
quote:10-0 is natuurlijk ongehoord.Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
Nee, ik dacht dat ze jouw AH topic omhoog hadden geschopt maar ik snap het ook wel. Vast een Amsterdammer die gaat lopen zeiken dat het niet zou moeten kunnen in Nederland.
quote:Oeh nee, als ze het zielig vinden is het nog erger. Dat is bijna kleinerend maar het komt uit een goed Amsterdams hart, moet je maar denken. Want ze hebben een goed hart..Het zou alleen uhuh.Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
10-0 is natuurlijk ongehoord.
Maar toch heeft het iets triests, om dan uitvoerig te komen jennen terwijl je zelf met de hakken over de sloot een puntje hebt gepakt bij Excelsior.
De meeste ajax-users vonden het trouwens zielig en wensten Feyenoord beterschap. Eigenlijk is dat nóg erger.
Heb je nog gejogd lately?
Hoe lang? Want ik ga zo, en dan doe ik het een minuut langer.
quote:Op de timmerclub met het tuig!Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
Dus binnen een paar jaar loopt dat jochie hier mij er al uit.![]()
OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles.
quote:Misschien wordt het wel gewoon een nerdje. Binnenkort z'n eerste photoshop.
quote:Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles.
quote:Komt goed. Haren laten groeien, ventilator aan en spelen maar!Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.
quote:Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeOp maandag 25 oktober 2010 11:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik al een beetje vermoedde, Harm Jansen hielp een vriendje ietwat uit de brandt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |