quote:Het is de bedoeling dat je de kinderen na een weekend logeren ook weer ophaalt.Op maandag 25 oktober 2010 08:47 schreef Noek het volgende:
Meurnink!
[ afbeelding ]
Ik slaap al 3 dagen bijna 9 uur aan één stuk. Er gaat iets afschuwelijk mis.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Vuurwapenbezit in Amsterdam, minimaal 3 maanden onvoorwaardelijk de bak in DaniëlleOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Wat een paupertokkievolkOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, met een hoop gekuch en gesnotter. Die Daniëlle is echt at her wits end, zo te lezen.
quote:Call me up if you want gangstaOp maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.
Stiekem vind ik het wel stoer dat een vrouw al gunslinging op pad gaat om zo iemand als baasje b een lesje te leren.
quote:YupOp maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Zo schreef de nog jonge reclamemedewerkster Heleen Langeweg op een paal: "Spar is mijn toekomst'.
En volgens mij herken ik ook je haar.
quote:Buurtsupers vind je niet héél vaak tussen de flatgebouwen neeOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef Dementor het volgende:
De Spar is dan ook een toffe supermarkt., die filialen duiken altijd overal en nergens op.
Voornamelijk in de middle of nergens.
quote:Nee, ik bedoel zo tussen de weilanden in een dorpje.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Buurtsupers vind je niet héél vaak tussen de flatgebouwen nee
quote:Toevallig is er onlangs aan de Glashaven in Rotterdam een nieuwe winkel geopend met een nieuw (stads)concept, die loopt als een tierelier iddOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo tussen de weilanden in een dorpje.
Maar een Spar zou het ook best goed kunnen doen in de randstad (heb ik ze nog niet gezien).
quote:Hendriks gelooft niet dat Tom Schalken, één van de raadsheren die het OM had opgedragen om Wilders te vervolgen, getuige-deskundige Hans Jansen wilde beïnvloeden tijdens het etentje.
"Ik kan niet in iemands ziel kijken. Misschien kwam het door de spanning van het proces, de druk? Het is allemaal gepsychologiseer, maar ik kan me niet voorstellen waarom Hans Jansen dat gevoel kreeg. In ieder geval had hij dat nog niet toen ik hem de dag erna tegenkwam bij de Dodenherdenking. Of hij heeft het goed verborgen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |