abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 13:04:41 #271
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87933305
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Op de timmerclub met het tuig!
Misschien wordt het wel gewoon een nerdje. Binnenkort z'n eerste photoshop. ;)

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!Babe maandag 25 oktober 2010 @ 13:07:12 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87933394
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:

OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles. w/
Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 13:12:36 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87933561
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.
Komt goed. Haren laten groeien, ventilator aan en spelen maar!

Of nee, het is een pruik hè. ;)

Effe 34.53 minuten joggen. :W
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_87933628
:D Fucker!
Go hard or go home
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:46:30 #275
241662 Jian
Well, well, well
pi_87934650
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik al een beetje vermoedde, Harm Jansen hielp een vriendje ietwat uit de brandt.
[..]

Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in deze :') En los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
pi_87935495
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in deze :') En los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:13:45 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87935559
Zo! Ben weer helemaal back in bizniz ... de ene na de andere contactpersoon is niet bereikbaar *O* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87935585
:'( mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam. :X

Zal deisyy heelhuids op haar werk geariveerd zijn *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:16:31 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87935654
Het is maar een spelletje, zegt deze Eindhovense.
pi_87935821
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
:'( mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam. :X

HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!! :(

Hoi heks! Wat ben je laat. Hou je van Franse muziek?
Go hard or go home
pi_87935870
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Het is maar een spelletje, zegt deze Eindhovense.
vind ik ook, maar dacht Noek komt wel ff de bocht om hahha zie haar eerdere posten over Amsterdammers.

je bent lekker aan het snotteren las ik Cc ja wat wil je van de warmte, naar de kou in ons landje.
pi_87935879
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch :')
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 14:24:48 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87935922
Nou.. twee rondes park zijn nét iets meer dan 35 minuten. Maar m'n benen voelden zwááár en de gemiddelde snelheid was ook niet stoer, dus ik claim het niet als overwinning. ;)
pi_87935965
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef Noek het volgende:

[..]

HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!! :(

Hoi heks! Wat ben je laat. Hou je van Franse muziek?
hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar geworden >:)

nee houd niet zo van franse muziek, kan dat niet verstaan he alleen Aznavour ja dat vind ik dan wel weer mooi.
sommige liedjes, hoor nu Julio, ach daar versta ik ook geen klap van maar klinkt wel lekker zomers *O*
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 14:26:12 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87935973
quote:
19s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch :')
O ja, kaartje kopen zo. Ik hoop dat er 40.000 man zitten. Supporters dan hè, geen hordes ramptoeristen. :+
pi_87935982
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Gert het volgende:
Nou.. twee rondes park zijn nét iets meer dan 35 minuten. Maar m'n benen voelden zwááár en de gemiddelde snelheid was ook niet stoer, dus ik claim het niet als overwinning. ;)
Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone. :9
Go hard or go home
pi_87936040
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
ik lach niet hoor :X echt zelf in de wachtkamer van de dokter hadden ze het erover, is echt landelijk nieuws hahahha. maar ja wij waren ook niet al te best, en die Jol moeten ze ook eens de kantine aan laten vegen, wat een nare man vind ik dat, die hele uitstraling alles eigenlijk. :Y
pi_87936152
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Het ene gaat prima naast het andere. DIe Hans Jansen lijkt mij nu niet echt een voorvechter van het Moslim gedachtegoed en vindt het vast geen bezwaar om medestander Wilders een handje te helpen. Naïef vind ik het pas als je denkt dat Hans Jansen zuiver in deze zaak staat. Ze nemen elkaar de maat, dat gevoel heb ik er over.
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 14:31:50 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87936170
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:

Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maar ;)
quote:
9s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone. :9
Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!! :D

Ja met Runkeeper! Wat gebruik jij?
pi_87936236
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar geworden >:)

nee houd niet zo van franse muziek, kan dat niet verstaan he alleen Aznavour ja dat vind ik dan wel weer mooi.
sommige liedjes, hoor nu Julio, ach daar versta ik ook geen klap van maar klinkt wel lekker zomers *O*
Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?

Da's jammer anders had ik een mooi dansje voor je.
Kijkt hier nog wel iemand Sytycd? :o
Go hard or go home
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:34:58 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87936292
Ik kreeg de stevigste griep in jaren na een griepprik.
Nee, ik heb SYTYCD niet meer gevolgd vanaf mijn vakantie. Moet nog veel inhalen, televisie-wise :Y) .
pi_87936337
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maar ;)
[..]

Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!! :D

Ja met Runkeeper! Wat gebruik jij?
Ja, wrijf het in. :')

Runtastic, it's fantastic! Vooral de route op de satelliet vind ik :9 ! Volgens mij heb ik Runkeeper geadviseerd hè. Ik ken die helemaal niet bedacht ik me later. :o :')
Go hard or go home
pi_87936340
Een griepprik is toch voor bejaarden?
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:57 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87936394
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor als je minder weerstand hebt. Dat had ik toen. En dat bleek.
pi_87936426
quote:
9.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg de stevigste griep in jaren na een griepprik.
Nee, ik heb SYTYCD niet meer gevolgd vanaf mijn vakantie. Moet nog veel inhalen, televisie-wise :Y) .
Het kaf gaat nu echt van het koren en het zijn echt hele goede dansers. Het is zeker de moeite om met terugwerkende kracht te kijken.
Go hard or go home
pi_87936459
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Is voor de risicogroep en dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, al vallen ze er wel in natuurlijk.
Go hard or go home
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 14:39:14 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87936492
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, wrijf het in. :')

Runtastic, it's fantastic! Vooral de route op de satelliet vind ik :9 ! Volgens mij heb ik Runkeeper geadviseerd hè. Ik ken die helemaal niet bedacht ik me later. :o :')
Had jij dat geadviseerd? OK, nou bedankt. ;)
Werkt prima: satellietkaartje inderdaad, afstand, snelheid totaal en van minuut tot minuut. Er zit ook iets van hartslag op maar dat moet ik nog even uitzoeken.
pi_87936501
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?

Da's jammer anders had ik een mooi dansje voor je.
Kijkt hier nog wel iemand Sytycd? :o
heb net 3 weken terug griep en zat tegen longontsteking aan, dus de griep is al langs geweest, krijg hem al een jaar of 5 en verleden jaar ook geen last van gehad.
pi_87936569
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
:( ik ben niet bejaard, maar sommige mensen krijgen hem gewoon gratis en voor niks, ik dus. :Y
pi_87936594
Ik heb ooit een collega voorgesteld zijn lichaam aan de wetenschap te verkopen toen hij zich dat jaar voor de derde keer met griep ziekgemeld had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')