quote:Misschien wordt het wel gewoon een nerdje. Binnenkort z'n eerste photoshop.
quote:Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.Op maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
OK, die gaat dus niet op sport maar op pianoles.
quote:Komt goed. Haren laten groeien, ventilator aan en spelen maar!Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vriendinnetjes zullen je dankbaar zijn.
quote:Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeOp maandag 25 oktober 2010 11:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik al een beetje vermoedde, Harm Jansen hielp een vriendje ietwat uit de brandt.
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeEn los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
quote:HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!!Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam.
![]()
Zal deisyy heelhuids op haar werk geariveerd zijn
quote:vind ik ook, maar dacht Noek komt wel ff de bocht om hahha zie haar eerdere posten over Amsterdammers.Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Het is maar een spelletje, zegt deze Eindhovense.
quote:hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar gewordenOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
HALLO 020! Lekker geslapen? Ja, vast wel!111!!!![]()
Hoi heks! Wat ben je laat. Hou je van Franse muziek?
quote:O ja, kaartje kopen zo. Ik hoop dat er 40.000 man zitten. Supporters dan hè, geen hordes ramptoeristen.Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch
quote:Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone.Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Gert het volgende:
Nou.. twee rondes park zijn nét iets meer dan 35 minuten. Maar m'n benen voelden zwááár en de gemiddelde snelheid was ook niet stoer, dus ik claim het niet als overwinning.
quote:ik lach niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nog een paar Feyenoord ballonnen. Ik wilde er gister één opblazen maar die knapte al voordat ik 'm helemaal opgeblazen had. Typisch
quote:Het ene gaat prima naast het andere. DIe Hans Jansen lijkt mij nu niet echt een voorvechter van het Moslim gedachtegoed en vindt het vast geen bezwaar om medestander Wilders een handje te helpen. Naïef vind ik het pas als je denkt dat Hans Jansen zuiver in deze zaak staat. Ze nemen elkaar de maat, dat gevoel heb ik er over.Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Bertus Hendriks, organisator van het betreffend etentje, vriend van Tom Schalke en tegenstander van Wilders. Ja, ongetwijfeld heel betrouwbaar in dezeEn los van wat Bertus zegt, je gaat als raadsheer en medearchitect van de beschikking met de motivatie om Wilders te vervolgen, niet aan één tafel zitten met een getuige deskundige van de tegenpartij, die nota bene 3 dagen later moet getuigen. Dat is nu in elk geval minimaal de schijn wekken! Jouw opmerking aangaande Hans Jansen classificeer ik dan ook maar als "ietwat" naïef .
quote:Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maarOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
mag deze Amsterdamse nog wel binnen komen hier, ik vind het echt erg, wat zeg ik echt heel erg en ook zielug voor rotterdam.
![]()
Zal deisyy heelhuids op haar werk geariveerd zijn
quote:Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!!Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch voelt het niet als een victorie. Meet jij de snelheid? Ik wel, met mijn iPhone.
quote:Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey Noek, ja moest naar de dokter voor me griepprik, was het afgelopen donderdag vergeten dus zat daar ff anderhalf uur, en kutje assistente prikte me, ( zie eerdere posten van mij) maar deze keer was ze leuk en aardig nog ff met haar gebabbeld. Dus ben nu vriendjes met haar geworden![]()
nee houd niet zo van franse muziek, kan dat niet verstaan he alleen Aznavour ja dat vind ik dan wel weer mooi.
sommige liedjes, hoor nu Julio, ach daar versta ik ook geen klap van maar klinkt wel lekker zomers
quote:Ja, wrijf het in.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's sportief. Ik zou.. ach laat ook maar![]()
[..]
Je hébt ook niet gewonnen, ho ho!!
Ja met Runkeeper! Wat gebruik jij?
quote:En voor als je minder weerstand hebt. Dat had ik toen. En dat bleek.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Een griepprik is toch voor bejaarden?
quote:Het kaf gaat nu echt van het koren en het zijn echt hele goede dansers. Het is zeker de moeite om met terugwerkende kracht te kijken.Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg de stevigste griep in jaren na een griepprik.
Nee, ik heb SYTYCD niet meer gevolgd vanaf mijn vakantie. Moet nog veel inhalen, televisie-wise.
quote:Is voor de risicogroep en dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, al vallen ze er wel in natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Had jij dat geadviseerd? OK, nou bedankt.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wrijf het in.![]()
Runtastic, it's fantastic! Vooral de route op de satelliet vind ik! Volgens mij heb ik Runkeeper geadviseerd hè. Ik ken die helemaal niet bedacht ik me later.
![]()
quote:heb net 3 weken terug griep en zat tegen longontsteking aan, dus de griep is al langs geweest, krijg hem al een jaar of 5 en verleden jaar ook geen last van gehad.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nu geen griepverschijnselen. Dat kan hè?
Da's jammer anders had ik een mooi dansje voor je.
Kijkt hier nog wel iemand Sytycd?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |