quote:En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijdOp zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb bij 6-0 voor PSV maar de tv uitgezet, was een aanfluiting en Ajax vond ik ook erg matig.
quote:was allemaal matig vandaagOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijd
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel feyenoord slaapt niet lekker vannacht, sterker nog, heel Rotterdam Zuid.
quote:O jee, ik hoop maar dat ik morgen op mijn werk komOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel feyenoord slaapt niet lekker vannacht, sterker nog, heel Rotterdam Zuid.
quote:Nou ja, 10 er door laten gaan, dan verdien je het ook om een nacht slecht te slapen! Of heeft hij dat slapen vanmiddag toen hij in het doel stond gedaan?Op zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was allemaal matig vandaagmaar wat wel weer mooi was, al die goaltjes van PSV tegen Feyenoord achter elkaar, die keeper van feyenoord Rob nogwat die slaapt niet lekker vannacht.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
Ai, dat is vervelend voor de buurman!
En tricotsteek is recht aan de goede kant en averecht aan de verkeerde kant
quote:goede kant recht, verkeerde kant averecht.Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
O ja, de buurman van de schuimbekkende buurman kwam gisteravond nog even langs m te vertellen dat de buurman een flinke epilepsie-aanval bleek te hebben gehad. Al is het flink schrikken natuurlijk, het had erger gekund.
En nu ff zoeken hoe de tricotsteek ook alweer is, ik moet een sjaal breien
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goede kant recht, verkeerde kant averecht.
nou de buurman is dus weer oke.
kijk ff in je pm deisyy
quote:waar zie jij reklame
quote:Ik kan ook breienOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Ik denk wel dat het gaat lukken en als ik het niet weet ga ik het aan jou vragenOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma
quote:Zwart met grijs...Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma![]()
Welke kleur is je tas? Ik heb mezelf een paar weken geleden een Guess horloge kado gedaan
quote:Hebbuh, hebbuh, hebbuhOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Voor Jian uit de telegraaf
AMSTERDAM - De Rolling Stones waren heel dicht bij een breuk, vertelt Keith Richards. "Mick Jagger dacht dat hij groter dan de band was."
--
Keith doet de onthullingen vanwege zijn boek die binnenkort uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |