quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goede kant recht, verkeerde kant averecht.
nou de buurman is dus weer oke.
kijk ff in je pm deisyy
quote:waar zie jij reklame
quote:Ik kan ook breienOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Ik denk wel dat het gaat lukken en als ik het niet weet ga ik het aan jou vragenOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij reklamenou ja doet er niet toe, je hebt nu breiles via Youtube en kom je er niet uit pm me maar, en Spuitje ken ook breien dus als ik er niet ben en je ziet het niet meer zitten pm je spuitje
quote:Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma
quote:Zwart met grijs...Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan jij breien, jij bent oma![]()
Welke kleur is je tas? Ik heb mezelf een paar weken geleden een Guess horloge kado gedaan
quote:Hebbuh, hebbuh, hebbuhOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Voor Jian uit de telegraaf
AMSTERDAM - De Rolling Stones waren heel dicht bij een breuk, vertelt Keith Richards. "Mick Jagger dacht dat hij groter dan de band was."
--
Keith doet de onthullingen vanwege zijn boek die binnenkort uitkomt.
quote:Het is de bedoeling dat je de kinderen na een weekend logeren ook weer ophaalt.Op maandag 25 oktober 2010 08:47 schreef Noek het volgende:
Meurnink!
[ afbeelding ]
Ik slaap al 3 dagen bijna 9 uur aan één stuk. Er gaat iets afschuwelijk mis.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Vuurwapenbezit in Amsterdam, minimaal 3 maanden onvoorwaardelijk de bak in DaniëlleOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vrouw van lange frans is opgepakt met een doorgeladen wapen, ze was op weg naar baas b. Dutch gangstaaaah.
quote:Wat een paupertokkievolkOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, met een hoop gekuch en gesnotter. Die Daniëlle is echt at her wits end, zo te lezen.
quote:Call me up if you want gangstaOp maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze houden het huis en frans zou in de schuur weer een studio bouwen.
Stiekem vind ik het wel stoer dat een vrouw al gunslinging op pad gaat om zo iemand als baasje b een lesje te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |