quote:Jou usericon maakt het plaatje compleetOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef RitseB het volgende:
HAAHAHAHAHAHAHHA IK MOEST KEI HARD LACHEN OM DE TT HIHIHIHAAHAHAHAHAIAHAIHAIAHIDFHAOSD
:d:D:;D:
;D;dF:D:f;;:';((D(Fdf::Df;d
quote:Bij de Androidmarket is het ook al aan het gebeuren.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, een iPhone nemen werkt niet als je van weinig keuze houdt. Opzich qua interface is er niets aan te passen, maar qua applicaties is het onmogelijk om te zien wat er goed is en wat slecht. Er zijn er honderdduizenden die allemaal hetzelfde doen, dus je hebt alsog veelteveel keuze
quote:Waarde spank daar heb je wel gelijk in maar is in die appstore ofzo geen uhm dinges mogelijk om op kwaliteit of populariteit te zoeken ofzo?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, een iPhone nemen werkt niet als je van weinig keuze houdt. Opzich qua interface is er niets aan te passen, maar qua applicaties is het onmogelijk om te zien wat er goed is en wat slecht. Er zijn er honderdduizenden die allemaal hetzelfde doen, dus je hebt alsog veelteveel keuze
quote:Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Flodder450 het volgende:
En omg, die moslimgast met die muts en die lange baard
quote:Heb ik toch man! Maar ik kan dat nooit zo snel
quote:Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!
(Geen idee wat ik zei, maar het klinkt geleerd, interessant en intellectueel, iets dat de heer Enaït ook graag doet![]()
)
quote:TL;DROp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!
(Geen idee wat ik zei, maar het klinkt geleerd, interessant en intellectueel, iets dat de heer Enaït ook graag doet![]()
)
quote:WAT BEN JE ZUUR RITSEbOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.
quote:Nee, jij bent een fijne jongenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.
quote:Ik zeg toch dat ik het leuk vind.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een fijne jongen![]()
Ik ben al een week of 2 terug. Dat jij er niet bent, kan ik ook weinig aan doen. Sagrijn
quote:Dat kon ik helaas niet uit de tekst halen
quote:Geen dingen lezen die er niet zijn hé?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat kon ik helaas niet uit de tekst halen
quote:I know. Maar ik ben ALTIJD inseminatie blijven zeggen.
quote:JA, WANT ANDERS MOET IK TOT AAN MIJN ELLEBOOG AAN TOE IN JE ENORME REET SOPPEN, WANT ZO GAAT DAT ALTIJD BIJ KOEIEN!!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef koei het volgende:
IK VIND HET WEL PRETTIG OM TE WETEN DAT SIGMUND GEEN INSEMINATIES MEER DOET!
quote:Hope they hit you with their rythm stick
quote:ALLEEN ALS DE COMMANDANT DAT GOED VINDT. ANDERS STAPPEN WE UIT DE LINIE EN DAT IS NIET HANDIG.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hope they hit you with their rythm stick
[ afbeelding ]
TJAK EN VAN JE RAM EN VAN JE RAPAPAPAPAPA PAM!
quote:
quote:Die van AQ, maar daarna ging het wel Oké. Zat ook op de desire, maar blijf het een kut telefoon vinden. Vooral de browser.. Maps is wel handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Tain het volgende:
[..]Welk plaatje? Alles doet het hier prima op mijn desire...
quote:
quote:Dat viel ook op jaOp zaterdag 23 oktober 2010 10:06 schreef badboynova het volgende:
Ik riep tuig< en whoop daar was ross in 1 keer![]()
quote:Nu vraag ik mezelf af wie er terug komt als ik hoer roepOp zaterdag 23 oktober 2010 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat viel ook op ja! Maar WB Ross
quote:Te duur NickOp zaterdag 23 oktober 2010 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die van AQ, maar daarna ging het wel Oké. Zat ook op de desire, maar blijf het een kut telefoon vinden. Vooral de browser.. Maps is wel handig.
Btw AQ, hij is te koop
quote:
quote:Dit was te verwachtenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu vraag ik mezelf af wie er terug komt als ik hoer roep
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu vraag ik mezelf af wie er terug komt als ik hoer roep
quote:
quote:
quote:En je kloon dan!
quote:Niet meer dan andersOp zaterdag 23 oktober 2010 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Thanks BBN en NickIk was al bang dat het topic helemaal verneukt was door die twee debielen
quote:Ook Windows Live Essentials geïnstalleerd?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Jezusmijn MSN kotst over zichzelf heen
quote:Ik had het over die ene die niet geband wasOp zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
en je andere 16 kloons dan?
quote:ja, maar heb al gevonden hoe het er weer redelijk normaal uit zietOp zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ook Windows Live Essentials geïnstalleerd?
quote:Vertel het mij. Ik heb die stomme reclames over Justin Bieber al weggekregen maar ik kan het nu slechts als dun venster openen zodat mijn contactpersonen onder elkaar staan. Met een volledig scherm deelt 'ie het heel lomp van links naar rechts in. En mijn achternaam is nu een streepje, omdat ik mijn hele naam zo duf vind staanOp zaterdag 23 oktober 2010 11:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, maar heb al gevonden hoe het er weer redelijk normaal uit ziet
quote:Op je naam klikken (rechtsboven) en kiezen voor switch to compact viewOp zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vertel het mij. Ik heb die stomme reclames over Justin Bieber al weggekregen maar ik kan het nu slechts als dun venster openen zodat mijn contactpersonen onder elkaar staan. Met een volledig scherm deelt 'ie het heel lomp van links naar rechts in. En mijn achternaam is nu een streepje, omdat ik mijn hele naam zo duf vind staan
quote:Je desktop-achtergrond zie je nou eenmaal heel veel!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Waarom zie je trouwens zo veel Justin Bieber Nebo?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je desktop-achtergrond zie je nou eenmaal heel veel!
Goedemorgen.
quote:Welnee UPC is zwaar relaxed! Lekker snel en nooit problemen hierOp zaterdag 23 oktober 2010 11:18 schreef badboynova het volgende:
Wat een baggerzooi is UPC (was al bekend bij mij).
Mijn vriendin heeft zich een HD plus fiber power 60 MB laten aan smeren, dus ik kon alles aansluiten.
Heb ik alles aangesloten, werkt Hd en fiber power niet (wat een verassing).
Ga ik bellen naar de helpdesk, krijg ik te horen dat ze pas maandag wat kunnen doen omdat er een update van hun systeem uitgevoerd.
quote:Compact view zat ik al in, maar dan nog sorteert hij de contactpersoon heel debiel.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Op je naam klikken (rechtsboven) en kiezen voor switch to compact view
Waarom zie je trouwens zo veel Justin Bieber Nebo?
quote:Je weet dat je desktop-achtergrond aan te passen is hè?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je desktop-achtergrond zie je nou eenmaal heel veel!
Goedemorgen.
quote:Wat is duur
quote:Door 1 debiel sowieso......Op zaterdag 23 oktober 2010 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Thanks BBN en NickIk was al bang dat het topic helemaal verneukt was door die twee debielen
quote:Relaxed, een aanrader voor iedereenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe was de verre vakantiebestemming? Ik zag een iets op de msn
quote:Daarom twijfel ik nog tussen de iPhone 4 en ds Desire HDOp zaterdag 23 oktober 2010 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Mn HuGo heeft net een iPhone 4 binnen: hotdamn dat scherm is écht fucking scherp. Echt een enorme verbetering!!
quote:Hoezo debiel? Gewoon in groepen en zonder offline contactpersonen gaat primaOp zaterdag 23 oktober 2010 11:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Compact view zat ik al in, maar dan nog sorteert hij de contactpersoon heel debiel.
Justin Bieber schijnt een 12-jarige mishandeld te hebben, en dat komt natuurlijk groot in het nieuws op msn
quote:Yeah maar als ik nu op alfabet ga zoeken moet ik niet alleen rekening houden met de hoogte van de lijst, maar ook met de breedte. Denk je iemand gevonden te hebben ergens rechts 'ownee, toch één verder, hoplakee een rij naar onder en helemaal links.' Verandering is engOp zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Hoezo debiel? Gewoon in groepen en zonder offline contactpersonen gaat prima
quote:Over een paar maanden loopt mijn abo af, hopelijk heeft KPN/Hi dan inmiddels de iPhone 4, want dat is dan de telefoon waar ik voor ga gok ikOp zaterdag 23 oktober 2010 13:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik nog tussen de iPhone 4 en ds Desire HD
quote:Alles boven de 50 incl
quote:Uninstall, en een eerdere versie installeren. KlaarOp zaterdag 23 oktober 2010 13:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yeah maar als ik nu op alfabet ga zoeken moet ik niet alleen rekening houden met de hoogte van de lijst, maar ook met de breedte. Denk je iemand gevonden te hebben ergens rechts 'ownee, toch één verder, hoplakee een rij naar onder en helemaal links.' Verandering is eng
quote:Totdat een stel Marokkanen je met stoeptegels begon te bekogelen?
quote:Dat heb ik nooit gezien in gouda, wel iemand die messen in een schutting aan het gooien was bij poit achterOp zaterdag 23 oktober 2010 15:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Totdat een stel Marokkanen je met stoeptegels begon te bekogelen?
quote:Dat is een mooi......strand.
quote:En het verraste je aangenaam
quote:Zoja! Dat was bizar he?! Heb dat die gozer ook nooit meer zien doen.. De droeftoeter.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien in gouda, wel iemand die messen in een schutting aan het gooien was bij poit achter
quote:Dat valt toch best mee vergeleken met sommige figuren op FOK!?
quote:feakin' awesome!
quote:Waarom dankzij mij?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik dacht zelf meer aan dit dankzij Nebo
quote:De opperkoning der bazen?Op zondag 24 oktober 2010 00:11 schreef Poit het volgende:
Omdat je een koning en een baas in 1 bent natuurlijk!!
quote:Dan ben ik de baas der opperkoningenOp zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, gast, dat ben ik natuurlijk [ afbeelding ]
quote:Best mooi nieuws.. Totdat je je realiseert dat je ook weer wakker wordt..
quote:
quote:En Vic is de pooier des lage landenOp zondag 24 oktober 2010 03:18 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeren bestaan dankzij hoerenlopers hè
[ afbeelding ]
quote:
quote:Heel niet! Hoeren bestaan omdat een of andere slappe zak vond dat mannen geen knuppel meer mochten gebruiken om zo'n vrouwmensch mee te sleuren. Vrouwen met een meningOp zondag 24 oktober 2010 03:18 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeren bestaan dankzij hoerenlopers hè
[ afbeelding ]
quote:Vrouwen met een meningOp zondag 24 oktober 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet! Hoeren bestaan omdat een of andere slappe zak vond dat mannen geen knuppel meer mochten gebruiken om zo'n vrouwmensch mee te sleuren. Vrouwen met een mening
quote:Juist! Nu zie je polen in de tuinderijen werken en alles.. En zeg nou zelf.. Da's toch geen werk voor een blanke!Op zondag 24 oktober 2010 11:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vrouwen met een mening,wat een gemis is de tijd dat zwartmans nog katoen aan het plukken was
quote:omdat de motor van Vettel klapte? Alonso heeft gewoon een sterke race gereden, voor zover je kunt spreken over een race.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Poit het volgende:
Ohw hell yeah!!!
UFC 121, Lesnar vs Velasquez!
En Brock heeft een baard!!
quote:de bangbus duld geen concurrentieOp zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat is het toch leuk om een website te maken![]()
quote:ZekerOp zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat is het toch leuk om een website te maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Danny op 08-11-2010 15:44:42 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Is gewoon standaard WordPress 3.0 twentyten thema.Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef koei het volgende:
[..]
Die rustgevende banner bovenin ookHet is weer eens wat anders dan bloed en geweren zoals vaak in gamesheaders
quote:Dat weet ik ook wel meneer allesweter!Op zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Is gewoon standaard WordPress 3.0 twentyten thema.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:31 schreef koei het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel meneer allesweter!Maar dan is het nog wel een mooie combinatie!
quote:Is nog geen moer gedaan aan dat thema iddOp zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Is gewoon standaard WordPress 3.0 twentyten thema.
quote:Helemaal nergens aan zo te zienOp zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Is nog geen moer gedaan aan dat thema idd
quote:Ik gebruik deze alleen om tijdelijk de site af te schermen en eventueel beperkt toegang te geven tot iemand. Als de site af is schakel ik deze plugin weer uitOp zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ha goeie! Neem ik meeal was het plan om gebruik te gaan maken van Facebook-logins
quote:Ik heb er ook nog een paar liggenOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Poit het volgende:
[TK] 50+ oldskool computergames verzameling
Tsjeck deze foto..
Ik mis de tijd dat games nog in onnodig grote dozen zaten
En de meeste van die games heb ik ook nog gehad ook..![]()
quote:Het forum werkt al welOp zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal nergens aan zo te zien
Maar check even die link die ik eerder plaatste. Misschien een wat netter oplossing dan dit
quote:Jaa, moet ik me zeker weer opnieuw registeren
quote:Die heb je door iemand anders laten maken?Op zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Mijn header is echt een drie drie zeven awesome!!
quote:Maar natuurlijk poitjeOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, moet ik me zeker weer opnieuw registeren
quote:Nee, dat is het enige dat af isOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef koei het volgende:
[..]
Die heb je door iemand anders laten maken?
quote:Maar dan kan je allang een teaser maken van je site om de spanning op te bouwen!
quote:Nope, de header is zo ultra awesome dat je de spanning voor de rest niet meer aankuntOp zondag 24 oktober 2010 16:58 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan kan je allang een teaser maken van je site om de spanning op te bouwen!
quote:Facebook loginsOp zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ha goeie! Neem ik meeal was het plan om gebruik te gaan maken van Facebook-logins
quote:Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
quote:Facebook-loginsOp zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
quote:QFT!Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
quote:Weet je wat je eens moet drinken. Bacardi Raz met Fanta. Wordt niet voor niets een raketje genoemd.. Als je ergens kneiterlam van wordt is dat het wel
quote:QFT!Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef koei het volgende:
[..]
Facebook-logins
Ik ga mijn Facebook echt niet zomaar aan een site koppelen, ook al is het enkel maar om in te loggen en kun je daarna een eigen profiel aanmaken. Op Facebook staan 'vertrouwelijke' gegevens die ik niet zomaar met iedereen wil delen, en al helemaal niet met een website die ik niet ken en waar geen bekend bedrijf achter staat.
Ik zou hier nog even goed over nadenken als ik jou was. Nederland is sowieso niet zo pro facebook en dit kan je veel potentiele leden gaan kosten.
quote:Anders toch maar door gaan met de Facebook-login naast andere login-servicesOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet drinken. Bacardi Raz met Fanta. Wordt niet voor niets een raketje genoemd.. Als je ergens kneiterlam van wordt is dat het wel
[..]
QFT!
quote:Oh echt??Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Anders toch maar door gaan met de Facebook-login naast andere login-services
En je wordt zo knetterlam
Van raketjes omdat je er zo veel van drinkt
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
quote:Fixed, maar ik ben dan ook een halve breezersletOp zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
En je wordt zo knetterlam
Van raketjes omdat je erzo veelvan drinkt
quote:Dus voor een halve breezer geef je me al oral pleasure?Op zondag 24 oktober 2010 18:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT
[..]
Fixed, maar ik ben dan ook een halve breezerslet
quote:Wordt het je te lastig om in te loggen met je kloon?Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
Het valt me op dat die terrormuppet flodder steeds minder aanwezig is?
quote:Ik weet het ww niet meerOp zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Wordt het je te lastig om in te loggen met je kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]Das kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die eerste)
quote:Ik ben net ingemaakt door GameBabeOp zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Rossdale het volgende:
hey gamebabe, ik ben gisteren nog langs je huisje geredenik had een feestje in de dobbendreef
quote:
quote:Dat moet wel een hele grote pot zijn dan...
quote:Een grote weck-poit.Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele grote pot zijn dan...
quote:Dat is wel een hele slechte woordgrap
quote:Slechte woordgrappen bestaan nietOp maandag 25 oktober 2010 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte woordgrap
Maar hier ook bedtijd! Trusten
quote:Ik vind hem leukOp maandag 25 oktober 2010 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte woordgrap
quote:Man met humor
quote:Waar is Morthill eigenlijk?Op maandag 25 oktober 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon twee weken lang mijn eigen flauwe grapjes moeten maken, ik heb jullie gemist
quote:Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagd
quote:Wat is gamingonly?Op maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagdHij is bij gamingonly gaan werken en sindsdien horen we niks meer van hem. Ik denk dat we niet goed genoeg meer zijn ofzo
quote:heb jij wel om je unban gevraagd?Op maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagdHij is bij gamingonly gaan werken en sindsdien horen we niks meer van hem. Ik denk dat we niet goed genoeg meer zijn ofzo
quote:zoiets?Hoi,
ik was een tijdje geleden geband. Maar ik heb ekte spijt en ben rete-lief enzo.
Mag ik weer terug?
Groetjes!
P.s.: Fok! is super-kewl!
quote:Maar wel "Dé game community van de Benelux" zie ikOp maandag 25 oktober 2010 09:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een soort games.fok.nl, maar dan met minder bezoekers en minder overzicht.
quote:Mijn weekban zit erop, dus zou ik een unban mogen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
quote:nee dat was de vorige keerOp maandag 25 oktober 2010 09:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zonder geslijm en zulks?
quote:Hoi lieve forumadmins,
Mag de ban op Tain opgeheven worden? De 48 uur zijn weer voorbij.
Kusjes Tain
quote:gamingonly is veel groter dan fokgames hoorOp maandag 25 oktober 2010 09:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een soort games.fok.nl, maar dan met minder bezoekers en minder overzicht.
quote:Meer bezoekers met zo'n kutsite? knapOp maandag 25 oktober 2010 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
gamingonly is veel groter dan fokgames hooralleen is het wel een saaie onoverzichtelijke humorloze kutsite
quote:FOK!games is veel leuker om te lezen, maar de site zelf is .... de rest mag je zelf verzinnen anders ben ik weer negatief bezig enzoOp maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Meer bezoekers met zo'n kutsite? knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Ola. Huizenjacht gaat niet zo heel goed nog. Het aanbod op Directwonen is op het moment een beetje karig en er komt maar heel zelden iets betaalbaars voorbij wat ook een beetje in de buurt komt van UtrechtOp maandag 25 oktober 2010 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ola NeboHoe staat het met de huizenjacht in Utrecht?
quote:groter in welk opzicht en waar heb je dat gevonden?Op maandag 25 oktober 2010 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
gamingonly is veel groter dan fokgames hooralleen is het wel een saaie onoverzichtelijke humorloze kutsite
quote:wat vind je betaalbaar? Kun je bij de Uithof niet zo'n spacebox scoren?Op maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ola. Huizenjacht gaat niet zo heel goed nog. Het aanbod op Directwonen is op het moment een beetje karig en er komt maar heel zelden iets betaalbaars voorbij wat ook een beetje in de buurt komt van Utrecht
Maarrr we geven nog niet op, al ziet het er wel naar uit dat de beste optie gewoon een kamertje gaat zijn
quote:Heb ik niet gevonden, maar volgens mij trekken ze meer dan 100k bezoekers per maand. Heb ik iig wel eens gehoord van een GO-lid.Op maandag 25 oktober 2010 09:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
groter in welk opzicht en waar heb je dat gevonden?
quote:De meeste studio's in Utrecht zijn relatief klein en hebben niet echt een fatsoenlijke mogelijkheid tot twee slaapkamers. Om nou 1000 pleuro te gaan betalen voor een metertje of 35 vind ik wat te ver gaanOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er geen grote flats in Utrecht met studio's voor starters? Vriend van mij heeft zoiets in Breda en dat ideaal om met een andere student te delen.
quote:die spaceboxen zijn volgens mij wel betaalbaar alleen wel kleinOp maandag 25 oktober 2010 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
De meeste studio's in Utrecht zijn relatief klein en hebben niet echt een fatsoenlijke mogelijkheid tot twee slaapkamers. Om nou 1000 pleuro te gaan betalen voor een metertje of 35 vind ik wat te ver gaan
quote:Betaalbaar is ongeveer de gemiddelde kamerprijs keer twee. We zouden ook nog G/W/E moeten betalen en dergelijke en huursubsidie zouden we niet of nauwelijks krijgen, dus een euro of 800 was de bedoeling. Die spaceboxen vallen volgens mij onder SSH of een andere vereniging waar je drie jaar ingeschreven moet zijn voor je überhaupt kans maaktOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat vind je betaalbaar? Kun je bij de Uithof niet zo'n spacebox scoren?
quote:stukje voorbereiding dusOp maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Betaalbaar is ongeveer de gemiddelde kamerprijs keer twee. We zouden ook nog G/W/E moeten betalen en dergelijke en huursubsidie zouden we niet of nauwelijks krijgen, dus een euro of 800 was de bedoeling. Die spaceboxen vallen volgens mij onder SSH of een andere vereniging waar je drie jaar ingeschreven moet zijn voor je überhaupt kans maakt
quote:Wat mag hij doen dan bij gameonly? Ik ken de site uberhaupt nietOp maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:hij is daar eindredacteur geworden dus ik vermoed dat 'ie niet veel te doen heeft daarOp maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat mag hij doen dan bij gameonly? Ik ken de site uberhaupt niet
quote:en dan niet erbij zetten of je man of vrouw bent aangezien mannen aanzienlijk minder kans maken met dat soort advertentiesOp maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, klinkt misschien stom, maar gooi anders ook eens een advertentie op marktplaats, dat je een studio zoekt voor 2 personen. You never know
quote:zoek en gij zult vinden.
quote:Ik vraag me af hoe lang anti-kraak nog gaat bestaan, aangezien kraken tegenwoordig verboden isOp maandag 25 oktober 2010 10:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
antikraak kan ook nog steeds trouwens nebo
quote:Bij makelaars maken we hoe dan ook zo goed als geen kans. We hebben geen vast inkomen en dan kun je het in de meeste gevallen wel vergeten als student zijnde. Het moet echt particulier gebeuren via instanties als DirectWonenOp maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
stukje voorbereiding dus
boven de 500-zoveel euro per maand (vrije sector) krijg je geen huursubsidie meer en onder de 800 krijg je ook echt weinig. Je kunt ook eens informeren bij makelaars of ze woningen die jij zoekt wel eens krijgen, zo zijn wij ook aan onze huidige woning in Amersfoort gekomen.
quote:Hmm, dat is misschien nog wel de moeite waard om eens te proberen!Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, klinkt misschien stom, maar gooi anders ook eens een advertentie op marktplaats, dat je een studio zoekt voor 2 personen. You never know
quote:Dat soort gedoe is over het algemeen niks voor mij. Een vriend van mij die is/was aan het kraken bij een gigantische pand in Rijnsweerd, 12 verdiepingen voor een mannetje of 10, grote bedrijfskeuken maar ze moesten wel douchen bij de lokale sportverenigingOp maandag 25 oktober 2010 10:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
antikraak kan ook nog steeds trouwens nebo
quote:Ik klikte 'zoek alle discussies die gestart zijn door Morthill' maar er waren geen resultaten. Volgens mij gaat het niet goed met die jongenOp maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden.
http://www.gamingonly.nl/forum/member.php?u=2718
Wel zo makkelijk dat hij dezelfde naam gebruikt
quote:Ja minimaal, of het plezierig is weet ik nietOp zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus voor een halve breezer geef je me al oral pleasure?
quote:
quote:A psychoanalytically oriented personality test might be chosen for use by a psychoanalytically oriented assessor, and an existentially oriented personality test might be chosen for use by an existentially oriented assessor.
quote:Bij anti-kraak heb je gewoon alles hoor, gas, water, licht tegen belachelijk lage prijzen. Grote ruimtes meestal, alleen weet je niet of je de volgende week nog steeds een kamer hebt, of dat je met al je spullen terug op straat staat. Dat is het enige nadeel.Op maandag 25 oktober 2010 10:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bij makelaars maken we hoe dan ook zo goed als geen kans. We hebben geen vast inkomen en dan kun je het in de meeste gevallen wel vergeten als student zijnde. Het moet echt particulier gebeuren via instanties als DirectWonen
[..]
Hmm, dat is misschien nog wel de moeite waard om eens te proberen!
[..]
Dat soort gedoe is over het algemeen niks voor mij. Een vriend van mij die is/was aan het kraken bij een gigantische pand in Rijnsweerd, 12 verdiepingen voor een mannetje of 10, grote bedrijfskeuken maar ze moesten wel douchen bij de lokale sportverenigingAnti-kraak is natuurlijk anders maar het valt voor mij een beetje in dezelfde onzekere sferen.
quote:Dat is natuurlijk wel episch cool! Ik heb de laatste tijd in ieder geval maar weinig anti-kraak oproepen gezien.Op maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij anti-kraak heb je gewoon alles hoor, gas, water, licht tegen belachelijk lage prijzen. Grote ruimtes meestal, alleen weet je niet of je de volgende week nog steeds een kamer hebt, of dat je met al je spullen terug op straat staat. Dat is het enige nadeel.
Vriend van me heeft 2 jaar anti-kraak gezeten in een schoolgebouw. Hij had een klaslokaal als kamerEn douchen kon in de gymzaal
quote:ja, maar panden mogen op straffe van hoge boetes niet langer dan een x-periode leeg staanOp maandag 25 oktober 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang anti-kraak nog gaat bestaan, aangezien kraken tegenwoordig verboden is
quote:Ik ben hem nu aan het binnenhalen. Ik vond het weghalen van Aster en Cody juist wat te gemakkelijk. Rita is nu gewoon weg en iedereen lijkt zijn of haar leventje behoorlijk makkelijk te herpakken. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.Op maandag 25 oktober 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind hem wel weer goed eigenlijk. Alleen vond ik dat die meid wel heel erg snel omsloeg van "Help de boze meneer wil me pijn doen" naar "Wat een aardige knul, laten we samenwerken!".
Hopelijk wordt dit de volgende aflevering wat beter uitgewerktOverigens ben ik wel blij dat astor en cody voorlopig even out of the picture zijn, anders zou het hele seizoen te veel drama omvatten rondom de kids en niet rondom Dexter.
De aflevering van gisteren heb ik nog niet gezien overigens, die kijk ik vanavond
quote:Ben dan geen Niels, maar ik vind Dexter echt enorm tegenvallen tot nu toe. Voorgaande seizoenen met plezier gekeken, maar heb nu al een aantal keer de twijfel gehad om gewoon te stoppen met kijken...Op maandag 25 oktober 2010 10:45 schreef Nebo het volgende:
Trouwens Niels, wat vind jij tot nu toe van het vijfde seizoen van Dexter? Ik vind de gekozen richting wat tegenvallen namelijk
quote:Ik vond de angst van de controle kwijtraken in het tweede seizoen zelf een stuk sterker dan wat ze tot nu toe laten zien. Op dit moment is hij niet alleen de controle kwijt maar is hij ook gewoon niet meer de extreem sluwe, slimme Dexter die hij hoort te zijn, en dat vind ik jammer.Op maandag 25 oktober 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het gewoon wel mooi om te zien dat hij de complete controle kwijtraakt. Ik vind het absoluut niet slecht tot nu toe, ook niet het beste van de serie maar goed opbouwend naar een nieuw verhaal.
quote:Dat is nou net het hele ideeOp maandag 25 oktober 2010 11:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vond de angst van de controle kwijtraken in het tweede seizoen zelf een stuk sterker dan wat ze tot nu toe laten zien. Op dit moment is hij niet alleen de controle kwijt maar is hij ook gewoon niet meer de extreem sluwe, slimme Dexter die hij hoort te zijn, en dat vind ik jammer.
quote:Hmm stiekem hoop ik dat hij zich briljant herpakt en we dan nog één schitterend finale-seizoen krijgenOp maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is nou net het hele ideeIn de eerste aflevering dacht hij dat hij het wel aankon, maar hij begint steeds grotere fouten te maken. Ik denk dan ook nog steeds dat dit wel eens het laatste seizoen kon worden. Ze kunnen het niet oneindig spannend houden natuurlijk
quote:Dat hij uiteindelijk sterft lijkt me inderdaad onontkoombaar, maar niet dit seizoen. Tenzij hij zich in deze aflevering mooi begint te herpakkenOp maandag 25 oktober 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat Dexter dood gaat. Daarna zie je dat Harrison rare trekjes begint te krijgen en dat dode Dexter zich profileert als de nieuwe Harry.
Dan is de cirkel rondMooi einde lijkt me
quote:Het is pure speculatie hoor, waarschijnlijk slaat het helemaal nergens op
quote:Studio Sport trekt recordaantal kijkersOp maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:hai!
quote:itsa me! Alles wel jongen. Nog spannende verhalen hier?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
itsa me! Alles wel jongen. Nog spannende verhalen hier?
Had ik mn DS maar mee, veel te rustig hier. Of zijn er X-ray verzoekjes?Een doos Cruesli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
itsa me! Alles wel jongen. Nog spannende verhalen hier?
Had ik mn DS maar mee, veel te rustig hier. Of zijn er X-ray verzoekjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Cruesli heeft helemaal geen botjes!
quote:Hij had alleen een forumban heOp maandag 25 oktober 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Studio Sport trekt recordaantal kijkers
hij is er wel gewoon
quote:
quote:Account aangemaaktOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even een accountje aanmachen dan he
quote:ook ff een puntje trouwens waar we het nog over moeten hebbenOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even een accountje aanmachen dan he
quote:Want?Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Nebo het volgende:
Hmm ik zit serieus te overwegen om mijn spaarpot te plunderen voor een Mac
quote:Als je zo aan de grond zit, wil ik je best wel een Big Mac sponsoren hoorOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Nebo het volgende:
Hmm ik zit serieus te overwegen om mijn spaarpot te plunderen voor een Mac
quote:Voor naast mijn oude vertrouwde VAIO. Ik wilde eerst een netbookje halen voor mijn studie, maar volgens mij is het een betere investering om mijn huidige VAIO te gebruiken en thuis een Mac neer te zetten.
quote:Maar waarom zou je thuis niet gewoon ook een PC neerzetten? Ik bedoel, Macs zijn echt hele mooie machines, iMacs zijn supersexy en shit, maar PC's zijn ook echt awesome (en beter op te gamen nog steeds!)Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voor naast mijn oude vertrouwde VAIO. Ik wilde eerst een netbookje halen voor mijn studie, maar volgens mij is het een betere investering om mijn huidige VAIO te gebruiken en thuis een Mac neer te zetten.
quote:Gewoon een iMac en een PC neerzettenOp maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar waarom zou je thuis niet gewoon ook een PC neerzetten? Ik bedoel, Macs zijn echt hele mooie machines, iMacs zijn supersexy en shit, maar PC's zijn ook echt awesome (en beter op te gamen nog steeds!)
quote:That's the way to do it!
quote:ik de centjes voor mijn gamepcOp maandag 25 oktober 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
Ik heb bijna de centjes voor m'n macbookje bij elkaar
quote:Ja duh omdat je een kutbak hebt! Straks heb je een geile PC en zal je weer lekker veel gaan gamen!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
ik ga nooit meer op de rolband....
[ afbeelding ]
quote:Weer een nieuw kitje bestellen?Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef SpankmasterC het volgende:
RROD am confirmed... ga vnv of morgen voor mn 7e reparatie!
quote:#Op maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef Flodder450 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/389900316
WTF man, kijk eens wat er staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |