quote:Jou usericon maakt het plaatje compleetOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef RitseB het volgende:
HAAHAHAHAHAHAHHA IK MOEST KEI HARD LACHEN OM DE TT HIHIHIHAAHAHAHAHAIAHAIHAIAHIDFHAOSD
:d:D:;D:
;D;dF:D:f;;:';((D(Fdf::Df;d
quote:Bij de Androidmarket is het ook al aan het gebeuren.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, een iPhone nemen werkt niet als je van weinig keuze houdt. Opzich qua interface is er niets aan te passen, maar qua applicaties is het onmogelijk om te zien wat er goed is en wat slecht. Er zijn er honderdduizenden die allemaal hetzelfde doen, dus je hebt alsog veelteveel keuze
quote:Waarde spank daar heb je wel gelijk in maar is in die appstore ofzo geen uhm dinges mogelijk om op kwaliteit of populariteit te zoeken ofzo?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, een iPhone nemen werkt niet als je van weinig keuze houdt. Opzich qua interface is er niets aan te passen, maar qua applicaties is het onmogelijk om te zien wat er goed is en wat slecht. Er zijn er honderdduizenden die allemaal hetzelfde doen, dus je hebt alsog veelteveel keuze
quote:Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Flodder450 het volgende:
En omg, die moslimgast met die muts en die lange baard
quote:Heb ik toch man! Maar ik kan dat nooit zo snel
quote:Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!
(Geen idee wat ik zei, maar het klinkt geleerd, interessant en intellectueel, iets dat de heer Enaït ook graag doet![]()
)
quote:TL;DROp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de epistelogische heer Mohammed Enaït. die zich door de centrologische pnanamiek van de juridische wirwar heenworstelt, teneinde met een pledonastische zwier langs de heer Wilders te passeneren en deze linea recta claudius op de mendibula te stoten!
(Geen idee wat ik zei, maar het klinkt geleerd, interessant en intellectueel, iets dat de heer Enaït ook graag doet![]()
)
quote:WAT BEN JE ZUUR RITSEbOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.
quote:Nee, jij bent een fijne jongenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook weer terug. Leuk.
quote:Ik zeg toch dat ik het leuk vind.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een fijne jongen![]()
Ik ben al een week of 2 terug. Dat jij er niet bent, kan ik ook weinig aan doen. Sagrijn
quote:Dat kon ik helaas niet uit de tekst halen
quote:Geen dingen lezen die er niet zijn hé?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat kon ik helaas niet uit de tekst halen
quote:I know. Maar ik ben ALTIJD inseminatie blijven zeggen.
quote:JA, WANT ANDERS MOET IK TOT AAN MIJN ELLEBOOG AAN TOE IN JE ENORME REET SOPPEN, WANT ZO GAAT DAT ALTIJD BIJ KOEIEN!!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef koei het volgende:
IK VIND HET WEL PRETTIG OM TE WETEN DAT SIGMUND GEEN INSEMINATIES MEER DOET!
quote:Hope they hit you with their rythm stick
quote:ALLEEN ALS DE COMMANDANT DAT GOED VINDT. ANDERS STAPPEN WE UIT DE LINIE EN DAT IS NIET HANDIG.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hope they hit you with their rythm stick
[ afbeelding ]
TJAK EN VAN JE RAM EN VAN JE RAPAPAPAPAPA PAM!
quote:
quote:Die van AQ, maar daarna ging het wel Oké. Zat ook op de desire, maar blijf het een kut telefoon vinden. Vooral de browser.. Maps is wel handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Tain het volgende:
[..]Welk plaatje? Alles doet het hier prima op mijn desire...
quote:
quote:Dat viel ook op jaOp zaterdag 23 oktober 2010 10:06 schreef badboynova het volgende:
Ik riep tuig< en whoop daar was ross in 1 keer![]()
quote:Nu vraag ik mezelf af wie er terug komt als ik hoer roepOp zaterdag 23 oktober 2010 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat viel ook op ja! Maar WB Ross
quote:Te duur NickOp zaterdag 23 oktober 2010 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die van AQ, maar daarna ging het wel Oké. Zat ook op de desire, maar blijf het een kut telefoon vinden. Vooral de browser.. Maps is wel handig.
Btw AQ, hij is te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |