quote:Ik heb er ook nog een paar liggenOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Poit het volgende:
[TK] 50+ oldskool computergames verzameling
Tsjeck deze foto..
Ik mis de tijd dat games nog in onnodig grote dozen zaten
En de meeste van die games heb ik ook nog gehad ook..![]()
quote:Het forum werkt al welOp zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal nergens aan zo te zien
Maar check even die link die ik eerder plaatste. Misschien een wat netter oplossing dan dit
quote:Jaa, moet ik me zeker weer opnieuw registeren
quote:Die heb je door iemand anders laten maken?Op zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Mijn header is echt een drie drie zeven awesome!!
quote:Maar natuurlijk poitjeOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, moet ik me zeker weer opnieuw registeren
quote:Nee, dat is het enige dat af isOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef koei het volgende:
[..]
Die heb je door iemand anders laten maken?
quote:Maar dan kan je allang een teaser maken van je site om de spanning op te bouwen!
quote:Nope, de header is zo ultra awesome dat je de spanning voor de rest niet meer aankuntOp zondag 24 oktober 2010 16:58 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan kan je allang een teaser maken van je site om de spanning op te bouwen!
quote:Facebook loginsOp zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ha goeie! Neem ik meeal was het plan om gebruik te gaan maken van Facebook-logins
quote:Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
quote:Facebook-loginsOp zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ha goeie! Neem ik meeal was het plan om gebruik te gaan maken van Facebook-logins
quote:QFT!Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
quote:Weet je wat je eens moet drinken. Bacardi Raz met Fanta. Wordt niet voor niets een raketje genoemd.. Als je ergens kneiterlam van wordt is dat het wel
quote:QFT!Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef koei het volgende:
[..]
Facebook-logins
Ik ga mijn Facebook echt niet zomaar aan een site koppelen, ook al is het enkel maar om in te loggen en kun je daarna een eigen profiel aanmaken. Op Facebook staan 'vertrouwelijke' gegevens die ik niet zomaar met iedereen wil delen, en al helemaal niet met een website die ik niet ken en waar geen bekend bedrijf achter staat.
Ik zou hier nog even goed over nadenken als ik jou was. Nederland is sowieso niet zo pro facebook en dit kan je veel potentiele leden gaan kosten.
quote:Anders toch maar door gaan met de Facebook-login naast andere login-servicesOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet drinken. Bacardi Raz met Fanta. Wordt niet voor niets een raketje genoemd.. Als je ergens kneiterlam van wordt is dat het wel
[..]
QFT!
quote:Oh echt??Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Anders toch maar door gaan met de Facebook-login naast andere login-services
En je wordt zo knetterlam
Van raketjes omdat je er zo veel van drinkt
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste wat Ola ooit gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
quote:Fixed, maar ik ben dan ook een halve breezersletOp zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
En je wordt zo knetterlam
Van raketjes omdat je erzo veelvan drinkt
quote:Dus voor een halve breezer geef je me al oral pleasure?Op zondag 24 oktober 2010 18:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT
[..]
Fixed, maar ik ben dan ook een halve breezerslet
quote:Wordt het je te lastig om in te loggen met je kloon?Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
Het valt me op dat die terrormuppet flodder steeds minder aanwezig is?
quote:Ik weet het ww niet meerOp zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Wordt het je te lastig om in te loggen met je kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]Das kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die eerste)
quote:Ik ben net ingemaakt door GameBabeOp zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Rossdale het volgende:
hey gamebabe, ik ben gisteren nog langs je huisje geredenik had een feestje in de dobbendreef
quote:
quote:Dat moet wel een hele grote pot zijn dan...
quote:Een grote weck-poit.Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele grote pot zijn dan...
quote:Dat is wel een hele slechte woordgrap
quote:Slechte woordgrappen bestaan nietOp maandag 25 oktober 2010 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte woordgrap
Maar hier ook bedtijd! Trusten
quote:Ik vind hem leukOp maandag 25 oktober 2010 01:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte woordgrap
quote:Man met humor
quote:Waar is Morthill eigenlijk?Op maandag 25 oktober 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon twee weken lang mijn eigen flauwe grapjes moeten maken, ik heb jullie gemist
quote:Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagd
quote:Wat is gamingonly?Op maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagdHij is bij gamingonly gaan werken en sindsdien horen we niks meer van hem. Ik denk dat we niet goed genoeg meer zijn ofzo
quote:heb jij wel om je unban gevraagd?Op maandag 25 oktober 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit om zijn unban gevraagdHij is bij gamingonly gaan werken en sindsdien horen we niks meer van hem. Ik denk dat we niet goed genoeg meer zijn ofzo
quote:zoiets?Hoi,
ik was een tijdje geleden geband. Maar ik heb ekte spijt en ben rete-lief enzo.
Mag ik weer terug?
Groetjes!
P.s.: Fok! is super-kewl!
quote:Maar wel "Dé game community van de Benelux" zie ikOp maandag 25 oktober 2010 09:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een soort games.fok.nl, maar dan met minder bezoekers en minder overzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |