Lijkt me niet, allemaal windows 95, 98 spul. Tenzij je een soort trainer download...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Doen die spellen het nog op een hedendaagse computer?
Veel windows 95/98 spellen doen het via een virtual machine of compaitibiliteitsmodus prima op moderne PC'squote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Doen die spellen het nog op een hedendaagse computer?
Als klein Tja'tje wist ik nooit hoe ik de namen van de spelletjes moets spellen. Dus als mn broer eindelijk een keer achter de PC weg was kreeg ik die spelletjes niet opgestartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef Deetch het volgende:
Weten jullie kinderen nog wel wat dos is? Dat is een soort Linux maar dan zonder grafische interface en muis.
ik typte altijd DIR in. dan kon je alle namen van spelletjes gewoon over typen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als klein Tja'tje wist ik nooit hoe ik de namen van de spelletjes moets spellen. Dus als mn broer eindelijk een keer achter de PC weg was kreeg ik die spelletjes niet opgestart
One word: lees de OPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef classpc het volgende:
One word: Dosbox.
Jammer dat je niet aan verzenden doet. Waar eventueel op te halen?
Leidschendam (bij Den Haag).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef classpc het volgende:
One word: Dosbox.
Jammer dat je niet aan verzenden doet. Waar eventueel op te halen?
Sorry, maar ik heb momenteel geen tijd om losse pakketjes te gaan versturen, ben druk met klussen en verhuizen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer dat je niet aan losse verkoop doet
Jammer, dat is voor mij wat te ver uit de buurt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef windsurfer_1970 het volgende:
[..]
Leidschendam (bij Den Haag).
Het is anders een voor mij te groot pakket, heb geen auto om het weg te brengen en heb mijn verhuisdozen hard nodig nu
Zitten zeker hele mooie klassiekers tussen, wat dacht je van Grand Prix 2 en 7th guest (niet op foto).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Jammer, dat is voor mij wat te ver uit de buurt.
Wel jammer, zitten mooie games tussen. Return to Zork, Megarace, Spear of Destiny, Leisure Suit Larry
Ik kom regelmatig in Voorburg/Leidschendamquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef windsurfer_1970 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb momenteel geen tijd om losse pakketjes te gaan versturen, ben druk met klussen en verhuizen.
Lijkt misschien zo op de foto, is echter niet het geval. Deze stapel heeft nooit zon genoten, gezien deze in een kamer staat waar geen zon binnenkomt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54:51 schreef DragonFire het volgende:
Op de foto lijken sommige dozen wat verkleurt. Is dit de foto of zijn ze echt verkleurt door de zon?
quote:In principe verkoop ik het pakket alleen compleet, maar verzenden is voor mij niet mogelijk. Pakket wordt te groot, heb geen auto en geen postkantoor op loopafstand.Op woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef DragonFire het volgende:
Zou je eventueel wel versturen als ik het hele pakket koop?
Ik betaal dan uiteraard verzendkosten.
quote:Dat zou fijn zijn geweestOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef DragonFire het volgende:
ai jammer
Anders had ik het wel willen overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |