abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87843987
*O* uit vorige Topic.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:

[..]

Haha, nu doe jij precies hetzelfde.

echt niet :N ik heb totaal niks tegen moslims of wat dan ook, wil je hoofddoek doe je dat maar, wil je 6 lakens om je heen kan me ook niet schelen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87844020
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat denken dus de Wilders volgelingen, dat alle moslims slecht zijn, echt dat zijn mensen die te zwart-wit denken.
Snap je het nu?
pi_87844072
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Snap je het nu?
nee, zal wel aan mij liggen, maar snap je nu echt niet. :@
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:22:54 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_87844086
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat logischerwijs alle mensen dezelfde rechten en plichten hebben, er sprake was van ongelijkheid, stond MLK aan de goede kant en streed hij voor een rechtvaardige zaak. Daar kun je echt niets anders van maken.

Wilders wil in sommige gevallen ongelijke rechten voor gelijke mensen, daar staat hij haaks op dat wat recht is en daarom past hij absoluut niet in dat rijtje. De waardes zijn echt ongelijk, daar ga jij scheef.
MLK streed voor de rechtvaardige zaak. Ja dat vind jij ! Niet die honderduizenden blanken die hem niet zagen zitten en hem haatten voor wat ie vertegenwoordigde. Dat is geredeneerd naar jouw normen en waarden, niet naar die van een hoop Amerikanen in die tijd.

De simpele stelling is "het is wel begrijpelijk als iemand continue een mening verkondigd die niet de jouwe is dat ie uiteindelijk wordt omgelegd"
pi_87844194
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:
*O* uit vorige Topic.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:

[..]

Haha, nu doe jij precies hetzelfde.

echt niet :N ik heb totaal niks tegen moslims of wat dan ook, wil je hoofddoek doe je dat maar, wil je 6 lakens om je heen kan me ook niet schelen.
ik heb ook niks tegen moslims,maar vind t bijv. te ver gaan dat mijn buurmeisje haar broodje stiekem op de wc eet op school omdat ze solidair moet zijn met 4 kids die ramadan houden.... -O-
pi_87844219
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ik heb ook niks tegen moslims,maar vind t bijv. te ver gaan dat mijn buurmeisje haar broodje stiekem op de wc eet op school omdat ze solidair moet zijn met 4 kids die ramadan houden.... -O-
Schandalig.
Straks moeten de blonde meiden in Nederland in een burka lopen omdat de moslim mannen zich niet in kunnen houden. ;)
pi_87844269
heksje, mijn dochter is ondertussen weer heelhuids terug uit Parijs en wilde spinazie eten, en snert en zei nu weet ik waarom ik zoveel van holland hou... O+
pi_87844312
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Anniebab het volgende:
heksje, mijn dochter is ondertussen weer heelhuids terug uit Parijs en wilde spinazie eten, en snert en zei nu weet ik waarom ik zoveel van holland hou... O+
oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer. >:) O+
pi_87844333
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Schandalig.
Straks moeten de blonde meiden in Nederland in een burka lopen omdat de moslim mannen zich niet in kunnen houden. ;)
wat een stomme opmerking
pi_87844365
ik vind echt de Wilders volgelingen horen alleen maar bla bla bla van buitenlanders hoofddoekjes etc.etc. en trappen daarin, wil alleen mensen aan hun verstand brengen dat we een multi culti samenleving hebben en dat het gewoon gewoon is dat er vrouwen met hoofddoekjes op straat lopen, zat vanmiddag in het zwembad en daar zat ook een moeder met een burka, geloof me niemand kijkt omdat iedereen gewoon aan alles gewend is hier.
al dat geroep van buitenlanders dit en dat leef gewoon erger je niet, geniet van de buitenlandse keuken, stap eens een turkse of marokaanse winkel binnen en laat je adviseren door een verkoopster die je dadels of wat dan aanprijst.
pi_87844374
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer. >:) O+
hahaha ja voor je t weet is alles weer zo 'gewoon'.... :D
pi_87844432
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Anniebab het volgende:

[..]

hahaha ja voor je t weet is alles weer zo 'gewoon'.... :D
dat bedoel ik, hahha dan roepen ze weer mam heb geen schone sokken mam heb je die broek al gewassen ligt al 3 weken in de wasmand 8)7 terwijl ik elke dag de wasmand wegwas, maar je kent dat wel, meisjes :'( af en toe om te huilen.
pi_87844458
quote:

[..]

wat een stomme opmerking
Mwah wat mij betreft een logische beredenering, in de islamitische wereld zie je hooguit je eigen vrouwelijke familieleden zonder bedekking.
Hier in Nederland lopen er godzijdank nog vrouwen rond die ook nog mogen laten zien dat ze vrouw zijn en iets zegt mij dat moslims moeite hebben met vreemd vrouwelijk schoon in het openbaar omdat ze zich met moeite kunnen beheersen.
Ze zijn het simpelweg niet gewend.
pi_87844521
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Jian het volgende:

[..]

MLK streed voor de rechtvaardige zaak. Ja dat vind jij ! Niet die honderduizenden blanken die hem niet zagen zitten en hem haatten voor wat ie vertegenwoordigde. Dat is geredeneerd naar jouw normen en waarden, niet naar die van een hoop Amerikanen in die tijd.
Ik begrijp je wel, maar ik krijg dat van toen en dit van nu niet op één rij, al kan ik dan weer niet goed verwoorden waarom niet.

quote:
De simpele stelling is "het is wel begrijpelijk als iemand continue een mening verkondigd die niet de jouwe is dat ie uiteindelijk wordt omgelegd"
Ja, als die mening consequenties heeft voor de groep mensen die niets kwaads in de zin hebben, gewoon bijdragen en meedoen in de maatschappij, dan begrijp ik dat iemand met een kort lontje vanuit die groep een ongewenste activiteit gaat ontplooien. Het gaat ook niet om "een mening", het gaat om ongenuanceerde meningen van een politicus, bij voortduring, categorisch en in de richting van één groep.
pi_87844534
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vind echt de Wilders volgelingen horen alleen maar bla bla bla van buitenlanders hoofddoekjes etc.etc. en trappen daarin, wil alleen mensen aan hun verstand brengen dat we een multi culti samenleving hebben en dat het gewoon gewoon is dat er vrouwen met hoofddoekjes op straat lopen, zat vanmiddag in het zwembad en daar zat ook een moeder met een burka, geloof me niemand kijkt omdat iedereen gewoon aan alles gewend is hier.
al dat geroep van buitenlanders dit en dat leef gewoon erger je niet, geniet van de buitenlandse keuken, stap eens een turkse of marokaanse winkel binnen en laat je adviseren door een verkoopster die je dadels of wat dan aanprijst.
Ok,allemaal goed,zolang ze maar geen gezamenlijk zwemuur hebben waar ze met burka en al t water induiken....komt dus ook al voor he?
pi_87844535
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vind echt de Wilders volgelingen horen alleen maar bla bla bla van buitenlanders hoofddoekjes etc.etc. en trappen daarin, wil alleen mensen aan hun verstand brengen dat we een multi culti samenleving hebben
Een opgedrongen samenleving.
quote:
en dat het gewoon gewoon is dat er vrouwen met hoofddoekjes op straat lopen, zat vanmiddag in het zwembad en daar zat ook een moeder met een burka, geloof me niemand kijkt omdat iedereen gewoon aan alles gewend is hier.
Wij halen regelmatig wat bij de Turkse supermarkt maar daar koop ik brood en hoef ik er verder geen opgedrongen geloofsovertuiging of levensstijl bij.
pi_87844623
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Daar kunnen die moslim meisjes niets aan doen, daar moet je die school op aanspreken. Er zijn er veel die Roomser dan de Paus zijn, schijnbaar ook op die school.
pi_87844673
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ok,allemaal goed,zolang ze maar geen gezamenlijk zwemuur hebben waar ze met burka en al t water induiken....komt dus ook al voor he?
hebben ze hier al, en het zal me echt een rotzorg wezen meen ik echt, geloof 2 avonden in de week 2 uur zwemmen voor de buitenlandse vrouw, waarom niet, er zijn genoeg moslima`s die ook van zwemmen houden.
pi_87844817
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Daar kunnen die moslim meisjes niets aan doen, daar moet je die school op aanspreken. Er zijn er veel die Roomser dan de Paus zijn, schijnbaar ook op die school.
ik weet ook wel dat die meisjes t niet zullen bepaald hebben, ik bedoel alleen dat t niet gekker moet gaan worden.... :|W
pi_87844820
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Bij nader inzien, ik geloof er gewoon echt geen moer van dat kinderen verboden wordt om hun lunch te eten en dat kinderen gedwongen worden om dat op he toilet te doen.
pi_87844871
Doe maar telefoonnummer van die school, dan ga ik ze maandagmorgen tijdens het eerste lesuur bellen :Y
pi_87844927
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar telefoonnummer van die school, dan ga ik ze maandagmorgen tijdens het eerste lesuur bellen :Y
Ojee.
pi_87844996
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Bij nader inzien, ik geloof er gewoon echt geen moer van dat kinderen verboden wordt om hun lunch te eten en dat kinderen gedwongen worden om dat op he toilet te doen.
ja dat kan ik niet helpen, tis toch echt waar....zij mocht helemaal niet eten en belde vanaf de wc haar moeder dat ze nu stiekem der broodje at op de plee...
pi_87844999
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Een opgedrongen samenleving.
[..]

Wij halen regelmatig wat bij de Turkse supermarkt maar daar koop ik brood en hoef ik er verder geen opgedrongen geloofsovertuiging of levensstijl bij.
daar ging het mij niet om Dementor, als ik de turk binnen stap wordt er ook niet over Alah gepreekt.
weet je wat me opvalt en vooral waar ik woon en ja de Hollanders zijn in de minderheid, maar welke winkel je ook stapt ze zijn vriendelijk, hebben de tijd voor je, meisjes van thuiszorg en die in het ziekenhuis werken, allemaal even lief daarom dat haatzaien gaat maar door en door en het wordt steeds erger geloof me, of er nu een wilders is of geen Wilders, mensen zien niet in wat een rijkdom het is om met zoveel volken onder 1 dak te mogen wonen.
echt ik ben geen heiligen, kanker ook wel eens op die kutmarokanen die hun nek verdraaien als ik met mijn jongste meid langsloop en als ze niet reageert voor hoer wordt uitgemaakt, maar dan zeg ik er ook wat van. maar ben gewoon bang voor wat de *toekomst* brengt met al dat haatzaaien tussen de moslims en niet moslims ( wij dus)
pi_87845069
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

daar ging het mij niet om Dementor, als ik de turk binnen stap wordt er ook niet over Alah gepreekt.

Het is Allah. ;)

quote:
weet je wat me opvalt en vooral waar ik woon en ja de Hollanders zijn in de minderheid, maar welke winkel je ook stapt ze zijn vriendelijk, hebben de tijd voor je, meisjes van thuiszorg en die in het ziekenhuis werken, allemaal even lief daarom dat haatzaien gaat maar door en door en het wordt steeds erger geloof me, of er nu een wilders is of geen Wilders, mensen zien niet in wat een rijkdom het is om met zoveel volken onder 1 dak te mogen wonen.
echt ik ben geen heiligen, kanker ook wel eens op die kutmarokkanen die hun nek verdraaien als ik met mijn jongste meid langsloop en als ze niet reageert voor hoer wordt uitgemaakt, maar dan zeg ik er ook wat van. maar ben gewoon bang voor wat de *toekomst* brengt met al dat haatzaaien tussen de moslims en niet moslims ( wij dus)
Natuurlijk zijn er ook welwillende allochtonen, ik ken er nog zat uit de tijd dat ik in de randstad woonde.
Maar daar gaat het nu toch niet om?
pi_87845072
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ojee.
Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:46:21 #27
241662 Jian
Well, well, well
pi_87845117
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar ik krijg dat van toen en dit van nu niet op één rij, al kan ik dan weer niet goed verwoorden waarom niet.
[..]

Ja, als die mening consequenties heeft voor de groep mensen die niets kwaads in de zin hebben, gewoon bijdragen en meedoen in de maatschappij, dan begrijp ik dat iemand met een kort lontje vanuit die groep een ongewenste activiteit gaat ontplooien. Het gaat ook niet om "een mening", het gaat om ongenuanceerde meningen van een politicus, bij voortduring, categorisch en in de richting van één groep.
De grens ligt bij geweld. Ik kan jou hier met woorden bestrijden tot we een ons wegen en vice versa, maar ik ga je niet uiteindelijk opzoeken om je voor je kop te slaan of je ruiten in te gooien en ik neem aan dat jij dat ook niet doet. Er zijn users (Nowlive-style) die zoals je weet daar uiteindelijk wel toe over gaan. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die mensen, net als dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die uiteindelijk iemand neerknallen omdat hij een mening verkondigd die niet de hunne is.

Aangaande Wilders kun je daarnaast natuurlijk nog bediscussiëren of hij doet wat jij zegt. (het verhaal Islam versus moslims)
pi_87845156
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
Mwah, als Fatima en Mohammed een beetje moeite hebben met het feit dat Annelore wel een boterham met kaas mag en kan eten geloof ik best dat de juf aan Annelore vraagt of ze haar boterham buiten de klas op wil eten.
Anders mag de juf aan papa en mama uitleggen waarom Annelore haar boterham heeft gedeeld met Fatima en Mohammed omdat ze zo'n honger hadden. ;)
pi_87845253
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ja dat kan ik niet helpen, tis toch echt waar....zij mocht helemaal niet eten en belde vanaf de wc haar moeder dat ze nu stiekem der broodje at op de plee...
En dan bel je zelf niet even om dat te checken? Ik wil je graag geloven, maar 't gaat er bij mij niet in :N
Dit zou, gecontroleerd en al, een enorme rel geven op veel plaatsen als het naar buiten zou komen.
pi_87845401
:@ ja Dementor het is Allah inplaats van Alah.
pi_87845505
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Jian het volgende:

[..]

De grens ligt bij geweld. Ik kan jou hier met woorden bestrijden tot we een ons wegen en vice versa, maar ik ga je niet uiteindelijk opzoeken om je voor je kop te slaan of je ruiten in te gooien en ik neem aan dat jij dat ook niet doet. Er zijn users (Nowlive-style) die zoals je weet daar uiteindelijk wel toe over gaan. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die mensen, net als dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die uiteindelijk iemand neerknallen omdat hij een mening verkondigd die niet de hunne is.

Aangaande Wilders kun je daarnaast natuurlijk nog bediscussiëren of hij doet wat jij zegt. (het verhaal Islam versus moslims)
Jouw grens is ook de mijne, daarover geen twijfel mogelijk. En toch heb ik heel af en toe (op één hand te tellen) geweld gebruikt zonder dat ze mij aanraakten. Ik ben er niet trots op, maar 't gebeurde wel. Daarom kan ik het begrijpen (trouwens, het hielp wel, dat geweld, 't gedoe was iedere keer gelijk over)
pi_87845540
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En dan bel je zelf niet even om dat te checken? Ik wil je graag geloven, maar 't gaat er bij mij niet in :N
Dit zou, gecontroleerd en al, een enorme rel geven op veel plaatsen als het naar buiten zou komen.
Waarom zou ik bellen?t gaat toch om een kind van een kennis? ik gaf t als voorbeeld dat dit soort dingen ook voorkomen,en dat ik dat heel ver vind gaan. voor de rest heb ik niks tegen die mensen....
pi_87846151
Burp!
pi_87846544
Ik heb Thais gegeten. Ik ben benieuwd wat voor geloofsovertuiging en levensstijl me daarbij opgedrongen is.
pi_87846795
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb Thais gegeten. Ik ben benieuwd wat voor geloofsovertuiging en levensstijl me daarbij opgedrongen is.
Wat voor curry gerecht had je?
pi_87846807
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Bhoedisme :Y
pi_87846854
kijk ondertussen naar het televisier gala, wat een aanfluiting nederlanders kunnen echt geen ala oscar sjow in elkaar zetten, komt zo een stomme Oprah voorbij die haar na probeert te doen.
pi_87846968
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wat voor curry gerecht had je?
Geen curry, Thai Beef, nr. 85.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dan wrijf ik even over m'n bolle buikje :)
pi_87847450
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
kijk ondertussen naar het televisier gala, wat een aanfluiting nederlanders kunnen echt geen ala oscar sjow in elkaar zetten, komt zo een stomme Oprah voorbij die haar na probeert te doen.
Heb je de rode loper-show ook gezien? Ik liep vandaag nog voor Carré langs en vroeg me af of een beetje limousine daar de bocht nog kan halen met die noodbrug daar.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:31:09 #41
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87847516
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_87847813
Damn vergeten, ff inschakelen :o.

Ah, het duurt nu nog een uur :P.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87848020
Mooi om John de Mol te zien zitten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:40:44 #44
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87848097
Ik vond Laurens beter :{
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:43:40 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_87848262
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat wordt je nimmer opgedrongen en je hoeft ook niet dood als je geen Boeddhist bent :)
pi_87848328
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond Laurens beter :{
Beter dan John de Mol?
pi_87848391
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat wordt je nimmer opgedrongen en je hoeft ook niet dood als je geen Boeddhist bent :)
Ja, dat is bij de Turkse supermarkt wel anders :o
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:46:35 #48
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87848423
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Beter dan John de Mol?
Kan die ook zingen? :D
pi_87848552
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Die haten hun clientèle :Y
pi_87848668
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:52:43 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87848763
quote:
Die is snel, is zag hem vanmiddag nog in de rechtzaal :D
pi_87849176
Weekend :P Wie gaan er allemaal naar de kerk dit weekend :P
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:00:31 #53
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87849218
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer? O~) :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:00:53 #54
241662 Jian
Well, well, well
pi_87849239
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

moet je daar wel dood als je Boeddhist bent?
pi_87849269
quote:
Ik ben niet zo'n ochtendmens :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:01:33 #56
241662 Jian
Well, well, well
pi_87849283
quote:
Is het gratis?
pi_87849346
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Alweer? O~) :P
IK ga niet, kom ik nu op een lijstje :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:03:22 #58
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87849403
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

IK ga niet, kom ik nu op een lijstje :P
Ja, bij petrus :Y
pi_87849475
Andre van Duin is nog steeds grappig _O_
pi_87849644
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ja, bij petrus :Y
Boodschappentasje van Nescafé voor jou :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:07:44 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_87849710
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Andre van Duin is nog steeds grappig _O_
Tuurlijk, je moet het alleen gewoon willen zien :{
pi_87849840
quote:
Kerkgang is ook best geil, dit las ik ooit ergens:

"Zie de overeenkomsten tussen een vrouwenlichaam en een kathedraal met twee torens, en bedenk dan waar de gemeente die kathedraal binnengaat - de kerk als Moeder Gods alwaar de gemeente de schoot binnenschrijdt om het Woord Gods te aanschouwen"
pi_87849887
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Tuurlijk, je moet het alleen gewoon willen zien :{
Ik vind 'm grappiger dan degenen die uit zijn handen de Televizierring mochten ontvangen :{
pi_87849921
nou achter de rug Carlo en Irene hebben de televisier ring gewonnen met hun tv kantine, wat ik daarvan vind zeg ik maar ff niet :X
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:12:44 #65
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87850002
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
nou achter de rug Carlo en Irene hebben de televisier ring gewonnen met hun tv kantine, wat ik daarvan vind zeg ik maar ff niet :X
* HiDiHo zegt ook ff niets :P
pi_87850044
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Ach, ze hebben zich wel bloot gegeven en een enorm risico gelopen op tv-gebied. Daarnaast hebben ze enorm veel kritiek gehad (in 't begin). Gun 't ze wel.

Linda met haar zaterdagavond gebrabbel of het tigste seizoen van de mol kan me qua prijs minder bekoren.
pi_87850057
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

[..]

JOH !!!
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.

dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
:*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_87850066
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Kom op! Maak gebruik van je recht op vrije meningsuiting!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:17:11 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_87850216
Ik had bezoek en heb zomaar de hele uitzending van de Televersiering gezien :@
pi_87850237
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef remlof het volgende:
Ik had bezoek en heb zomaar de hele uitzending van de Televersiering gezien :@
Je moeder :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_87850290
Chantal Janszen.... :X
pi_87850313
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

* HiDiHo zegt ook ff niets :P
Je bent ook bang voor Teun, hè?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:19:20 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_87850330
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Prototype domme blonde doos inderdaad.

Ik hoop dat ze goed kan pijpen, dan kan ze tenminste nog iets :')
pi_87850341
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Ahhh ik vind dat ook zo'n kutwijf. Ik weet niet eens waarom eigenlijk
pi_87850386
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

JOH !!!
[..]

:*
onderste quote was ik ff heel erg boos. :Y
pi_87850393
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Ja, wat is dat toch? Ik heb ook een hekel aan haar. Hoe kan dat? Waar ligt dat aan?
pi_87850414
Rene van der Gijp had ik graag zien winnen in zijn categorie.... -O-
pi_87850422
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kom op! Maak gebruik van je recht op vrije meningsuiting!
oke komt ie, zit je goed, vind het een HEEL DOM programma. punt.
pi_87850436
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Anniebab het volgende:
Rene van der Gijp had ik graag zien winnen in zijn categorie.... -O-
eens. ^O^
pi_87850439
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

onderste quote was ik ff heel erg boos. :Y
Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten" :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:21:53 #81
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87850445
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je bent ook bang voor Teun, hè?
Piraat hé.....gister nog een reportage over piraten gezien op Discovery Channel :X
pi_87850452
quote:

[..]

Ach zo'n ramp is Frankrijk momenteel ook niet hoor, ligt er even aan waar je bent. Storend vind ik dat ze beelden laten zien op het nieuws van de rellen. Daardoor lijkt het alsof er overal enorme rellen zijn, maar niets is minder waar. Men zegt dat de rellen in Parijs waren, maar niets is minder waar: ze waren in 1 van de voorsteden van Parijs. En ja er zijn problemen met de brandstofvoorzieningen, zo kunnen wij al een week geen diesel tanken.
Maar Annie, ik hoop dat je dochter heeft genoten van al het mooie wat Parijs ook te bieden heeft!

(waar in Nederland is het ook alwaar dat bijna iedere nacht auto's in de hens gaan??)
pi_87850507
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten" :P
Dat zijn geen nullen maar ooo's
pi_87850520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

(waar in Nederland is het ook alwaar dat bijna iedere nacht auto's in de hens gaan??)
Hoogovens, recycling :Y
pi_87850530
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Prototype domme blonde doos inderdaad.

Ik hoop dat ze goed kan pijpen, dan kan ze tenminste nog iets :')
Humor heeft ze iig NIET!!.... :N
pi_87850550
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zijn geen nullen maar ooo's
Dus die arts van Heksje heeft er maar 35 waaronder haar eigen familie ;)
pi_87850577
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dus die arts van Heksje heeft er maar 35 waaronder haar eigen familie ;)
Yep en zelfs dan heeft ie geen tijd
pi_87850627
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:27:19 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_87850661
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Humor heeft ze iig NIET!!.... :N
Het concept van humor is te hoog gegrepen voor haar :')
pi_87850686
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Yep en zelfs dan heeft ie geen tijd
het is een zij :Y
pi_87850729
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
Rustig, rustig....geen paniek ;)

Ik las dit:

Bron: http://binnenland.nieuws.nl/546238
quote:
Relatief veel patiënten voor Nederlandse huisarts

(Novum) - Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten. Ter vergelijking: een Franse arts telt er gemiddeld 622. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg Nivel en de Universiteit Maastricht. De studie vond plaats in acht Europese landen: Nederland, Duitsland, België, Denemarken, Zweden, Finland, Frankrijk en Engeland.

Nederlandse artsen blijken de meeste patiënten te hebben. Gemiddeld hebben huisartsen in de acht landen zo'n 1500 patiënten. In Frankrijk en België is dit aantal laag, in Nederland en Zweden hoog.

Het aantal patiënten per huisarts is volgens onderzoeker Jouke van der Zee geen indicator voor de kwaliteit van de zorg. Wel leidt het hoge aantal patiënten ertoe dat huisartsen in Nederland minder huisbezoeken afleggen dan hun Europese collega's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 22:29:20 ]
pi_87850748
quote:

[..]

Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe. :o .. :P
pi_87850920
quote:

[..]

Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog _O-
Ik mag je wel :')
pi_87851079
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog _O-
Ik mag je wel :')
ja dat kwam ze kon amper nederlands echt en heb dat smiddags ook even haarfijn tegen de dokter gezegt, ik sta op goede voet met mijn HA omdat ze eigenlijk en daar wijd ik even niet over uit, mij tot 2 keer toe iets heeft laten doen terwijl ze een ambulance had moeten bestellen toen ik bij haar kwam voor klachten.

en ik vind jou ook lief, maar dat wist je al :*
pi_87851107
Die oude manke wijven hier op Fok! _O_
pi_87851109
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe. :o .. :P
*O*
pi_87851155
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die oude manke wijven hier op Fok! _O_
Tis wat he? O-)
pi_87851211
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis wat he? O-)
Ja, ECHT. :Y ;) :*
pi_87851266
ja, het is een dik lelijk oud wijf en hinkt ook nog door de praktijk, ze is nieuw bij mijn HA maar geen aanwinst als je het mij vraagt, ze zij nog tegen mijn HA waar ik bij was, mevr ******* is een beetje obsternaat of hoe je dat ook schrijft, nou ja zeg moet je niet zeggen waar ik bij ben, ik ben beleefd en zal iedereen met respekt behandelen, maar me zo te kakken zetten bij mijn HA echt had ze maar in de pc moeten kijken dan wist ze dat als ik bel ik niet zomaar voor een griepje bel voor een afspraak.

heb ook even haarfijn laten doorschemeren dat ik wel 5 keer door de foon s`morgens had gezegt, zeg tegen de HA mijn naam dan zal ze zeggen prop haar er maar tussen ( zoals ze dus op mijn aanraden deed) mijn naam even tegen mijn HA zeggen en hoppa was gelijk om 1 uur bent U de eerste >:)
pi_87851332
nou genoeg over HA enzo, is er nog wat leuks te melden???
pi_87851401
gooi deze er maar even in, draai hem al de hele dag een paar keer *O*

pi_87851408
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
ja, het is een dik lelijk oud wijf en hinkt ook nog door de praktijk, ze is nieuw bij mijn HA maar geen aanwinst als je het mij vraagt, ze zij nog tegen mijn HA waar ik bij was, mevr ******* is een beetje obsternaat of hoe je dat ook schrijft, nou ja zeg moet je niet zeggen waar ik bij ben, ik ben beleefd en zal iedereen met respekt behandelen, maar me zo te kakken zetten bij mijn HA echt had ze maar in de pc moeten kijken dan wist ze dat als ik bel ik niet zomaar voor een griepje bel voor een afspraak.

heb ook even haarfijn laten doorschemeren dat ik wel 5 keer door de foon s`morgens had gezegt, zeg tegen de HA mijn naam dan zal ze zeggen prop haar er maar tussen ( zoals ze dus op mijn aanraden deed) mijn naam even tegen mijn HA zeggen en hoppa was gelijk om 1 uur bent U de eerste >:)
Ze is nog dik en lelijk ook ... Nou ik zou een andere huisarts zoeken :(
pi_87851428
:o iedereen gelijk weer weg
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:46:36 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_87851441
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over HA enzo, is er nog wat leuks te melden???
Ja, waarom vliegt een heks op een bezem?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87851446
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze is nog dik en lelijk ook ... Nou ik zou een andere huisarts zoeken :(
nee HA is wel oke alleen dat domme wijf niet wat een flutassistente :'(
pi_87851496
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, waarom vliegt een heks op een bezem?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* en zo is het maar net
pi_87851498
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Toverheks het volgende:
:o iedereen gelijk weer weg
Ja buitenlanders, dikke, manke, vrouwen en oudjes taaien af w/
pi_87851626
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja buitenlanders, dikke, manke, vrouwen en oudjes taaien af w/
ach Soury zo bedoel ik het echt niet, maar ze maakte me echt boos, wat een kuttekop meen ik echt dacht me echt ff de les te lezen, ik zou als ik er zo over nadenk, nooit iemand op iets uiterlijk pakken, echt zo ben ik helemaal niet maar dat wijf echt wat een kreng en ze keek me over dat brilletje van haar heen zo vies aan.

maar mag haar maandag weer een bezoekje brengen was vergeten gisteren me griepprik te halen, zal haar vriendelijk behandelen als ze maar 1 woord tot me richt >:)
pi_87851773
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*O* en zo is het maar net
heksie,jij lijkt me trouwens echt een type die over een paar jaar in de Benidorm Bastards kan spelen,lekker ongegeneerd mensen in de zeik nemen...... :s)
pi_87851874
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Anniebab het volgende:

[..]

heksie,jij lijkt me trouwens echt een type die over een paar jaar in de Benidorm Bastards kan spelen,lekker ongegeneerd mensen in de zeik nemen...... :s)
:o over een paar jaar al, noem je me nu tegen de bejaardegrens aan :o en dat vind ik ook een walgelijk prog. dat benidorm bastards klein stukje gezien en weggezapt.
ben niet zo van die *humor* dingen ben meer jiskefet enzo dat is pas mijn humor, koefnoen een klein beetje alleen wes en yo maar dan houd het wel op met leuke dingen op tv waar ik om kan lachen.
ja najib amhali vind ik top en herman finkers.

een freek de jonge nee is ook niet mijn humor of een youp, vieze zwetende vent die mag ook mijn deur voorbij gaan.
pi_87851926
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dat is iid een dom programma
pi_87851989
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o over een paar jaar al, noem je me nu tegen de bejaardegrens aan :o en dat vind ik ook een walgelijk prog. dat benidorm bastards klein stukje gezien en weggezapt.
ben niet zo van die *humor* dingen ben meer jiskefet enzo dat is pas mijn humor, koefnoen een klein beetje alleen wes en yo maar dan houd het wel op met leuke dingen op tv waar ik om kan lachen.
ja najib amhali vind ik top en herman finkers.

een freek de jonge nee is ook niet mijn humor of een youp, vieze zwetende vent die mag ook mijn deur voorbij gaan.
Ik vind t wel grappig, en nee hoor ik bedoel over heeeeel veeell jaren ,..... :*
pi_87852010
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

ik zou me de pleuris schamen als ik mijn oma zo op tv tekeer zag gaan.

Annieeeeeee kijk jij daar echt naar??? en je kijkt zeker ook naar dat oh oh cherso :|W
pi_87852098
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik vind t wel grappig, en nee hoor ik bedoel over heeeeel veeell jaren ,..... :*
oke leg me dan in het kort uit wat jij daar grappig aan vind, ik vind het beschamend dat er 2 bejaarde vrouwen in een leger des heilspakje zitten te blowen en over sex te praten op een bankje, want dat stukje had ik gezien.
pi_87852119
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik zou me de pleuris schamen als ik mijn oma zo op tv tekeer zag gaan.

Annieeeeeee kijk jij daar echt naar??? en je kijkt zeker ook naar dat oh oh cherso :|W
Nou ja als t opstaat wel ff,dieoudjes doen t best grappig soms... :@ En nee oh oh cherso vind ik niks.... :N
pi_87852202
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ja als t opstaat wel ff,dieoudjes doen t best grappig soms... :@ En nee oh oh cherso vind ik niks.... :N
oke voor ieder wat wils hoor.
pi_87852221
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke leg me dan in het kort uit wat jij daar grappig aan vind, ik vind het beschamend dat er 2 bejaarde vrouwen in een leger des heilspakje zitten te blowen en over sex te praten op een bankje, want dat stukje had ik gezien.
Nou ik vind t wel humor ,maar zo zie je maar we zijn allemaal anders.... :Y
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:07:21 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_87852230
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Vind het een genant programma, en helemaal niet leuk. Het klopt gewoon niet, die oudjes die dit soort dingen zeggen, kromme tenen :o
pi_87852263
Is er nog iets leuks op de treurbuis vanavond, Heksie?
pi_87852305
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ik vind t wel humor ,maar zo zie je maar we zijn allemaal anders.... :Y
gelukkig wel he Annie, dat we niet allemaal hetzelfde zijn, stel je voor er zijn 10 toverheksen :'( of 10 Annie`s :N })
pi_87852340
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
ja pauw en witteman geloof \brammetje schuift aan, maar heb de tv uit zit hier he. *O*

ja Bram bij Pauw en Witteman.
pi_87852372
Ik ga nu Reservoir Dogs kijken voor de zoveelste keer....er is niet veel anders, er spelen iig wel goede acteurs in.... :W
pi_87852407
Bram? Alweer? -O-
pi_87852429
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gelukkig wel he Annie, dat we niet allemaal hetzelfde zijn, stel je voor er zijn 10 toverheksen :'( of 10 Annie`s :N })
Jaaaahaa dan zou t hier uitgestorven zijn..... :D :@
pi_87852471
Natuurlijk is 't kromme tenen, maar dan zijn sommige scènes nog wel grappig :').
pi_87852472
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nu Reservoir Dogs kijken voor de zoveelste keer....er is niet veel anders, er spelen iig wel goede acteurs in.... :W
oh die is zo goed. veel plezier en van zulke films krijg je nooit genoeg. :*
pi_87852753
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Discovery, bizondere woningen ^O^
pi_87853029
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Discovery, bizondere woningen ^O^
O mooi is dat hè? Als ik het over mocht doen werd ik architect.

Die conversies van oude gebouwen vind ik ook prachtig maar wat een ellende moeten de opdrachtgevers bijna altijd doorstaan.
pi_87853169
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

O mooi is dat hè? Als ik het over mocht doen werd ik architect.

Die conversies van oude gebouwen vind ik ook prachtig maar wat een ellende moeten de opdrachtgevers bijna altijd doorstaan.
Ik vind dit type programma's fantastisch (niet die goedkope nederlandse shit). Maar waarom zou je nu geen architect meer kunnen worden?
pi_87853515
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik vind dit type programma's fantastisch (niet die goedkope nederlandse shit).
Ik kijk er ook graag naar. Eén van de mooiste afleveringen vond ik die waarin een ouder Engels ecjtpaar een op het oog nogal bont gekleurd modern huis in Spanje of Portugal wilden bouwen terwijl er alleen nog maar witte, klassiek pannengedekte woningen gebouwd mochten worden.
quote:
Maar waarom zou je nu geen architect meer kunnen worden?
Ik ben 43 en niet heel ontevreden met het beroep dat ik nu uitoefen.

Nu weer terug naar een oude TopGear op Veronica.
pi_87853884
ik wens jullie allemaal slaap lekker :Z
pi_87853975
Trusten, Heksie :W
pi_87853995
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram? Alweer? -O-
En de volgende rechters worden ook alweer gewraakt..door de uitspraken van Verhey..
pi_87854649
Alles wat jij vindt is een realiteit
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 05:31:02 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859477
Klaarwakker. Keelpijn. Snotneus.

It's good to be home!
-O-

Maar vanaf 19:00 uur als een blok geslapen, dat dan weer wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:52:58 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859675
Kopje thee, Oh, oh Cherso en dan is het al (...) bijna 08:00 uur. Met iets minder keelpijn.
En koud met mijn armen boven het dekbed uit.

Even kijken hoe laat de markt opent, dan ben ik vandaag gewoon een early bird special.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:54:55 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859681
Negen uur. Dan nog maar even iets YouTuben. Met nog een kopje thee er neffe.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:55:22 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859684
Of ik ga een potje kwartetten.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:56:15 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859686
Kijken of ik Jersey Shore ergens kan vinden.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:07:13 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859715
Fuck Flash. Later maar even op laptop aanschouwen.
Dan ga ik maar naar de Appie.

Boeiend, no? Interesting auch!
pi_87859778
Ik moet de buitenkant boven verven, denk je dat zoiets leuk is?
pi_87859785
Ga lekker op de grond liggen joh!

pi_87859788
Juud is naar de make over gay toe.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:45:45 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87859855
Oh ja, dat las ik! Maar toen was ik te suf om nog te reageren.
Leuk! Ben heel benieuwd hoe gemetamorfosed ze terugkomt!

Off to the Appie. Honger! En zin in een latte, maar geen melk in huis.
pi_87859888
*O* goedemorgen *O*
Cc een jetlag :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:42:34 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87860174
Nee hoor, geen jetlag. Was gisteren alleen doodop van een etmaal doorhalen en ben op de bank in slaap gevallen.
Maar nu weer zo fit als een hoentje, met een uitsmijtertje voor mijn neus.

En wat is het koud!
pi_87860250
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor, geen jetlag. Was gisteren alleen doodop van een etmaal doorhalen en ben op de bank in slaap gevallen.
Maar nu weer zo fit als een hoentje, met een uitsmijtertje voor mijn neus.

En wat is het koud!
oke, ja ff bijkomen moet je weer, en ja inderdaad het is koud, doe je ogen dicht en stel jezelf nog even voor met je gat op het strand. :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:06:00 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87860399
Ook met mijn ogen dicht voel ik dat het hier verre van minimaal 30 graden in de zon is.
Is toch anders. Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Ze staan nu op mijn computer en iPad, zal van de week het een en ander delen.

Nu mijn latte en dan naar de T-mobile shop om te kijken of daar de wachttijd korter is dan telefonisch en online. Tip van de aardige dame aan de telefoon, gisteren.
pi_87860526
Ik moet een kastje hebben waarmee ik digitale tv van beneden naar boven draadloos door kan sturen zonder dat ik boven de setup box nodig heb (dus het ding moet ook de signalen van mijn afstandbediening naar de 2e setup box beneden doorsturen).
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:16:24 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87860548
Vraag het aan Ian!

Latte op. Op naar de stad. Maar eerst maar de binnenjas in mijn parka knopen. Verdomme.
Heb wel snert gekocht. En spruitjes :Y) .
pi_87860562
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
Vraag het aan Ian!

Latte op. Op naar de stad. Maar eerst maar de binnenjas in mijn parka knopen. Verdomme.
Heb wel snert gekocht. En spruitjes :Y) .
Ik had gehoopt iemand hier te vinden die toevallig al zo'n ding heeft staan.
Ik heb al iets gezien van Marmitek ( :') ) maar dat vertrouw ik niet.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:21:55 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87860617
Ik doe nog steeds niet digitaal. Heksje wel, maar die woont gelijkvloers.

Succes ermee, ik ga een vierde generatie iPhone scoren.
pi_87860624
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Ik doe nog steeds niet digitaal. Heksje wel, maar die woont gelijkvloers.

Succes ermee, ik ga een vierde generatie iPhone scoren.
Ik zou hem gesealed laten dan kan hij beter tegen water.
pi_87860633
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:14 schreef Dementor het volgende:
Ik moet een kastje hebben waarmee ik digitale tv van beneden naar boven draadloos door kan sturen zonder dat ik boven de setup box nodig heb (dus het ding moet ook de signalen van mijn afstandbediening naar de 2e setup box beneden doorsturen).
weet niet wat jij hebt Dementor, maar ik heb van KPN kost zoon 4 euro per maand extra, (eredivisie) bij hem boven staat de ontvanger ik heb klein kastje nu staan met afstandbeding. kijk eens op de KPN site??
pi_87860643
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

weet niet wat jij hebt Dementor, maar ik heb van KPN kost zoon 4 euro per maand extra, (eredivisie) bij hem boven staat de ontvanger ik heb klein kastje nu staan met afstandbeding. kijk eens op de KPN site??
Ik heb (gelukkig) niets meer in huis van KPN.
pi_87860645
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ook met mijn ogen dicht voel ik dat het hier verre van minimaal 30 graden in de zon is.
Is toch anders. Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Ze staan nu op mijn computer en iPad, zal van de week het een en ander delen.

Nu mijn latte en dan naar de T-mobile shop om te kijken of daar de wachttijd korter is dan telefonisch en online. Tip van de aardige dame aan de telefoon, gisteren.
ja ben benieuwd naar je foto`s, de trouwerij op het strand zag er al romantisch uit en waar je logeerde dat je paar meter naar het strand moest lopen, ppffttt mooi hoor. ^O^
pi_87860664
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb (gelukkig) niets meer in huis van KPN.
dan zeg ik niks meer :X en heb jammer genoeg geen kastjes meer over anders had ik die wel jou kant op gestuurd :Y kijk eens op marktplaats of er wat bij staat wat je bedoelt, succes. ^O^
pi_87860808
Hier is het weer rustig, bloeddruk gezakt, dus gewoon verder gaan met wachten....

CC weer veilig thuis, waar ik ook ga wachten op de pics.

Dus wordt een beetje een wachtdag.
pi_87860838
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:36 schreef hondjes het volgende:
Hier is het weer rustig, bloeddruk gezakt, dus gewoon verder gaan met wachten....

CC weer veilig thuis, waar ik ook ga wachten op de pics.

Dus wordt een beetje een wachtdag.
dus nog niks, ja keek vanmorgen al of je wat neer gezet had, nou we wachten met je mee.
pi_87861056
Go hard or go home
pi_87861586
quote:
wow, zeker _O_.

Nu eerst een bakkie c_/
pi_87861614
Al zat ik wel te wachten op Bridget. Ik kan hem niet meer loskoppelen. Hij is Mark Darcy.

Babi pangang chipsen gegeten en het smaakt niet naar babi pangang en dat vind ik jammer voor de bedenker. Die gaat dus niet winnen omdat Lays de smaak niet jofel krijgt. In zijn hoofd was het ook vast lekkerder. :Y) :Y
Go hard or go home
pi_87861959
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:14 schreef Dementor het volgende:
Die zijn in een beetje zaak verkrijgbaar, inclusief aansturing van je dvd-speler (die ook beneden staat). Heb ik jaren gebruikt in mijn vorige huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2010 11:52:50 ]
pi_87862007
Maar dan kijk je boven per definitie hetzelfde als beneden?
pi_87862110
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dan kijk je boven per definitie hetzelfde als beneden?
Volgens mij niet, maar ik weet het niet eens meer zeker. Ik gebruikte hem voornamelijk voor de DVD speler. Ik had deze van Philips, ligt nog steeds hier op zolder

pi_87862171
haha :D, voor alle mamma's en pappa's
http://www.dumpert.nl/med(...)97/kleine_robin.html
pi_87862344
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eén van de reaguurders daar: "Die gast op 0:33, die ziet er slim uit, ik denk ik zeg het effe"

En die gast kijkt inderdaad als een zombie :D
  One tough cookie zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:02:18 #170
169210 liesje1979
pi_87862417
Ik ga straks gourmetten en heb er zo'n zin in!

Goedemorgen
pi_87862434

nerdy but cool
pi_87862459
quote:
10.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
nerdy but cool
Stoer! Nerd is het nieuwe zwart.
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:06:13 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_87862487
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
nerdy but cool
En daar sta je dan:

_O-
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:07:10 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87862511
Hoi. :)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_87862521
eeey 8-)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:07:34 #176
104871 remlof
Europees federalist
pi_87862583
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
Mogge :)
Middag inmiddels :P
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:12:16 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87862654
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Al zat ik wel te wachten op Bridget. Ik kan hem niet meer loskoppelen. Hij is Mark Darcy.

Babi pangang chipsen gegeten en het smaakt niet naar babi pangang en dat vind ik jammer voor de bedenker. Die gaat dus niet winnen omdat Lays de smaak niet jofel krijgt. In zijn hoofd was het ook vast lekkerder. :Y) :Y
Heb je de joppie nu al een keer bemachtigd? Und? Lijkt dat er wél op?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:15:14 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87862716
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Da's een aardige variant op: "kinderen die een winkelcentrum terroriseren".

Na na nanaaa na :D
pi_87862769
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb je de joppie nu al een keer bemachtigd? Und? Lijkt dat er wél op?
Geen flauw idee, overal op. En omdat iedereen het wel heeft, hoef ik niet meer. Zo is het ook nog eens.

Ik ben allergisch voor kiwi's en ik heb al 2 dagen een ondragelijke zin in kiwi's. Mijn lichaam heeft vit. c nodig en bananenschuimpjes. :Y)
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:19:14 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87862813
In Indonesië heb je de meest vreemde Lays chipsjes, naar onze maatstaven. Met Nori smaak, soort sushichips, dus, maar ook babi pangang en sateh ayam bijvoorbeeld. Was een heuse zoektocht naar gewone chipjes.

Ik ben aan het pielen met het overzetten van filmpjes naar mijn iPad. Kutding :+ .
pi_87862893
quote:
7.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
In Indonesië heb je de meest vreemde Lays chipsjes, naar onze maatstaven. Met Nori smaak, soort sushichips, dus, maar ook babi pangang en sateh ayam bijvoorbeeld. Was een heuse zoektocht naar gewone chipjes.

Ik ben aan het pielen met het overzetten van filmpjes naar mijn iPad. Kutding :+ .
Nori chipsen! :o :{ Saté chips is wel lekker. Croky heeft die ook.

Zet je de filmpjes op fb? w/ Ies leuk!
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:24:09 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87862926
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:17 schreef Noek het volgende:

[..]

Geen flauw idee, overal op. En omdat iedereen het wel heeft, hoef ik niet meer. Zo is het ook nog eens.

Ik ben allergisch voor kiwi's en ik heb al 2 dagen een ondragelijke zin in kiwi's. Mijn lichaam heeft vit. c nodig en bananenschuimpjes. :Y)
Bij ons is het ook steeds uitverkocht hoor.
Maar op zich wel een goede taktiek, dat "ik hoéf het niet eens meer".
Zo vind ik dat rijk zijn alleen maar kwetsbaar maakt. Bah, rijk. :{w

OK, OK, deze count your blessings-taktiek kent z'n grenzen, hij wordt wat moeilijker toe te passen als je niks te vreten hebt en veertig vliegen per oog op je hoofd. "Ik lig tenminste niet aangevreten door gieren weg te rotten, zoals Moeboeloe daar", zou nog kunnen werken.

Catch! Gewoon proberen, eventuele rode pukkels gaan wel weer weg.

pi_87863037
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Bij ons is het ook steeds uitverkocht hoor.
Maar op zich wel een goede taktiek, dat "ik hoéf het niet eens meer".
Zo vind ik dat rijk zijn alleen maar kwetsbaar maakt. Bah, rijk. :{w

OK, OK, deze taktiek kent z'n grenzen, hij wordt wat moeilijker toe te passen als je niks te vreten hebt en veertig vliegen per oog op je hoofd. "Ik lig tenminste niet aangevreten door gieren weg te rotten, zoaal Moeboeloe daar", zou nog kunnen werken.

Catch! Gewoon proberen, eventuele ode pukkels gaan wel weer weg.

[ afbeelding ]
Bah, rijk, bloedmooi en succesvol. Dat klinkt afschuwelijk! Blij dat ik dat niet heb zeg.

Kiwichips! :o Geen pukkels, wel een jeukende tong en dat is echt heel naar. Lippen zwellen ook op. Dat is wel aardig.

Nog meer slachtoffers van evil fruit:
http://www.webpark.ru/comment/24659
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:29:32 #185
241662 Jian
Well, well, well
pi_87863038
c_/ kutweer

voor de liefhebbers; Wall Street: Money Never Sleeps met Michael Douglas R5de voorbij :Y

en eerst een paracetamolletje :{
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:29:47 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_87863044
Oeh, Guitar Hero Metallica is binnen :9
pi_87863062
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
c_/ kutweer

voor de liefhebbers; Wall Street: Money Never Sleeps met Michael Douglas R5de voorbij :Y

en eerst een paracetamolletje :{
Michael Douglas is wel echt heel ziek hè. Zo treurig!
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:39:29 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87863255
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:29 schreef Noek het volgende:

[..]

Bah, rijk, bloedmooi en succesvol. Dat klinkt afschuwelijk! Blij dat ik dat niet heb zeg.
En ook alleen maar rijke vriendjes hè, want de rest doet het toch maar om je geld, die kun je niet vertrouwen.
En vanaf halverwege de 30 krijg je je eigen parkeerplaats bij een schumachert, want we gaan natuurlijk wél tot diep in de 60 wanhopig proberen om er jong en mooi uit te blijven zien.

Iéts meer geld zou ik niet afslaan though. Want nu moet ik zelf naar de appie, hoe pauper. Nog eens grof inslaan ook want eet/drink/slaap-bezoek.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:49:22 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_87863482
The Switch met Jennifer Aniston O+ en Jason Bateman R5de trouwens ook net voorbij, die lijkt me leuk. Noek slurpen! ^O^
pi_87863493
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Gert het volgende:

[..]

En ook alleen maar rijke vriendjes hè, want de rest doet het toch maar om je geld, die kun je niet vertrouwen.
En vanaf halverwege de 30 krijg je je eigen parkeerplaats bij een schumachert, want we gaan natuurlijk wél tot diep in de 60 wanhopig proberen om er jong en mooi uit te blijven zien.

Iéts meer geld zou ik niet afslaan though. Want nu moet ik zelf naar de appie, hoe pauper. Nog eens grof inslaan ook want eet/drink/slaap-bezoek.
Oh ja, rijke vrienden maar niet te rijk hè. Daar gaat anders je geluk. Toch?

Vergeet de graties hapjes en de koffie niet! Plezier! *O*
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:50:17 #191
241662 Jian
Well, well, well
pi_87863509
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:30 schreef Noek het volgende:

[..]

Michael Douglas is wel echt heel ziek hè. Zo treurig!
Ik weet eigenlijk niet of het nu beter of slechter met m gaat. Hij had 80% kans op genezen las ik ergens
pi_87863537
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of het nu beter of slechter met m gaat. Hij had 80% kans op genezen las ik ergens
Hij ziet er echt heel slecht uit. Michael Douglas heeft keelkanker
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:55:27 #193
241662 Jian
Well, well, well
pi_87863661
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Hij ziet er echt heel slecht uit. Michael Douglas heeft keelkanker
Wow, die had ik nog niet gezien, die ziet er inderdaad beroerd uit -O-
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:06:51 #194
184769 crew  Deisyy
pi_87863954
Wat een kutweer is het hier }:|
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_87863969
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutweer is het hier }:|
Sorry :@
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:13:40 #196
184769 crew  Deisyy
pi_87864109
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

Sorry :@
Als jij er iets aan kon doen, was het geen kutweer :*

En toen ik vanmorgen mijn boodschapjes wilde gaan doen, startte mijn auto niet }:|

Na 4 pogingen durfde ik niet meer, niet wetende wat voor ravage ik onder de motorkap door mijn gedram aan kan richten. Dus maar de mobiliteitsservice gebeld en binnen 15 minuten stond er iemand voor de deur.

Mijn hydraulische klepstoters bleken leeggelopem, dus (8>

Afijn, mijn auto rijdt nu weer als een zonnetje :)
pi_87864202
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En toen ik vanmorgen mijn boodschapjes wilde gaan doen, startte mijn auto niet }:|

Na 4 pogingen durfde ik niet meer, niet wetende wat voor ravage ik onder de motorkap door mijn gedram aan kan richten. Dus maar de mobiliteitsservice gebeld en binnen 15 minuten stond er iemand voor de deur.

Gelukkig...is zo vervelend als de auto niet start
pi_87864208
Was het leuk deis?
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:31:08 #199
184769 crew  Deisyy
pi_87864509
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:17 schreef Laysa het volgende:
Was het leuk deis?
Het was heerlijk, lekker weertje, prachtige omgeving, gezellig met de familie en veel leuke dingen gedaan, waaronder een bezoekje aan het Palais des Papes O-)
pi_87864546
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het was heerlijk, lekker weertje, prachtige omgeving, gezellig met de familie en veel leuke dingen gedaan, waaronder een bezoekje aan het Palais des Papes O-)
dat vind ik fijn om te horen...heb aan je gedacht :*
en ik zal het doorgeven :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:26:43 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87865833
Welkom thuis, Deisyy!
pi_87865888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Oh, dus je bent in Avignon geweest? Mooi he? Ook sur le pont?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:29:46 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87865907
Regenseizoen en snipverkouden dankzij de airbusairco.

Thee, koekje bij.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:31:50 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87865968

Op de lagere school nog geleerd :o .
pi_87866124
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:

Op de lagere school nog geleerd :o .
Wat een leuke. Die petticoats *O*
"...l'on i danse, lalala"
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:47:33 #206
104871 remlof
Europees federalist
pi_87868010
Wat een kutweer vanaag -O-
pi_87868239
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:47 schreef remlof het volgende:
Wat een kutweer vanaag -O-
Best knus hier, de houtkachel brandt, 22 graden, beetje lummelen, niks mis met dat gure weer buiten, 't maakt het binnen gezelliger O+
pi_87868373
Ik zit in een trein met WiFi van de NS :P.
pi_87868471
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit in een trein met WiFi van de NS :P.
Is ze (WiFi) mooi en sinds wanneer biedt NS deze service? :P
pi_87868541
Ze is lekker snel ja, geen idee.
pi_87868712
Heb je je VW Lupo al besteld, Teun?
'Benzine tot 80 eurocent duurder'
pi_87868895
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je VW Lupo al besteld, Teun?
'Benzine tot 80 eurocent duurder'
Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.

Trouwens, ik rij nu diesel, geen benzine
pi_87869066
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.
Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.
quote:
Trouwens, ik rij nu diesel, geen benzine
De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.
pi_87869116
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.
[..]

De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.
En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)
pi_87869300
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)
De grondstofprijs gaat dan misschien omlaag maar een steeds kleiner deel van de literprijs aan de pomp bestaat daaruit.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:00:04 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87870207
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
Welkom thuis, Deisyy!
:Y

En jij ook Cc :Y
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:20 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_87870460
Welkom thuis Cc en Dees. *O*

En nu mijn mand weer in. Nog steeds strontverkouden. :{
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87871346
*O* Welkom thuis Deisyy *O*
pi_87871644
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

He, je bent er weer! Gisteren terug gekomen? Gelukkig dat je auto het weer doet!
pi_87871670
Deissy, hoever rijden was het bij jullie vandaan naar je vakantieplek?
pi_87872888
kijk ik net het Pownews van gisterenavond, krijgt FOK de schuld dat femke niet meer twittert, iets met foto`s die op FOK staan en die iemand naar haar getwittert had.
pi_87873119
Wat een kneuzen zijn het toch. Vier man sterk en dan uiteindelijk ook nog pepperspray moeten gebruiken 8)7

Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:00:15 #224
184769 crew  Deisyy
pi_87874020
Thanks iedereen :*

Jij ook welkom thuis Cc :* Volgens mij heb jij de vakantie van je leven gehad? Geen last van letlag? Wel van vliegtuigverkoudheid.

Ik zat in de buurt van Avignon, Lavender, dus ik moest er geweest zijn, natuurlijk ook sur le pont, ik heb er zelfs een dansje gedaan ;)

Vanaf mijn huis is het bijna 1100 km rijden Spuitje, een flinke rit, maar ik heb geen hekel aan autorijden.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:02:29 #225
184769 crew  Deisyy
pi_87874069
Beterschap Bee :*

Ik las tussen de regels dat Leandra een paar daagjes ter observatie is opgenomen, dat schrok ik van. Weet iemand al hoe ermee is?

En wat is er loos met de bloeddruk van wie waar Hondjes het over had, gaat dat over haar dochter?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:04:40 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87874126
Ik ben snotverkouden; zit nu aan de erwtensoep en heb flink wat vitamines in huis gehaald. Maar dat mag de vakantienapret niet drukken. Het ziet er zelfs naar uit dat het me gaat lukken mijn videobestanden over te zetten.
En het was inderdaad een van mijn mooiste vakanties. Zeker de gedenkwaardigste.

Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
pi_87874170
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een kneuzen zijn het toch. Vier man sterk en dan uiteindelijk ook nog pepperspray moeten gebruiken 8)7

Wat ook een kleine agentjes :D
pi_87874219
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:

Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.
pi_87874262
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Beterschap Bee :*

Ik las tussen de regels dat Leandra een paar daagjes ter observatie is opgenomen, dat schrok ik van. Weet iemand al hoe ermee is?

En wat is er loos met de bloeddruk van wie waar Hondjes het over had, gaat dat over haar dochter?
hoe het nu met Leandra is weet ik niet.

ja en dat laatste Hondjes wordt oma, of is dat inmiddels al *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:11:28 #230
184769 crew  Deisyy
pi_87874318
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hoe het nu met Leandra is weet ik niet.

ja en dat laatste Hondjes wordt oma, of is dat inmiddels al *O*
Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden? :N
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:12:20 #231
184769 crew  Deisyy
pi_87874339
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.
:Y :') Je-moet-erbij-geweest-zijn-foto's.
pi_87874447
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.

over leandra weet ik jammer genoeg helemaal niks hoe het vandaag met haar gaat, misschien komt N nog posten hier straks of in ONZ
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:18:07 #233
184769 crew  Deisyy
pi_87874500
Vanmiddag werd er hier aan de deur gebeld, de buurvrouw van een paar deuren verder stond voor de deur, hysterisch krijsend dat het niet goed ging met haar man, die bij ons voor de deur in hun auto zat :{

Donald heeft meteen 112 gebeld, ondertussen hing de buurman compleet van de wereld, blauw aanlopend en het schuim en bloed uit zijn mond lopend in zijn auto, ondertussen was de halve straat uitgelopen natuurlijk.

Binnen no-time stond er een ambulance en 2 politiebusjes voor de deur, buurman kwam een beetje bij kennis maar wilde onder geen beding op de brancard en ik kon het niet helpen dat ik een heel klein beetje moest lachen toen buurvrouw "zit" tegen buurman bulkte, zoals ze altijd tegen haar hond doet. :@
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:19:24 #234
184769 crew  Deisyy
pi_87874523
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.

over leandra weet ik jammer genoeg helemaal niks hoe het vandaag met haar gaat, misschien komt N nog posten hier straks of in ONZ
Ach, dat is beter, ze kunnen maar beter nog even daar blijven zitten waar het lekker warm is :Y
pi_87874542
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
pi_87874561
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag werd er hier aan de deur gebeld, de buurvrouw van een paar deuren verder stond voor de deur, hysterisch krijsend dat het niet goed ging met haar man, die bij ons voor de deur in hun auto zat :{

Donald heeft meteen 112 gebeld, ondertussen hing de buurman compleet van de wereld, blauw aanlopend en het schuim en bloed uit zijn mond lopend in zijn auto, ondertussen was de halve straat uitgelopen natuurlijk.

Binnen no-time stond er een ambulance en 2 politiebusjes voor de deur, buurman kwam een beetje bij kennis maar wilde onder geen beding op de brancard en ik kon het niet helpen dat ik een heel klein beetje moest lachen toen buurvrouw "zit" tegen buurman bulkte, zoals ze altijd tegen haar hond doet. :@
maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/
pi_87874585
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
mij hoor je ook niet klagen hoor, vind het vandaag echt reuze meevallen
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:26:35 #238
184769 crew  Deisyy
pi_87874701
quote:
15.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij, geluksvogel :D
pi_87874730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij, geluksvogel :D
Schrutz is gewoon een bofkont *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:27:49 #240
184769 crew  Deisyy
pi_87874738
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/
:D Hij zit niet meer in zijn auto, hij is vanmiddag afgevoerd, maar ik heb geen idee hoe het ermee is, want buurvrouw is nog niet thuis geweest.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:28:23 #241
184769 crew  Deisyy
pi_87874756
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Schrutz is gewoon een bofkont *O*
One lucky son of a bitch :Y
pi_87874763
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D Hij zit niet meer in zijn auto, hij is vanmiddag afgevoerd, maar ik heb geen idee hoe het ermee is, want buurvrouw is nog niet thuis geweest.
oke, dan zal ie wel opgenomen zijn denk ik.
pi_87874824
quote:
7.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:

Die van max. 1 minuut vind ik altijd wel leuk. Van die hele korte sfeerimpressies. Dus geen hele crib tours en dergelijke. Kan ook komen omdat ik die net van Gert had gezien en die vond ik ook leuk.
Go hard or go home
pi_87874853
Toch geen week langer gebleven, Deisyy? Welcome back!
Go hard or go home
pi_87874939
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Gunst meis, wat ben je hier lately toch een perfecte gastvrouw :Y)
pi_87874996
Gunst ouwe, heb je alweer gezopen?
Go hard or go home
pi_87874998
zure tijden goede tijden....tralalalalalalaaaaaaaaaa
pi_87875015
:Y O+ :Y) *;
Go hard or go home
pi_87875040
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
:Y O+ :Y) *;
Niet jij hoor...jij houdt ook van zure matjes...nu wil ik een zure mat :9~
pi_87875052
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Noek het volgende:
Gunst ouwe, heb je alweer gezopen?
Van mij wordt geen slijter rijk :N
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:39:35 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87875057
Ze zijn echt heel erg dom. Of nutteloos. En veel Cribs in de villa: This is where the magic happens ...
pi_87875072
Go hard or go home
pi_87875077
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welkom thuis...Dees..

Vandaag uitgerekend, gisteren bijna ziekenhuis . te hoge bloeddruk en teveel eiwit in urine.
Maar vandaag alles weer rustig...
het mag nu wel komen. :Y
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:40:56 #254
184769 crew  Deisyy
pi_87875090
quote:
14.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Thanks ^O^

Helaas, de plicht roept weer vanaf maandag, al had ik er zelf nog wel een weekje aan vast kunnen plakken, maar Donald voor zelfs vandaag al. En mijn puber had het na anderhalve dag wel gehad in Frankrijk :')
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:42:52 #255
184769 crew  Deisyy
pi_87875151
quote:
4.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De Goddelijke geur van een cave in de Drome O+
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:43:51 #256
184769 crew  Deisyy
pi_87875183
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef hondjes het volgende:

[..]

Welkom thuis...Dees..

Vandaag uitgerekend, gisteren bijna ziekenhuis . te hoge bloeddruk en teveel eiwit in urine.
Maar vandaag alles weer rustig...
het mag nu wel komen. :Y
Dat is een geruststelling, ik dacht dat jij pas eind november was uitgerekend om weer oma te worden.
pi_87875192
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn echt heel erg dom. Of nutteloos. En veel Cribs in de villa: This is where the magic happens ...
And this is where I cry, every night till I fall asleep.
pi_87875275
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt *O*
pi_87875316
quote:
4.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ja, dat interesseert me eigenlijk geen hol. Nou, ga je maar weer fijn druk om mij maken. :Y
All night long. w/
Go hard or go home
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:49:20 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87875321
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:

And this is where I cry, every night till I fall asleep.
Reality bites.
pi_87875324
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt *O*
:D _O-
pi_87875334
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:

Thanks ^O^

Helaas, de plicht roept weer vanaf maandag, al had ik er zelf nog wel een weekje aan vast kunnen plakken, maar Donald voor zelfs vandaag al. En mijn puber had het na anderhalve dag wel gehad in Frankrijk :')
Oeh, dat was het zonnetje in huis? Wanneer kan die zelf op vakantie?
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:52:25 #263
184769 crew  Deisyy
pi_87875385
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Misschien moet Teun beginnen met citroenjenever ;)
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:52:31 #264
18653 crew  D.
pi_87875388
Love is in the air *O*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:53:10 #265
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_87875412
Hoi
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:53:19 #266
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875418
Is Teun wederom niet gezellig? :o
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_87875422
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:52 schreef D. het volgende:
Love is in the air *O*
hey Dtje *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:53:29 #268
18653 crew  D.
pi_87875426
quote:
7.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi
eejjjjjjjj 8-)
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:53:48 #269
18653 crew  D.
pi_87875436
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hey Dtje *O*
Heksie 8-)
pi_87875441
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
Is Teun wederom niet gezellig? :o
O+ hey dame weet je dat ik je mis hier :Y en hoi patje
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:54:30 #271
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875452
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

O+ hey dame weet je dat ik je mis hier :Y
Ja snap ik, de gezelligheid is hier ver te zoeken ;)
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_87875486
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:54 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja snap ik, de gezelligheid is hier ver te zoeken ;)
:o ik vind het hier nog steeds gezellig hoor, al zit ik vaak tegen mezelf te lullen hier, zit ik hier helemaal alleen en in mijn eentje, maar ach ben toch van het padje af en niet goed bij me hoofd *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:56:35 #273
184769 crew  Deisyy
pi_87875510
quote:
11.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Oeh, dat was het zonnetje in huis? Wanneer kan die zelf op vakantie?
Mijn kalfje is een draakje geworden -O-

Toen ik hem vroeg waar hij dan heen zou willen met vakantie antwoordde jij "Gewoon, net als afgelopen zomer". Toen zijn we door omstandigheden thuis gebleven :')

Ik vind dat we nog zeker 2 jaar van zijn enthousiaste aanwezigheid tijdens de vakantie mogen genieten :Y
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:56:59 #274
184769 crew  Deisyy
pi_87875524
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:52 schreef D. het volgende:
Love is in the air *O*
Deejjj :*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:57:25 #275
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875538
Deis ik heb een kitten erbij O+
pi_87875550
Welkom thuis Dees :* Ik hoop dat je een beetje goed uitgerust bent zodat je
er weer een beetje tegenaan kan...

Heksie??? :(

Heb jij wat aan deze dvd? O+
Ik heb de verkeerde besteld ik had die van Quentin Tarantino moeten hebben
Inglourious Basterds dus die heb ik zojuist alsnog besteld.. -O-

mot je hem hebben of heb je hem al? :( :( :( :( :( :( :(

DEZE DUS...
The Real Inglorious Bastards

Grasshopper Dialog
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:57:42 #277
184769 crew  Deisyy
pi_87875551
En Patje en Kally *O*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:57:46 #278
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875554
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o ik vind het hier nog steeds gezellig hoor, al zit ik vaak tegen mezelf te lullen hier, zit ik hier helemaal alleen en in mijn eentje, maar ach ben toch van het padje af en niet goed bij me hoofd *O*
Daarom hou ik van je *;
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:57:56 #279
18653 crew  D.
pi_87875561
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Deejjj :*
Deis :*

Ik vernam dat het hier gezellig was :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:58:05 #280
141104 Patje1987
pi_87875567
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef Deisyy het volgende:
En Patje en Kally *O*
Hai
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:58:56 #281
184769 crew  Deisyy
pi_87875589
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
Deis ik heb een kitten erbij O+
Echt?! O+ Nu heb je er dus 3 en ben je officieel een kattenrouwtje *O*

Hoe dat ineens zo?

Pics please O+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:59:09 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87875591
pi_87875613
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:

DEZE DUS...

[ link | afbeelding ]
geloof dat hans hem heeft maar wat ben je toch een lieverd. :* :*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:00:03 #284
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875630
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Echt?! O+ Nu heb je er dus 3 en ben je officieel een kattenrouwtje *O*

Hoe dat ineens zo?

Pics please O+

Ik kon hem niet weerstaan :')
pi_87875636
quote:
6.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Copycat het volgende:
:D Ja, prachtig hè!
Go hard or go home
pi_87875667
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een zwarte! O+
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:01:09 #287
184769 crew  Deisyy
pi_87875670
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:
Thanks Fan :*

Ook al was het maar een weekje, ik heb echt het gevoel dat ik er weer even tegenaan kan. En toen ik mijn zus vanmiddag weer zag bedacht ik dat een weekje lang genoeg is.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:01:41 #288
141104 Patje1987
pi_87875693
Ik wil zorro hebben
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:01:57 #289
18653 crew  D.
pi_87875702
quote:

[..]

[ afbeelding ]

*adres mailt en geld voor postzegels overmaakt
pi_87875704
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:

DEZE DUS...

[ link | afbeelding ]
was gisteren wel weer ff ouderwets genieten en had deze nog geplaatst voor je *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:02:18 #291
18653 crew  D.
pi_87875713
quote:
17.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil zorro hebben
Shit, te laat -O-
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:02:20 #292
184769 crew  Deisyy
pi_87875714
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Een zwarte O+ net als mijn Tom80 :P

Hoe vinden zijn stiefbroers het?
pi_87875731
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Thanks Fan :*

Ook al was het maar een weekje, ik heb echt het gevoel dat ik er weer even tegenaan kan. En toen ik mijn zus vanmiddag weer zag bedacht ik dat een weekje lang genoeg is.
precies lang genoeg denk ik :Y
Grasshopper Dialog
pi_87875737
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oie dat is een mooie, en hoe heet het???/
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:03:19 #295
141104 Patje1987
pi_87875748
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oie dat is een mooie, en hoe heet het???/
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil zorro hebben
pi_87875751
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

geloof dat hans hem heeft maar wat ben je toch een lieverd. :* :*
De LUL :(
Grasshopper Dialog
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:03:30 #297
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87875756
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Noek het volgende:

[..]

Een zwarte! O+
Te schattig ook, hij heet Zorro :@
pi_87875759
:')
Grasshopper Dialog
pi_87875765
was grappie heur Heks :P
Grasshopper Dialog
pi_87875778
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef anufri het volgende:

[..]

De LUL :(
zal het tegen hem zeggen hahha maar wacht ff dan he want zie hem pas morgen in de middag als hij wakker wordt vraag ik het nog ff aan hem. :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:04:19 #301
141104 Patje1987
pi_87875783
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties