abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87845072
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ojee.
Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:46:21 #27
241662 Jian
Well, well, well
pi_87845117
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar ik krijg dat van toen en dit van nu niet op één rij, al kan ik dan weer niet goed verwoorden waarom niet.
[..]

Ja, als die mening consequenties heeft voor de groep mensen die niets kwaads in de zin hebben, gewoon bijdragen en meedoen in de maatschappij, dan begrijp ik dat iemand met een kort lontje vanuit die groep een ongewenste activiteit gaat ontplooien. Het gaat ook niet om "een mening", het gaat om ongenuanceerde meningen van een politicus, bij voortduring, categorisch en in de richting van één groep.
De grens ligt bij geweld. Ik kan jou hier met woorden bestrijden tot we een ons wegen en vice versa, maar ik ga je niet uiteindelijk opzoeken om je voor je kop te slaan of je ruiten in te gooien en ik neem aan dat jij dat ook niet doet. Er zijn users (Nowlive-style) die zoals je weet daar uiteindelijk wel toe over gaan. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die mensen, net als dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die uiteindelijk iemand neerknallen omdat hij een mening verkondigd die niet de hunne is.

Aangaande Wilders kun je daarnaast natuurlijk nog bediscussiëren of hij doet wat jij zegt. (het verhaal Islam versus moslims)
pi_87845156
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
Mwah, als Fatima en Mohammed een beetje moeite hebben met het feit dat Annelore wel een boterham met kaas mag en kan eten geloof ik best dat de juf aan Annelore vraagt of ze haar boterham buiten de klas op wil eten.
Anders mag de juf aan papa en mama uitleggen waarom Annelore haar boterham heeft gedeeld met Fatima en Mohammed omdat ze zo'n honger hadden. ;)
pi_87845253
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ja dat kan ik niet helpen, tis toch echt waar....zij mocht helemaal niet eten en belde vanaf de wc haar moeder dat ze nu stiekem der broodje at op de plee...
En dan bel je zelf niet even om dat te checken? Ik wil je graag geloven, maar 't gaat er bij mij niet in :N
Dit zou, gecontroleerd en al, een enorme rel geven op veel plaatsen als het naar buiten zou komen.
pi_87845401
:@ ja Dementor het is Allah inplaats van Alah.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87845505
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Jian het volgende:

[..]

De grens ligt bij geweld. Ik kan jou hier met woorden bestrijden tot we een ons wegen en vice versa, maar ik ga je niet uiteindelijk opzoeken om je voor je kop te slaan of je ruiten in te gooien en ik neem aan dat jij dat ook niet doet. Er zijn users (Nowlive-style) die zoals je weet daar uiteindelijk wel toe over gaan. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die mensen, net als dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die uiteindelijk iemand neerknallen omdat hij een mening verkondigd die niet de hunne is.

Aangaande Wilders kun je daarnaast natuurlijk nog bediscussiëren of hij doet wat jij zegt. (het verhaal Islam versus moslims)
Jouw grens is ook de mijne, daarover geen twijfel mogelijk. En toch heb ik heel af en toe (op één hand te tellen) geweld gebruikt zonder dat ze mij aanraakten. Ik ben er niet trots op, maar 't gebeurde wel. Daarom kan ik het begrijpen (trouwens, het hielp wel, dat geweld, 't gedoe was iedere keer gelijk over)
pi_87845540
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En dan bel je zelf niet even om dat te checken? Ik wil je graag geloven, maar 't gaat er bij mij niet in :N
Dit zou, gecontroleerd en al, een enorme rel geven op veel plaatsen als het naar buiten zou komen.
Waarom zou ik bellen?t gaat toch om een kind van een kennis? ik gaf t als voorbeeld dat dit soort dingen ook voorkomen,en dat ik dat heel ver vind gaan. voor de rest heb ik niks tegen die mensen....
pi_87846151
Burp!
pi_87846544
Ik heb Thais gegeten. Ik ben benieuwd wat voor geloofsovertuiging en levensstijl me daarbij opgedrongen is.
pi_87846795
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb Thais gegeten. Ik ben benieuwd wat voor geloofsovertuiging en levensstijl me daarbij opgedrongen is.
Wat voor curry gerecht had je?
pi_87846807
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Bhoedisme :Y
pi_87846854
kijk ondertussen naar het televisier gala, wat een aanfluiting nederlanders kunnen echt geen ala oscar sjow in elkaar zetten, komt zo een stomme Oprah voorbij die haar na probeert te doen.
pi_87846968
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wat voor curry gerecht had je?
Geen curry, Thai Beef, nr. 85.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dan wrijf ik even over m'n bolle buikje :)
pi_87847450
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
kijk ondertussen naar het televisier gala, wat een aanfluiting nederlanders kunnen echt geen ala oscar sjow in elkaar zetten, komt zo een stomme Oprah voorbij die haar na probeert te doen.
Heb je de rode loper-show ook gezien? Ik liep vandaag nog voor Carré langs en vroeg me af of een beetje limousine daar de bocht nog kan halen met die noodbrug daar.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:31:09 #41
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87847516
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_87847813
Damn vergeten, ff inschakelen :o.

Ah, het duurt nu nog een uur :P.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87848020
Mooi om John de Mol te zien zitten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:40:44 #44
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87848097
Ik vond Laurens beter :{
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:43:40 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_87848262
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat wordt je nimmer opgedrongen en je hoeft ook niet dood als je geen Boeddhist bent :)
pi_87848328
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond Laurens beter :{
Beter dan John de Mol?
pi_87848391
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat wordt je nimmer opgedrongen en je hoeft ook niet dood als je geen Boeddhist bent :)
Ja, dat is bij de Turkse supermarkt wel anders :o
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:46:35 #48
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87848423
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Beter dan John de Mol?
Kan die ook zingen? :D