quote:ja pauw en witteman geloof \brammetje schuift aan, maar heb de tv uit zit hier he.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er nog iets leuks op de treurbuis vanavond, Heksie?
quote:Jaaaahaa dan zou t hier uitgestorven zijn.....Op vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig wel he Annie, dat we niet allemaal hetzelfde zijn, stel je voor er zijn 10 toverheksenof 10 Annie`s
![]()
quote:oh die is zo goed. veel plezier en van zulke films krijg je nooit genoeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nu Reservoir Dogs kijken voor de zoveelste keer....er is niet veel anders, er spelen iig wel goede acteurs in....
quote:Discovery, bizondere woningenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er nog iets leuks op de treurbuis vanavond, Heksie?
quote:O mooi is dat hè? Als ik het over mocht doen werd ik architect.
quote:Ik vind dit type programma's fantastisch (niet die goedkope nederlandse shit). Maar waarom zou je nu geen architect meer kunnen worden?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O mooi is dat hè? Als ik het over mocht doen werd ik architect.
Die conversies van oude gebouwen vind ik ook prachtig maar wat een ellende moeten de opdrachtgevers bijna altijd doorstaan.
quote:Ik kijk er ook graag naar. Eén van de mooiste afleveringen vond ik die waarin een ouder Engels ecjtpaar een op het oog nogal bont gekleurd modern huis in Spanje of Portugal wilden bouwen terwijl er alleen nog maar witte, klassiek pannengedekte woningen gebouwd mochten worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind dit type programma's fantastisch (niet die goedkope nederlandse shit).
quote:Ik ben 43 en niet heel ontevreden met het beroep dat ik nu uitoefen.Maar waarom zou je nu geen architect meer kunnen worden?
quote:oke, ja ff bijkomen moet je weer, en ja inderdaad het is koud, doe je ogen dicht en stel jezelf nog even voor met je gat op het strand.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor, geen jetlag. Was gisteren alleen doodop van een etmaal doorhalen en ben op de bank in slaap gevallen.
Maar nu weer zo fit als een hoentje, met een uitsmijtertje voor mijn neus.
En wat is het koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |